Key takeaways
Pros
- Γρήγορο και αξιόπιστο widget ζωντανής συνομιλίας
- Προσαρμογή widget συνομιλίας
- Φιλική προς το χρήστη διεπαφή
Cons
- Δεν υπάρχει προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
- Συχνές ενημερώσεις που μπορεί να διακόψουν τη ροή εργασίας
Ξεκινώντας με το Gorgias
Όταν θέλετε να εγγραφείτε στο Gorgias, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας σε μια φόρμα εγγραφής και να δώσετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Μετά από αυτό, το σύστημα ρυθμίζει τον λογαριασμό σας και όταν επαληθεύσετε το email σας, είστε έτοιμοι.
Όταν συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα δείτε μια απλή διεπαφή με έναν οδηγό στα δεξιά.
Ξεκίνησα την ενσωμάτωση της ζωντανής συνομιλίας από το μενού εκμάθησης. Ωστόσο, εάν αποφασίσετε να το παραλείψετε, μπορείτε να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις → Ενσωματώσεις → Συνομιλία. Κάντε κλικ στο κουμπί + Προσθήκη νέας και ξεκινήστε με την εγκατάσταση της ζωντανής συνομιλίας σας.
Εκεί, μπορείτε να διαμορφώσετε τη ζωντανή συνομιλία σας, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων επιλογών προσαρμογής. Μόλις είστε ικανοποιημένοι με τις ρυθμίσεις σας, μπορείτε να προχωρήσετε στην Εγκατάσταση. Επέλεξα την επιλογή Προσαρμοσμένη εγκατάσταση, επομένως απλώς αντέγραψα και επικόλλησα τον κώδικα στον ιστότοπό μου στην προηγούμενη ενότητα.
Το widget συνομιλίας εμφανίστηκε αμέσως στον ιστότοπό μου με τα χρώματα και τη θέση που είχα ορίσει στη διαδικασία εγκατάστασης, οπότε ήμουν έτοιμος να το δοκιμάσω.
Μόλις ξεκίνησα μια συνομιλία, εμφανίστηκε αμέσως στην καρτέλα Μη εκχωρημένη στη διεπαφή χρήστη μου. Έκανα κλικ σε αυτό και ακολούθησε η αμφίδρομη συνομιλία.
Χαρακτηριστικά και διεπαφή χρήστη
Το Gorgias είναι μια εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari και Opera. Δοκίμασα το λογισμικό στο Google Chrome, αλλά αν χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε άλλο από τα υποστηριζόμενα προγράμματα περιήγησης, η εμπειρία σας δεν θα πρέπει να είναι πολύ διαφορετική.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του Gorgias προσφέρει πολλές δυνατότητες και διαμορφώσεις, αλλά η εύρεση της ρύθμισης ζωντανής συνομιλίας ήταν αρκετά εύκολη. Το UI είναι αρκετά εύκολο στην πλοήγηση ακόμα και χωρίς τον οδηγό που σας προσφέρει ο Gorgias στην αρχή.
Έχετε πολλά περιθώρια για προσαρμογή όσον αφορά τη ρύθμιση του widget ζωντανής συνομιλίας σας. Εκτός από την αρχική ρύθμιση, μπορείτε πάντα να επιστρέψετε και να προσθέσετε καμπάνιες, να ρυθμίσετε γρήγορες απαντήσεις και να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης απάντησης, των προτροπών και των σχετικών ενσωματώσεων email.
Όλα αυτά είναι πολύ προσιτά και εύκολα στην εύρεση, επομένως ακόμη και οι λιγότερο έμπειροι στην τεχνολογία χρήστες δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εύρεση όλων όσων μπορεί να χρειαστούν.
Όσον αφορά το widget ζωντανής συνομιλίας, παρόλο που φαίνεται αρκετά τυπικό και ίσως λίγο ελλιπές από την πλευρά του επισκέπτη, οι ανταποκρινόμενοι αντιπρόσωποι μπορούν να κάνουν πολλά από μια εύχρηστη διεπαφή. Από τη συνομιλία ζωντανής συνομιλίας, οι αντιπρόσωποι μπορούν να προσθέσουν ετικέτες, να προσαρμόσουν τις πληροφορίες πελατών και να δουν το ιστορικό αλληλεπίδρασής τους.
Όσον αφορά την ίδια τη συνομιλία, οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να κάνουν πολλά χωρίς να αφήσουν τον πελάτη να περιμένει, καθώς όλα όσα χρειάζονται είναι εκεί.
Μπορούν να χρησιμοποιήσουν προϋπάρχουσες μακροεντολές ή να ρυθμίσουν μια νέα μακροεντολή απευθείας στο παράθυρο συνομιλίας. Αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο όταν αντιμετωπίζετε μεγάλο όγκο εισερχόμενων μηνυμάτων, όταν οι αντιπρόσωποι δεν έχουν το χρόνο να εγκαταλείψουν τη συνομιλία για να αντιμετωπίσουν τις τυποποιημένες απαντήσεις σε διαφορετικό παράθυρο.
Απογοητεύτηκα λίγο όταν συνειδητοποίησα ότι η ζωντανή συνομιλία του Gorgias δεν υποστηρίζει προεπισκοπήσεις πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο. Αλλά εκτός από αυτό, το widget τους ήταν αντιδραστικό και δεν είχε προβλήματα με την αποστολή μηνυμάτων, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων πολυμέσων.
Όταν τελειώσετε με τη συνομιλία, μπορείτε να βάλετε σε σίγαση ή να κλείσετε τη συνομιλία. Μπορείτε πάντα να επιστρέψετε σε αυτό στο μέλλον και, αν χρειαστεί, μπορείτε να το ανοίξετε ξανά με το ίδιο αναγνωριστικό καρτέλας.
Απόδοση ζωντανής συνομιλίας και εμπειρία χρήστη
Είχα μια πολύ καλή εμπειρία χρησιμοποιώντας το Gorgias. Το UI είναι εύκολο στην πλοήγηση. Προσφέρει έναν οδηγό για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε, και γενικά, δεν του λείπουν πολλά πράγματα. Επιπλέον, ολόκληρο το σύστημα είναι ειδικά σχεδιασμένο για το Shopify, οπότε αν το χρησιμοποιείτε, μπορείτε να επωφεληθείτε από τα πλήρως ενσωματωμένα Magento και BigCommerce.
Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του Gorgias είναι εύκολο να ρυθμιστεί και να προσαρμοστεί. Προσφέρει ορισμένες βασικές ρυθμίσεις, αλλά αν θέλετε, μπορείτε πραγματικά να το προσαρμόσετε στις ανάγκες και την επωνυμία σας, να προσθέσετε καμπάνιες σε αυτό, να το συνδέσετε σε ένα κατάστημα και άλλα.
Το ίδιο το widget ζωντανής συνομιλίας λειτουργεί εξαιρετικά. Είναι γρήγορο και αποκρίνεται, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για μεγάλους χρόνους αναμονής λόγω της καθυστέρησης του λογισμικού σας. Το Gorgias κάνει εξαιρετική δουλειά διασφαλίζοντας την παραγωγικότητα και ελαχιστοποιεί τον χρόνο απόκρισης, καθώς παρέχει όλα όσα χρειάζεστε ακριβώς εκεί στο παράθυρο συνομιλίας. Εάν θέλετε να αγνοήσετε ότι το λογισμικό δεν σας επιτρέπει να κάνετε προεπισκόπηση των μηνυμάτων των επισκεπτών πριν πατήσουν αποστολή, το widget ζωντανής συνομιλίας του Gorgias μπορεί να είναι μια εξαιρετική λύση.
Τιμολόγηση
Η Gorgias προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης που έχουν πολλές δυνατότητες και λειτουργίες. Κάθε επιλογή τιμολόγησης περιλαμβάνει λειτουργίες από προηγούμενες με πρόσθετες επεκτάσεις, προηγμένες δυνατότητες και αναβαθμίσεις. Ωστόσο, η πιο αξιοσημείωτη διαφορά είναι ο αριθμός των χρεώσιμων καρτελών κάθε μήνα. Κάθε πρόγραμμα έχει πολλά να προσφέρει, αλλά για να παραμείνω στη ζωντανή συνομιλία, θα συζητήσω μόνο τις σχετικές λειτουργίες.
Starter
Αυτό το πακέτο κοστίζει 10$/μήνα με 50 χρεώσιμες καρτέλες. Σε αυτό το σημείο τιμής, μπορείτε να έχετε έως και 3 θέσεις χρήστη. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνει ένα widget ζωντανής συνομιλίας με μακροεντολές, κανόνες και πρότυπα.
Basic
Το επίπεδο τιμολόγησης Basic προσφέρει 300 χρεώσιμες καρτέλες με 60$/μήνα. Με αυτό το πακέτο, έχετε απεριόριστες θέσεις χρήστη, υποστήριξη σε ώρες γραφείου και διαχείριση ομάδας.
Pro
Με 360$/μήνα, μπορείτε να έχετε 2000 χρεώσιμες καρτέλες και απεριόριστο αριθμό χρηστών.
Advanced
Το πακέτο Advanced κοστίζει 900$/μήνα και σας επιτρέπει να εργάζεστε με 5000 χρεώσιμες καρτέλες. Σε αυτό το επίπεδο, μπορείτε να επωφεληθείτε από περισσότερες ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Enterprise
Ένας προσαρμοσμένος όγκος καρτελών μπορεί να ρυθμιστεί μόνο αφού προγραμματίσετε μια συνάντηση με την ομάδα του Gorgias.
Συμπέρασμα
Η συνολική εμπειρία μου με το Gorgias ήταν αρκετά ευχάριστη. Κάνουν τη ρύθμιση του λογαριασμού πολύ εύκολη και η πλοήγηση στη διεπαφή είναι διαισθητική από την αρχή. Το UI δεν είναι και το καλύτερο, ωστόσο, είναι απλό, εύχρηστο και εύκολο στη χρήση.
Όσον αφορά το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, ήταν απίστευτα εύκολο να εφαρμοστεί. Ακόμη και χωρίς να χρησιμοποιήσετε τον οδηγό γρήγορης επισκόπησης στην αρχή, πιστεύω ότι όλοι μπορούν να το καταλάβουν χωρίς προβλήματα. Η προσαρμογή ήταν επίσης πολύ προσιτή. Ακόμη και οι πιο προηγμένες ρυθμίσεις διαμορφώθηκαν με τρόπο που δεν φαινόταν πολύ δύσκολος.
Το ίδιο το widget είναι γρήγορο, αποκρίνεται και είναι αξιόπιστο. Παρόλο που του λείπουν ορισμένα χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εμπειρία ακόμα περισσότερο, κάνει τη δουλειά πολύ αποτελεσματικά.
Για να ολοκληρώσω την εμπειρία μου με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του Gorgias, ήταν εξαιρετικό στη χρήση τόσο από την πλευρά του επισκέπτη όσο και από την πλευρά του αντιπροσώπου. Φαίνεται σαν μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν συνδεδεμένες με τους πελάτες τους χωρίς να ανησυχούν ότι οι εκπρόσωποι της υποστήριξης πελατών δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό στο έπακρο.
Frequently Asked Questions
Βλέπω μια μαύρη ή λευκή οθόνη όταν ανοίγω το Gorgias
Αυτό μπορεί να είναι ένα απλό πρόβλημα φόρτωσης. Περιμένετε μερικά λεπτά και φορτώστε ξανά την εφαρμογή. Εάν αυτό συμβαίνει σε μια εφαρμογή Android, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα hard reboot. Εάν αυτό δεν βοηθήσει, ίσως χρειαστεί να εγκαταστήσετε ξανά την εφαρμογή.
Λαμβάνω το Uncaught ReferenceError στην κονσόλα
Είτε λείπει ένα απόσπασμα κώδικα της συνομιλίας Gorgias στη σελίδα ή καλείται μετά το προσαρμοσμένο script. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα φόρτωσης του πακέτου συνομιλίας Gorgias, έκδοση 2. Στο script, ελέγξτε για το gorgias-chat-widget-install-v2.