Πολύτιμο σε κάθε κλάδο

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν.

24%

Μειώστε τους χρόνους απάντησης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με την αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών.

37%

Μειώστε τον όγκο των καρτελών

Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό Βοήθειας Γραφείου για τη βιομηχανία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Get closer to your potential shoppers with LiveAgent – the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2019.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Βελτιώστε τους χρόνους απόκρισής σας έως και 26% βελτιστοποιώντας όλα τα μηνύματα πελατών από το email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα ενιαίο φάκελο εισερχομένων με το λογισμικό καρτελών του κέντρου υποστήριξης.

Guide your customers through the checkout process and answer any questions they may have in real-time with our native live chat widget.

Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών σας κάνοντας κάθε εμπειρία υποστήριξης αξέχαστη και εξατομικευμένη με το ενσωματωμένο CRM στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.

Βελτιώστε την ευχαρίστηση & την ικανοποίηση

Η εφαρμογή του LiveAgent για ηλεκτρονικό εμπόριο στον ιστότοπό σας είναι διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο αντίκτυπος στο ηλεκτρονικό σας εμπόριο διαρκεί για όλη την ώρα. Η μεταφορά του λογισμικού κέντρου υποστήριξης LiveAgent στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να αυξήσει την ευτυχία των πελατών σας κατά περισσότερο από 60%.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα βασικά στοιχεία ικανοποίησης πελατών
happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Καθοδηγήστε τους πελάτες σας

Offering helping hand to your customers at the right time can have a significant impact on your business. Every time they may have a question, your live chat or call center are exactly there for you. Power your customer service with LiveAgent for e-commerce.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία

Δημιουργήστε μια πιστή πελατειακή βάση

The loyalty of the customers should be one of the key metrics for your business. They prefer your products & services and will stay with you until they are satisfied. The more loyal customers you have, the better results you will see at the end of each passing month.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την αφοσίωση πελατών
ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Μειώστε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών

Monitor your customers, prepare in advance and reach out before they can bounce with proactive chat invitations. With live chat, you can provide customer support 24/7 even when you’re offline with contact forms.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και μάθετε πώς μπορεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πληροφορικής του LiveAgent να ενισχύσει την υποστήριξη πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.

Σχετικά Άρθρα μεΥπηρεσίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με καλύτερο λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης. Δείτε τα οφέλη του LiveAgent και ξεκινήστε με αυτό σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent: πολυκαναλικό λογισμικό, δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, χωρίς πιστωτική κάρτα!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Χαρακτηριστικά

Ανακαλύψτε όλα τα χαρακτηριστικά του LiveAgent, το ισχυρό λογισμικό help desk πολλών καναλιών για κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών!

Η ανοιχτή καρτέλα δημιουργείται όταν επεξεργάζεστε μια καταχώριση σε οποιοδήποτε γραφείο εξυπηρέτησης πελατών. Υποδηλώνει ότι ένα ζήτημα που έχει καταχωριστεί από έναν πελάτη δεν έχει λυθεί.

Ανοιχτή καρτέλα

Μάθετε τα πάντα για την ανοιχτή καρτέλα στην εξυπηρέτηση πελατών και πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τα παράπονα με τις κατάλληλες εργαλειοθήκες. Ανακαλύψτε πόσο καιρό πρέπει να παραμένει ανοιχτή και πώς να οργανώσετε την επικοινωνία για την επίλυση ζητημάτων.

Ο μεγαλύτερος στόχος πολλών εταιρειών είναι η ικανοποίηση των πελατών. Η ευχαρίστηση του πελάτη που ονομάζεται επίσης εντυπωσιασμός, προκαλεί συναισθήματα εντυπωσιασμού στον πελάτη. Δείτε περισσότερα.

Ευχαρίστηση πελατών

Ανακαλύψτε τη σημασία της ευχαρίστησης πελατών και πώς μπορεί να ενισχύσει την επιχείρησή σας με αυξημένα έσοδα, αφοσίωση και θετική εικόνα επωνυμίας. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent και προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x