Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης για άψογη εξυπηρέτηση πελατών

Εξερευνήστε τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης του LiveAgent, μια δυνατότητα που φέρνει επανάσταση στην εξυπηρέτηση πελατών.

LiveAgent AI Assistant Answer DEMO
Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Αναβαθμίστε το παιχνίδι εξυπηρέτησης πελατών σας τώρα!

Δοκιμάστε την επαναστατική μας Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης ΔΩΡΕΑΝ (συνδέοντας τον δικό σας λογαριασμό OpenAI μέσω API) και δείτε την αλλαγή.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Βελτιώστε την υποστήριξή σας με απαντήσεις Τεχνητής Νοημοσύνης

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στην υποστήριξη πελατών μπορεί να φέρει επανάσταση στις επιχειρηματικές δραστηριότητες παγκοσμίως. Οι απαντήσεις της τεχνητής νοημοσύνης μιμούνται την ανθρώπινη αλληλεπίδραση, ενισχύοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών με το χειρισμό μεγάλου όγκου ερωτημάτων. Η τεχνολογία βοηθά στη μετατροπή των πρόχειρων απαντήσεων σε επαγγελματικές απαντήσεις, ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών.

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη απαλλάσσει τους αντιπροσώπους από επαναλαμβανόμενες έρευνες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν πολύπλοκα ζητήματα που απαιτούν ανθρώπινη δέσμευση. Ο συνδυασμός τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπινης αλληλεπίδρασης διασφαλίζει την παροχή εξαιρετικής, αποτελεσματικής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών, βελτιώνοντας τους χρόνους επίλυσης και ενισχύοντας την πίστη των πελατών.

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Προσαρμόστε και ανανεώστε τις απαντήσεις αποτελεσματικά

Γενικά, η τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση, επεξεργασία φυσικής γλώσσας και ανάλυση δεδομένων. Αυτά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εκπαιδεύονται χρησιμοποιώντας δεδομένα του παρελθόντος και αλληλεπιδράσεις με πελάτες, επιτρέποντας την προσαρμογή των απαντήσεων σε ερωτήματα πελατών. Αυτό δεν χρησιμοποιεί μόνο προ-συγκεντρωμένες ή σεναριακές απαντήσεις, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να καλύψει τις απαντήσεις ανάλογα με την κατάσταση.

Ουσιαστικά, η τεχνητή νοημοσύνη κατανοεί μοναδικές προτιμήσεις πελατών και χρησιμοποιεί αυτή την κατανόηση για να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Αυτή η εξατομίκευση βελτιώνει τις εμπειρίες των πελατών, βελτιώνει τις σχέσεις και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων.

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Ρυθμίστε τον τόνο εύκολα

Η εξατομίκευση των συνομιλιών με τους πελάτες μπορεί εύκολα να δώσει τον τόνο στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε όλους τους τομείς. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη χρήση φιλικής και χαλαρής γλώσσας για έναν επαναλαμβανόμενο πελάτη ή να είναι πιο επίσημη και ενημερωτική για έναν νέο πελάτη. Τα συστήματα υποστήριξης πελατών που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν επίσης να αξιολογήσουν τον συναισθηματικό τόνο από τα στοιχεία για να ανταποκριθούν με ενσυναίσθηση, κάνοντας τον πελάτη να αισθάνεται ότι τον ακούνε και τον εκτιμούν.

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Τελειοποιήστε τις απαντήσεις σας με διόρθωση γραμματικής τεχνητής νοημοσύνης

Η ΤΝ ξεχωρίζει στην προηγμένη γραμματική διόρθωση. Τα εργαλεία διόρθωσης γραμματικής ΤΝ μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τις επικοινωνιακές ικανότητες των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά τα εργαλεία σαρώνουν και αναλύουν το κείμενο που παρέχεται από τους αντιπροσώπους, εντοπίζοντας γραμματικά λάθη, ορθογραφικά λάθη, λάθη στίξης και προβλήματα κατασκευής προτάσεων. Αφού εντοπίσουν τα προβλήματα, προτείνουν διορθώσεις, διασφαλίζοντας ότι οι αντιπρόσωποι παρέχουν επαγγελματικές και γραμματικά σωστές απαντήσεις.

Η ΤΝ επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να παρέχουν σαφείς, κατανοητές και χωρίς σφάλματα απαντήσεις που συμβάλλουν σε μια βελτιωμένη εμπειρία πελατών και προωθούν την αφοσίωση στην επωνυμία.

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Παρέχετε εύκολη πολυγλωσσική υποστήριξη με τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης του LiveAgent βασίζεται στο ChatGPT του OpenAI, το οποίο αξιοποιεί την Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας (NLP) για την κατανόηση, την ερμηνεία και την απάντηση σε ερωτήματα πελατών σε διαφορετικές γλώσσες. Αυτή η τεχνολογία βοηθά αυτή τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη να σπάσει τα γλωσσικά εμπόδια και να επικοινωνεί απρόσκοπτα με πελάτες από όλο τον κόσμο στη μητρική τους γλώσσα, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών.

Αυτή η δυνατότητα διευρύνει την εμβέλεια της επιχείρησής σας και δημιουργεί μια εμπειρία χωρίς αποκλεισμούς για όλους τους πελάτες, ανεξάρτητα από τη γλώσσα που προτιμούν.

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Επιλέξαμε προσεκτικά τις λειτουργίες στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

Δωρεάν δοκιμή 14 ή 30 ημερών 
Δωρεάν δοκιμή για 14 ημέρες με δωρεάν email ή 30 ημέρες με εταιρικό email
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας

Κατανοήστε τη δύναμη της Βοήθειας Τεχνητής Νοημοσύνης

Λοιπόν, πώς μπορεί η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης του LiveAgent να απογειώσει τις προσπάθειές σας για την εξυπηρέτηση πελατών; Στις επόμενες ενότητες, θα μάθετε για τη δημιουργία απαντήσεων με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, την ικανότητά της να βελτιώνει την ακρίβεια και την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας και τις πολυγλωσσικές δυνατότητές της.

Εάν είστε έτοιμοι, ας ξεκινήσουμε αμέσως!

Πώς να γράψετε και να δημιουργήσετε προτροπές αποτελεσματικά

Το να γράψετε προτροπές για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα είναι μια τέχνη από μόνη της. Πριν φτάσουμε σε λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης της ΤΝ στο LiveAgent, ας συζητήσουμε πρώτα πώς μπορείτε να γράψετε αποτελεσματικές προτροπές.

  • Να είστε σαφείς: Βεβαιωθείτε ότι οι προτροπές είναι συγκεκριμένες, ώστε η ΤΝ να μπορεί να κατανοήσει το πλαίσιο και να παρέχει συγκεκριμένες απαντήσεις. Αποφύγετε τη χρήση αόριστης ή γενικής γλώσσας για να εξασφαλίσετε ακριβείς απαντήσεις.
  • Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα: Η απλότητα είναι το κλειδί. Χρησιμοποιήστε γλώσσα που είναι εύκολα κατανοητή. Αποφύγετε την τεχνική ορολογία ή την υπερβολικά περίπλοκη γλώσσα όποτε είναι δυνατόν.
  • Εξατομικεύστε τις προτροπές σας: Προσαρμόστε τις προτροπές σας ώστε να ταιριάζουν με τον τόνο και το στυλ της επωνυμίας σας. Εάν η επωνυμία σας είναι πιο απλή, βεβαιωθείτε ότι οι προτροπές σας αντικατοπτρίζουν ότι.
  • Ενθαρρύνετε την αλληλεπίδραση: Σχεδιάστε τις προτροπές σας με τρόπο που ενθαρρύνει τον πελάτη να αλληλεπιδράσει περισσότερο με το σύστημα ΤΝ, καθιστώντας το διαδραστικό.

Τώρα που μπορείτε να γράψετε προτροπές ΤΝ σαν επαγγελματίας, ας δούμε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτές τις γνώσεις χρησιμοποιώντας τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης!

  • Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent.
  • Ενεργοποιήστε τη λειτουργία Βοήθειας Τεχνητής Νοημοσύνης.
  • Για να ενεργοποιήσετε τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης, μεταβείτε στο Διαμόρφωση > ΤΝ > Ρυθμίστε τον πάροχο ΤΝ και προσθέστε το κλειδί API OpenAI

Zoom inΣτιγμιότυπο οθόνης της διαδικασίας ρύθμισης του AI Assist στο LiveAgent

  • Μεταβείτε στο Διαμόρφωση > ΤΝ >  Προτάσεις απαντήσεων και κάντε κλικ στο Ενεργοποίηση.

Zoom inΣτιγμιότυπο οθόνης της λειτουργίας πρότασης απάντησης στο LiveAgent

  • Επιλέξτε την καρτέλα που θέλετε να απαντήσετε με τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης, ανοίξτε το πλαίσιο απάντησης και γράψτε το πρόχειρο της απάντησής σας. Προεπιλέξτε το κείμενο του προχείρου σας και κάντε κλικ στο κουμπί Βοηθός απάντησης που βρίσκεται στη γραμμή επιλογών στη διεπαφή καρτελών.

Zoom inΜια εικόνα που δείχνει τη θέση του Κουμπί βοηθού απαντήσεων στη διεπαφή παράγοντα στο LiveAgent.

  • Συμπληρώστε τα πεδία για να δώσετε το πλαίσιο ώστε η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης να απαντήσει στην ερώτηση.
  • Στο πρώτο πεδίο, θα δείτε το κείμενο του προεπιλεγμένου προχείρου σας.
  • Στο δεύτερο πεδίο, ενημερώστε την ΤΝ τι να κάνει με την είσοδο που παρέχεται στο παραπάνω πεδίο.
  • Στην κάτω δεξιά πλευρά της διεπαφής, επιλέξτε τον τόνο της φωνής για την παραγόμενη απάντηση.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία.

Zoom inΕικόνα που απεικονίζει τη διεπαφή AI Assist στο LiveAgent με τον τόνο και το κουμπί δημιουργίας.

  • Μόλις η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργήσει την απόκριση με βάση τα δεδομένα εισόδου σας, μπορείτε είτε να κάνετε κλικ στο Χρήση αυτού του κειμένου για να το εφαρμόσετε είτε να πατήσετε Νέα δημιουργία για να λάβετε μια νέα εναλλακτική απάντηση. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δεύτερο πεδίο για να προσθέσετε προσαρμογές στο ήδη δημιουργημένο κείμενο και να κάνετε ξανά κλικ στο κουμπί Δημιουργία.

Zoom inA picture λεπτομερή εφαρμογή ή αναγέννηση της απόκρισης πελατών που δημιουργείται από AI.

  • Μόλις επιλέξετε την επιλογή Χρήση αυτού του κειμένου, η απόκριση που δημιουργείται από ΤΝ εμφανίζεται στη διεπαφή εισιτηρίων. Για να τη χρησιμοποιήσετε για να απαντήσετε στο ερώτημα πελάτη, απλώς πατήστε το κουμπί Αποστολή.

Zoom inTicket interface with Απόκριση που δημιουργείται από AI.

Απλοποιήστε τη διαδικασία καρτελών με τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης

Ένας άλλος τομέας όπου η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη είναι ο εξορθολογισμός και η βελτίωση των λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών. Το γλωσσικό μοντέλο επιτρέπει στη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης να κατανοεί και να απαντά στα ερωτήματα των πελατών με ακρίβεια και αμεσότητα, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους απόκρισης.

Όταν πρόκειται για μεγάλο όγκο καρτελών, η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης χρησιμοποιεί έξυπνο αυτοματισμό για την αποτελεσματική διαχείριση του φόρτου, προτείνοντας κατάλληλες μεταφορές καρτελών και σχετικές ετικέτες.

Η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης αποτρέπει επίσης την υπερφόρτωση επαναλαμβανόμενων ερωτημάτων δημιουργώντας γρήγορα τις κατάλληλες απαντήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνει την αποδοτικότητα και μειώνει το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση ενός προβλήματος.

Βελτιώστε την ακρίβεια της υποστήριξης πελατών σας

Η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης λειτουργεί αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για την ολοκληρωμένη επεξεργασία και κατανόηση των ερωτημάτων των πελατών. Όπως ήδη γνωρίζετε, αυτό επιτυγχάνεται μέσω του NLP, το οποίο επιτρέπει στη ΤΝ να ερμηνεύει την ανθρώπινη γλώσσα μαζί με το πλαίσιο στο οποίο χρησιμοποιείται. Έτσι, οι εκπρόσωποι υποστήριξης μπορούν να κατανοήσουν τα ζητήματα του πελάτη με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Για παράδειγμα, σκεφτείτε έναν πελάτη που αντιμετωπίζει ένα περίπλοκο τεχνολογικό ζήτημα και επικοινωνεί με την εξυπηρέτηση πελατών. Αντί ο αντιπρόσωπος να ξοδεύει χρόνο προσπαθώντας να καταλάβει το πρόβλημα, μπορεί να εισαγάγει το πρόβλημα στο εργαλείο που λειτουργεί με ΤΝ. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αποκωδικοποιήσει το ζήτημα, θα καθορίσει πιθανές λύσεις που προέρχονται από ιστορικά δεδομένα ανάλυσης και θα παράσχει μια ακριβή και κατάλληλη απάντηση. Στη συνέχεια, ο εκπρόσωπος μπορεί να μεταδώσει αυτές τις πληροφορίες στον πελάτη, επιλύοντας το πρόβλημα άμεσα και με ακρίβεια.

Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης για την παροχή πολύγλωσσης υποστήριξης πελατών

Σύντομα, η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι σε θέση να εμβαθύνει στα δεδομένα κειμένου και να κατανοήσει το πλαίσιο, το συναίσθημα και την πρόθεση του ερωτήματος του πελάτη, ακόμα κι αν είναι σε διαφορετική γλώσσα. Βοηθά στη διατήρηση των αποχρώσεων των διαφορετικών γλωσσών και προσφέρει την καταλληλότερη απάντηση. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν απρόσκοπτη, ακριβή και γρήγορη υποστήριξη πελατών, βελτιώνοντας σημαντικά την ικανοποίηση και την εμπειρία των πελατών.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας ισπανόφωνος πελάτης στέλνει ένα ερώτημα σχετικά με μια παραγγελία που δεν έλαβε. Το εργαλείο Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης θα κατανοήσει το ερώτημα, παρά το γεγονός ότι είναι στα ισπανικά, και θα προσδιορίσει την κατάλληλη απάντηση. Μπορεί να παρέχει ένα προ-γραμμένο μήνυμα που συμβουλεύει τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο ελέγχου της κατάστασης της παραγγελίας του ή να επισημάνει αυτόματα το ερώτημα για έναν αντιπρόσωπο για πιο περίπλοκα ζητήματα. Στη συνέχεια, ο αντιπρόσωπος λαμβάνει αυτό το ερώτημα με ένα μεταφρασμένο μήνυμα στην προτιμώμενη γλώσσα της επιχείρησης, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στους παγκόσμιους πελάτες.

Αν και βρίσκεται σε εξέλιξη, αυτή η δυνατότητα θα είναι σύντομα διαθέσιμη για να απολαύσουν οι πελάτες του LiveAgent.

Επίλογος

Καθώς προχωράμε βαθύτερα σε μια ψηφιακή εποχή, τα εργαλεία που λειτουργούν με ΤΝ, όπως η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης του LiveAgent, δεν είναι μόνο επαναστατικά, είναι απαραίτητα. Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση πελατών έχει οδηγήσει σε γρήγορους χρόνους απόκρισης, μοναδική εξατομίκευση και βελτιωμένη συνολική εμπειρία πελατών.

Η Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης προχωρά ένα βήμα παραπέρα, βελτιώνοντας την ακρίβεια, εξορθολογίζοντας την επεξεργασία καρτελών και προσφέροντας αποτελεσματική πολύγλωσση υποστήριξη. Αυτό το έξυπνο εργαλείο πραγματικά επαναπροσδιορίζει την υποστήριξη πελατών παρέχοντας ένα απρόσκοπτο, αποτελεσματικό, κατ’ απαίτηση σύστημα υποστήριξης που μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες από όλο τον κόσμο.

Εάν ενδιαφέρεστε να αναβαθμίσετε την υποστήριξη της εταιρείας σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του LiveAgent για να δοκιμάσετε τη Βοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης και να δείτε πόσο επιδραστική μπορεί να είναι για την επιχείρησή σας.

Σχετικά Άρθρα μεΒοήθεια Τεχνητής Νοημοσύνης για άψογη εξυπηρέτηση πελατών
Βεβαιωθείτε ότι ακόμη και οι πιο αναποφάσιστοι πελάτες σας θα πραγματοποιήσουν κάποια αγορά χάρη στα email τελευταίας ευκαιρίας που σας παρέχουμε. Το μάρκετινγκ έλλειψης είναι ο καλύτερος τρόπος!

Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας

Ανακαλύψτε αποδοτικά πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας με FOMO στρατηγικές. Λάβετε συμβουλές και δείγματα μηνυμάτων που θα δελεάσουν τους πελάτες με εκπτώσεις και προσφορές που λήγουν σύντομα. Ενισχύστε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών σας σήμερα!

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Ξεκινώντας από $15/μήνα. Ξεκινήστε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. ΛΩΥ ή στο χώρο της εταιρείας.

Βραβεία& πιστοποιητικά

Ανακαλύψτε τα βραβεία και τις διακρίσεις του LiveAgent για κορυφαίο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Δοκιμάστε το δωρεάν!

Το LiveAgent για την αυτοκινητοβιομηχανία σας δίνει πολλές επιλογές για να έρθετε σε επαφή με τους πιστούς πελάτες σας με ισχυρά εργαλεία και δυνατότητες.

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για την αυτοκινητοβιομηχανία

Το LiveAgent για την αυτοκινητοβιομηχανία σας δίνει πολλές επιλογές για να έρθετε σε επαφή με τους πιστούς πελάτες σας με ισχυρά εργαλεία και δυνατότητες.

Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Synomilia Voitheias

Συνομιλία βοήθειας

Η συνομιλία βοήθειας είναι μια λειτουργία που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και τους επισκέπτες να προσεγγίσουν αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους οποιαδήποτε στιγμή.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x