Η ιδέα της εξυπηρέτησης πελατών έχει επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Στο παρελθόν, η εξυπηρέτηση πελατών αφορούσε την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ωστόσο, με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών τους. Με πολλές εισερχόμενες καρτέλες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ζωντανή συνομιλία, ο αυτοματισμός και τα chatbots τέθηκαν σε λειτουργία. Παρόλο που ο αυτοματισμός και τα chatbots είναι πολύ αποδοτικά από οικονομικής άποψης και σας εξοικονομούν χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση που ζητούν οι πελάτες, αλλά τα chatbots δεν μπορούν να παρέχουν. Πως; Ρίξτε μια ματιά στις σίγουρες συμβουλές μας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η υποστήριξη και η εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια αγορά. Ως αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε γνώστες, πρόθυμοι και να δείχνετε κατανόηση σε όλη τη διαδικασία υποστήριξης. Οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται πολύτιμοι σε κάθε βήμα.
Όσον αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να καθίσετε και να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις. Οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε; Συχνά οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, αλλά οι πελάτες τους δεν συμφωνούν. Λοιπόν, πώς μπορείτε να μάθετε εάν οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την επιχείρησή σας; Μετρώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: CSAT, NPS, CES και FRT.
Θα πρέπει να στοχεύσετε στο να έχετε βαθμολογία CSAT 80% ή μεγαλύτερη, ωστόσο, οι βαθμολογίες ικανοποίησης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Παρόλο που το CSAT είναι ένας καλός δείκτης για το πόσο καλά λειτουργεί η επιχείρησή σας, θα πρέπει επίσης να μετρήσετε τα NPS, CES και FRT για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της εξυπηρέτησης σας. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.
Οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών σάς ενημερώνουν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση σας.
Οι καθαρές βαθμολογίες προώθησης δείχνουν πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.
Η βαθμολογία της προσπάθειας των πελατών υπολογίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.
Το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι όταν μια εμπειρία αγορών είναι απρόσωπη.
Το 90% των πελατών αναμένουν συνεχείς αλληλεπιδράσεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.
Το 64% των πελατών αναμένουν να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.
Προσφέρετε υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω γνωσιακών βάσεων αυτοεξυπηρέτησης. Συμπληρώστε τα με άρθρα και συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες σας μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.
Μια εξαιρετική μέθοδος για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας είναι η συλλογή σχολίων πελατών και η ανάλυση της απόδοσης του αντιπροσώπου σας.
Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανών συνομιλιών, τηλεφωνικών κέντρων και λειτουργιών γνωσιακής βάσης, καθώς και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λειτουργίες αυτοματισμού.
Συνδέστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών) με το LiveAgent. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο ερώτημα, θα μεταφέρεται αυτόματα στο σύστημά μας και θα αποθηκεύεται ως καρτέλα. Από εκεί, μπορείτε να διαχειριστείτε, να παρακολουθήσετε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι γεμάτα με πολλές δυνατότητες που διευκολύνουν τη διαχείριση καρτελών, όπως δυνατότητες αυτοματισμού, ετικέτες, τμήματα και άλλα.
Δημιουργήστε εκπληκτικές γνωσιακές βάσεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας “Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε”. Το λογισμικό μας σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Συμπληρώστε τις με άρθρα, βίντεο, σχόλια και πλαίσια προτάσεων, φόρουμ ή συχνές ερωτήσεις.
Το ενσωματωμένο CRM μας διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη σας διαθέσιμα στα χέρια σας. Κάθε φορά που απαντάτε σε μία καρτέλα, οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, οι αγορές και τα δεδομένα του πελάτη σας είναι όλα διαθέσιμα για προβολή. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες με ευκολία ενώ συνομιλείτε ή καλείτε τους πελάτες σας μέσω της εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Η ταχύτητα είναι μια σημαντική μέτρηση όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών ιστότοπων σε πελάτες και τη διατήρηση χαρούμενων πελατών. Η ζωντανή συνομιλία μας είναι αυτή τη στιγμή η πιο λιτή και γρήγορη στην αγορά. Χρησιμοποιήστε τη για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας προληπτικά ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.
Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς δεδομένων. Δείτε στατιστικά στοιχεία χρήσης, αξιολογήστε αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν.
Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.
Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.
Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Πιο Δημοφιλή
Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε πώς οι ζωντανές εκδηλώσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας και να ενισχύσουν την εταιρική σας εικόνα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team