Key takeaways
Pros
- Γρήγορο και αξιόπιστο widget ζωντανής συνομιλίας
- Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
Cons
- Δύσκολο στην πλοήγηση
- Το λογισμικό μπορεί να κολλάει
- Δεν υπάρχει προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο
Ξεκινώντας με το Bitrix24
Η εγγραφή στο Bitrix24 ήταν εύκολη και χωρίς προβλήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε για να αποκτήσετε τον δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό σας είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής και να επιβεβαιώσετε το email σας. Αφού το κάνετε αυτό, θα σας καλωσορίσουν με μια ευχάριστη στην όψη, αν και λίγο χαοτική διεπαφή.
Από την αρχή, δεν ήμουν σίγουρος πώς να πλοηγηθώ στο λογισμικό. Προσπάθησα να εξερευνήσω το μενού στην αριστερή πλευρά. Αλλά δεν μπορούσα να βρω κάτι παρόμοιο με τον κώδικα που θα μπορούσα να αντιγράψω και να επικολλήσω στον ιστότοπό μου.
Όταν αποφάσισα ότι δεν μπορούσα να το καταλάβω μόνος μου, κοίταξα την τεκμηρίωση υποστήριξης. Αν και ήταν εύκολο να βρεθεί και ήταν γεμάτο οδηγίες, απλά δεν μπορούσα να βρω τη σωστή απάντηση. Μην με παρεξηγήσετε, υπάρχει τεκμηρίωση σχετικά με widget ζωντανής συνομιλίας, ενσωματώσεις, ακόμη και μερικά δείγματα κώδικα. Ωστόσο, τίποτα από αυτά δεν βοήθησε γιατί δεν με έφερε πιο κοντά στο να βρω τις λίγες γραμμές κώδικα που χρειαζόμουν.
Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και μερικές ανεπιτυχείς προσπάθειες, επέστρεψα στην αναζήτηση του UI. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα που έκανα κλικ σε όλα όσα μου επέτρεπε η διεπαφή να κάνω κλικ, τελικά έβγαλα άκρη.
Στην καρτέλα CRM, πρέπει να κάνετε κλικ στα Πρόσθετα στη γραμμή στο επάνω μέρος. Ένα αναπτυσσόμενο μενού σάς επιτρέπει να επιλέξετε από μερικές επιλογές που μπορείτε να ρυθμίσετε. Για μένα, ήταν η επιλογή Widget Ιστότοπου.
Από εκεί, μπόρεσα να ρυθμίσω ένα widget ζωντανής συνομιλίας. Βρήκα τον κώδικα που χρειαζόμουν κάνοντας κλικ στο κουμπί Επεξεργασία, αλλά λειτουργεί επίσης εάν χρησιμοποιείτε την Ενσωμάτωση κώδικα.
Για να το δοκιμάσω, απλώς επικόλλησα τον κώδικα από τον ιστότοπο της δοκιμής μου και πάτησα αποθήκευση. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας εμφανίστηκε στον ιστότοπό μου, αλλά όταν έκανα κλικ σε αυτό, έλαβα μια φόρμα σχολίων αντί για μια συνομιλία. Κοίταξα γύρω από τις ρυθμίσεις στη διεπαφή Bitrix24 και βρήκα το πρόβλημα.
Απενεργοποίησα τη φόρμα CRM και το widget της ζωντανής συνομιλίας μου ήταν έτοιμο.
Χαρακτηριστικά και διεπαφή χρήστη
Το λογισμικό του Bitrix24 είναι αρκετά ισχυρό, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος-πελάτη για υπολογιστή που τρέχει σε Mac OS, Windows και Linux. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε μια εφαρμογή για κινητά από το App Store της Apple και το Google Play. Ωστόσο, επέλεξα να το εφαρμόσω χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα περιήγησής μου. Χρησιμοποίησα το Google Chrome, αλλά μπορείτε να το τρέξετε σε Firefox, Safari ή Edge.
Το λογισμικό που παρέχει το Bitrix24 είναι συμπαγές και γεμάτο με πολλές δυνατότητες και λειτουργίες. Βέβαια, αν και έχετε πολλά για να δουλέψετε, δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να πλοηγηθείτε.
Όσον αφορά το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, εξεπλάγην ευχάριστα όταν βρήκα έναν τύπο τυποποιημένης απάντησης αμέσως, ακόμη και χωρίς να το ρυθμίσω εγώ. Το Bitrix24 αποθήκευσε επίσης αυτόματα τις πληροφορίες του ατόμου που επικοινωνούσε μαζί μου στο CRM, παρόλο που δεν το είχα ρυθμίσει χειροκίνητα.
Εξέτασα επίσης εάν αυτή η λύση ζωντανής συνομιλίας έχει προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, πώς λειτουργεί η κοινή χρήση πολυμέσων και άλλα μικρά πράγματα που μπορούν να βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
Δυστυχώς, ως αντιπρόσωποι, δεν μπορείτε να κάνετε προεπισκόπηση του τι πληκτρολογεί ένας επισκέπτης. Ωστόσο, τα υπόλοιπα βασικά χαρακτηριστικά λειτούργησαν όπως αναμενόταν χωρίς προβλήματα.
Μου άρεσε η επιλογή να ελέγξω το αρχείο συνομιλίας μου στην καρτέλα Πελάτες.
Εδώ, μπορείτε να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του επισκέπτη, τη δραστηριότητά του, ποιος από τους αντιπροσώπους σας είναι υπεύθυνος για την αλληλεπίδραση, τη διάρκεια της συνομιλίας, ακόμη και τη διαδρομή του πελάτη που οδήγησε τον επισκέπτη να σας γράψει ένα μήνυμα συνομιλίας. Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε τα αρχεία συνομιλίας σας για να έχετε μια καλύτερη επισκόπηση των εισερχόμενων δραστηριοτήτων σας.
Επιπλέον, το Bitrix24 σάς επιτρέπει να δημιουργείτε διάφορες αναφορές, να παρακολουθείτε και να βελτιστοποιείτε τη διαδικασία πωλήσεών σας και πολλά άλλα.
Απόδοση ζωντανής συνομιλίας και εμπειρία χρήστη
Η συνεργασία με το Bitrix24 ήταν λίγο απογοητευτική εμπειρία. Όπως ανέφερα προηγουμένως, το λογισμικό είναι αρκετά εκτεταμένο και μπορεί να είναι δύσκολο για έναν καινούργιο χρήστη να καταλάβει πώς να το χρησιμοποιήσει. Ο τεράστιος αριθμός καρτελών, μενού και κουμπιών είναι συντριπτικός, τουλάχιστον.
Ένα άλλο πρόβλημα που είχα κατά τη δοκιμή αυτού του λογισμικού ήταν το πόσο αργό ήταν. Δεν θα προσπαθήσω να μετρήσω πόσες φορές χρειάστηκε να ανανεώσω μια σελίδα επειδή είτε δεν φορτώθηκε σωστά, είτε δεν ανταποκρινόταν είτε απλώς δεν λειτουργούσε.
Όσον αφορά την ίδια τη ζωντανή συνομιλία, δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να ζητήσουμε. Το μόνο πράγμα που μπόρεσα να βρω ότι θα μπορούσε να κάνει βελτίωση είναι η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, αλλά εκτός από αυτό, η συνομιλία είναι γρήγορη, αντιδραστική και πολύ εύκολη στη χρήση και στις δύο πλευρές.
Τα μηνύματα με συνημμένα αρχεία αποστέλλονται χωρίς κανένα πρόβλημα. Κάθε φορά που λαμβάνετε ένα μήνυμα, εμφανίζεται μια ειδοποίηση τόσο στο δεξί όσο και στο αριστερό μενού και στον κύριο πίνακα CRM.
Ως επισκέπτες, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να αφαιρέσετε μηνύματα που έχετε ήδη στείλει. Ωστόσο, από την πλευρά του αντιπροσώπου, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε με τις απαντήσεις σας.
Συνοψίζοντας, η απόδοση ζωντανής συνομιλίας του Bitrix24, αν και έχει τα πάνω και τα κάτω της, δεν είναι ένα δυσάρεστο λογισμικό για χρήση. Είναι γρήγορη και αντιδραστική, και παρόλο που λείπουν ορισμένες προηγμένες λειτουργίες, κάνει τη δουλειά της.
Τιμολόγηση
Το Bitrix24 προσφέρει πέντε πακέτα τιμολόγησης συνολικά. Μπορείτε να πληρώνετε είτε μηνιαία, κάθε τρεις μήνες ή ετησίως. Για απλότητα, θα μιλήσω για την επιλογή μηνιαίας πληρωμής, συν το δωρεάν πρόγραμμα. Κάθε επίπεδο τιμολόγησης περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες από τα φθηνότερα πακέτα συν ορισμένες αναβαθμίσεις, επεκτάσεις ή εντελώς νέες προηγμένες λειτουργίες. Αν και όλα τα πακέτα είναι γεμάτα με διάφορα χαρακτηριστικά, θα παραμείνω σε αυτά που σχετίζονται με τη ζωντανή συνομιλία.
Δωρεάν
Αυτό το πακέτο είναι δωρεάν και περιλαμβάνει 5GB αποθηκευτικού χώρου, λογισμικό CRM και ζωντανή συνομιλία με ορισμένους περιορισμούς. Με αυτό το πρόγραμμα, μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε ομαδικές συνομιλίες και να ηχογραφήσετε φωνητικές σημειώσεις.
Basic
Αυτό το επίπεδο περιλαμβάνει έως και 5 χρήστες και κοστίζει 46$ το μήνα για όλους τους χρήστες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να μοιράζονται 24GB αποθηκευτικού χώρου και να χρησιμοποιούν ζωντανή συνομιλία με πρόσθετες βιντεοκλήσεις HD με κοινή χρήση οθόνης και εγγραφή ήχου/βίντεο.
Standard
Με 124$ το μήνα για όλους τους χρήστες, μπορείτε να έχετε μια ομάδα έως 50 ατόμων. Τα 100GB αποθηκευτικού χώρου επιτρέπουν περισσότερη ελευθερία και περισσότερες ευκαιρίες για συνεργασία.
Professional
Με αυτό το πρόγραμμα, έως και 100 άτομα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό του Bitrix24 με 249$ το μήνα για όλους τους χρήστες. Αυτό το πρόγραμμα προσφέρει 1024GB αποθηκευτικού χώρου και είναι το πρώτο επίπεδο που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε αυτοματισμούς όπως έξυπνες διαδικασίες και κανόνες και κανόνες αυτοματισμού.
Enterprise
Αυτό το επίπεδο ξεκινά από 499$ το μήνα για 250 χρήστες. Ωστόσο, μπορείτε να το κλιμακώσετε σε 10.000 χρήστες. Ο αποθηκευτικός χώρος βασίζεται στον αριθμό των χρηστών που εργάζονται με το λογισμικό. Για 250 χρήστες, το σύστημα σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε 3TB αποθηκευτικού χώρου. Σε αυτό το επίπεδο, μπορείτε να δημιουργήσετε δομές υποκαταστημάτων που σας επιτρέπουν να διαχειρίζεστε μια μεγάλη επιχείρηση.
Συμπέρασμα
Για να συνοψίσω την εμπειρία μου με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του Bitrix24, πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν λίγο ανώμαλος δρόμος. Κοιτάζοντας μόνο το widget της ζωντανής συνομιλίας, θα έλεγα ότι ήταν υπέροχο. Ακόμη και με ορισμένα χαρακτηριστικά που λείπουν, εξακολουθεί να είναι μια αξιόπιστη λύση ζωντανής συνομιλίας που καλύπτει όλα τα βασικά.
Ωστόσο, όταν λαμβάνω υπόψη τη συνολική εμπειρία χρήστη, αλλάζει κάπως τη γνώμη μου. Η ρύθμιση ήταν μπερδεμένη και μερικές φορές, εντελώς απογοητευτική. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να κατανοήσετε και να πλοηγηθείτε στη διεπαφή χρήστη. Μόλις το συνηθίσετε, λειτουργεί καλά, αλλά αν δεν έχετε πολύ χρόνο, μπορείτε εύκολα να αποθαρρυνθείτε.
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να συζητήσουμε είναι πόσο αργή και με κολλήματα είναι η εφαρμογή. Δεν φαίνεται να είναι μεγάλο πρόβλημα όταν χρησιμοποιείτε τη ζωντανή συνομιλία, αλλά η ρύθμιση στα πάντα απαιτεί αρκετό χρόνο, κυρίως λόγω της μη σωστής φόρτωσης των σελίδων.
Συνολικά, το widget ζωντανής συνομιλίας του Bitrix24 από μόνο του μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή για πολλές μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Εάν δεν έχετε πρόβλημα με το να παραβλέπετε κάποιες ενοχλήσεις που συνοδεύουν το λογισμικό, μπορεί να είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο για την επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Frequently Asked Questions
Η ζωντανή συνομιλία μου εμφανίζει μόνο μια φόρμα σχολίων
Για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, μεταβείτε στο CRM, κάντε κλικ στα Πρόσθετα και επιλέξτε το Widget Ιστότοπου από ένα αναπτυσσόμενο μενού. Στα Widget της εταιρείας μου επιλέξτε αυτό που θέλετε να προσαρμόσετε και κάντε κλικ στην επιλογή Επεξεργασία. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στη φόρμα CRM και απενεργοποιήστε την. Όταν ανανεώνετε τον ιστότοπό σας, το widget της ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να λειτουργεί σωστά.
Πρέπει να βρω συνομιλίες που ανήκουν σε έναν απενεργοποιημένο αντιπρόσωπο
Μπορείτε να βρείτε αρχεία καταγραφής μηνυμάτων για απολυμένους υπαλλήλους κάνοντας κλικ στο Εργαζόμενοι και μετά στο Ανενεργοί. Επιλέξτε τον υπάλληλο και κάντε κλικ στο Αρχεία καταγραφής μηνυμάτων. Εάν δεν έχετε την επιλογή Ανενεργός, σημαίνει ότι ο διαχειριστής του συστήματος το απενεργοποίησε στις ρυθμίσεις λογαριασμού.