Αξιοποιήστε τη ζωντανή συνομιλία για να εντυπωσιάσετε πελάτες, προσφέροντας εικονικές περιηγήσεις και άμεση βοήθεια στη βιομηχανία ακινήτων. Αυξήστε ικανοποίηση και ποσοστό μετατροπής με βίντεο συνομιλίες.
Η επιθυμία να αποκτήσετε ένα σπίτι ή οποιοδήποτε άλλο είδος ακίνητης περιουσίας είναι εγγενώς ανθρώπινη. Η πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αγοράσει ή θα αγοράσει τη νέα του ιδιοκτησία από πιστοποιημένο μεσιτικό γραφείο ή μεσίτη.
Αυτό ισοδυναμεί με τεράστιους αριθμούς πολύτιμων προοπτικών. Αλλά οι μέρες που ήταν αρκετές για να έχετε μια ελκυστική εμφάνιση ιδιοτήτων στην εταιρείας σας έχουν περάσει. Φυσικά, είναι ακόμη απαραίτητο να το έχουμε αυτό, αλλά ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού έχει μεταφέρει την προσοχή του στο διαδίκτυο.
Η αγορά προϊόντων στο διαδίκτυο μπορεί να είναι δύσκολη. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε τα προϊόντα ζωντανά πριν λάβετε μια απόφαση.
Είναι ακόμη πιο αγχωτικό να αγοράσετε ένα ακίνητο με αυτόν τον τρόπο. Θέλετε να είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε, να ελέγξετε κάθε δωμάτιο, να διαβάσετε το συμβόλαιο και γενικά να έχουν απαντηθεί οι ερωτήσεις και απορίες σας άμεσα από τον πωλητή.
Το τηλέφωνο είναι ένας καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό, αλλά η ζωντανή συνομιλία ως διαδικτυακή επικοινωνία είναι μια πιο βολική και παραγωγική επιλογή.
Είστε έτοιμοι να χτίσετε το πρώτο συγκρότημα κτιρίων λόγω της επιτυχίας της εξυπηρέτησης πελατών;
Ας πιάσουμε δουλειά.
Ξεκινήστε τη διαδικτυακή σας υποστήριξη και δώστε μια θετική εμπειρία στους διαδικτυακούς σας πελάτες που αναζητούν το νέο τους σπίτι.
Το λεγόμενο παράθυρο αγορών ήταν μια ευκαιρία για έναν πιθανό αγοραστή να ελέγξει τα ακίνητα στις οθόνες ενός μεσιτικού γραφείου.
Η πιθανότητα να τραβήξει την προσοχή της προοπτικής επανασχεδιάστηκε επίσης στο διαδίκτυο. Έχει παρατηρηθεί ότι για να τραβήξει την προσοχή μιας προοπτικής, ο χρόνος για να γίνει αυτό είναι μεταξύ 5-10 λεπτών.
Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας για τις πέντε κύριες κατηγορίες ή ακίνητα;
Προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας με χρονική και στρατηγική τοποθέτηση σε σελίδες που δημιουργούν συνήθως υψηλούς αριθμούς επισκεψιμότητας, για παράδειγμα, μια σελίδα τιμολόγησης ή προϊόντος.
Παρόλο που η ζωντανή συνομιλία είναι κατά κύριο λόγο ένα ενεργό εργαλείο για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, προσφέρει μια δυνατότητα για επικοινωνία εκτός των ωρών εργασίας, και αυτή είναι οι φόρμες επικοινωνίας. Όπως και με άλλες δυνατότητες, οι φόρμες επικοινωνίας είναι πλήρως προσαρμόσιμες.
Για διάφορους λόγους, μερικές φορές δεν είναι δυνατό να προγραμματίσετε μια θέαση του ακινήτου. Αλλά με την πρόσθετη δυνατότητα της συνομιλίας μέσω βίντεο, οι κτηματομεσίτες σας μπορούν να παρέχουν εικονικές περιηγήσεις στους υποψήφιους αγοραστές τους. Η συνομιλία μέσω βίντεο του LiveAgent βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης και εάν αποτελεί μέρος του προγράμματος του λογαριασμού σας, δεν χρειάζεστε επιπλέον εφαρμογή τρίτου μέρους για να την τρέξετε. Δημιουργήστε ή επιλέξτε ένα κουμπί συνομιλίας μέσω βίντεο από τη συλλογή μας και τοποθετήστε το στον ιστότοπο και μπορείτε να απολαύσετε μια συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο σε πραγματικό χρόνο.
Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να μοιράσει το κέρδος του κτηματομεσίτη, καθώς είναι εύκολο να παρακολουθήσει το ποσοστό μετατροπής και, επομένως, να ανταμείψει με ακρίβεια τον μεσίτη όσον αφορά την προμήθεια.
Είναι μια πιο αποδοτική μέθοδος παροχής διαδικτυακής βοήθειας σε υποψήφιους ιδιοκτήτες σπιτιού, δυνητικούς πελάτες και τακτικούς πελάτες σε σχέση με την υποστήριξη τηλεφώνου ή email. Η σημαντική διαφορά είναι ότι η διαχείριση συνομιλιών ζωντανής συνομιλίας δεν είναι απαραίτητη για εκτέλεση σε μεγάλους αριθμούς.
Ένας μεμονωμένος αντιπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Οι γρήγορες και επίκαιρες απαντήσεις εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο. Η επισύναψη των ζωτικών εγγράφων δίνει στους πελάτες μια ιδέα για το ποιες νομικές και οικονομικές απαιτήσεις απαιτούνται για την αγορά ενός ακινήτου.
Η επιτυχής αλληλεπίδραση ζωντανής συνομιλίας δεν θα υπήρχε χωρίς εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Είναι το βασικό συστατικό της θετικής εμπειρίας των πελατών και, τελικά, της αλλαγής.
Η διαδικτυακή επικοινωνία είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με τους κτηματομεσίτες στο παρελθόν. Εάν επιθυμείτε να παρέχετε μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και ζωντανή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθούν οι κτηματομεσίτες σας.
Οι κτηματομεσίτες ενεργούν ως σύμβουλοι που καθοδηγούν τους επενδυτές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης ακινήτων, επομένως, η ύπαρξη πρακτικής εκπαίδευσης και εθιμοτυπίας είναι ζωτικής σημασίας.
Συνεπώς, θα μπορείτε να λάβετε μια εκτελεστική απόφαση για το ποιος από τους αντιπροσώπους σας θα πρέπει να χειρίζεται την υπηρεσία συνομιλίας σας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι όλοι κατάλληλοι γι’ αυτό, και κάποιοι μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη από άλλους.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Η ζωντανή συνομιλία και τα χαρακτηρηστικά της αποτελούν μέρος των πολλαπλών καναλιών μας του λογισμικού του κέντρου υποστήριξης.
Κοινόχρηστος φάκελος: Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε καρτέλες και αποθηκεύεται σε έναν κοινόχρηστο φάκελο. Οποιοςδήποτε χρήστης συνομιλίας με πρόσβαση μπορεί να αναζητήσει και να ανοίξει το προφίλ οποιουδήποτε πελάτη ή το ιστορικό των προηγούμενων αλληλεπιδράσεων
Προσαρμόσιμο κουμπί συνομιλίας και παράθυρο αγκύρωσης: Ποικίλα, προκαθορισμένα σχέδια μέσα στη συλλογή των κουμπιών συνομιλίας και παραθύρων αγκύρωσης ή η δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα ολοκαίνουργιο widget.
Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας: Σταματήστε τον χρόνο αδράνειας και περιμένετε να ξεκινήσουν οι δυνητικοί πελάτες τη συνομιλία. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει τον χρόνο αναμονής και προσφέρει ενεργά μια χείρα βοηθείας με τη μορφή μιας ενεργητικής πρόσκλησης συνομιλίας.
Τυποποιημένες απαντήσεις και προκαθορισμένες απαντήσεις: Ανεκτίμητη εξοικονόμηση χρόνου για την απάντηση σε συχνές ερωτήσεις. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι προκαθορισμένες απαντήσεις αποτελούν απόλυτη ανάγκη για τη διατήρηση υγιών εισερχομένων.
Επισκόπηση συνομιλίας: Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας και να είστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε συνομιλία εκ των προτέρων; Μην ψάχνετε παραπέρα. Η επισκόπηση συνομιλίας παρουσιάζει μια γενική εικόνα του αριθμού των επισκεπτών που περιμένουν σε μια ουρά, των URL, της τοποθεσίας ή άλλων χρήσιμων πληροφοριών.
Κατανομή συνομιλιών: Μεταφορά συνομιλιών σε διαθέσιμους αντιπροσώπους ή αυτόματη δρομολόγηση συνομιλιών επιλέγοντας τρεις προκαθορισμένες επιλογές δρομολόγησης – τυχαία ανάθεση, κλήση σε όλους, μέγιστη εκμετάλλευση.
Φόρμες επικοινωνίας: Επιτρέπει στους πελάτες να αποστέλλουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας εκτός των ωρών εργασίας ή όταν ένας συγκεκριμένος αντιπρόωπος είναι εκτός σύνδεσης.
Έρευνα μετά τη συνομιλία: Επιτρέπει εισαγωγή και σχόλια από πελάτες και κατάταξη της αποτελεσματικότητας του αντιπροσώπου ή της συνολικής ικανοποίησης με μια συνομιλία.
Η εγγενής ενσωμάτωση έγινε σωστά. Απλώς αντιγράψτε και επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και το κουμπί συνομιλίας θα εμφανιστεί στον ιστότοπό σας ή στον ιστότοπο του πελάτη σας, έτοιμο για κάθε εισερχόμενο αίτημα συνομιλίας. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή μια εφαρμογή.
Η προστασία δεδομένων, η ασφάλεια του λογαριασμού και τα θέματα απορρήτου είναι βασικά θέματα για οποιονδήποτε διαχειρίζεται και διεξάγει την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν ορισμένες από τις κορυφαίες λειτουργίες ασφαλείας.
Αποκλεισμός IP
Επαλήθευση σε δύο βήματα
Πολλά Κέντρα Δεδομένων
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου του LiveAgent .
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων για περισσότερες πληροφορίες.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-30 day trial, no credit card required.
Ζωντανή συνομιλία για την ταξιδιωτική βιομηχανία και τα τουριστικά καταλύματα
Ταξιδέψτε ψηλά και μακριά με την επιτυχία των πελατών και μην χάσετε ποτέ την ευκαιρία να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες με το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent.
Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για την αυτοκινητοβιομηχανία
Το LiveAgent για την αυτοκινητοβιομηχανία σας δίνει πολλές επιλογές για να έρθετε σε επαφή με τους πιστούς πελάτες σας με ισχυρά εργαλεία και δυνατότητες.
Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Βρείτε την καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση χωρίς πολλά έξοδα.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team