Key takeaways
Pros
- Δωρεάν λογισμικό
- Καλό σύνολο λειτουργιών
Cons
- Η υποχρεωτική φόρμα καρτελών είναι ο μόνος τρόπος υποβολής καρτελών
- Ξεπερασμένη διεπαφή
- Είναι δωρεάν, αλλά όχι χωρίς σφάλματα
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του osTicket
Το osTicket σάς προσφέρει δύο τρόπους για να ξεκινήσετε. Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση ανοιχτού κώδικα συστήματος καρτελών που μπορεί να είναι εντελώς δωρεάν ή μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών της έκδοσης που φιλοξενείται στο Cloud που θα σας κοστίσει μόνο 9$ το μήνα ανά χρήστη μετά τη λήξη της δοκιμής. Η εγγραφή απαιτεί μόνο βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσετε, αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση email της εταιρείας σας. Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία, θα μπορείτε να ρίξετε μια πρώτη ματιά στη διεπαφή του osTicket.
Η διεπαφή φαίνεται αρκετά ξεπερασμένη αλλά παρόλα αυτά λειτουργική. Οι χρήστες που μπορεί να μην θυμούνται ότι οι διεπαφές χρήστη έμοιαζαν έτσι στο παρελθόν μπορεί να έχουν κάποιο αρχικό πρόβλημα με την πλοήγηση, αλλά αυτό θα πρέπει να εξαφανιστεί πολύ γρήγορα μόλις αρχίσουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Το πιο θετικό με τη διεπαφή osTicket είναι ότι είναι πολύ εστιασμένη στην εργασία που έχετε να κάνετε και δεν αποσπάτε την προσοχή σας με τίποτα ασήμαντο.
Ένα σημαντικό πρόβλημα είναι ορατό από την αρχή και έχει να κάνει με τη σύνδεση. Κάθε φορά που αφήνετε το osTicket για λίγο, θα αποσυνδέεστε. Αυτό δεν είναι το κακό, καθώς πολλές λύσεις καρτελών αποσυνδέουν τους χρήστες μετά από κάποιο χρονικό διάστημα αδράνειας ως άμυνα κατά της κακής χρήσης. Ωστόσο, είναι συχνά αδύνατο να συνδεθείτε ξανά. Συνέχισα να λαμβάνω το σφάλμα “Η περίοδος λειτουργίας έληξε λόγω αδράνειας” και δεν είχα τρόπο να συνδεθώ επειδή αυτό το σφάλμα εμφανιζόταν συνεχώς.
Ο μόνος τρόπος που μπορούσα να συνδεθώ ξανά ήταν να κλείσω το πρόγραμμα περιήγησης και να περιμένω για λίγο. Αυτό το ζήτημα μπορεί να λυθεί αυξάνοντας το όριο χρονικού ορίου λήξης περιόδου σύνδεσης χρήστη στις ρυθμίσεις. Σας συνιστώ να το αυξήσετε σημαντικά για να αποφύγετε εντελώς αυτό το πρόβλημα, αλλά φροντίστε να προσέξετε να κλειδώσετε τη συσκευή σας εάν την αφήσετε με το osTicket ανοιχτό.
Ένα άλλο πράγμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί προβληματικό είναι ότι το osTicket διαθέτει ένα πολύ αντισυμβατικό ή ίσως ακόμη και ξεπερασμένο σύστημα καρτελών. Οι πελάτες δεν μπορούν να στείλουν απευθείας email στο σύστημα καρτελών, πρέπει να έχουν πρόσβαση σε έναν μοναδικό σύνδεσμο που θα δημιουργηθεί κατά την εγγραφή σας και να στείλουν τις καρτέλες τους από μια ειδική φόρμα. Αυτός δεν είναι ο πιο ευέλικτος τρόπος υποβολής καρτελών και θα χρειαστεί να πιέσετε πολύ τον σύνδεσμο του ιστότοπου για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας θα ενημερωθούν σχετικά με τον τρόπο υποβολής καρτελών στο σύστημα καρτελών σας.
Χαρακτηριστικά του συστήματος καρτελών osTicket
Ας ρίξουμε μια ματιά σε τι είδους δυνατότητες μπορείτε να περιμένετε να χρησιμοποιήσετε στο osTicket. Η ενσωμάτωση email με το σύστημα υπάρχει σε όλα τα προγράμματα, ενώ είναι η μόνη αναγραφόμενη δυνατότητα στο δωρεάν πρόγραμμα εργαλείων καρτελών. Άλλες λειτουργίες της λίστας προγραμμάτων περιλαμβάνουν αυτές όπως η συνεχής υποστήριξη μέσω email και τηλεφώνου, μια δωρεάν περιήγηση, διαχειριζόμενες αναβαθμίσεις και συντήρηση και μερικές ακόμη. Δεν αποκαλύπτουν πολλά για την ίδια τη λειτουργία διαχείρισης καρτελών και το είδος των δευτερευόντων δυνατοτήτων που προσφέρουν. Ωστόσο, μόλις ανοίξετε την εφαρμογή, μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλύτερη ιδέα για το τι να περιμένετε από το σύνολο δυνατοτήτων του osTicket.
Απόδοση συστήματος καρτελών και εμπειρία χρήστη
Η εργασία με το osTicket δεν είναι κακή εμπειρία, αλλά σίγουρα δεν είναι το πιο σύγχρονο λογισμικό καρτελών. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι το μεγαλύτερο μέρος της διεπαφής είναι σαφές και λειτουργεί πολύ καλά μόλις το συνηθίσετε λίγο. Ο πίνακας ελέγχου αποκαλύπτει πολλά περισσότερα χαρακτηριστικά από αυτά που περιγράφονται στην ενότητα τιμολόγησης του ιστότοπου. Έχετε πρόσβαση σε λειτουργίες αναλυτικών στοιχείων, καθώς και σε ορισμένες τυπικές λειτουργίες καρτελών, όπως προώθηση καρτελών, αναθέσεις, κατάσταση καρτελών, συγχώνευση, σύνδεση, μεταφορά και άλλα. Είναι πολύ καλό να βλέπετε αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά σε μια δωρεάν λύση όπως το osTicket.
Δοκίμασα το σύστημα καρτελών στέλνοντας στον εαυτό μου μία καρτέλα μέσω του συνδέσμου που ανέφερα νωρίτερα σε αυτήν την κριτική. Η φόρμα καρτελών για πελάτες είναι εύκολη στη χρήση. Απαιτεί διεύθυνση email, όνομα και αριθμό τηλεφώνου, με το email και το όνομα να είναι οι μόνες υποχρεωτικές επιλογές. Όλοι οι χρήστες αυτής της φόρμας πρέπει επίσης να επιλέξουν ένα θέμα καρτέλας. Είναι αρκετά απλό στη χρήση και μπορεί να προσθέσει κάποιες καλές δυνατότητες οργάνωσης στο κέντρο εξυπηρέτησης. Ωστόσο, η αποστολή ενός email σε άλλη διεύθυνση email εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος.
Οι καρτέλες φτάνουν σχεδόν αμέσως στο σύστημα, κάτι που είναι υπέροχο. Τώρα, η διεπαφή στο osTicket γίνεται πολύ καλύτερη μόλις ανοίξετε την καρτέλα. Εκτείνεται για να φιλοξενήσει μεγαλύτερα μηνύματα και όλα είναι ορατά. Το πεδίο απάντησης καρτέλας είναι επίσης καλά σχεδιασμένο, δίνοντάς σας άφθονο χώρο για τις απαντήσεις σας. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλα τα χαρακτηριστικά είναι ορατά. Αυτά τα πράγματα μπορεί να μην φαίνονται εντυπωσιακά στην αρχή, αλλά ας θυμηθούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ φθηνό, ή ακόμα και δωρεάν, σύστημα καρτελών.
Το τμήμα απάντησης καρτέλας της διεπαφής αποκαλύπτει επίσης περισσότερες δυνατότητες, όπως τυποποιημένες απαντήσεις και επιλογές επεξεργασίας κειμένου. Έχετε επίσης όλες τις τυπικές λειτουργίες μορφοποίησης κειμένου, με επιλογές για επισύναψη πολυμέσων, συνδέσμων, κουκκίδων, HTML ή ακόμα και οπτικών στοιχείων όπως γραμμές. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η επιλογή μετάβασης σε λειτουργία πλήρους οθόνης, η οποία μεγεθύνει σημαντικά το πεδίο απάντησης πάνω από την οθόνη. Αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για χρήστες που χρησιμοποιούν συσκευές με μικρότερες οθόνες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές σημειώσεις στις καρτέλες.
Ενώ το osTicket μπορεί να φαίνεται σαν μια ακαταμάχητη λύση στην αρχή, σίγουρα προσφέρει όλα τα απαραίτητα που μπορεί να χρειαστεί ένας χρήστης καρτελών για να κάνει τη δουλειά του. Το μόνο σημαντικό μειονέκτημα είναι το γεγονός ότι οι πελάτες πρέπει να επικοινωνήσουν με τους αντιπρόσωπους μέσω ενός συστήματος υποβολής καρτελών, αντί να στείλουν απλώς ένα μήνυμα μέσω email. Ωστόσο, ακόμη και αυτό το μειονέκτημα μπορεί να μετατραπεί σε πλεονέκτημα στη σωστή κατάσταση και υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
Καρτέλες osTicket
Το osTicket έρχεται με τρεις εκδόσεις και διαφορετικές επιλογές τιμολόγησης. Δεν είναι απαραίτητα διαφορετικά προγράμματα τιμολόγησης, αλλά μάλλον διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου λογισμικού που συνοδεύονται από ορισμένες αλλαγές. Ας δούμε τι μπορείτε να πάρετε.
Ανοιχτού Κώδικα
Η έκδοση ανοιχτού κώδικα του osTicket είναι διαθέσιμη δωρεάν με την υποστήριξη της κοινότητας. Προσφέρει μόνο τη βασική ενσωμάτωση email. Μπορείτε να το κατεβάσετε από τον ιστότοπο osTicket χωρίς να απαιτείται καμία πληρωμή.
Φιλοξενούμενο στο Cloud
Η έκδοση του osTicket που φιλοξενείται στο Cloud είναι η μόνη που συνοδεύεται από δωρεάν δοκιμή για 30 ημέρες. Εάν επιλέξετε να συνεχίσετε να το χρησιμοποιείτε, κοστίζει 9$ το μήνα ανά χρήστη. Προσφέρει σχεδόν όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς υποστήριξης μέσω email και τηλεφώνου, δωρεάν περιήγηση σε συνεδρίες, διαχειριζόμενες αναβαθμίσεις και συντήρηση, σταθερή υποδομή και εγγυημένο χρόνο λειτουργίας και καθημερινά αντίγραφα ασφαλείας.
Εικονική συσκευή
Η επιλογή εικονική συσκευή του osTicket δεν έχει διαθέσιμη τιμολόγηση. Είναι προσαρμοσμένη με βάση τις απαιτήσεις σας. Η μία και μοναδική προσθήκη είναι ότι το osTicket θα προσαρμοστεί σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας, έτσι θα λάβετε μια εξατομικευμένη λύση.
Συμπέρασμα
Από τη μία το osTicket προσφέρει ένα αρκετά καλό σύστημα καρτελών με σημαντικές δυνατότητες που διατίθενται δωρεάν, ωστόσο, από την άλλη πλευρά, έχει ορισμένους περιορισμούς όσον αφορά την περίπτωση χρήσης. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το osTicket μπορεί να θεωρηθεί ένας υποψήφιος γεμάτος εκπλήξεις. Εάν δεν σας πειράζει η επιλογή υποχρεωτικής φόρμας καρτελών, το osTicket μπορεί να είναι μια πολύ καλή λύση καρτελών για την επιχείρησή σας, αν και με λιγότερη ευελιξία από άλλες προσφορές λογισμικού καρτελών.
Frequently Asked Questions
Προβλήματα με τη σύνδεση στο osTicket μετά το χρονικό όριο
Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε ξανά μετά την αυτόματη αποσύνδεση από το osTicket και λαμβάνετε το σφάλμα “Η περίοδος λειτουργίας έληξε λόγω αδράνειας”, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα περιήγησής σας. Ενεργοποιήστε το ξανά μετά από ένα λεπτό περίπου και προσπαθήστε να συνδεθείτε. Εάν το πρόβλημα παραμένει, δοκιμάστε να συνδεθείτε ξανά από διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή χρησιμοποιήστε την κατάσταση ανώνυμης περιήγησης.
Συνεχίζω να αποσυνδέομαι από το osTicket
Εάν θέλετε να παρατείνετε το χρόνο σύνδεσης στο osTicket ενώ είστε ανενεργοί, μπορείτε να το κάνετε στις ρυθμίσεις. Ανοίξτε τις Ρυθμίσεις και αυξήστε την τιμή λήξης χρονικού ορίου περιόδου λειτουργίας Αντιπροσώπου σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε την τιμή στις ενότητες Αντιπρόσωποι και Χρήστες.