Key takeaways
Pros
- Καλό και αξιόπιστο σύστημα καρτελών
- Όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά
- Πλήρης οδηγός εκκίνησης
Cons
- Βαρετή διεπαφή
- Ορισμένες προηγμένες λειτουργίες δεν υπάρχουν
- Μπορεί να είναι ακριβό για ορισμένους χρήστες
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του Zendesk
Το Zendesk προσφέρει μια εύκολη διαδικασία εγγραφής με ελάχιστη προσπάθεια. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να εγγραφείτε στη δωρεάν δοκιμή σας είναι να δώσετε τη διεύθυνση email σας και να συμπληρώσετε άλλες βασικές πληροφορίες. Το Zendesk κάνει ό,τι μπορεί για να κάνει την αρχή σας με το λογισμικό καρτελών όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας είναι ένα σύντομο ερωτηματολόγιο που βοηθά το Zendesk να καθορίσει πώς θα το χρησιμοποιήσετε. Περιλαμβάνει τον οδηγό εκκίνησης σύμφωνα με τις απαντήσεις σας.
Μπορείτε επίσης να παραλείψετε αυτό το σύντομο ερωτηματολόγιο, αλλά συνιστώ ανεπιφύλακτα να το συμπληρώσετε για να έχετε την καλύτερη εμπειρία με το σύστημα καρτελών. Αφού ολοκληρώσετε με αυτό, θα μεταφερθείτε στη διεπαφή Zendesk. Η πρώτη οθόνη που θα δείτε είναι η επισκόπηση με τον οδηγό έναρξης που είναι άμεσα διαθέσιμος. Είναι σύνθετος, επομένως μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να δείτε κάθε στοιχείο σε αυτό. Μπορείτε να το παραλείψετε και να επιστρέψετε σε αυτό αργότερα, αν το προτιμάτε.
Η διεπαφή στο Zendesk είναι αρκετά απλή και εύκολη στην πλοήγηση. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις κύριες λειτουργίες στο πλαίσιο στα αριστερά, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του χώρου της οθόνης καταλαμβάνεται από την ενότητα που επιλέγετε να προβάλετε. Είναι πολύ καλό και δεν θα δυσκολυτείτε να εξοικειωθείτε. Εάν αποφασίσετε να μεταβείτε από τον οδηγό στο πίνακα ελέγχου, θα σας υποδεχτεί μια ωραία διεπαφή καρτελών.
Πριν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στην απόδοση και τη λειτουργικότητα της διεπαφής, ας μάθουμε τι είδους χαρακτηριστικά μπορείτε να περιμένετε από το σύστημα καρτελών του Zendesk.
Χαρακτηριστικά του συστήματος καρτελών Zendesk
Ενώ το Zendesk αναφέρει το σύστημα καρτελών ως χαρακτηριστικό από μόνο του, έρχεται με το δικό του σύνολο χαρακτηριστικών παραγωγικότητας που στοχεύουν να κάνουν όλους τους τύπους επικοινωνίας με καρτέλες πολύ πιο εύκολους. Το σύστημα καρτελών είναι πολυκαναλικό, όπως συνηθίζεται σε όλες τις σύγχρονες λύσεις κέντρου υποστήριξης. Είναι επίσης πολύγλωσσο και πολυεπωνυμικό. Το Zendesk προσφέρει τυπικές λειτουργίες καρτελών, όπως ετικέτες, στοιχεία επικοινωνίας πελατών στις καρτέλες, συγχώνευση καρτελών και άλλες βασικές λειτουργίες έτοιμες για χρήση.
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό του Zendesk είναι η αναφορά και η ανάλυση. Αυτή η δυνατότητα σάς παρέχει πάντα εύχρηστες επισκόπηση των δραστηριοτήτων καρτελών. Πρέπει να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα μέσω μιας ξεχωριστής υπηρεσίας Zendesk. Έχετε επίσης πρόσβαση σε ολόκληρο το ιστορικό των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και τους επιχειρηματικούς κανόνες. Το Zendesk σάς δίνει επίσης πρόσβαση στις εγγενείς ενσωματώσεις του με άλλες λύσεις λογισμικού.
Απόδοση συστήματος καρτελών και εμπειρία χρήστη
Τώρα ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε το σύστημα καρτελών του Zendesk και να δείτε πώς αποδίδει στη δράση. Η δοκιμή εστιάζει στην οπτική γωνία του αντιπροσώπου. Έστειλα στον εαυτό μου μερικά δοκιμαστικά email για να δω πόσο γρήγορα φτάνουν και είμαι στην ευχάριστη θέση να αναφέρω ότι το Zendesk δεν έχει προβλήματα ταχύτητας από αυτή την άποψη. Έριξα επίσης την πρώτη ματιά στη διεπαφή μέσα στην καρτέλα.
Η διεπαφή φαίνεται απλή και οργανωμένη, με όλα σχεδόν τα διαθέσιμα εργαλεία να εμφανίζονται στην οθόνη. Μερικά από αυτά είναι κρυμμένα κάτω από το τμήμα των τριών κουκκίδων στην επάνω δεξιά γωνία. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή η σχεδιαστική επιλογή δεν είναι απολύτως απαραίτητη. Οι καρτέλες του Zendesk φαίνονται απλές ως έχουν και μερικοί άνθρωποι μπορεί να το θεωρήσουν πολύ βαρετό για τα γούστα τους. Η αποκάλυψη όλων των κουμπιών χαρακτηριστικών και η παρουσίασή τους απευθείας στην οθόνη θα μπορούσε να λύσει αυτό το πολύ μικρό πρόβλημα.
Η ροή εργασίας στις καρτέλες του Zendesk έχει σχεδιαστεί καλά. Μπορείτε να επιλέξετε την κατάσταση της καρτέλας και τι θα συμβεί αφού απαντήσετε σε μία καρτέλα πελάτη. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε λειτουργίες μορφοποίησης κειμένου, οι οποίες είναι επίσης κρυμμένες κάτω από ένα μόνο κουμπί για κάποιο λόγο. Άλλα πράγματα περιλαμβάνουν emoji, συνημμένα και συνδέσμους. Όλα είναι προσβάσιμα στο κάτω πλαίσιο στο πεδίο απάντησης.
Συνολικά, η δημιουργία καρτελών του Zendesk αποδίδει πολύ καλά από κάθε άποψη. Δεν είναι δύσκολο να τη χρησιμοποιήσετε για κάθε τύπο χρήστη, χάρη στην εξαιρετικά απλή διεπαφή. Η διαχείριση άλλων καναλιών επικοινωνίας και η προσθήκη νέων email μπορεί να είναι πιο δύσκολη εάν δεν είστε συνηθισμένοι στη διεπαφή και τις συμβάσεις ονομασίας. Το σύστημα καρτελών του Zendesk υποστηρίζει όλες τις βασικές λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να ανακόψετε τον τεράστιο όγκο αιτημάτων ανά πάσα στιγμή.
Τιμολόγηση Zendesk
Το Zendesk προσφέρει μια πολύ ευρεία επιλογή προγραμμάτων τιμολόγησης για διάφορα επιχειρηματικά μεγέθη και περιπτώσεις χρήσης. Δεδομένου ότι αυτή η κριτική επικεντρώνεται αυστηρά στα εργαλεία καρτελών, θα αναφέρουμε τα τρία πιο σημαντικά προγράμματα τιμολόγησης που διαθέτουν αυτήν τη δυνατότητα και επικεντρώνονται στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών. Υπάρχουν τρία κύρια προγράμματα με διαφορετικά σύνολα χαρακτηριστικών και ποικίλες τιμές. Ας τους ρίξουμε μια ματιά και ας δούμε τι έχουν να προσφέρουν.
Support Team
Το πρόγραμμα Support Team είναι το φθηνότερο. Θα σας κοστίσει 19€ το μήνα ανά αντιπρόσωπο με ετήσια χρέωση. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα καρτελών με email, αναρτήσεις στο Facebook και αναρτήσεις στο Twitter. Λαμβάνετε επίσης επιχειρηματικούς κανόνες, ιστορικό και λεπτομέρειες πελατών, αναφορές και αναλυτικά στοιχεία, ενσωματώσεις και πολλά άλλα.
Support Professional
Το πρόγραμμα Support Professional μπορεί να είναι δικό σας για 49€ το μήνα ανά αντιπρόσωπο με ετήσια χρέωση. Προσφέρει τα πάντα από το προηγούμενο πρόγραμμα και προσθέτει ώρες λειτουργίας, έρευνες ικανοποίησης πελατών, πολύγλωσση υποστήριξη, SLA και πολλά άλλα.
Support Enterprise
Το πρόγραμμα Enterprise είναι η πιο ακριβή επιλογή, μπορεί να είναι δικό σας με 99€ το μήνα ανά αντιπρόσωπο με ετήσια χρέωση. Λαμβάνετε όλες τις δυνατότητες από τα δύο προηγούμενα προγράμματα και επιπλέον προσαρμοσμένους ρόλους και δικαιώματα ομάδας, προσαρμόσιμους χώρους εργασίας αντιπροσώπου, αποθήκευση δεδομένων τρίτου μέρους, περιβάλλον δοκιμής sandbox και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Ενώ το Zendesk είναι μια ολοκληρωμένη λύση καρτελών, αξίζει να σημειωθεί ότι μπορείτε να βρείτε μια εναλλακτική λύση του Zendesk που μπορεί να προσφέρει παρόμοιες λειτουργίες με χαμηλότερο κόστος. Ωστόσο, εάν αναζητάτε ένα ολοκληρωμένο λογισμικό καρτελών, το Zendesk θα μπορούσε να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των εργαλείων καρτελών. Παρά την υψηλότερη τιμή, το Zendesk παραμένει ένας από τους κύριους ανταγωνιστές στην αγορά, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες και λειτουργίες σε σύγκριση με άλλες λύσεις λογισμικού. Με το Zendesk, μπορείτε να προχωρήσετε πέρα από την απλή διαχείριση καρτελών και να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης σας.
Frequently Asked Questions
Οι συντομεύσεις πληκτρολογίου δεν λειτουργούν στις καρτέλες Zendesk
Ο πιο συνηθισμένος λόγος για αυτό το ζήτημα οφείλεται στη χρήση εφαρμογών τρίτων και επεκτάσεων προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιούν συντομεύσεις πληκτρολογίου. Προσπαθήστε να αφαιρέσετε ή να απενεργοποιήσετε τυχόν εφαρμογές και επεκτάσεις που χρησιμοποιούν συντομεύσεις και δείτε εάν το Zendesk λειτουργεί όπως θα έπρεπε χωρίς αυτές. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις συντομεύσεις, φροντίστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του Zendesk.
Ενημέρωση διεύθυνσης email στις καρτέλες Zendesk
Εάν θέλετε να ενημερώσετε τη διεύθυνση email σας στο Zendesk, κάντε κλικ στο εικονίδιο του προφίλ σας στην επάνω γωνία της εφαρμογής ενώ βρίσκεστε στην Υποστήριξη. Επιλέξτε προβολή προφίλ και κάντε κλικ στο Προσθήκη επαφής. Εισαγάγετε τη νέα σας διεύθυνση email και θα λάβετε ένα email επαλήθευσης. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο στο email για να επιβεβαιώσετε την αλλαγή.