Key takeaways
Pros
- Εύκολη πλοήγηση
- Προσιτό
- Προσαρμόσιμο κουμπί ζωντανής συνομιλίας
Cons
- Δεν υπάρχει προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
- Δεν είναι πολύ γρήγορο
- Η δωρεάν δοκιμή δεν επιτρέπει στους χειριστές να στέλνουν συνημμένα
- Μη λειτουργικές προβολές
Ξεκινώντας με το HelpOnClick
Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε όταν εγγραφείτε στο HelpOnClick, είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό μόνο για το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας τους ή ολόκληρη τη λύση του κέντρου εξυπηρέτησης.
Αφού επιβεβαίωσα τη διεύθυνση email μου, ο λογαριασμός μου ήταν έτοιμος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αφού συνδέθηκα, με υποδέχτηκαν με μια απλή, αν και λίγο ελλιπή διεπαφή.
Ωστόσο, εκτίμησα το άμεσο αναδυόμενο παράθυρο που μου πρόσφερε μια περιήγηση στην εφαρμογή. Έριξα μια γρήγορη ματιά και μετά άρχισα αμέσως να δημιουργήσω ζωντανή συνομιλία για τον δοκιμαστικό μου ιστότοπο.
Μου άρεσε πόση προσαρμογή υπήρχε αμέσως. Μπορείτε να προσαρμόσετε σχεδόν όλες τις οπτικές πτυχές του κουμπιού ζωντανής συνομιλίας που θα εμφανίζεται στον ιστότοπό σας.
Αφού ολοκλήρωσα την προσαρμογή του κουμπιού, το HelpOnClick μου παρείχε ένα κομμάτι κώδικα που πρόσθεσα στον ιστότοπό μου και ιδού, η ζωντανή συνομιλία του HelpOnClick ήταν στον ιστότοπό μου.
Δεν μου άρεσε η γενική προεπιλεγμένη εικόνα που αρχικά συνοδευόταν από το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μου, οπότε την άλλαξα και άρχισα τη συνομιλία.
Περίμενα ομαλή πλοήγηση. Ωστόσο, είχα προβλήματα με την έναρξη της συνομιλίας. Δεν μπόρεσα να στείλω πρώτο μήνυμα. Το μόνο που είδα ήταν “Αναμονή για τον χειριστή” από την πλευρά του επισκέπτη και “Αναμονή για εισερχόμενη συνομιλία” από την πλευρά του αντιπροσώπου. Ασχολήθηκα με αυτό για λίγο, αλλά δεν μπόρεσα να λύσω το πρόβλημα, οπότε επικοινώνησα με την υποστήριξη του HelpOnClick.
Πρέπει να πω ότι η ίδια εικόνα που μου προσφέρθηκε ως προεπιλογή δεν μου άφησε πολλές επιλογές. Αν και, εξεπλάγην ευχάριστα όταν μίλησα με έναν πραγματικό εκπρόσωπο αντί για ένα bot. Εξήγησα την περίπτωσή μου και μου πρότειναν να ανοίξουν μία καρτέλα για προγραμματιστές και να περιμένω.
Φυσικά, ήμουν πολύ ανυπόμονος για να περιμένω 24 έως 48 ώρες για μια απάντηση, οπότε κοίταξα περισσότερα έγγραφα, συνδέθηκα και βγήκα μερικές φορές, ανανέωσα τα πάντα, καθάρισα την προσωρινή μνήμη και στην πέμπτη ή έκτη προσπάθειά μου, ξεκίνησε ως εκ θαύματος να λειτουργεί.
Δυνατότητες και διεπαφή χρήστη
Χρησιμοποίησα το HelpOnClick μέσω του Chrome, αλλά μπορείτε επίσης να το τρέξετε σε Safari, Edge, Opera και Firefox. Λειτουργεί επίσης ως εφαρμογή λειτουργικού συστήματος σε Windows και macOS. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το HelpOnClick σε κινητές συσκευές, καθώς είναι συμβατό με Android και iOS.
Αυτό που μου άρεσε στη ζωντανή συνομιλία του HelpOnClick είναι πόσο προσαρμόσιμη είναι. Μπορείτε να προσαρμόσετε σχεδόν τα πάντα, ώστε το κουμπί συνομιλίας να ταιριάζει απόλυτα στην επωνυμία σας.
Μια άλλη χρήσιμη λειτουργία είναι τα δεδομένα που συλλέγει αυτόματα το HelpOnClick για εσάς σχετικά με έναν επισκέπτη με τον οποίο συνομιλείτε. Αυτά τα δεδομένα περιλαμβάνουν την τοποθεσία του επισκέπτη, το πρόγραμμα περιήγησης, τη διεύθυνση IP και πολλά άλλα. Αφού ολοκληρώσετε τη συνομιλία σας, μπορείτε να επιστρέψετε σε αυτές τις πληροφορίες και να διαβάσετε ολόκληρη τη συνομιλία από το αρχείο.
Αυτό που βρήκα ότι έλειπε σε αυτό το λογισμικό ήταν η προεπισκόπηση πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο. Ένα άλλο πράγμα που θεωρώ ότι αλλοιώνει την εμπειρία είναι ότι όταν χρησιμοποιείτε τη δωρεάν δοκιμή, ο χειριστής δεν μπορεί να στείλει συνημμένα αρχεία χωρίς να κάνει αναβάθμιση σε πρόγραμμα επί πληρωμή.
Απόδοση ζωντανής συνομιλίας και εμπειρία χρήστη
Όσον αφορά στο UX, το HelpOnClick δεν εντυπωσιάζει. Μην με παρεξηγείτε, είναι χρήσιμο, αλλά μόλις άρχισα να το δοκιμάζω, το βρήκα αρκετά άβολο. Αφού τελικά ξεκίνησα τη συνομιλία, μετά από μερικά μηνύματα, το παράθυρο της ζωντανής συνομιλίας απλά κόλλησε.
Δεν μπορούσα να δω όλα τα μηνύματα που έστειλα και η γραμμή πληκτρολόγησης δεν αντιδρούσε πάντα στην εισαγωγή μου. Το κλείσιμο και η ανανέωση δεν λειτούργησαν, οπότε έπρεπε να το υπομείνω.
Αντιμετώπισα ένα άλλο πρόβλημα όταν προσπάθησα να χρησιμοποιήσω μια διαχωρισμένη οθόνη για να δω την πλευρά του επισκέπτη και του χειριστή ταυτόχρονα. Αν και τεχνικά είναι δυνατό, η διεπαφή του HelpOnClick δεν συμφωνούσε με αυτό.
Τιμολόγηση
Δωρεάν
Αυτό το επίπεδο είναι δωρεάν και σας επιτρέπει να έχετε έναν χειριστή. Μπορείτε να έχετε έως και 100 συνομιλίες το μήνα και το ιστορικό συνομιλιών πηγαίνει πίσω 30 ημέρες.
Silver
Με 12,99$ ανά αντιπρόσωπο/μήνα, μπορείτε να έχετε απεριόριστο αριθμό χειριστών, έως και 300 μηνιαίες συνομιλίες και ιστορικό συνομιλιών 90 ημερών.
Gold
Αυτό το πακέτο κοστίζει 19,99$ ανά αντιπρόσωπο/μήνα και σας επιτρέπει να έχετε απεριόριστο αριθμό χειριστών, τμημάτων και ιστορικό συνομιλιών.
Platinum
Το πιο ακριβό, καθώς και εκτεταμένο επίπεδο τιμολόγησης, σας επιτρέπει να απολαύσετε όλες τις δυνατότητες από τα προηγούμενα πακέτα σε έως και 10 ιστότοπους με 49,99$ ανά αντιπρόσωπο/μήνα.
Συμπέρασμα
Αν ήθελα να συνοψίσω την εμπειρία μου με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του HelpOnClick, θα έπρεπε να πω ότι ήταν απρόβλεπτη. Η εφαρμογή της ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μου ήταν πολύ εύκολη και εξεπλάγην ευχάριστα από το πόσο προσαρμόσιμο ήταν. Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε με αυτό το κομμάτι, το HelpOnClick προσφέρει μια βολική και ενημερωτική περιήγηση που περιλαμβάνει εκμάθηση για το πώς να ρυθμίσετε τα πάντα.
Ωστόσο, όσον αφορά στην εμπειρία μου με τη χρήση της ζωντανής συνομιλίας, ήμουν λίγο απογοητευμένος. Από τα προβλήματα με την έναρξη μιας συνομιλίας μέχρι τις μη λειτουργικές προβολές τόσο του παραθύρου συνομιλίας όσο και της εφαρμογής του χειριστή, το HelpOnClick δεν με έπεισε ότι ήταν ο καλύτερος ιστότοπος εάν στοχεύετε στην αποτελεσματικότητα.
Frequently Asked Questions
Δεν ξέρω πως να ρυθμίσω πρωτόκολλο ασφαλείας κρυπτογράφησης
Εάν χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε άλλο εκτός από το βασικό πρόγραμμα, το HelpOnClick σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε το πρωτόκολλο Secure Sockets Layer (SSL). Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην καρτέλα Διαχειριστής και κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις. Επιλέξτε το πλαίσιο ασφαλείας Force SSL. Αυτό θα επιτρέψει την ασφάλεια SSL για τους χειριστές και τους επισκέπτες του ιστότοπου.
Δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις ζωντανής συνομιλίας όταν είμαι εκτός σύνδεσης
Ο ευκολότερος τρόπος αντιμετώπισης αυτού του ζητήματος είναι να ρυθμίσετε μια συνομιλία μέσω κινητού τηλεφώνου μέσω SMS. Θα λαμβάνετε τα μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σας ως SMS. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην καρτέλα Διαχειριστής και κάντε κλικ στη Ρύθμιση. Στη συνέχεια, επιλέξτε τον χειριστή και κάντε κλικ σε αυτούς. Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου SMS και, στη συνέχεια, πατήστε Αποθήκευση.
Αποσυνδέομαι αυτόματα από τον λογαριασμό μου
Για να ρυθμίσετε ή να προσαρμόσετε την αυτόματη αποσύνδεση, μεταβείτε στην καρτέλα Ρυθμίσεις. Βρείτε τον “Χρόνο αυτόματης αποσύνδεσης” και προσαρμόστε τον με βάση τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε επίσης να απενεργοποιήσετε εντελώς αυτήν τη λειτουργία.