Key takeaways
Pros
- Εύκολη ενσωμάτωση
- Εξαιρετικές προηγμένες επιλογές προσαρμογής που σας επιτρέπουν να προχωρήσετε σε βάθος
- Ωραία λειτουργικότητα στη συνομιλία για αντιπροσώπους και πελάτες
Cons
- Λιγότερο ευέλικτη τιμολόγηση με προκαθορισμένες θέσεις χρήστη
- Η διεπαφή μπορεί να είναι ελαφρώς μπερδεμένη (παρόλα αυτά είναι εξαιρετική)
Ξεκινώντας με τη ζωντανή συνομιλία Userlike
Το Userlike είναι ένα αποκλειστικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που επικεντρώνεται στην παροχή μιας αξιόπιστης λύσης ζωντανής συνομιλίας για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρει μια ενοποιημένη λύση που φέρνει μια αξιόπιστη ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας μαζί με προηγμένες επιλογές προσαρμογής, αναλυτικά στοιχεία, δυνατότητες αναφοράς και πολλά άλλα. Σήμερα, θα δοκιμάσουμε τη ζωντανή συνομιλία του Userlike και θα δούμε πώς αποδίδει στη δράση.
Το να ξεκινάς με το Userlike είναι παιχνιδάκι. Χρειάζεται μόνο να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή ή να επιλέξετε ένα πρόγραμμα εάν σας ενδιαφέρει από την αρχή. Όπως συνηθίζεται στα περισσότερα λογισμικά, το Userlike θα σας κάνει μερικές ερωτήσεις σχετικά με τον σκοπό χρήσης σας και σχετικά με την εταιρεία σας. Είναι μια εύκολη διαδικασία και μπορείτε να την ολοκληρώσετε πολύ γρήγορα. Στη συνέχεια, θα σας παρουσιαστεί ένα βίντεο καλωσορίσματος για να σας κατατοπίσει. Μπορείτε να το παραλείψετε αν θέλετε, αλλά είναι σημαντικό όταν υπάρχει ένας οδηγός εκκίνησης από την αρχή.
Μπορείτε να αρχίσετε να ανακαλύπτετε τη διεπαφή, η οποία είναι πολύ όμορφη. Χρησιμοποιεί έναν διακριτικό χρωματικό συνδυασμό με αποχρώσεις του γκρι και δεν είναι γεμάτο με περιττά στοιχεία και επιλογές. Όλα φαίνεται να είναι εύκολα προσβάσιμα από την αρχή. Ο κύριος πίνακας εργαλείων εμφανίζει στατιστικά στοιχεία και βρίσκετε έναν οδηγό γρήγορης εκκίνησης στην κάτω δεξιά γωνία για να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή ακόμη πιο γρήγορα. Είναι καλά σχεδιασμένο και κάποιες άλλες λύσεις θα μπορούσαν να μάθουν από αυτήν την προσέγγιση με επίκεντρο τον χρήστη.
Το μενού στα δεξιά παρουσιάζει ολόκληρο το διαθέσιμο σύνολο εργαλείων του Userlike, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων συνομιλίας. Μόλις κάνετε κλικ στο στοιχείο, μπορεί να απογοητευτείτε ελαφρώς με τη συγκεχυμένη προβολή. Παρουσιάζει μόνο στατιστικά στοιχεία συνομιλίας. Ωστόσο, δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος να δημιουργήσετε ή να προσθέσετε μια ζωντανή συνομιλία, η οποία οδηγεί σε μεγαλύτερη αναζήτηση γύρω από τη διεπαφή. Η πραγματική επιλογή είναι κρυμμένη κάτω από το μενού Κανάλια όπου μπορείτε να δημιουργήσετε νέα widget ιστότοπου.
Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι η υπόλοιπη διαδικασία είναι πολύ πιο διαισθητική. Αφού κάνετε κλικ στην Προσθήκη widget, μπορείτε να επιλέξετε τον σκοπό, τη γλώσσα και τον τύπο του widget. Η επιλογή τύπου widget έχει κάποιες διαθέσιμες επεξηγήσεις για να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους, αλλά τα ίδια τα ονόματα είναι αρκετά αυτονόητα. Μόλις τελειώσετε με αυτήν την ενότητα, οι μόνες επιλογές που απομένουν είναι να ενσωματώσετε το widget ή να το διαμορφώσετε πρώτα.
Οι επιλογές προσαρμογής είναι αρκετές. Υπάρχουν γενικές ρυθμίσεις, επιλογές εμφάνισης, επιλογές διατύπωσης σχεδόν για κάθε στοιχείο και αντικείμενο στη συνομιλία, συμπεριφορά και δρομολόγηση συνομιλίας και πολλά άλλα. Δεν μοιάζει με οτιδήποτε έχω δει μέχρι στιγμής, αν και δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν πολλές άλλες λύσεις συνομιλίας με μια τόσο εκτεταμένη επιλογή διαμόρφωσης. Αν και είναι υπέροχο να έχετε πολλές επιλογές προσαρμογής, είναι λίγο κουραστικό να τις διαβάσετε όλες και νομίζω ότι μερικές από αυτές δεν είναι απολύτως απαραίτητο να είναι εδώ. Όπως και να έχει, επικροτώ την προσπάθεια.
Όταν τελειώσετε με ολόκληρη την προσαρμογή και τη διαμόρφωση, ήρθε η ώρα να εγκαταστήσετε το widget συνομιλίας. Η σελίδα παρουσιάζει μία επιλογή εγκατάστασης μέσω αντιγραφής-επικόλλησης ενός κώδικα ζωντανής συνομιλίας απευθείας στον ιστότοπό σας. Υπάρχει επίσης ένα κουμπί για να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τον προγραμματιστή του ιστότοπού σας για να το κάνει για εσάς, το οποίο θα σας μεταφέρει σε μια απλή φόρμα επικοινωνίας όπου μπορείτε να στείλετε το αίτημα στη διεύθυνση email του προγραμματιστή σας. Επέλεξα να το κάνω μόνος μου, οπότε αντέγραψα και επικόλλησα τον κώδικα στον δοκιμαστικό μου ιστότοπο. Όλα λειτούργησαν χωρίς κανένα πρόβλημα και ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω τις δοκιμές. Αλλά πρώτα, ας δούμε τι να περιμένουμε από τις λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας του Userlike.
Δυνατότητες και διεπαφή χρήστη
Το Userlike προσφέρει ένα ποικίλο και μοναδικό σύνολο λειτουργιών σε πολλούς τομείς και προσπαθεί να κάνει κάτι νέο για το παιχνίδι ζωντανής συνομιλίας. Η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζει την προώθηση συνομιλίας που σας επιτρέπει να μεταφέρετε συνομιλίες σε άλλο συνάδελφο. Αυτό μοιάζει αρκετά με τις μεταφορές καρτελών στο λογισμικό καρτελών, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο σε πολλές περιπτώσεις. Το Userlike προσφέρει επίσης μια επιλογή επιλογής των βασικών δεξιοτήτων για κάθε αντιπρόσωπο συνομιλίας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν με ποιον ειδικό θέλουν να μιλήσουν. Αυτή η επιλογή εμφανίζεται επίσης στο λογισμικό καρτελών και είναι γνωστή ως δρομολόγηση συνομιλίας. Είναι ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό να το έχετε στη ζωντανή συνομιλία και ακόμα καλύτερα να το δείτε με περαιτέρω επιλογές δρομολόγησης με βάση τις δεξιότητες.
Μια άλλη αναφερόμενη δυνατότητα ονομάζεται Sticky chat και είναι μια άλλη λειτουργία έξυπνης δρομολόγησης που συνδέει τους πελάτες με αντιπροσώπους με τους οποίους είχαν συνομιλήσει στο παρελθόν. Διευκολύνει τους αντιπροσώπους να ανακαλέσουν τον πελάτη και τις πληροφορίες που ανταλλάσσονται κατά τη διάρκεια της συνομιλίας. Στη συνέχεια, υπάρχουν οι λειτουργίες έξυπνων προφίλ πελατών που δημιουργούν αυτόματα προφίλ πελατών εάν ο επισκέπτης του ιστότοπου που συμμετέχει στη συνομιλία σας αποφασίσει να σας δώσει μια διεύθυνση email. Το Userlike υποστηρίζει επίσης έναν ορισμένο βαθμό αυτοματισμού όπου μπορείτε να προσαρμόσετε μηνύματα εκτός σύνδεσης, συννεφάκια καλωσορίσματος, προώθηση μηνυμάτων και πολλά άλλα.
Το Userlike προσφέρει επίσης μια δυνατότητα σχολίων και έρευνες μετά τη συνομιλία που μπορούν να προσαρμοστούν με τις δικές σας ερωτήσεις και απαντήσεις. Επιπλέον, μπορείτε να ενεργοποιήσετε προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας ή να διαμορφώσετε τη δρομολόγηση συνομιλίας για να διασφαλίσετε ότι οι συνομιλίες των πελατών θα μεταβούν στους σωστούς αντιπροσώπους. Αυτή η δυνατότητα είναι διαφορετική από τις δεξιότητες του αντιπροσώπου που αναφέρονται παραπάνω και μοιάζει με κλασικές επιλογές δρομολόγησης που μπορεί να γνωρίζετε από διαφορετικές λύσεις συνομιλίας ή λογισμικό IVR. Υπάρχουν πολλές άλλες λειτουργίες τύπου χρήστη για να ανακαλύψετε και όλες λειτουργούν αρκετά καλά.
Απόδοση ζωντανής συνομιλίας και εμπειρία χρήστη
Τώρα είναι ώρα να δοκιμάσετε το widget ζωντανής συνομιλίας σε δράση. Δοκίμασα τη ζωντανή συνομιλία και από τις δύο πλευρές, ώστε να μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για την πλευρά του αντιπροσώπου και του πελάτη ταυτόχρονα. Έκανα κλικ στο widget συνομιλίας και ξεκίνησα μια νέα συνομιλία, η οποία προκάλεσε το αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος να εμφανιστεί αμέσως. Ωστόσο, παρατήρησα επίσης ότι ανέφερε ότι όλοι οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης (παρόλο που αυτήν τη στιγμή ήμουν στην εφαρμογή Userlike συνδεδεμένος ως αντιπρόσωπος). Ανακάλυψα ότι ο λόγος πίσω από αυτό είναι ότι δεν ήμουν απευθείας στις ενότητες Όλες οι συνομιλίες της εφαρμογής, επομένως φροντίστε να αποφύγετε αυτό το λάθος. Μπορείτε να αναθέσετε μόνοι σας μια συνομιλία εδώ.
Αφού ανέθεσα μόνος μου τη συνομιλία, άρχισα να απαντώ στον επισκέπτη. Πρέπει να πω ότι οι ταχύτητες είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται να περιμένετε πολύ για να παραδοθούν τα μηνύματα. Η πρώτη ανακάλυψη ήταν ότι το Userlike δεν προσφέρει δυνατότητα προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό για τη σωστή λειτουργία οποιασδήποτε ζωντανής συνομιλίας. Θα ήταν απλώς ωραίο να το έχουμε. Ωστόσο, ο αυτοματισμός φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά, καθώς το widget συνομιλίας στέλνει αυτόματα μηνύματα κατά τη διάρκεια μεγαλύτερων περιόδων αδράνειας από την πλευρά του αντιπροσώπου. Όλα αυτά είναι μέρος της ρύθμισης και λειτουργεί εξαιρετικά.
Η πλευρά του πελάτη του widget περιλαμβάνει τις τυπικές επιλογές για την αποστολή, την προσθήκη χαμόγελων, ακόμη και τη μεταφορά αρχείων και την αίτηση μεταγραφής συνομιλίας. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά και πολύ χρήσιμα για τους πελάτες. Αυτό που είναι ωραίο είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα που να είναι πρόχειρα σχεδιασμένο ή υπερβολικό για τους πελάτες. Το ίδιο ισχύει και για την πλευρά του αντιπροσώπου της προβολής συνομιλίας, αλλά με περισσότερες διαθέσιμες επιλογές – αποστολή μακροεντολών, προσφορά κλήσης, αποστολή συνημμένων, εγγραφή φωνητικού μηνύματος και ενεργοποίηση εντολών.
Η επιλογή εντολής ενεργοποίησης είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν γρήγορα ενέργειες με λίγα μόνο κλικ. Υπάρχουν μερικές διαθέσιμες επιλογές – αποκλεισμός επαφών, μεταφορά συνομιλιών, αίτημα μεταγραφής, προσθήκη σημειώσεων, αλλαγή κατάστασης συνομιλίας και πολλά άλλα. Όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν επίσης να ζητηθούν μέσω συντομεύσεων πληκτρολογίου τις οποίες μπορείτε εύκολα να απομνημονεύσετε και να χρησιμοποιήσετε χωρίς να κάνετε κλικ σε κανένα κουμπί.
Συνολικά, η εμπειρία ζωντανής συνομιλίας του Userlike είναι εξαιρετική και για τις δύο πλευρές και δεν έχω αντιμετωπίσει μεγάλα ή μικρά προβλήματα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μου. Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με άλλα εργαλεία στον πίνακα ελέγχου του Userlike ως αντιπρόσωπος και να ρίξετε μια ματιά σε όλα τα σχετικά στατιστικά και αναλυτικά στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας. Το Userlike είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που πρέπει να έχετε και δεν θα σας απογοητεύσει σε καμία περίπτωση.
Τιμολόγηση
Το Userlike προσφέρει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης με πολλαπλές επιλογές τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός δωρεάν επιπέδου. Τα προγράμματα συνοδεύονται από έναν προκαθορισμένο αριθμό χρηστών, επομένως, αν θέλετε να αναβαθμίσετε, πρέπει να είστε έτοιμοι να πληρώσετε επιπλέον για ένα υψηλότερο πρόγραμμα, αντί να πληρώνετε απλώς για περισσότερους χρήστες στο ίδιο πρόγραμμα. Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε πακέτο και τα χαρακτηριστικά του.
Δωρεάν
Το δωρεάν πρόγραμμα προσφέρει ένα widget για έναν χρήστη. Λαμβάνετε όλες τις βασικές λειτουργίες, απεριόριστες συνομιλίες, απεριόριστες επαφές και έναν διαχειριστή ιστότοπου δωρεάν.
Team
Το πρόγραμμα Team προσφέρει τέσσερα widget για τέσσερις χρήστες και δύο εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για 100$ το μήνα. Εκτός από όλες τις δυνατότητες από το προηγούμενο επίπεδο, έχετε πρόσβαση σε πρόσθετα, κανάλια WhatsApp, εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ζωντανή μετάφραση, βιντεοκλήσεις, κοινή χρήση οθόνης και βασική πρόσβαση στο API.
Corporate
Το πρόγραμμα Corporate προσφέρει 10 widget για 10 χρήστες και τέσσερις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων για 320$ το μήνα. Λαμβάνετε όλες τις λειτουργίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως και επιπλέον λειτουργίες κόμβου αυτοματισμού AI, chatbot και αναλυτικών στοιχείων.
Flex
Το πρόγραμμα Flex είναι το πιο ακριβό με 10+ widget, 10+ θέσεις και 4+ εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων σε προσαρμοσμένη τιμή ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Εκτός από τις δυνατότητες από όλα τα προηγούμενα προγράμματα, λαμβάνετε λευκή ετικέτα, προηγμένη δρομολόγηση, επαγγελματική ενσωμάτωση, οργανισμούς και έναν αποκλειστικό διαχειριστή λογαριασμού.
Συμπέρασμα
Το Userlike είναι μια εξαιρετική λύση συνομιλίας που προσφέρει όλα όσα περιμένετε από τη ζωντανή συνομιλία. Παρόλο που η τιμολόγηση μπορεί να φαίνεται λίγο ακριβή, είναι φθηνότερη από ό,τι φαίνεται όταν λαμβάνετε υπόψη τον προκαθορισμένο αριθμό θέσεων χρήστη σε κάθε πρόγραμμα. Το Userlike προσφέρει πολλές δυνατότητες και επιλογές προσαρμογής που διασφαλίζουν ότι η εμπειρία σας θα είναι πραγματικά εξατομικευμένη στην περίπτωσή σας. Εάν χρειάζεστε μια αποκλειστική λύση ζωντανής συνομιλίας, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με το Userlike.
Frequently Asked Questions
Μόνο ένας χειριστής Userlike λαμβάνει συνομιλίες
Εάν μόνο ένας από τους χειριστές ζωντανής συνομιλίας λαμβάνει εισερχόμενες συνομιλίες, το πρόβλημα μπορεί να έχει πολλές λύσεις. Πρώτα απ ‘όλα, ελέγξτε αν οι υπόλοιποι χειριστές που δεν λαμβάνουν συνομιλίες ανήκουν στη σωστή ομάδα χειριστή. Κάθε widget ζωντανής συνομιλίας έχει ρυθμίσεις που σχετίζονται με ομάδες χειριστή ή τμήματα. Ανοίξτε τις ρυθμίσεις του widget συνομιλίας και μεταβείτε στη Συζήτηση > Δρομολόγηση και αλλάξτε την ομάδα ή προσθέστε τους υπόλοιπους αντιπροσώπους που δεν λαμβάνουν συνομιλίες στην ίδια ομάδα με τον χειριστή που λαμβάνει συνομιλίες. Η δεύτερη λύση μπορεί να σχετίζεται με τη διαθεσιμότητα θέσεων συνομιλίας. Ο χειριστής με τον μεγαλύτερο αριθμό ανοιχτών υποδοχών είναι πιο πιθανό να λάβει νέες συνομιλίες. Μπορείτε να προσαρμόσετε τον αριθμό των υποδοχών στην ενότητα Ομάδα > Χειριστές σε κάθε προφίλ χειριστή. Μια άλλη λύση είναι να ελέγξετε εάν όλοι οι χειριστές είναι συνδεδεμένοι. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, εάν υπάρχουν επαναλαμβανόμενες επαφές που χρησιμοποιούν τη ζωντανή συνομιλία, θα είναι πιο πιθανό να συνδεθούν με τον ίδιο χειριστή με τον οποίο είχαν συνομιλήσει στο παρελθόν.
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας του Userlike δεν εμφανίζεται στον ιστότοπό μου
Μπορεί να υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους συνέβη αυτό το πρόβλημα. Αρχικά, ελέγξτε ξανά εάν έχετε ενσωματώσει σωστά το widget Userlike στον ιστότοπό σας και ελέγξτε εάν λείπουν τμήματα του κώδικα ή τυχόν τυπογραφικά λάθη που μπορεί να έχουν προστεθεί κατά λάθος. Ο δεύτερος λόγος μπορεί να είναι ότι είναι ενεργή η επιλογή απόκρυψης του κουμπιού όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι χειριστές. Μπορείτε να βρείτε αυτήν την επιλογή στην ενότητα Ρυθμίσεις widget > Συνομιλία > Για προχωρημένους. Βεβαιωθείτε ότι αυτή η επιλογή είναι απενεργοποιημένη για να εμφανίζεται πάντα το widget συνομιλίας. Ο τρίτος λόγος μπορεί να σχετίζεται με τα cookies, καθώς το Userlike χρειάζεται ορισμένα δικαιώματα για να λειτουργήσει σωστά. Το Userlike πρέπει να ενσωματωθεί στον Διαχειριστή συναίνεσης cookie.
Τα αναλυτικά στοιχεία του Userlike δεν φορτώνονται και δεν εμφανίζουν δεδομένα
Ο λόγος για τον οποίο δεν εμφανίζονται αναλυτικά δεδομένα μπορεί να σχετίζεται με τη χρήση ορισμένων Adblockers. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει στη λίστα επιτρεπόμενων το Userlike ή απενεργοποιήστε τον αποκλεισμό διαφημίσεων στο domain Userlike. Μπορείτε επίσης να χάσετε την πρόσβαση σε συγκεκριμένες τιμές όταν ενεργοποιήσετε το φίλτρο απορρήτου των αναλυτικών στοιχείων στις ρυθμίσεις του οργανισμού σας. Εάν η επιλογή Απόκρυψη στοιχείων χειριστή είναι ενεργή, δεν θα μπορείτε να δείτε δεδομένα στο Αναλυτικά στοιχεία > Κατάσταση χειριστή.
Δεν μπορώ να συνδεθώ μετά τη δοκιμή 14 ημερών του Userlike
Μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού μπορεί να συνδεθεί μετά τη λήξη της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου. Για να επιτρέψετε την πρόσβαση σε άλλους χρήστες, πρέπει να κάνετε αναβάθμιση σε μια επί πληρωμή επιλογή, επειδή η δωρεάν έκδοση του Userlike υποστηρίζει μόνο μία θέση χρήστη.