Key takeaways
Pros
- Μια ολοκληρωμένη λύση καρτελών πληροφορικής
- Διαθέσιμα όλα τα βασικά χαρακτηριστικά
- Χωρίς κρυφές χρεώσεις, εντελώς δωρεάν
Cons
- Έλλειψη προηγμένων λειτουργιών
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του Spiceworks
Το Spiceworks προσφέρει το κέντρο εξυπηρέτησης πληροφορικής του με σύστημα καρτελών εντελώς δωρεάν. Η ομάδα του Spiceworks συμπεριέλαβε ακόμη και μια διασκεδαστική ενότητα με προγράμματα τιμολόγησης στον ιστότοπό της. Αναφέρει τέσσερα προγράμματα με τα ίδια χαρακτηριστικά και την τιμή με ετικέτα $0. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει μόνο να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό στον ιστότοπο του Spiceworks και να ξεκινήσετε. Το μόνο που χρειάζεστε είναι κάποιες βασικές πληροφορίες όπως η διεύθυνση email και το όνομά σας. Μπορείτε να επιλέξετε το όνομα του domain του κέντρου εξυπηρέτησης στο επόμενο βήμα.
Το Spiceworks δημιουργεί αυτόματα μια αποκλειστική διεύθυνση email για εσάς. Δεν σε δυσκολεύει και είναι πολύ απλό από κάθε άποψη. Μόλις ολοκληρώσετε τα προαναφερθέντα βήματα, θα μεταφερθείτε απευθείας στο σύστημα καρτελών χωρίς καμία αναμονή. Ο σχεδιασμός της διεπαφής είναι απλός και εξαιρετικά λειτουργικός, με πολύ εύκολη πλοήγηση και όλα τα εργαλεία διαθέσιμα στην οθόνη μόλις ανοίξετε την εφαρμογή.
Πρέπει να ομολογήσω ότι περίμενα πολύ λιγότερα από μια δωρεάν λύση, αλλά μέχρι στιγμής, το Spiceworks ήταν μια ευχάριστη έκπληξη σχεδόν από κάθε άποψη. Το Spiceworks προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα βασικό σύστημα καρτελών, αλλά μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις με αναφορές, ακόμα και άρθρα με βάση γνώσεων χωρίς περιορισμούς στις δυνατότητες. Είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό, αλλά προτού ρίξουμε μια περαιτέρω ματιά στην απόδοση, ας ρίξουμε μια ματιά στο είδος των χαρακτηριστικών που προσφέρει το Spiceworks.
Χαρακτηριστικά του συστήματος καρτελών Spiceworks
Η παρακολούθηση των δυνατοτήτων του Spiceworks δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς ο ιστότοπος προσφέρει μόνο βασικές πληροφορίες σχετικά με τα δωρεάν εργαλεία τους. Ωστόσο, θα μπορείτε να έχετε μια καλή επισκόπηση του συνόλου δυνατοτήτων καρτελών του Spiceworks μόλις αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή. Μπορείτε να περιμένετε την τυπική λειτουργικότητα του κέντρου εξυπηρέτησης στο σύστημα καρτελών. Το Spiceworks μπορεί επίσης να σας βοηθήσει στη δημιουργία της δικής σας βάσης γνώσεων και να σας βοηθήσει με αναφορές. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία εξαγωγής για να εξαγάγετε τα δεδομένα της αναφοράς σας σε τρεις διαφορετικές μορφές.
Δεδομένου ότι το Spiceworks επικεντρώνεται κυρίως στις καρτέλες πληροφορικής, το σύνολο χαρακτηριστικών του αντικατοπτρίζει αυτό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες διαχείρισης συσκευών για την παρακολούθηση συσκευών υπολογιστή, αποθέματος λογισμικού, καθώς και συμβάσεων. Το Spiceworks υποστηρίζει κανόνες καρτελών, τυποποιημένες απαντήσεις, αυτόματες ενημερώσεις καρτελών και ειδοποιήσεις μεταξύ άλλων τυπικών λειτουργιών του κέντρου εξυπηρέτησης και του συστήματος καρτελών.
Απόδοση συστήματος καρτελών και εμπειρία χρήστη
Ας ρίξουμε μια ματιά στην απόδοση του Spiceworks σε ένα τυπικό σενάριο και αν μπορεί να ανταποκριθεί σε άλλες επί πληρωμή λύσεις καρτελών πληροφορικής. Μιμήθηκα την εμπειρία του αντιπροσώπου στέλνοντας στον εαυτό μου μερικά email. Το πρώτο έφτασε σχεδόν αμέσως, αν και δεν είμαι σίγουρος πόσο συχνά ανανεώνονται οι καρτέλες του Spiceworks. Έπρεπε να κάνω κλικ στο κουμπί ανανέωσης για να εμφανιστεί το email στο σύστημα καρτελών και θα βασιζόμουν σε αυτό κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
Η διεπαφή καρτελών φαίνεται πολύ προσεγμένη και επαγγελματική, παρόλο που είναι δωρεάν. Μόλις ανοίξετε την καρτέλα, η διεπαφή φαίνεται εξίσου καλή, αν και λίγο αδιάφορη. Είναι πολύ απλοϊκή αλλά και αρκετά λειτουργική ώστε να επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εργάζονται άνετα με το Spiceworks. Είναι ενδιαφέρον ότι μπορείτε να δείτε ένα μέρος των εισερχομένων σας ακόμα και όταν βρίσκεστε σε ανοιχτή καρτέλα. Το υπόλοιπο της διεπαφής καταλαμβάνεται από το πλαίσιο απάντησης και τις πληροφορίες πελάτη με πληροφορίες κατάστασης καρτέλας, καθώς και σχετικά πεδία πληροφοριών στη δεξιά πλευρά.
Το κουτί απάντησης δεν είναι ακριβώς ευρύχωρο, επομένως ένα από τα πρώτα πράγματα που με περιεργαζόμουν ήταν αν ανοίγει. Ανοίγει καθώς γράφετε, ωστόσο, ανοίγει προς τα πάνω αντί προς τα κάτω. Έχει μέγιστο μέγεθος και αν γράψετε πέρα από αυτήν την τιμή, θα πρέπει να βασιστείτε στην κύλιση από εκεί. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μερικά εργαλεία ακριβώς κάτω από το πεδίο απάντησης, δηλαδή συνημμένα, τυποποιημένες απαντήσεις και εσωτερικές σημειώσεις.
Το τελευταίο αναφερόμενο χαρακτηριστικό περιλαμβάνει τον πίνακα στη δεξιά πλευρά. Εδώ οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες βασικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες, τους υπεύθυνους για τα αιτήματα, την κατάσταση του αιτήματος, την προτεραιότητα, τις ημερομηνίες λήξης και την κατηγορία αιτήματος. Αυτός ο πίνακας σάς επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις σχετικές συσκευές, τις εργασίες, τον χρόνο που αφιερώνουν και τους χρήστες με κοινοποίηση. Αυτά είναι σχεδόν όλα όσα μπορείτε να περιμένετε από τις λειτουργίες του εργαλείου καρτελών του Spiceworks. Αν και δεν είναι το πλουσιότερο σύνολο δυνατοτήτων, καταφέρνει σίγουρα να παρέχει όλα τα απαραίτητα για τους αντιπροσώπους ώστε να κάνουν τη δουλειά τους με οργανωμένο τρόπο, ακόμα κι αν έχει μόνο τις ελάχιστες δυνατότητες.
Συνολικά, το Spiceworks δεν προσφέρει ένα κακό σύστημα καρτελών, αλλά το σύνολο χαρακτηριστικών είναι σίγουρα απλώς το απαραίτητο. Προσφέρει κάθε βασικό χαρακτηριστικό που αναμένεται από ένα σύστημα καρτελών πληροφορικής και φαίνεται υπερβολικό να ζητήσουμε περισσότερα, καθώς είναι εντελώς δωρεάν. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι οι χρήστες που έχουν συνηθίσει σε πιο προηγμένα συστήματα καρτελών μπορεί να είναι ελαφρώς απογοητευμένοι. Μόλις εξοικειωθούν με το σύνολο δυνατοτήτων στο Spiceworks, μπορεί να συνειδητοποιήσουν ότι είναι υπεραρκετό και να κάνουν τη δουλειά τους εξαιρετικά ακόμα και χωρίς εξεζητημένη λειτουργικότητα. Αυτό και μόνο κάνει το Spiceworks να αξίζει τον κόπο μόνο και μόνο για να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα.
Τιμολόγηση Spiceworks
Ο ιστότοπος του Spiceworks περιλαμβάνει μια ενότητα τιμολόγησης, ωστόσο, χρησιμεύει ως ένας περισσότερο κωμικός τρόπος για να πείτε σε όλους ότι το Spiceworks είναι εντελώς δωρεάν. Απαριθμεί τέσσερα φανταστικά προγράμματα τιμολόγησης με το ίδιο σύνολο χαρακτηριστικών και την ίδια τιμή 0$. Ο ιστότοπος ανέφερε ότι όλοι οι άνθρωποι που εγγράφονται στο Spiceworks έχουν πρόσβαση σε απεριόριστες καρτέλες, απεριόριστες συσκευές, απεριόριστους αντιπροσώπους, απεριόριστους χρήστες, απεριόριστους τεχνικούς, premium υποστήριξη και μια κοινότητα IT με εκατομμύρια επαγγελματίες πληροφορικής.
Συμπέρασμα
Το Spiceworks έχει σίγουρα ό,τι χρειάζεται για να προσφέρει ένα εξαιρετικό σύστημα καρτελών για ομάδες πληροφορικής. Δεν είναι τέλειο σε καμία περίπτωση, αλλά είναι εξαιρετικά λειτουργικό και μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετική επιλογή για πολλές επιχειρήσεις που είναι πρόθυμες να ζήσουν χωρίς ορισμένα εξεζητημένα χαρακτηριστικά. Είναι επίσης εντελώς δωρεάν χωρίς κρυφές χρεώσεις και ανεπιθύμητα πρόσθετα, οπότε σίγουρα θα αξίζει να το θεωρήσετε ως ένα από τα κύρια εργαλεία σας.
Frequently Asked Questions
Προβλήματα απόδοσης του κέντρου εξυπηρέτησης του Spiceworks που προκαλούνται από έναν βρόχο email
Εάν το κέντρο εξυπηρέτησης του Spiceworks λειτουργεί πολύ αργά, μπορεί να οφείλεται σε βρόχο email. Εάν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο Spiceworks, ανοίξτε τις Ρυθμίσεις > Κέντρο εξυπηρέτησης > Ρυθμίσεις email και απενεργοποιήστε τις ρυθμίσεις εισερχόμενων και εξερχόμενων email απενεργοποιώντας τους αντίστοιχους διακόπτες τους. Στη συνέχεια, ελέγξτε τα εισερχόμενα σας και βρείτε τις καρτέλες που προκάλεσαν προβλήματα με την απόδοση. Μπορείτε να τις μετακινήσετε σε διαφορετικό φάκελο ή να τις διαγράψετε εάν δεν τις χρειάζεστε πλέον. Όταν αντιμετωπίσετε όλες τις καρτέλες που επηρεάζονται, ενεργοποιήστε ξανά τις ρυθμίσεις εισερχόμενων και εξερχόμενων email.
Οι ειδοποιήσεις καρτελών δεν λειτουργούν στο Spiceworks
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λήψη ειδοποιήσεων στο Spiceworks, μπορείτε να δοκιμάσετε μερικές κοινές λύσεις. Πρώτα απ ‘όλα, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει για τυχόν τυπογραφικά λάθη στη διεύθυνση email των χρηστών που επηρεάζονται, καθώς αυτή είναι μια από τις κύριες αιτίες για τους οποίους οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις. Εάν έχετε ελέγξει όλες τις επηρεαζόμενες διευθύνσεις email, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Κέντρο εξυπηρέτησης > Λογαριασμοί χρηστών. Βεβαιωθείτε ότι οι διαχειριστές που δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις έχουν ορίσει σωστά τις ρυθμίσεις. Αποθηκεύστε τις ρυθμίσεις σας.