Key takeaways
Pros
- Πολύ γρήγορο και ανταποκρίνεται γρήγορα
- Εύκολο στην πλοήγηση και τη χρήση
- Συμβατότητα με το Zoho Suite
Cons
- Η υλοποίηση ήταν πολύ προβληματική
- Περιορισμένος χώρος αποθήκευσης
Ξεκινώντας με το λογισμικό διαχείρισης email του Zoho Mail
Έχω χρησιμοποιήσει πραγματικά μόνο το Gmail και το Outlook ως λογισμικό διαχείρισης email σε όλη μου τη ζωή, οπότε ήμουν λίγο ενθουσιασμένος που θα δοκιμάσω κάτι νέο. Για να ξεκινήσω, πήγα στον ιστότοπο του Zoho Mail και αποφάσισα να δημιουργήσω έναν επαγγελματικό λογαριασμό.
Μετά την προσθήκη του ονόματός μου, αριθμού τηλεφώνου και κωδικού πρόσβασης, με ζητήθηκε να επαληθεύσω τον αριθμό τηλεφώνου μου με έναν Κωδικό Πρόσβασης Μίας Φοράς που άμεσα έλαβα στο τηλέφωνό μου. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια διεύθυνση email αντί για έναν αριθμό τηλεφώνου για να λάβετε τον Κωδικό Πρόσβασης Μίας Φοράς.
Μετά από αυτό, με υποδέχτηκε μια σελίδα που περιέγραφε τα διάφορα πακέτα πληρωμής.
Επέλεξα τη δωρεάν επιλογή και έλαβα έναν Απρόσμενο Σφάλμα Διακομιστή.
Αφού επέστρεψα στην αρχική σελίδα για να συνδεθώ ξανά, αντιμετώπισα ένα άλλο σφάλμα.
Σε αυτό το σημείο, ήμουν απογοητευμένος και αβέβαιος για το πώς να προχωρήσω. Λόγω προηγούμενων εμπειριών στο διαδίκτυο, αποφάσισα να δοκιμάσω να χρησιμοποιήσω μια ιδιωτική καρτέλα. Και ιδού! Η οθόνη σύνδεσης! Τελικά μπόρεσα να συνδεθώ και να δοκιμάσω αυτό το λογισμικό διαχείρισης email.
Δυστυχώς, δεν σταμάτησα να είμαι απογοητευμένος, αφού μετά την εισαγωγή των στοιχείων σύνδεσής μου, έλαβα ένα ακόμη σφάλμα.
Περιττό να πούμε ότι αυτό ήταν απογοητευτικό και αποθαρρυντικό, αλλά δεν τελείωσα την προσπάθεια και επρόκειτο να γράψω αυτήν την κριτική είτε το ήθελαν είτε όχι.
Το επόμενο βήμα μου ήταν να δημιουργήσω ένα εντελώς νέο λογαριασμό, στον οποίο τελικά μπόρεσα να συνδεθώ και να ξεκινήσω τη ρύθμιση. Επειδή δεν έχω δικό μου domain, έπρεπε να επιλέξω έναν προσωπικό λογαριασμό, ο οποίος κατέρριψε εντελώς τον σκοπό της δημιουργίας ενός επαγγελματικού λογαριασμού εξαρχής.
Τελικά, μετά από μια διαδικασία που ήταν πολύ μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε, μπορούσα να δω τα εισερχόμενά μου.
Λειτουργίες διαχείρισης email Zoho Mail
Εξαρχής, έψαχνα για τις ρυθμίσεις νυχτερινής λειτουργίας. Μετά από μια γρήγορη ματιά στο UI, παρατήρησα τη δεξιά πλαϊνή γραμμή και το κάτω μέρος ειδικότερα.
Εδώ, γρήγορα βρήκα την επιλογή Λειτουργίας Νυκτός καθώς και ορισμένα άλλα ωραία μικρά χαρακτηριστικά, όπως τα Κολλητά Σημειώματα και Υπενθυμίσεις.
Στο πάνω μέρος της δεξιάς πλευρικής γραμμής, μπορείτε να συνδεθείτε με όλες τις εφαρμογές τους Zoho Suite, καθώς και να αποκτήσετε πρόσβαση στις ρυθμίσεις.
Το παράθυρο ρυθμίσεων ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Ήταν πολύ απλό και οργανωμένο, που έκανε πολύ εύκολη την πλοήγηση και την εύρεση αυτού που έψαχνα. Το πρώτο που έκανα ήταν η ρύθμιση των email εκτός γραφείου. Τα βρήκα κάτω από μια πολύ κατάλληλη καρτέλα που ονομάζεται “Εκτός Γραφείου”.
Μπορείτε να κάνετε όλες τις συνήθεις ρυθμίσεις σχετικά με τις ημέρες και τις ώρες, καθώς και να απαντήσετε μόνο στα email που σας έχουν σταλεί και όχι εκείνα στα οποία είστε σε κοινοποίηση.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που βρήκα ότι θα ήταν ενδιαφέρον για τις επιχειρήσεις είναι η δυνατότητα προσθήκης πολλών λογαριασμών email για διαχείριση στην ίδια καρτέλα του προγράμματος περιήγησης. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφορετικούς λογαριασμούς για εισερχόμενα και εξερχόμενα email. Ωστόσο, οι λογαριασμοί IMAP είναι διαθέσιμοι μόνο σε premium χρήστες.
Κάτω από την ίδια καρτέλα, μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε την προώθηση email, η οποία θα ήταν ένα βασικό χαρακτηριστικό για όλες τις επιχειρήσεις στη σημερινή εποχή. Είναι πολύ εύκολο να ρυθμιστεί, αλλά δυστυχώς ο δωρεάν λογαριασμός μου μου επιτρέπει να δημιουργήσω μόνο έναν λογαριασμό για προώθηση.
Το Zoho Mail έχει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που θα θέλατε για τη διαχείριση των email σας, και μπορείτε πιθανόν να αποκομίσετε ακόμα περισσότερα από αυτό, εάν ήδη χρησιμοποιείτε εφαρμογές από το Zoho Suite.
Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες λογισμικού διαχείρισης email Zoho Mail
Το λογισμικό είχε εξαιρετική απόκριση και η διεπαφή θύμιζε το πιο δημοφιλές λογισμικό διαχείρισης email στην αγορά, οπότε ήταν εύκολη η πλοήγηση.
Υπήρχαν δύο πράγματα συγκεκριμένα που μου άρεσαν. Ένα από αυτά ήταν το σύστημα Καρτελών που χρησιμοποιούσε το Zoho Mail. Κατά τη σύνταξη του πρώτου μου email, παρατήρησα ότι το πρόχειρο άνοιξε σε μια νέα καρτέλα και τα εισερχόμενα ήταν η δική του καρτέλα. Η σύνταξη του email και η προσθήκη ενός συνημμένου ήταν απλή.
Όπως ήταν αναμενόμενο, έλαβα το email μου αμέσως και μετά βρήκα το δεύτερο πράγμα που μου άρεσε σε αυτό το εργαλείο. Όταν άνοιξα το email, άνοιξε σαν ένα είδος παραθύρου που μου επέτρεπε να βλέπω το email και τα εισερχόμενά μου ταυτόχρονα.
Τιμολόγηση λειτουργιών διαχείρισης email του Zoho Mail
Το Zoho Mail είναι δωρεάν για χρήση. Ωστόσο, θα χρειαστεί να έχετε το δικό σας domain για να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό. Όπως είναι λογικό, η δωρεάν έκδοση έχει ορισμένους περιορισμούς, αλλά επιτρέπει στον χρήστη να αποκτήσει μια αίσθηση για το λογισμικό πριν δεσμευτεί σε μια αγορά. Εκτός από αυτό, το Zoho Mail έχει τρεις βαθμίδες τιμολόγησης: Mail Lite, Mail Premium και Workplace.
Mail Lite
Κοστίζει 0,90 €/Χρήστη/Μήνα που χρεώνεται ετησίως για την έκδοση 5 GB αποθηκευτικού χώρου ανά χρήστη και 1,13 €/Χρήστη/Μήνα που χρεώνεται ετησίως για την έκδοση αποθήκευσης 10 GB ανά χρήστη. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πρόσβαση σε εφαρμογές για κινητά, συνημμένα 250MB, ψευδώνυμα domain και πολλά άλλα.
Mail Premium
Αυτό το επίπεδο κοστίζει 3,60 €/Χρήστη/Μήνα που χρεώνεται ετησίως και περιέχει όλα όσα προσφέρονται στην έκδοση Mail Lite συν Τεράστια Συνημμένα έως 1 GB, Αρχειοθέτηση και eDiscovery, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και αποκατάσταση email, Λευκή ετικέτα και S-MIME.
Workplace
Αυτή η κατηγορία ξεκινά από 3€/Χρήστη/Μήνα τιμολογείται ετησίως και περιλαμβάνει όχι μόνο χαρακτηριστικά διαχείρισης email, αλλά επίσης online εφαρμογές γραφείου, συμπεριλαμβανομένου ενός online διαχειριστή αρχείων, online επεξεργαστή κειμένου, online υπολογιστικού φύλλου, online λογισμικού συναντήσεων και άλλων.
Συμπέρασμα
Παρά την πολύ δυσάρεστη αρχή, τελικά μου άρεσε το Zoho Mail. Για κάποιον που έχει κυρίως χρησιμοποιήσει το πιο δημοφιλές λογισμικό διαχείρισης email, ήταν μια αναζωογονητική εμπειρία. Έχει όλα όσα θα αναμένατε από δωρεάν λογισμικό email, ακόμη και μια αρκετά προσιτή δομή τιμολόγησης. Το λογισμικό ήταν γρήγορο και ανταποκρινόμενο, το UI ήταν απλό και εύκολο στην πλοήγηση, και το παράθυρο ρυθμίσεων ήταν σαφώς επισημασμένο, καθιστώντας ευκολότερο να βρω αυτό που ψάχνω. Είχε ακόμη κάποιους πρωτότυπους τρόπους παρουσίασης της σύνταξης και ανάγνωσης των email.
Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι το Zoho Mail είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένο για να συνδυαστεί με όλες τις άλλες εφαρμογές του Zoho Suite. Ακόμα κι αν δεν αποτελεί μέρος του Suite, αυτό δεν μειώνει την εμπειρία, αλλά μπορούμε να φανταστούμε ότι η ένταξη όλων αυτών των εφαρμογών μπορεί σημαντικά να βελτιώσει την ροή εργασίας των χρηστών.
Για να συνοψίσουμε, το Zoho Mail είναι ένα συμπαγές λογισμικό διαχείρισης email, που έχει όλα όσα θα μπορούσατε πιθανώς να θέλετε, υπό την προϋπόθεση ότι θα περάσετε από τη δύσκολη φάση υλοποίησης.
Frequently Asked Questions
Έχω προβλήματα με την πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου του Zoho Mail, μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήρια του Διαχειριστή ή του Σούπερ Διαχειριστή, ή εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ στη φωτογραφία του προφίλ σας που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία του mailbox σας και να επιλέξετε την επιλογή Πίνακας Ελέγχου.
Γιατί έχει μπλοκαριστεί ο λογαριασμός μου και πώς μπορώ να τον ξεμπλοκάρω;
Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για τους οποίους ο λογαριασμός σας θα μπορούσε να μπλοκαριστεί: η υπέρβαση του ορίου αποθήκευσης για τον λογαριασμό σας ή ο εντοπισμός ύποπτης δραστηριότητας ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στο λογαριασμό σας.
Αντιμετωπίζω δυσκολίες με την προσθήκη ενός εναλλακτικού email.
Μεταβείτε στην ενότητα Χρήστες στο αριστερό παράθυρο της Κονσόλας Διαχειριστή και, στη συνέχεια, επιλέξτε τον συγκεκριμένο χρήστη για τον οποίο θέλετε να διαμορφώσετε το εναλλακτικό email. Από το επάνω μενού στη σελίδα του χρήστη, επιλέξτε Ρυθμίσεις Mail. Στο αριστερό μενού, κάντε κλικ στο εναλλακτικό email. Εισαγάγετε το επιθυμητό εναλλακτικό όνομα χρήστη και επιλέξτε το domain που θέλετε να συσχετίσετε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί +. Από προεπιλογή, όλα τα email αποστέλλονται από την κύρια διεύθυνση email σας. Εάν θέλετε να αλλάξετε την κύρια διεύθυνση mailbox, τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το εναλλακτικό email που δημιουργήθηκε και κάντε κλικ στο “Ορισμός ως διεύθυνση mailbox” και, στη συνέχεια, επιβεβαιώστε την αλλαγή κάνοντας κλικ στο “Αλλαγή” στο αναδυόμενο παράθυρο επιβεβαίωσης.