Key takeaways
Pros
- Εξαιρετική διεπαφή και εύκολη πλοήγηση
- Η ενσωμάτωση δεν είναι τόσο δύσκολη
- Καλές επιλογές προσαρμογής ζωντανής συνομιλίας
Cons
- Έλλειψη σημαντικών λειτουργιών ζωντανής συνομιλίας
- Ισχυρή έμφαση στη χρήση chatbot
- Μπορεί να γίνει πολύ ακριβό
Ξεκινώντας με τη ζωντανή συνομιλία PipeDrive
Το Pipedrive είναι ένα πολύ γνωστό λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων που μπορεί να λειτουργήσει ως λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Προσφέρει ένα αξιόπιστο και χρήσιμο σύνολο χαρακτηριστικών που μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες σας στο CRM. Σε αυτήν την αξιολόγηση, ωστόσο, θα ρίξουμε μια ματιά στη ζωντανή συνομιλία και τις δυνατότητές της και θα μάθουμε πώς αποδίδει και πόσο εύκολη είναι στη χρήση της. Ας αρχίσουμε.
Το να ξεκινήσετε με το PipeDrive είναι γρήγορο, με μια σύντομη μόνο εγγραφή. Μόλις τελειώσετε με αυτό, μπορείτε να αρχίσετε να ρίχνετε μια ματιά γύρω στον πίνακα ελέγχου. Το PipeDrive δεν είναι μια αποκλειστική λύση ζωντανής συνομιλίας, επομένως στους χρήστες παρουσιάζεται μια πληθώρα επιλογών και εργαλείων για να δοκιμάσουν. Ωστόσο, η διεπαφή φαίνεται αρκετά προσεγμένη. Είναι πολύ καλά φτιαγμένη, χωρίς περιττά πράγματα και φαίνεται απλά ουσιαστική, επομένως δεν θα πρέπει να δυσκολεύεστε να αποκτήσετε πρόσβαση σε οποιοδήποτε χαρακτηριστικό που αναζητάτε.
Για να βρω τη ζωντανή συνομιλία, έπρεπε να συμβουλευτώ έναν οδηγό, καθώς δεν υπάρχει ορατή επιλογή για προσθήκη στην ενότητα μενού στα αριστερά ή οπουδήποτε αλλού στη διεπαφή. Ωστόσο, δεν ήταν δύσκολο να βρεθεί. Απλώς πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα Δυνατότητες στο μενού, να επιλέξετε Ζωντανή συνομιλία και να ενεργοποιήσετε το LeadBooster. Το PipeDrive θα σας ενημερώσει ότι το LeadBooster και η Ζωντανή Συνομιλία απαιτούν μηνιαία συνδρομή 39$ το μήνα και στη συνέχεια μπορείτε να αρχίσετε να προσαρμόζετε το widget ζωντανής συνομιλίας σας.
Χαρακτηριστικά και διεπαφή χρήστη
Στην επόμενη ενότητα, το PipeDrive θα σας ζητήσει υποχρεωτικά να ορίσετε το chatbot σας (ακόμα κι αν δεν το θέλετε). Στη συνέχεια, η ενότητα σάς ρωτά για το σκοπό της ζωντανής συνομιλίας σας και μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, να κάνετε κράτηση για περισσότερες συσκέψεις ή να επιβεβαιώσετε και να δρομολογείτε δυνητικούς πελάτες. Τέλος, υπάρχει μια επιλογή να έχετε ζωντανές συνομιλίες με πελάτες, οπότε βεβαιωθείτε ότι θα επιλέξετε αυτήν την επιλογή εάν δεν σας ενδιαφέρει ένα chatbot.
Αυτό που ακολουθεί είναι η διαμόρφωση ροής. Δεδομένου ότι αυτή είναι η ειδικότητα του PipeDrive, δεν μπορείτε πραγματικά να παραλείψετε αυτήν τη διαδικασία. Πρέπει να διαμορφώσετε την αρχική ροή μέσω ενός συστήματος παρόμοιου με τη δρομολόγηση IVR. Θα σας παρουσιαστεί μια οπτική αναπαράσταση των δυνατοτήτων και των ενεργειών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε με τη ζωντανή συνομιλία σας. Ευτυχώς, εάν αποφασίσετε να αποθηκεύσετε απλώς τις αλλαγές χωρίς να ρυθμίσετε τίποτα, θα είστε εντάξει επειδή το PipeDrive προσφέρει μια προκαθορισμένη ροή συνομιλίας αμέσως. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα κάποιος αυτοματισμός σε εξέλιξη και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ως δευτερεύουσα σημείωση, αυτό αφορά μόνο τα βασικά στοιχεία της συνομιλίας.
Αν και μπορώ ειλικρινά να πω ότι οι δυνατότητες ροής του PipeDrive είναι πολύ καλά σχεδιασμένες, είναι κρίμα που η εφαρμογή σας αναγκάζει ουσιαστικά να χρησιμοποιήσετε ένα chatbot. Θα ρίξουμε μια ματιά στο chatbot του PipeDrive σε μια ξεχωριστή αξιολόγηση, οπότε ας επικεντρωθούμε στην υλοποίηση της ζωντανής συνομιλίας PipeDrive. Μόλις είστε ικανοποιημένοι με τη σχεδίαση ροής, μπορείτε να επιλέξετε την καρτέλα Εγκατάσταση και να επιλέξετε από διάφορες επιλογές, όπως WordPress, Squarespace, Google Tag Manager, Wix ή μη αυτόματη εγκατάσταση. Επέλεξα τη μη αυτόματη εγκατάσταση για τους σκοπούς αυτής της αξιολόγησης.
Ο ιστότοπος του PipeDrive δεν αναφέρει τις ακριβείς διαθέσιμες λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας, με εξαίρεση το chatbot και την ενσωμάτωση με το υπόλοιπο σύνολο εργαλείων CRM για την παραγωγή περισσότερων δυνητικών πελατών. Η επόμενη ενότητα θα σας δείξει την εμπειρία της εργασίας με τη ζωντανή συνομιλία PipeDrive και από τις δύο πλευρές και θα εξετάσουμε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.
Απόδοση ζωντανής συνομιλίας και εμπειρία χρήστη
Το widget ζωντανής συνομιλίας ταιριάζει τέλεια στον ιστότοπό μου, όπως ακριβώς το σχεδίασα. Χρησιμοποίησα επίσης την επιλογή για να ελέγξω εάν η μη αυτόματη ενσωμάτωση έχει διορθωθεί στο PipeDrive. Με το widget ζωντανής συνομιλίας ρυθμισμένο και έτοιμο στον ιστότοπο δοκιμών μου, έκανα κλικ στο widget και ασχολήθηκα με τις προκαθορισμένες ερωτήσεις chatbot. Επέλεξα την απάντηση να μιλήσω με έναν εκπρόσωπο (τον εαυτό μου) και περίμενα μέχρι να απαντήσουν (εγώ) στην ερώτησή μου.
Αφού έκανα κλικ στην επιλογή συνομιλίας με μια ομάδα πωλήσεων (την οποία άφησα προκαθορισμένη), η ζωντανή συνομιλία έβγαλε μια κινούμενη εικόνα τριών κουκκίδων που σημαίνει ότι κάποιος απαντά, παρόλο που υπάρχει ένα chatbot. Αυτό είναι εδώ για να δημιουργήσει μια πιο ανθρώπινη εμπειρία, αλλά δεν νομίζω ότι θα το πιστέψει κανείς. Το σύστημα μου είπε ότι πρέπει να περιμένω έναν εκπρόσωπο. Τότε έλαβα μια ειδοποίηση στην ενότητα ζωντανής συνομιλίας του PipeDrive. Μπορείτε να το δείτε στην καρτέλα Μη εκχωρημένο και να το εκχωρήσετε στον εαυτό σας προτού μπορέσετε να απαντήσετε.
Άρχισα να γράφω για να ελέγξω πρώτα αν η ζωντανή συνομιλία του PipeDrive υποστηρίζει μια λειτουργία προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, αλλά δυστυχώς δεν το κάνει. Συνολικά, η ζωντανή συνομιλία είναι πολύ εστιασμένη στην εμπειρία του chatbot και παραμελεί ελαφρώς το πραγματικό μέρος της ζωντανής συνομιλίας. Δεν υπάρχουν καθόλου διαθέσιμες λειτουργίες συνημμένων, επομένως αυτή η ζωντανή συνομιλία είναι αυστηρά για γραπτή επικοινωνία. Αυτή είναι μια επαρκής επιλογή για την πλειοψηφία των χρηστών, αλλά είναι πάντα ωραίο να έχετε πρόσθετες λειτουργίες. Χωρίς συνημμένα, οι χρήστες ενδέχεται να αναγκαστούν να κάνουν εναλλαγή μεταξύ ζωντανής συνομιλίας και email ή οποιουδήποτε άλλου καναλιού επικοινωνίας που υποστηρίζει συνημμένα.
Υπάρχουν, ωστόσο, κάπως χρήσιμες λειτουργίες μορφοποίησης κειμένου – έντονη γραφή, πλάγια γραφή και κουκκίδες. Δεν μπορώ να φανταστώ πολλές περιπτώσεις χρήσης για αυτές, αλλά σίγουρα μπορούν να είναι πολύ χρήσιμες όταν εξηγείτε διαδικασίες ή κατευθείαν να γράψετε έναν οδηγό ως μήνυμα ζωντανής συνομιλίας για έναν πελάτη. Αυτά είναι λίγο πολύ όλα όσον αφορά τα ορατά χαρακτηριστικά. Έχετε επίσης ορισμένες επιλογές για να προσθέσετε στοιχεία επικοινωνίας και να αποθηκεύσετε τον δυνητικό πελάτη στο σύστημά σας. Υπάρχει επίσης ένα πρόσθετο για την παρακολούθηση των επισκεπτών ιστού, αλλά είναι επίσης κρυμμένο πίσω από ένα τείχος πληρωμής και κοστίζει 49$ το μήνα. Πολλά λογισμικά ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν αυτήν τη δυνατότητα ως μέρος της προσφοράς χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Συνολικά, είχα πολύ μεγαλύτερες προσδοκίες από τη ζωντανή συνομιλία του PipeDrive. Είναι εύκολο να το εφαρμόσετε αν το χρειάζεστε, αλλά τα χαρακτηριστικά είναι απλά ανυπόφορα και μερικές φορές ακριβά. Δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε εκτός από τη συνομιλία, και ακόμη και αυτό το κομμάτι σας αφαιρείται κατά κάποιο τρόπο λόγω της επιμονής του PipeDrive να επιβάλει τουλάχιστον κάποια λειτουργικότητα chatbot στο όλο πακέτο. Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας στο PipeDrive είναι απλώς μια δυνατότητα υποστήριξης, όχι κύρια, κάτι που την καθιστά κατανοητή επιλογή.
Τιμολόγηση
Το PipeDrive προσφέρει τέσσερις επιλογές τιμολόγησης, αλλά η ζωντανή συνομιλία μόλις και μετά βίας αναφέρεται, δεδομένου ότι αυτό δεν είναι ο κύριος στόχος αυτού του λογισμικού. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει μια ποικιλία χαρακτηριστικών και αναβαθμίζεται καθώς οι τιμές αυξάνονται. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένα πρόσθετα μπορεί να σας κοστίσουν επιπλέον χρήματα και ενδέχεται να μην περιλαμβάνονται στην τελική τιμή. Ας ρίξουμε μια ματιά στις προσφορές.
Essential
Το πρόγραμμα Essential κοστίζει 14,90$ το μήνα ανά χρήστη και προσφέρει τις δυνατότητες διαχείρισης δυνητικών πελατών, συμφωνίας, ημερολογίου και διοχέτευσης. Η απλή εισαγωγή δεδομένων και η εύκολη προσαρμογή αποτελούν επίσης μέρος της προσφοράς, καθώς και υποστήριξη 24/7 και 300+ ενσωματώσεις.
Advanced
Το πρόγραμμα Advanced κοστίζει 24,90$ το μήνα ανά χρήστη. Προσφέρει πλήρη συγχρονισμό email με πρότυπα και προγραμματισμό, ομαδική αποστολή email καθώς και παρακολούθηση ανοίγματος και κλικ, καθώς και πρόγραμμα δημιουργίας ροής εργασιών με ενεργοποιημένους αυτοματισμούς.
Professional
Το πρόγραμμα Professional κοστίζει 49,50$ το μήνα ανά χρήστη και μπορεί να σας προσφέρει μια δυνατότητα δημιουργίας, διαχείρισης και ηλεκτρονικής υπογραφής εγγράφων και συμβάσεων, προβλέψεων εσόδων, προβλέψεων και βελτιωμένων προσαρμοσμένων λειτουργιών αναφοράς.
Enterprise
Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 99$ το μήνα ανά χρήστη. Εκτός από όλες τις προηγούμενες λειτουργίες, λαμβάνετε απεριόριστη άδεια χρήστη και ρυθμίσεις ορατότητας, πρόσθετες και αυξημένες προτιμήσεις ασφαλείας, πρόγραμμα υλοποίησης και τηλεφωνική υποστήριξη και χωρίς όρια χρήσης λειτουργιών.
Συμπέρασμα
Το PipeDrive ως λύση CRM είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε επιχείρηση, ωστόσο, οι δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας του είναι κάτι περισσότερο από μια προσθήκη. Η ζωντανή συνομιλία ωθεί τη χρήση του chatbot, αλλά δεν διαθέτει ορισμένες σημαντικές λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας, ενώ κρύβει ορισμένες σημαντικές πίσω από ένα τείχος πληρωμής. Η ζωντανή συνομιλία του PipeDrive δεν είναι σε καμία περίπτωση κακή, απλώς δεν είναι αρκετά προηγμένη για να ανταγωνιστεί τους καλύτερους. Εάν ο πρωταρχικός σας στόχος είναι το CRM και η ζωντανή συνομιλία δεν είναι σημαντική, το PipeDrive είναι μια χαρά. Εάν θέλετε να εστιάσετε περισσότερο στην επικοινωνία ζωντανής συνομιλίας, θα πρέπει να εξετάσετε άλλες λύσεις.
Frequently Asked Questions
Η ζωντανή συνομιλία μου στο PipeDrive δεν λαμβάνει μηνύματα.
Πρώτα απ’ όλα, ρίξτε μια ματιά στη διαμόρφωση του chatbot και ελέγξτε για τυχόν λάθη στη ροή. Βεβαιωθείτε ότι η ροή είναι σωστή και ενεργοποιημένη στις ρυθμίσεις σας. Επιπλέον, ρίξτε μια ματιά στην καρτέλα ζωντανής συνομιλίας και ελέγξτε εάν η κατάστασή σας είναι σε σύνδεση. Το τελευταίο κοινό πρόβλημα και ένα από τα απλούστερα που πρέπει να διορθώσετε είναι να ανανεώσετε τη σελίδα σας με το widget ζωντανής συνομιλίας ήδη ενσωματωμένο. Αυτό από μόνο του μπορεί να προκαλέσει τη μη σωστή παράδοση των μηνυμάτων και είναι ένα ζήτημα που μπορεί να αποφευχθεί εύκολα.
Πώς μπορώ να προσθέσω μια ζωντανή συνομιλία PipeDrive χωρίς chatbot στον ιστότοπό μου;
Δεν είναι δυνατό να απαλλαγείτε εντελώς από τη λειτουργία chatbot και υπάρχει ανάγκη να προσθέσετε τουλάχιστον μια βασική ροή. Μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε την αυτοματοποίηση διατηρώντας την προσαρμοσμένη ροή σας σύντομη και προσθέτοντας την επιλογή ζωντανής συνομιλίας απευθείας στη δρομολόγηση. Μπορείτε επιπλέον να επιλέξετε μια προεπιλογή που προσφέρει ελάχιστη αλληλεπίδραση με chatbot.