Key takeaways
Pros
- Αποδοτικές καρτέλες αν και δεν είναι η κύρια εστίαση
- Επαρκείς λειτουργίες
- Εξαιρετικός σχεδιασμός
Cons
- Υπάρχει κόστος εάν επιλέξετε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή
- Έλλειψη προηγμένων λειτουργιών
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του Tidio
Η εγγραφή στο Tidio είναι από τις πιο γρήγορες διαθέσιμες. Χρειάζεστε μόνο τη διεύθυνση email σας και έναν ιστότοπο για να το ολοκληρώσετε και μόλις το κάνετε, θα μεταφερθείτε στην εφαρμογή σχεδόν αμέσως. Δεδομένου ότι το Tidio επικεντρώνεται κυρίως σε ζωντανή συνομιλία και ρομπότ συνομιλίας, μέρος της διαδικασίας είναι η δημιουργία και η υλοποίηση του widget συνομιλίας σας. Μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα και να επιστρέψετε σε αυτό αργότερα, εάν θέλετε να εστιάσετε στη λειτουργικότητα καρτελών του Tidio.
Όταν ολοκληρώσετε την εγγραφή, θα μεταφερθείτε απευθείας στην εφαρμογή. Ο κύριος πίνακας εργαλείων μοιράζεται ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς σας Tidio, καθώς και πρόσφατες ειδήσεις και ενημερώσεις σχετικά με το Tidio. Μπορείτε να βρείτε τις επιλογές του κύριου μενού στην αριστερή πλευρά της εφαρμογής, στη γραμμή αντίθεσης. Σε γενικές γραμμές, η εφαρμογή είναι πολύ καλά σχεδιασμένη, επομένως κανένας χρήστης δεν πρέπει να αισθάνεται χαμένος όταν προσπαθεί να βρει λειτουργίες στο Tidio. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις καρτέλες κάτω από το στοιχείο μενού Εισερχόμενα, το οποίο είναι το πρώτο στην επιλογή.
Το Tidio παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση των λογαριασμών email. Θα σας δώσει την επιλογή να τα συνδέσετε με τις καρτέλες απευθείας σε αυτήν την ενότητα μενού, ώστε να μην χρειάζεται να ψάξετε τις ρυθμίσεις για να το βρείτε μόνοι σας. Μόλις κάνετε κλικ στη Σύνδεση, το κουμπί θα σας μεταφέρει στις ρυθμίσεις. Μπορείτε εύκολα να συνδέσετε το email σας εδώ ή να επιλέξετε να δημιουργήσετε έναν αποκλειστικό λογαριασμό email Tidio.
Επέλεξα να δημιουργήσω έναν νέο αποκλειστικό λογαριασμό email για τους σκοπούς αυτής της αξιολόγησης. Το Tidio μου έστειλε ένα email ειδοποίησης για να με ενημερώσει ότι η ενσωμάτωση ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάθε email που λαμβάνετε στην ενότητα εισερχόμενα της εφαρμογής. Πριν φτάσουμε στο δοκιμαστικό μέρος της κριτικής, ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές αξιόλογες λειτουργίες καρτελών που προσφέρει το Tidio ως μέρος των προσφορών του.
Λειτουργίες συστήματος καρτελών Tidio
Το σύστημα καρτελών του Tidio δεν είναι το πλουσιότερο ανάμεσα σε λογισμικά καρτελών, αλλά παρόλα αυτά προσφέρει μια καλή επιλογή χαρακτηριστικών που δεν θα σας απογοητεύσουν σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το σύστημα καρτελών συλλέγει επικοινωνία από τα email και τις συνομιλίες σας, έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων που μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε όλη την επικοινωνία από ένα μέρος.
Το σύστημα καρτελών υποστηρίζει ετικέτες για να βοηθήσει τους χρήστες να οργανώσουν καλύτερα τις καρτέλες τους σύμφωνα με κριτήρια που επιλέγουν οι ίδιοι. Το Tidio προσφέρει επίσης μια δυνατότητα που ονομάζεται Προτεραιότητες, η οποία βοηθά τους χρήστες να ταξινομήσουν τις καρτέλες βάσει της επείγουσας φύσης τους. Μπορείτε να αλλάξετε κατόχους καρτελών και να μεταφέρετε καρτέλες από έναν αντιπρόσωπο σε άλλον. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, υπάρχει το πλήρες ιστορικό καρτελών που είναι αυτονόητο.
Απόδοση και εμπειρία χρήστη του συστήματος καρτελών του Tidio
Δοκίμασα το σύστημα καρτελών του Tidio από την προοπτική του αντιπροσώπου για να σας δείξω πώς λειτουργεί και να σας δώσω μια ιδέα για τη χρησιμότητα ολόκληρου του συστήματος με τις λειτουργίες του. Μόλις έστειλα ένα τεστ email στον εαυτό μου, χρειάστηκαν μερικά δευτερόλεπτα για να εμφανιστεί στα εισερχόμενα του Tidio μου. Ωστόσο, ο χρόνος αναμονής δεν ήταν απροσδόκητα μεγάλος. Το Tidio εμφανίζει μια χρήσιμη ειδοποίηση με την ώρα για κάθε καρτέλα, ενημερώνει κάθε αντιπρόσωπο πόσο καιρό πριν έλαβε την καρτέλα.
Μόλις κάνετε κλικ σε μία καρτέλα για να την ανοίξετε, μπορείτε να έχετε την πρώτη εμπειρία της διεπαφής καρτελών. Είναι πολύ καλά σχεδιασμένη, με έμφαση στα μέρη του μηνύματος και των απαντήσεων αυτής της ενότητας. Μπορείτε να βρείτε τις περισσότερες ενέργειες στο δεξιό πλαίσιο, ενώ το αριστερό πλαίσιο σάς παρέχει μια επισκόπηση των ενοτήτων των εισερχομένων σας. Το αριστερό πλαίσιο χρησιμεύει επίσης για την εύκολη αναγνώριση μη εκχωρημένων καρτελών και μη αναγνωσμένων μηνυμάτων.
Το πεδίο απάντησης καρτέλας είναι πολύ μικρό στην αρχή, αλλά εκτείνεται καθώς η απάντησή σας μεγαλώνει. Αυτή είναι μια καλή σχεδιαστική λύση που στοχεύει στην εξοικονόμηση χώρου στην οθόνη όταν είναι απαραίτητο. Το Tidio προσφέρει μερικές βασικές επιλογές επεξεργασίας και μορφοποίησης κειμένου. Μπορείτε να βρείτε την επιλογή να προσθέσετε μια εσωτερική σημείωση στις καρτέλες, η οποία είναι πολύ χρήσιμη για την κοινή χρήση πληροφοριών σχετικά με συγκεκριμένες καρτέλες πελατών στους συναδέλφους σας χωρίς να ενημερώνετε τον πελάτη σχετικά.
Το Tidio σας προσφέρει επίσης πολλαπλές επιλογές αποστολής. Μπορείτε να στείλετε την καρτέλα και να αλλάξετε την κατάσταση σε Ανοιχτή, Εκκρεμεί ή Λυμένη, ανάλογα με το αν η απάντησή σας ήταν επιτυχής στην επίλυση του προβλήματος του πελάτη. Ο δεξιός πίνακας περιλαμβάνει ιστορικό καρτελών, ρυθμίσεις προτεραιότητας, ρυθμίσεις κατάστασης, πληροφορίες ανάθεσης, καθώς και πληροφορίες πελατών τις οποίες μπορείτε να συμπληρώσετε απευθείας μέσα στην καρτέλα.
Συνολικά, η απόδοση των καρτελών του Tidio είναι αρκετά καλή. Δεν υπάρχουν σφάλματα ή προβλήματα και όλα λειτουργούν όπως προβλέπεται. Το σύνολο χαρακτηριστικών δεν είναι το πιο πλούσιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστο. Στην πραγματικότητα, είναι ακριβώς το αντίθετο και θα έλεγα ότι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Το σύνολο χαρακτηριστικών προσφέρει απλώς όλα όσα είναι απαραίτητα για αποτελεσματική και αποδοτική δημιουργία καρτελών.
Τιμολόγηση
Το Tidio προσφέρει προγράμματα τιμολόγησης σε τέσσερις παραλλαγές. Κάθε πιο ακριβό πρόγραμμα προσφέρει επιπλέον δυνατότητες και καταργεί ορισμένους περιορισμούς χρήσης για ένα υψηλότερο κόστος. Το Tido προσφέρει επίσης ένα δωρεάν πρόγραμμα που προσφέρει βασικές δυνατότητες συνομιλίας και συστήματος καρτελών χωρίς καμία απαίτηση για πληροφορίες πιστωτικής κάρτας. Σημειώστε ότι αφού τα εργαλεία καρτελών είναι διαθέσιμα ακόμα και στο δωρεάν πρόγραμμα, δεν χρειάζεται πραγματικά να λάβετε υπόψη οποιαδήποτε άλλη επιλογή, εκτός αν χρειάζεστε προηγμένη ζωντανή συνομιλία και chatbots. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε πρόγραμμα.
Δωρεάν
Το Δωρεάν πρόγραμμα περιλαμβάνει 50 συνομιλίες το μήνα, 100 συνομιλίες chatbot, υποστήριξη μέσω email, εφαρμογές για υπολογιστές και smartphone, ενσωματώσεις, πρόσβαση σε JavaScript API και πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπου.
Communicator
Το πρόγραμμα Communicator θα σας κοστίσει 15,66$ το μήνα ανά χρήστη. Έχετε πρόσβαση σε απεριόριστο αριθμό συνομιλιών ζωντανής συνομιλίας και έως και 5 αντιπροσώπους. Αυτό το πρόγραμμα σάς παρέχει επίσης υποστήριξη 24/5 μέσω ζωντανής συνομιλίας, εργαλείων διαχείρισης αδειών, προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, αναλυτικών στοιχείων και αναφορών, λειτουργιών τμήματος, λίστας επισκεπτών, στατιστικών στοιχείων σελίδας και πολλά άλλα.
Chatbots
Το πρόγραμμα Chatbots κοστίζει $31,74 μηνιαίως ανά χρήστη. Σας παρέχει όλες τις λειτουργίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως, 40.000 συνομιλίες chatbot το μήνα, πρόγραμμα επεξεργασίας chatbot, ενσωματώσεις μέσω της υπηρεσίας Zapier και πολλά άλλα.
Tidio+
Το Tidio+ είναι το πλήρες πρόγραμμα με κάθε δυνατότητα και χωρίς όρια. Θα σας κοστίζει 235,16$ μηνιαίως και προσφέρει έναν προσαρμοσμένο αριθμό αντιπροσώπων, απεριόριστες συνομιλίες, προσαρμοσμένο αριθμό δεσμεύσεων chatbot και κάθε διαθέσιμη δυνατότητα. Έχετε επίσης έναν αποκλειστικό διαχειριστή επιτυχίας πελατών.
Συμπέρασμα
Αν και το Tidio δεν είναι κατά κύριο λόγο λογισμικό καρτελών, μπορεί να σας προσφέρει ένα εξαιρετικό σύστημα καρτελών δωρεάν ή σε λογική τιμή εάν επιλέξετε ένα πιο προηγμένο πρόγραμμα. Το σύνολο χαρακτηριστικών είναι απαραίτητο και επαρκές για να χειριστεί τις περισσότερες εργασίες καρτελών, ενώ παρέχει σταθερή απόδοση χωρίς προβλήματα. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις περισσότερες επιχειρήσεις που απαιτούν βασικές καρτέλες, ωστόσο, όσοι χρειάζονται πιο προηγμένες δυνατότητες καρτελών θα πρέπει να εξετάσουν ορισμένους από τους ανταγωνιστές.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να προσθέσω τη διεύθυνση email μου στις καρτέλες του Tidio;
Όταν βρίσκεστε στο λογαριασμό σας στο Tidio, ανοίξτε τα Εισερχόμενα και βρείτε τις Καρτέλες. Η εφαρμογή θα σας ζητήσει να συνδέσετε τη διεύθυνση email σας. Έχετε δύο επιλογές, δημιουργήστε ένα νέο email Tidio ή συνδέστε το υπάρχον. Επιλέξτε την τελευταία επιλογή. Το Tidio δεν προσφέρει άμεση ενοποίηση με κανέναν από τους παρόχους υπηρεσιών, επομένως πρέπει να ορίσετε μια αυτόματη ανακατεύθυνση email στον λογαριασμό σας Tidio. Η ρύθμιση της προώθησης email είναι διαφορετική ανάλογα με κάθε πάροχο email, επομένως πρέπει να βρείτε έναν οδηγό που να εξηγεί πώς να εκτελέσετε αυτήν την ενέργεια. Μπορείτε να βρείτε μερικούς οδηγούς για την προώθηση email στη βάση γνώσης του Tidio.
Πώς μπορώ να προσθέσω περισσότερες διευθύνσεις email στις καρτέλες του Tidio;
Ανοίξτε τον λογαριασμό σας στο Tidio και μεταβείτε στις ρυθμίσεις. Επιλέξτε Καρτέλες και κάντε κλικ στη Δημιουργία φακέλου εισερχομένων. Μπορείτε να προσθέσετε μια ήδη υπάρχουσα διεύθυνση email ή να δημιουργήσετε μια αποκλειστική διεύθυνση email Tidio στο σύστημα. Εάν επιλέξετε να προσθέσετε τη δική σας διεύθυνση email, θα πρέπει να ρυθμίσετε την αυτόματη προώθηση για να διασφαλίσετε ότι όλες οι καρτέλες θα φτάνουν στο σύστημα καρτελών του Tidio.