Η ζωντανή συνομιλία προσφέρει άμεση επικοινωνία για την ταξιδιωτική βιομηχανία, βελτιώνοντας την εμπειρία πελατών μέσω πραγματικού χρόνου αλληλεπίδρασης. Είναι οικονομική, φιλική προς το χρήστη και παραμετροποιήσιμη, ξεπερνώντας την υποστήριξη τηλεφώνου και email.
Ακόμα και σε περιόδους οικονομικής ή πολιτικής κρίσης, η ταξιδιωτική βιομηχανία κατάφερε να ανακάμψει και να συνεχίσει να προσελκύει ταξιδιώτες. Ο τρόπος με τον οποίο η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει φτάσει στην κορυφή ως μία από τις πιο κερδοφόρες βιομηχανίες είναι η έμφαση που δίνεται στην τεχνολογική καινοτομία.
Το ταξίδι σε οποιονδήποτε προορισμό είναι πιο προσβάσιμο και προσιτό από ποτέ. Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργήσουν γνωριμίες με οποιονδήποτε παγκοσμίως, κάτι που συχνά τους παρακινεί να ετοιμάσουν μια βαλίτσα και να πάνε ένα ταξίδι για να εξερευνήσουν τον κόσμο.
Ο κόσμος των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί τα ταξίδια για να επεκταθεί και να κλείσει συμφωνίες στο εξωτερικό. Αλλά αυτό που οι ταξιδιώτες έχουν κοινό είναι η επιθυμία για αναψυχή και άνεση όταν αποφασίζουν για τον επόμενο προορισμό τους ή κατά την κράτηση του ξενοδοχείου.
Η ζωντανή συζήτηση μπορεί να το κάνει περισσότερο εφικτό.
Είστε έτοιμοι; Πάμε.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα απλό στη χρήση αλλά πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας για ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων μεταξύ του πελάτη και του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών— πλήρως βασισμένο σε πρόγραμμα περιήγησης, σχεδιασμένο για να απαντά στις ερωτήσεις των πελατών αποτελεσματικά και σε πραγματικό χρόνο.
Η ζωντανή συνομιλία έχει σημαντικά πλεονεκτήματα από την υποστήριξη τηλεφώνου και email.
Αν και η υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και email εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως, τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Περισσότερο από το 60% των πελατών προτιμούν να χρησιμοποιούν συνομιλία για να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια, κάτι που δεν οφείλεται αποκλειστικά στη γενιά των millennial. Το 45% των ατόμων ηλικίας 55 ετών και άνω έχουν επιβεβαιώσει ότι είχαν χρησιμοποιήσει ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο τουλάχιστον μία φορά.
Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη και δυναμική αγορά. Κάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, κάποιοι για πολλαπλούς λόγους. Καθένας από αυτούς τους πιθανούς ή συχνούς ταξιδιώτες αξίζει απλή και φιλική προς το χρήστη ζωντανή ον-λαιν βοήθεια που μπορεί να προσφέρει το πρακτορείο.
Η ζωντανή συνομιλία σχεδιάστηκε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.
Ήταν μια μεγάλη διαδικασία τόσο για τους πελάτες όσο και για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να πραγματοποιήσουν κράτηση και συνήθως τις περισσότερες φορές απαιτούνταν επίσκεψη σε ένα πρακτορείο. Η δημοτικότητα των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης άλλαξε αυτήν τη διαδικασία.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τεχνολογικά βιομηχανίες, με μια σαφώς καθορισμένη ψηφιακή στρατηγική. Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες ικανοποίησης των πελατών για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, η ζωντανή συνομιλία είναι η ιδανική επιλογή επικοινωνίας στον ταξιδιωτικό κλάδο τόσο για τους πελάτες όσο και για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Είναι αναμφισβήτητο ότι η ζωντανή συνομιλία έχει σημαντικό αντίκτυπο στη λήψη αποφάσεων του πελάτη. Ωστόσο, η τελική απόφαση για να αγοράσει κάποιος, για παράδειγμα, ένα πακέτο προσφοράς από το πρακτορείο σας εξαρτάται από τις δεξιότητες και την επαγγελματική προσέγγιση των ταξιδιωτικών πρακτόρων σας.
Στην αρχή κάθε ταξιδιού είναι ένα κίνητρο για ταξίδια. Είτε για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους, οι πελάτες θα επιλέξουν το πρακτορείο ταξιδιών ή μεταφορών με βάση το πώς μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες τους.
Η ζωντανή συνομιλία δεν είναι μόνο για καινούριους, αλλά και για εποχιακούς ταξιδιώτες. Εάν δεν το είχατε κάνει προηγουμένως, η καινοτομία της εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας είναι ένας τρόπος για να επαναπροσδιορίσετε την εικόνα της εταιρείας στα μάτια του πελάτη, ώστε, να γίνει πιο ελκυστική σ’ αυτόν .
Για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, η ζωντανή συνομιλία αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό εργαλείο υποστήριξης, προώθησης και μετατροπής. Ακολουθώντας το σωστό εθιμοτυπία ζωντανής συνομιλίας, οι πράκτορες μπορούν να προσφέρουν ανθρώπινη αλληλεπίδραση και απολαυστικές εμπειρίες σε υποψήφιους πελάτες και τακτικούς πελάτες.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Κάθε συνεδρία συνομιλίας μετατρέπεται σε αριθμημένη συνομιλία η οποία καταχωρίζεται και αποθηκεύεται σε ένα γενικό, και κοινόχρηστο φάκελο εισερχόμενών. Οποιοσδήποτε πράκτορας με πρόσβαση, μπορεί να αναζητήσει το προφίλ του πελάτη ή το ιστορικό αλληλεπίδρασης.
Προσαρμόσιμο κουμπί συνομιλίας
Πολλά, προκαθορισμένα σχέδια στη συλλογή κουμπιών συνομιλίας και παραθύρα σύνδεσης ή δυνατότητα δημιουργίας ενός ολοκαίνουργιου εργαλείου.
Προληπτική πρόσκληση συνομιλίας
Αναδυόμενα μηνύματα μπορούν να προκαλέσουν αύξηση της επιστροφής των πελατών στην ιστοσελίδα σας. Οι πράκτορες μπορούν να δημιουργήσουν μεμονωμένες ή πολλαπλές προσκλήσεις και να οδηγήσουν τους δυνητικούς πελάτες σε αγορά.
Μέσω της παρακολούθησης της τρέχουσας διεύθυνσης URL των επισκεπτών ζωντανής συνομιλίας, οι έγκαιρες προσκλήσεις μπορούν επίσης να προσφέρουν διαφημιστικά ταξιδιωτικά πακέτα, ταξιδιωτικές προσφορές ή άλλες εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις. Το LiveAgent επιτρέπει τη χρήση προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας μόνο όταν υπάρχουν αρκετοί διαθέσιμοι αντιπρόσωποι.
Μια προαιρετική αλλά χρήσιμη δυνατότητα για πράκτορες που προτιμούν να είναι ένα βήμα μπροστά από τους πελάτες. Ο πράκτορας μπορεί να παρατηρήσει τι πληκτρολογεί ο πελάτης και να προετοιμάσει την απάντηση πριν ο πελάτης προλάβει να στείλει.
Οι προκαθορισμένες απαντήσεις βελτιστοποιούν τη ροή εργασίας χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις σύντομου κειμένου που μπορούν να αποθηκευτούν για μελλοντική χρήση.
Ιστορικό συνομιλίας
Ένα είδος καταγραφής συνομιλίας όπου αποθηκεύονται οι λεπτομέρειες της προηγούμενης συνομιλίας.
Διανομή συνομιλίας
Οι πράκτορες ή οι διαχειριστές συνομιλίας μπορούν να επιλέξουν από τρεις προκαθορισμένες επιλογές διαδρομής για να εξασφαλίσουν γρήγορη και ακριβής επικοινωνία:
Μέγιστο μήκος ουράς
Το όριο μέγιστης αναμονής μπορεί να οριστεί με τη ρύθμιση του κουμπιού συνομιλίας και να αποκρύψει αυτόματα το εργαλείο από τον ιστότοπο όταν φτάσει στο όριο, για να βελτιωθεί ο χρόνος αναμονής των πελατών.
Όπως και με την εξωτερική συνομιλία της επικοινωνίας με πελάτες, η ζωντανή συνομιλία δίνει στους πράκτορες τη δυνατότητα να στέλνουν άμεσα μηνύματα μεταξύ τους. Οι εσωτερικές συζητήσεις είναι ορατές μόνο στον αποστολέα και στον παραλήπτη.
Ετικέτες
Οι ετικέτες μπορούν να προστεθούν είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις, δημιουργώντας έτσι μια προσαρμοσμένη ροή εργασίας για έναν μεμονωμένο πράκτορα.
Έρευνα μετά τη συνομιλία
Επιτρέπει τα σχόλια από τους πελάτες και την κατάταξη της αποτελεσματικότητας του πράκτορα ή τη συνολική ικανοποίηση από μια συνεδρία συνομιλίας.
Η ζωντανή συνομιλία αποτελεί μέρος του πολυκαναλικού λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent και, ως εκ τούτου, προσθέτει επιπλέον λειτουργίες που είναι ωφέλιμες για διάφορα ταξιδιωτικά γραφεία.
Εταιρικό ταξιδιωτικό γραφείο
Ας υποθέσουμε ότι μια εταιρεία έχει ένα συγκεκριμένο σύνολο εταιρικών ταξιδιωτικών πολιτικών για τους ταξιδιώτες υπαλλήλους της, όπως αεροπορικά εισιτήρια, αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, αυτοκίνητα. Το ενσωματωμένο σύστημα CRM του LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει όλες αυτές τις απαιτήσεις, διαθέσιμες σε οποιονδήποτε έχει πρόσβαση.
Ταξιδιωτικό γραφείο αναψυχής
Ο πράκτορας μπορεί να επισυνάψει και να στείλει έγγραφα, όπως οι απαιτήσεις θεώρησης (βίζας), μέσω της συνομιλίας, σε πελάτες που ταξιδεύουν για αναψυχή σε μια νέα χώρα.
Εάν ένας πελάτης επιθυμεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία εκτός των ωρών λειτουργίας, μπορεί να συμπληρώσει μία φόρμα επικοινωνίας και θα εκχωρηθεί σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ή ομάδα όταν συνδεθούν ξανά. Το κουμπί συνομιλίας μπορεί επίσης να προσαρμοστεί στις γλώσσες διαφορετικών αγορών.
Online ταξιδιωτικό γραφείο
Παρόμοιο με τα άλλα πρακτορεία, αλλά διαφορετικό στη χρήση του αυτοματισμού. Λόγω του διαδικτυακού αυτοματισμού, οι διαδικτυακές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από τη ζωντανή συνομιλία χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες λειτουργίες, όπως κανόνες για την ανάθεση συνομιλιών στα σχετικά τμήματα.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Η ενσωμάτωση του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερη. Η μόνη απαίτηση είναι να αντιγράψετε και να επικολλήσετε ένα σύντομο κώδικα HTML από το λογαριασμό σας LiveAgent στον ιστότοπό σας και θα είναι έτοιμο για χρήση. Δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη πρόσθετου λογισμικού, αλλά υποστηρίζεται ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτου μέρους ή μια εφαρμογή.
Τα θέματα προστασίας δεδομένων, ασφάλειας λογαριασμού και απορρήτου είναι βασικά θέματα για οποιονδήποτε διαχειρίζεται και λειτουργεί την επιχείρησή του στο διαδίκτυο. Το LiveAgent δεν διαφέρει. Ακολουθούν ορισμένες από τις κορυφαίες λειτουργίες ασφαλείας.
Αποκλεισμός IP
Επαλήθευση σε 2 βήματα
Πολλαπλά Κέντρα Δεδομένων
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μεταβείτε στη βάση γνώσεων μας για περισσότερες πληροφορίες.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
Η καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες εταιρείες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Βρείτε την καλύτερη ζωντανή συνομιλία για νεοσύστατες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση χωρίς πολλά έξοδα.
Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 15 προηγμένες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που θα σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για eCommerce και βελτιώστε την εμπειρία πελατών σας. Δοκιμάστε το δωρεάν!
Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων
Ο κόσμος των ακινήτων είναι πολύπλοκος και απαιτεί λογισμικό βαρέως τύπου για να λειτουργεί αποτελεσματικά. Ανακαλύψτε τις 20 καλύτερες επιλογές μας για λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ακινήτων.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team