Πολύτιμο για κάθε βιομηχανία

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει την επιχείρησή σας στη Λογιστική και τα Νομικά.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε μια θετική υποστήριξη πελατών που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν για εσάς.

24%

Μειώστε τον χρόνο απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.

37%

Μειώστε τον όγκο εισιτηρίων

Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών

Βασιστείτε στο LiveAgent και ενισχύστε τα προτερήματά σας. Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για το SMB το 2019. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Μειώστε τα έξοδα

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των εργαλείων που χρησιμοποιείτε για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Επιτύχετε υψηλό ROI

Μετατρέψτε τους ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες σε πραγματικούς πελάτες και δείτε να επιστρέφουν σε εσάς πάνω από το 500% των εσόδων που επενδύετε.

Προστατεύστε σημαντικά δεδομένα

Διατηρήστε τα δεδομένα των πελατών σας προστατευμένα με υπερσύγχρονα μέτρα ασφαλείας, όπως κρυπτογράφηση HTTPS, μετριασμό DDoS και άλλα.

Επιταχύνετε την ανάλυση αιτημάτων πελάτη

Οι πελάτες θέλουν να έχουν άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες και να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους το συντομότερο δυνατό. Με την εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο στον ιστότοπό σας, μπορείτε να τους δώσετε απαντήσεις ταχύτατα, να βελτιώσετε την αφοσίωσή τους στην επιχείρησή σας και να αυξήσετε την ικανοποίησή τους. Δεδομένου ότι ο χρόνος είναι χρήμα και όλα έχουν να κάνουν με τα χρήματα, γιατί να περιμένετε;

LiveAgent answering ticket-gif
Περιβάλλον χρήστη του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων
LiveAgent answering ticket-gif
Απεριόριστο ιστορικό εισιτηρίων

Κλείστε περισσότερες συμφωνίες σε πραγματικό χρόνο

Με πιο αποδοτική επικοινωνία από ένα μόνο μέρος, είναι πολύ εύκολο να ελέγξετε το προηγούμενο ιστορικό συνομιλίας. Δεν θυμάστε ποια κάποια διεύθυνση ή τους όρους τους οποίους συμφωνήσατε; Δεν πειράζει! Με το LiveAgent, μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα όλες τις πληροφορίες από το παρελθόν.

Οργανώστε τα πρότζεκτ σας

Ποτέ μην ψάχνετε ξανά για παλιά email. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πολυπλοκότητα των πινάκων ελέγχου LiveAgent για διαφορετικά πρότζεκτ/πελάτες, portal πελατών για πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες τους και λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για άμεσες ερωτήσεις. Δεν θα πρέπει να αφιερώνετε αμέτρητες ώρες στην επικοινωνία, θα πρέπει να τις αφιερώνετε στις ώρες που τιμολογείτε.

LiveAgent answer to ticket-gif
Δυνατότητα πληκτρολόγησης σε πραγματικό-χρόνο
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Μειώστε τα έξοδα

Ας είμαστε ειλικρινείς. Κάθε εταιρεία θέλει να διατηρήσει τα έξοδα όσο το δυνατόν χαμηλότερα και να έχει τα υψηλότερα έσοδα στον ισολογισμό. Με ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν να χειρίζονται 3 συνομιλίες ταυτόχρονα, κάτι που είναι πιο οικονομικό. Το LiveAgent για τη βιομηχανία λογιστικής σας βοηθά να μειώσετε τα έξοδά σας.

Calculating illustration
reports-illustration

Επιλέξτε το κερδοφόρο RoI

Η επένδυση χρημάτων σε κάτι νέο μπορεί να είναι τρομακτικό για ορισμένες εταιρείες. Ο υπολογισμός του ποσού των ευρώ/δολαρίων και η απόφαση για το πού να τα επενδύσετε, είναι μια δύσκολη διαδικασία. Το LiveAgent με το πακέτο All-Inclusive είναι μία από τις ασφαλέστερες επενδύσεις για εσάς. Όχι μόνο θα σας φέρει ευχαριστημένους πελάτες, αλλά θα αυξήσει τα έσοδά σας, τις ταμειακές ροές και το μερίδιό σας στην αγορά. Βασιστείτε στο LiveAgent.

Αυξήστε τα έσοδά σας

Το να διατηρείτε τους πελάτες ευχαριστημένους και ικανοποιημένους θα πρέπει να είναι στο επίκεντρο της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας. Οι ικανοποιημένοι πελάτες διαδίδουν τα νέα τους στον ψηφιακό κόσμο ή εκτός διαδικτύου στους συναδέλφους και τους φίλους τους. Ένα από τα εργαλεία για να το επιτύχετε είναι η παροχή υποστήριξης πελατών A*. Στην καρδιά του LiveAgent βρίσκονται οι πελάτες. Συνδυάστε αυτά τα δύο και θα διαπιστώσετε τον θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.

customer touchpoints report-illustration

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και ανακαλύψτε τον θετικό αντίκτυπο της εφαρμογής λογισμικού help desk στη λογιστική & τη νομική βιομηχανία

Λατρεύουμε τις τιμές και την υποστήριξη που παρέχονται από το LiveAgent.

Καθώς ο αριθμός των πελατών και των email υποστήριξης αυξάνεται, αλλάξαμε από το Gmail στην υποστήριξη Zendesk. Αλλά σύντομα συνειδητοποιήσαμε ότι η υποστήριξή τους χρειαζόταν πολύ χρόνο για την επίλυση των ζητημάτων και μερικές φορές κλιμακώνονταν σε στελέχη της κατηγορίας 2. Ακόμα και μετά την επένδυση ενός μεγάλου χρονικού διαστήματος, χρημάτων και προσπαθειών, εάν τα εργαλεία δεν σας έχουν μεγάλη χρησιμότητα, τότε είναι καλύτερο να αλλάξετε και αυτό κάναμε. Αγαπάμε τις τιμές και την υποστήριξη που παρέχονται από το LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, Υπηρεσίες RTIwala

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Σχετικά Άρθρα μεΛογιστική & Νομικά
Το κέντρο εξυπηρέτησης είναι ένα ενιαίο σημείο επαφής μεταξύ εταιρείας και πελατών, χρηστών, επιχειρηματικών εταίρων. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να αναφέρεται ως ένα ειδικό κέντρο υποστήριξης.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Ανακαλύψτε το Κέντρο Εξυπηρέτησης, το ενιαίο σημείο επαφής για άριστη υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent προσφέρει ευέλικτα εργαλεία για τη βελτίωση της ικανοποίησης πελατών και την αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων. Δοκιμάστε το δωρεάν και ενισχύστε τις επιχειρηματικές σας επιδόσεις!

Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υποστηρίξετε τους πελάτες σας. Οι εταιρείες βασίζονται σε αρκετά από αυτά, μάθετε γιατί.

Εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών

Ανακαλύψτε εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών για αποτελεσματική επικοινωνία και διαχείριση προβλημάτων. Από Live chat και Κέντρα Υποστήριξης μέχρι Γνωσιακές Βάσεις, βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με το LiveAgent. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε γιατί μας εμπιστεύονται οι καλύτεροι.

Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών εφαρμόζεται από μια εταιρεία που θέλει να δώσει στους χρήστες των προϊόντων της ή στους διαδικτυακούς της επισκέπτες επαρκείς συμβουλές και υποστήριξη.

Ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών

Ανακαλύψτε τη ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent, που σας προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεφώνου, live chat ή βιντεοκλήσης. Παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία με γρήγορη ανταπόκριση και ουσιαστική υποστήριξη. Ξεκινήστε δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!

Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent

Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x