Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Η ιδέα της εξυπηρέτησης πελατών έχει επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Στο παρελθόν, η εξυπηρέτηση πελατών αφορούσε την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ωστόσο, με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι επιχειρήσεις έπρεπε να προσαρμόσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών τους. Με πολλές εισερχόμενες καρτέλες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη ζωντανή συνομιλία, ο αυτοματισμός και τα chatbots τέθηκαν σε λειτουργία. Παρόλο που ο αυτοματισμός και τα chatbots είναι πολύ αποδοτικά από οικονομικής άποψης και σας εξοικονομούν χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την ανθρώπινη σύνδεση που ζητούν οι πελάτες, αλλά τα chatbots δεν μπορούν να παρέχουν. Πως; Ρίξτε μια ματιά στις σίγουρες συμβουλές μας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η υποστήριξη και η εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια αγορά. Ως αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε γνώστες, πρόθυμοι και να δείχνετε κατανόηση σε όλη τη διαδικασία υποστήριξης. Οι πελάτες σας πρέπει να αισθάνονται πολύτιμοι σε κάθε βήμα.

Γνωρίζετε πώς νιώθουν οι πελάτες σας;

Όσον αφορά τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να καθίσετε και να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις. Οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχετε; Συχνά οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, αλλά οι πελάτες τους δεν συμφωνούν. Λοιπόν, πώς μπορείτε να μάθετε εάν οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την επιχείρησή σας; Μετρώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία: CSAT, NPS, CES και FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Τι είναι μια καλή βαθμολογία ικανοποίησης πελατών;

Θα πρέπει να στοχεύσετε στο να έχετε βαθμολογία CSAT 80% ή μεγαλύτερη, ωστόσο, οι βαθμολογίες ικανοποίησης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Παρόλο που το CSAT είναι ένας καλός δείκτης για το πόσο καλά λειτουργεί η επιχείρησή σας, θα πρέπει επίσης να μετρήσετε τα NPS, CES και FRT για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της εξυπηρέτησης σας. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις, θα μπορείτε να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Βελτιώστε την υποστήριξη πελατών συλλέγοντας σχόλια μέσω ερευνών

CSAT

Οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών σάς ενημερώνουν για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες με τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση σας.

NPS

Οι καθαρές βαθμολογίες προώθησης δείχνουν πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.

CES

Η βαθμολογία της προσπάθειας των πελατών υπολογίζει πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.

Παρέχετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Το 71% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απογοητευμένοι όταν μια εμπειρία αγορών είναι απρόσωπη.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Προσφέρετε υποστήριξη σε όλα τα κανάλια

Το 90% των πελατών αναμένουν συνεχείς αλληλεπιδράσεις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Δώστε αστραπιαία γρήγορες απαντήσεις

Το 64% των πελατών αναμένουν να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν.

Lightning fast responses

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Πώς μπορεί το λογισμικό να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας;

Ένα σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε και να έχετε πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών.

Προσφέρετε υποστήριξη πελατών 24/7 μέσω γνωσιακών βάσεων αυτοεξυπηρέτησης. Συμπληρώστε τα με άρθρα και συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες σας μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Μια εξαιρετική μέθοδος για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας είναι η συλλογή σχολίων πελατών και η ανάλυση της απόδοσης του αντιπροσώπου σας.

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανών συνομιλιών, τηλεφωνικών κέντρων και λειτουργιών γνωσιακής βάσης, καθώς και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και λειτουργίες αυτοματισμού.

Streamline communication into single dashboard

Απλοποιήστε όλα τα ερωτήματα σε ένα μόνο μέρος

Συνδέστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας (τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών) με το LiveAgent. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο ερώτημα, θα μεταφέρεται αυτόματα στο σύστημά μας και θα αποθηκεύεται ως καρτέλα. Από εκεί, μπορείτε να διαχειριστείτε, να παρακολουθήσετε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι γεμάτα με πολλές δυνατότητες που διευκολύνουν τη διαχείριση καρτελών, όπως δυνατότητες αυτοματισμού, ετικέτες, τμήματα και άλλα.

Δημιουργήστε ελεύθερα με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

Δημιουργήστε εκπληκτικές γνωσιακές βάσεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας “Αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε”. Το λογισμικό μας σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις, τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές. Συμπληρώστε τις με άρθρα, βίντεο, σχόλια και πλαίσια προτάσεων, φόρουμ ή συχνές ερωτήσεις.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Κρατήστε τα δεδομένα του πελάτη σας κοντά

Το ενσωματωμένο CRM μας διατηρεί τα δεδομένα του πελάτη σας διαθέσιμα στα χέρια σας. Κάθε φορά που απαντάτε σε μία καρτέλα, οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, οι αγορές και τα δεδομένα του πελάτη σας είναι όλα διαθέσιμα για προβολή. Επεξεργαστείτε τις πληροφορίες με ευκολία ενώ συνομιλείτε ή καλείτε τους πελάτες σας μέσω της εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και του ενσωματωμένου τηλεφωνικού κέντρου

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο

Η ταχύτητα είναι μια σημαντική μέτρηση όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών ιστότοπων σε πελάτες και τη διατήρηση χαρούμενων πελατών. Η ζωντανή συνομιλία μας είναι αυτή τη στιγμή η πιο λιτή και γρήγορη στην αγορά. Χρησιμοποιήστε τη για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας προληπτικά ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Real-time customer support
Performance analyze

Αναλύστε την απόδοσή σας

Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς δεδομένων. Δείτε στατιστικά στοιχεία χρήσης, αξιολογήστε αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών. Δείτε ποιος αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας και παρακολουθήστε την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Γιατί το LiveAgent είναι το σωστό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών;

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Αναλογία τιμής προς αξία; Η καλύτερη

Το LiveAgent είναι ένα προηγμένο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών και τα ποσοστά μετατροπών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μας έχει ανταγωνιστικές τιμές και η προσφορά είναι απίστευτη λαμβάνοντας υπόψη το τεράστιο αριθμό λειτουργιών που προσφέρει. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΒελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών
Το HTML σημαίνει Hypertext Markup Language. Είναι η πιο γνωστή γλώσσα σήμανσης που χρησιμοποιείται τυπικά για τη δημιουργία ιστοσελίδων ή διαδικτυακών εφαρμογών.

HTML

Ανακαλύψτε την HTML, τη βασική γλώσσα σήμανσης για τη δημιουργία ιστοσελίδων και εφαρμογών. Μάθετε για τα βασικά στοιχεία και πώς μπορείτε να επεξεργαστείτε HTML στο LiveAgent χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή WYSIWYG. Ξεκινήστε τώρα με έναν δωρεάν λογαριασμό!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Γλωσσάρι Λογισμικού Help Desk Software

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Ένα web widget είναι ένας κώδικας HTML/Javascript που είναι ενσωματωμένος σε έναν ιστότοπο. Μπορεί να έχει τη μορφή κουμπιού συνομιλίας, πρόσκλησης πριν από τη συνομιλία και φόρμας επικοινωνίας ή σχολίων.

Web Widget

Ένα web widget είναι ένας κώδικας HTML/Javascript που είναι ενσωματωμένος σε έναν ιστότοπο. Μπορεί να έχει τη μορφή κουμπιού συνομιλίας, πρόσκλησης πριν από τη συνομιλία και φόρμας επικοινωνίας ή σχολίων.

Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών

Μάθετε πώς οι ζωντανές εκδηλώσεις μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών σας και να ενισχύσουν την εταιρική σας εικόνα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x