Το 2004,
οι ιδρυτές Andrej Harsani και Viktor Zeman δυσκολεύονται να υποστηρίξουν τους πελάτες του λογισμικού Post Affiliate Pro σε πραγματικό χρόνο. Αυτό πυροδοτεί μια ιδέα και αρχίζουν να αναπτύσσουν το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent.
To 2006,
το λογισμικό συνομιλίας του LiveAgent μπαίνει στην αγορά.
Το 2009
το LiveAgent ξεπερνάει το φράγμα των 5.000 πελατών (επί πληρωμή).
Το 201,1
το LiveAgent αναδιαμορφώνεται και επεκτείνει τη λειτουργικότητά του. Γεννιέται πλέον το λογισμικό γραφείου βοήθειας πολλαπλών καναλιών του LiveAgent.
To 2014,
προγράμματα που φιλοξενούνται μεταφέρονται στο cloud.
Το 2017,
η LiveAgent ανοίγει το γραφείο του Κιέβου.
Το 2019,
η LiveAgent ανοίγει το γραφείο της Νέας Υόρκης.
Το 2020,
το LiveAgent αναγνωρίζεται ως το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, γνωσιακής βάσης, γραφείου βοήθειας, καρτελών και τηλεφωνικού κέντρου από την G2 και την Capterra.
Το 2021,
το LiveAgent αποκτά πάνω από 30.000 ευχαριστημένους πελάτες.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team