Η ζωντανή συνομιλία είναι ζωτικής σημασίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας προσωπικές υπηρεσίες και βελτιώνοντας τις πωλήσεις και την εμπειρία πελατών μέσω ενός απρόσωπου μέσου.
Αμέτρητα μέλη του κοινού προχωρούν προς την ψηφιακή “ωριμότητα” με γρήγορη ταχύτητα, η οποία αύξησε τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου και των online αγορών. Ο κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει γίνει μια από τις ταχύτερες και πιο δημοφιλείς επιλογές για αγορά και πώληση προϊόντων μέσω του διαδικτύου.
Με αυτό προέκυψε ένας αυξανόμενος αριθμός προβληματισμών όχι μόνο για το πώς να προσελκύσετε, να μετατρέψετε ή να αυξήσετε τις πωλήσεις και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και για το πώς να παρέχετε προσωπικές υπηρεσίες μέσω ενός απρόσωπου μέσου. Η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει τη λύση για την επιτυχία στα θέματα των πελατών και ένα επενδυτικό όφελος για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο.
Για να το θέσουμε απλά, η ζωντανή συνομιλία είναι απλώς ένα μικρό παράθυρο, που ενεργοποιείται κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας ενσωματωμένο σε έναν ιστότοπο. Η εκτενέστερη απάντηση είναι ότι είναι μέρος ενός σύνθετου λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και μία από τις καλύτερες λύσεις για βελτιωμένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση μεταξύ της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και των πελατών της.
Με την ενσωμάτωση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα του διαδικτυακού σας καταστήματος, οι εκπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας θα μπορούν να παρέχουν γρήγορη υποστήριξη πελατών σε οποιονδήποτε υποψήφιο ή τακτικό αγοραστή και να τον καθοδηγεί σε διαφορετικά σημεία επαφής ενός καναλιού πωλήσεων.
Η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει μια εναλλακτική στα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας και ξεχωρίζει λόγω πολλών αξιοσημείωτων πλεονεκτημάτων.
Όταν οι πελάτες περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας, τσεκάρουν τις πιο πρόσφατες προσφορές και το ενδιαφέρον τους είναι στο αποκορύφωμά του, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να τους ενοχλήσετε και ενδεχομένως να χάσετε την πώληση λόγω της αδυναμίας να τους προσφέρετε άμεση βοήθεια. Ισοδυναμεί με το να μπαίνετε σε ένα παραδοσιακό κατάστημα λιανικής και να μην μπορείτε να βρείτε έναν εξυπηρετικό υπάλληλο.
Η χρήση ζωντανής συνομιλίας είναι μια βολική επιλογή για άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων που απαιτεί τη λιγότερη προσπάθεια από τον πελάτη που χρειάζεται βοήθεια, καθώς δεν είναι υποχρεωμένοι να διακόψουν την προσοχή τους από την ιστοσελίδα, επικοινωνώντας μέσω τηλεφώνου ή email.
Σε σύγκριση με το τηλέφωνο και το email, είναι μια πλατφόρμα με χαμηλό κόστος συντήρησης, καθώς ένας μόνος εκπρόσωπος μπορεί να χειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα, μειώνοντας τον μέσο χρόνο αναμονής. Οι διαχειριστές μπορούν να ρυθμίσουν τον αριθμό των ταυτόχρονων συνομιλιών για κάθε εκπρόσωπο ξεχωριστά. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το προσωπικό υποστήριξης δεν θα μπλοκάρει και οι πελάτες θα λάβουν την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Για οποιοδήποτε κατάστημα, διαδικτυακό ή παραδοσιακό, η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική. Το ελκυστικό design, το θέμα και το λογότυπο αποτελούν βασικά μέρη της εικόνας του brand και της παρουσίας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, μόλις οι δυνητικοί πελάτες επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, οι πιθανότητες μετατροπής είναι πολύ μικρές χωρίς κατάλληλη υποστήριξη πελατών.
Η χρονική διάρκεια που μπορεί να παραμείνει συγκεντρωμένος ένας online αγοραστής είναι πολύ μικρή – περίπου 10-15 λεπτά.
Για να αποτραπεί η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών σε ένα τόσο μικρό παράθυρο ευκαιρίας, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να επικοινωνήσουν με υποψήφιους πελάτες μέσω εξατομικευμένων χαιρετισμών με τη μορφή προληπτικής πρόσκλησης συνομιλίας.
Όπως και άλλες λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας, είναι ένα προσαρμόσιμο αναδυόμενο μήνυμα που μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μετά από μια συγκεκριμένη χρονική διάρκεια περιήγησης του πελάτη. Η άλλη λειτουργία είναι ότι οι εκπρόσωποι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν συγκεκριμένους πελάτες ή σελίδες, για παράδειγμα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς
Η ζωντανή συνομιλία δεν χρήσιμη μόνο για τις διασταυρούμενες πωλήσεις αλλά και για την αύξηση της αξίας του πελάτη. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, οι εκπρόσωποι μπορούν να προωθήσουν τα νεότερα προϊόντα ή να προτείνουν εκδόσεις premium προσαρμοσμένες στο ενδιαφέρον του αγοραστή. Αυτό μετατρέπει τη ζωντανή συνομιλία από ένα εργαλείο υποστήριξης σε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.
Η επισκόπηση συνομιλίας είναι μια εξαιρετική δυνατότητα που μπορεί να εμβαθύνει τη σύνδεση μεταξύ των αντιπροσώπων και των πελατών. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν τον αριθμό των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, τις διευθύνσεις URL, την τοποθεσία ή τη συμπεριφορά τους. Με μια σαφή εικόνα των σημερινών διαδικτυακών πελατών, οι αντιπρόσωποι μπορούν να επικοινωνήσουν και να χειριστούν με σιγουριά οποιαδήποτε συνομιλία και να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία.
Μέσω των αλληλεπιδράσεων της συνομιλίας, μπορείτε να δημιουργήσετε τη συλλογή δεδομένων του CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων). Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που ξεκινά να δημιουργεί τη λίστα πελατών της, μπορείτε να σκεφτείτε να εφαρμόσετε τη φόρμα πριν τη συνομιλία. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία ως αντάλλαγμα για μια πιο άμεση και ευχάριστη εμπειρία αγορών. Η φόρμα πριν τη συνομιλία είναι εύκολο να εγκατασταθεί. Αφού δημιουργήσετε το κουμπί συνομιλίας σας, κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου για: Αίτημα πληροφοριών με φόρμα πριν από τη συνομιλία. Έκτοτε, κάθε φορά που ενεργοποιείται το κουμπί συνομιλίας, η φόρμα πριν από τη συνομιλία θα ζητά από τους πελάτες να μοιράζονται τα δεδομένα τους.
Αν και η ζωντανή συνομιλία είναι ένα φανταστικό πλεονέκτημα για μετατροπές, είναι επίσης ανεκτίμητη για τις τακτικές διατήρησης. Ως μέρος μιας στρατηγικής υποστήριξης πολλών καναλιών, οι επιχειρήσεις μπορούν να διατηρήσουν κατά μέσο όρο το 89% των πελατών τους.
Δεν υπάρχουν εργάσιμες ώρες για online αγορές. Οι πελάτες αναμένουν να λαμβάνουν εξυπηρέτηση 24/7. Όπως είναι λογικό, αυτό δεν είναι πάντα δυνατό. Για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες, η Συνομιλία του LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες να στέλνουν μηνύματα μέσω φορμών επικοινωνίας. Μόλις η ομάδα υποστήριξης ή ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος συνδεθούν ξανά, θα επικοινωνήσουν μαζί τους.
Όλες οι δυνατότητες της ζωντανής συνομιλίας είναι προσαρμόσιμες. Επίσης, παρέχεται η επιλογή εισαγωγής του κώδικα CSS, η οποία θα εμφανίζει την εικόνα του brand σας.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν καθιερωθεί σταθερά ως τρόπος διεξαγωγής συναλλαγών μέσω Διαδικτύου. Οι εξειδικευμένοι και καταρτισμένοι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας βοηθούν στη δημιουργία μιας ιδανικής online εμπειρίας πελάτη.
Το να είσαι αντιπρόσωπος ζωντανής συνομιλίας για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από το τυπικό προσωπικό εξυπηρέτησης λιανικής, όπως φαίνεται από το σύνολο δεξιοτήτων και την εθιμοτυπία.
Η ζωντανή συνομιλία παρέχει στους εκπροσώπους ένα πολύτιμο σετ εργαλείων. Η χρήση τους επιτρέπει στους εκπροσώπους να απαντούν στους πελάτες γρήγορα και αποτελεσματικά.
Για να τεστάρει την ταχύτητα πληκτρολόγησης τους, το LiveAgent καλεί τους εκπροσώπους να δοκιμάσουν ένα δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης απευθείας στην ιστοσελίδα του LiveAgent.
Εάν θέλετε να δείτε τη λίστα με όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας και να μάθετε περισσότερα για αυτές με περισσότερες λεπτομέρειες, μεταβείτε στη σελίδα δυνατοτήτων.
Η ενσωμάτωση του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Η μόνη απαίτηση είναι να αντιγράψετε και να επικολλήσετε έναν σύντομο κώδικα HTML από τον λογαριασμό σας LiveAgent στον ιστότοπό σας και είναι έτοιμο. Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού, αλλά υποστηρίζεται η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτων κατασκευαστών ή εφαρμογή.
Η διαχείριση πολλών διαδικτυακών καταστημάτων γίνεται μέσω της εφαρμογής Shopify και το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent αναπτύχθηκε με γνώμονα μια απρόσκοπτη διαδικασία ενσωμάτωσης και μετεγκατάστασης.
Οι ανησυχίες για την ασφάλεια βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών. Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια του λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για οποιονδήποτε διαχειρίζεται και διεξάγει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν ορισμένες από τις κορυφαίες δυνατότητες ασφαλείας.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη γνωσιακή βάση για επιπλέον πληροφορίες.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Εάν θέλετε να δείτε όλα τα διαθέσιμα προγράμματα, ρίξτε μια ματιά στη σελίδα τιμολόγησης.
4 απαραίτητες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες στους ανταγωνιστές σας. Μάθετε για τις δυνατότητες που πρέπει να έχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Live chat για startup και μικρές επιχειρήσεις
Ανακαλύψτε πώς το λογισμικό live chat μπορεί να ενισχύσει την online εξυπηρέτηση πελατών για startups και μικρές επιχειρήσεις. Μειώστε το κόστος απόκτησης πελατών και αυξήστε την αξία ζωής τους με άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία. Μάθετε πώς μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο σας.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Mailchimp
Βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες επικοινωνίας για την υποστήριξη της Mailchimp, όπως email, live chat και κοινωνικά δίκτυα, μέσω της LiveAgent. Ανακαλύψτε πώς να επικοινωνήσετε με τους εκπροσώπους της Mailchimp εύκολα και γρήγορα. Δοκιμάστε το δωρεάν και βρείτε λύσεις για τις ανάγκες σας σήμερα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team