Key takeaways
Pros
- Πολύ οικονομικό σύστημα καρτελών
- Λειτουργεί χωρίς κάποιο σημαντικό πρόβλημα
- Γρήγορη εγκατάσταση και καλός οδηγός εκκίνησης
- Εργαλεία διαχείρισης έργων
Cons
- Δύσκολη διεπαφή σε ορισμένες ενότητες
- Έλλειψη ενσωματώσεων καναλιών επικοινωνίας
Ξεκινώντας με το σύστημα καρτελών του OneDesk
Το λογισμικό καρτελών του OneDesk προσφέρει μια εύκολη διαδικασία εγγραφής χωρίς απαιτήσεις πιστωτικής κάρτας ή άλλα εμπόδια. Μπορείτε απλώς να εγγραφείτε και να ξεκινήσετε τη δωρεάν δοκιμή πριν αποφασίσετε να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή. Το OneDesk θα φορτώσει τον νέο σας πίνακα ελέγχου και θα σας καλωσορίσει με έναν απλό αλλά αποτελεσματικό οδηγό εκκίνησης που θα σας καθοδηγήσει στη βασική ρύθμιση του νέου χώρου εργασίας σας. Μπορείτε να το παραλείψετε και να ολοκληρώσετε τη ρύθμιση αργότερα, αν θέλετε.
Σας συνιστώ να μην παραλείψετε αυτόν τον οδηγό, καθώς μπορείτε πρώτα να φροντίσετε ορισμένα σημαντικά πράγματα. Μπορείτε να ρυθμίσετε τη φωτογραφία προφίλ και την υπογραφή σας, να συνδέσετε το email υποστήριξης από το Outlook ή το Gmail, να επιλέξετε εναλλακτική προώθηση email, να προσκαλέσετε τους συναδέλφους σας και πολλά άλλα. Το πιο σημαντικό, μπορείτε να ρυθμίσετε άλλες λειτουργίες του OneDesk, όπως η διαχείριση γνώσεων, και να παρακολουθήσετε ένα σύντομο οδηγό για να δείτε μια επισκόπηση της εφαρμογής.
Αφού ολοκληρώσετε ή παραλείψετε τον οδηγό, μπορείτε να αρχίσετε να ρίχνετε μια ματιά στη διεπαφή του OneDesk και στο σύστημα καρτελών. Η διεπαφή είναι μια χαρά. Ο σχεδιασμός της δεν είναι ο καλύτερος μεταξύ των λογισμικών καρτελών, αλλά φαίνεται και είναι μοντέρνος. Φαίνεται λίγο χαοτικός, αλλά δεν είναι ένα σημαντικό ζήτημα και σίγουρα δεν είναι αρνητικό. Μπορείτε να το συνηθίσετε πολύ γρήγορα και δεν θα πρέπει να έχετε κανένα πρόβλημα με την πλοήγηση. Η διεπαφή καρτελών διαθέτει μερικά δείγματα καρτελών από την αρχή για να σας βοηθήσει να προσαρμοστείτε στη ροή εργασίας στο OneDesk.
Η επισκόπηση της διεπαφής του συστήματος καρτελών φαίνεται αρκετά καλή. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να το συνηθίσετε, αλλά θα πρέπει να είναι εύκολο στη χρήση μόλις το κάνετε. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις περισσότερες επιλογές εισερχομένων στην αριστερή γραμμή μενού και να ταξινομήσετε τις καρτέλες σύμφωνα με διάφορα κριτήρια, όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης. Η επάνω γραμμή μενού προσφέρει πρόσβαση σε μερικά εργαλεία και το κουμπί “Προσθήκη” που σας επιτρέπει να δημιουργείτε νέες καρτέλες, έργα, εργασίες, φακέλους και πολλά άλλα.
Συνολικά, το να ξεκινήσετε με το OneDesk είναι αρκετά εύκολο. Είναι σίγουρα ένα εντυπωσιακό κατόρθωμα, καθώς ορισμένα από τα ανταγωνιστικά προϊόντα με μεγαλύτερο προϋπολογισμό και επωνυμία συχνά έχουν πρόβλημα με το σχεδιασμό ενός εύχρηστου περιβάλλοντος εργασίας χρήστη και συστημάτων καρτελών. Ωστόσο, απογοητεύτηκα όταν ανακάλυψα ότι το OneDesk δεν παρέχει μια προεπιλεγμένη διεύθυνση email υποστήριξης και πρέπει να συνδέσετε υποχρεωτικά το δικό σας email για να λειτουργήσει σωστά το σύστημα. Προτού φτάσουμε στο δοκιμαστικό μέρος της αξιολόγησης, ας ρίξουμε μια ματιά στο σύνολο δυνατοτήτων του OneDesk και ας δούμε τι μπορείτε να πάρετε για τα χρήματα σας.
Χαρακτηριστικά συστήματος καρτελών OneDesk
Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετικά χαμηλή τιμολόγηση του OneDesk, τα χαρακτηριστικά είναι αρκετά εντυπωσιακά. Έχετε πρόσβαση σε πολυκαναλικές λειτουργίες καρτελών που μπορούν να επεξεργαστούν email, ζωντανή συνομιλία και βάση γνώσεων, που είναι συνήθως ό,τι χρειάζονται οι περισσότερες σύγχρονες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Το μόνο που λείπει είναι το τηλεφωνικό κέντρο, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμολόγηση, νομίζω ότι όλοι θα λάβουν μια αρκετά καλή προσφορά ανεξάρτητα από αυτό.
Το OneDesk προσφέρει επίσης ορισμένες δυνατότητες αυτοματισμού που μπορούν να σας βοηθήσουν με τις αυτόματες απαντήσεις στις καρτέλες, την αυτόματη ταξινόμηση των καρτελών σύμφωνα με διάφορα κριτήρια, τις ειδοποιήσεις, την παρακολούθηση χρόνου και τις ενημερώσεις κατάστασης καρτελών, μεταξύ άλλων. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση και να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε έρευνες πελατών, να χρησιμοποιείτε τυποποιημένα μηνύματα, να παρακολουθείτε και να σχεδιάζετε κέρδη από την επίλυση καρτελών, να χρησιμοποιείτε αναφορές ή να επωφεληθείτε από εφαρμογές για κινητά. Υπάρχουν πολλά περισσότερα στο OneDesk από ό,τι φαίνεται.
Τώρα είναι η ώρα να δοκιμάσουμε μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά καρτελών σε δράση. Ας ξεκινήσουμε.
Απόδοση και εμπειρία χρήστη του συστήματος καρτελών του OneDesk.
Δοκίμασα μόνος μου το εργαλείο καρτελών. Η εστίαση είναι κυρίως στην εμπειρία του αντιπροσώπου και στην ευκολία χρήσης. Χρησιμοποίησα το δικό μου email για να ξεκινήσω μια συνομιλία με τον εαυτό μου και να δημιουργήσω ένα νέο εισερχόμενο αίτημα στο σύστημα OneDesk. Μόλις έφτασε το email, άρχισα να απαντώ. Η διεπαφή στα ανοιχτά αιτήματα δεν έχει σχεδιαστεί πολύ καλά. Είναι αρκετά μπερδεμένη και φαίνεται πολύ χαοτική. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αλλά δεν είναι ο καλύτερος σχεδιασμός για εύκολη πλοήγηση.
Αυτό που είναι αρκετά ασυνήθιστη επιλογή σχεδιασμού είναι ότι το πεδίο μηνύματος και απάντησης της καρτέλας βρίσκεται στη δεξιά πλευρά, ενώ όλα τα άλλα πεδία βρίσκονται στην αριστερή πλευρά. Είναι μπερδεμένο, το μεγαλύτερο μέρος της εφαρμογής φαίνεται αρκετά καλά, ωστόσο το πιο σημαντικό μέρος φαίνεται ότι τράβηξε λιγότερη προσοχή από τους σχεδιαστές. Το γεγονός ότι τα πεδία καρτελών καταλαμβάνουν τη μισή οθόνη δεν είναι σπουδαίο επίσης. Είναι απλώς περιττό και απομακρύνει την εστίαση από το σημαντικό μέρος της καρτέλας: το μήνυμα του πελάτη. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει κατά τη δημιουργία μιας νέας καρτέλας από την αρχή.
Η σύνταξη απαντήσεων δεν είναι επίσης ιδανική. Δεδομένου ότι το παράθυρο απάντησης στις καρτέλες είναι πολύ μικρό, η γενική αίσθηση είναι περιοριστική, καθώς το λογισμικό δεν θέλει να απαντάτε με λόγια email. Το πεδίο απάντησης, ωστόσο, επεκτείνεται αυτόματα κάθε φορά που συναντάτε έναν συγκεκριμένο αριθμό χαρακτήρων. Αυτό διορθώνει λίγο το πρόβλημα, αλλά δεν είναι τόσο άνετο όσο να έχετε ένα κατάλληλο μεγάλο πεδίο απάντησης διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Τα χαρακτηριστικά υπάρχουν, αλλά δεν είναι τα πιο εύκολα στην πλοήγηση. Τα μεγέθη των κουμπιών ποικίλλουν, με μερικά από αυτά να είναι πιο εμφανή σε μέγεθος και τοποθέτηση, γεγονός που δημιουργεί την ψευδαίσθηση της σημασίας. Για παράδειγμα, το μεγάλο κουμπί με τις τρεις τελείες είναι τυποποιημένες απαντήσεις, ενώ τα συνημμένα είναι πολύ μικρά και τοποθετημένα στη γωνία.
Ενώ όλα λειτουργούν όπως προβλέπεται και χωρίς κανένα πρόβλημα, το OneDesk πρέπει οπωσδήποτε να βελτιώσει τη διεπαφή χρήστη του. Ωστόσο, δεν είναι αρνητική. Το σύστημα καρτελών λειτουργεί μια χαρά και τα χαρακτηριστικά είναι αρκετά για να βοηθήσουν οποιονδήποτε αντιπρόσωπο να κάνει τη δουλειά σωστά. Μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο για να το συνηθίσετε, αλλά η υπομονή σας μπορεί να ανταμειφθεί. Ένας άλλος λόγος για να εξετάσετε το OneDesk είναι η τιμολόγηση.
Τιμολόγηση
Το OneDesk προσφέρει μόνο ένα ενιαίο πρόγραμμα τιμολόγησης που διευκολύνει σημαντικά τις αποφάσεις. Προσφέρει όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες και δυνατότητες. Οι μόνες σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να λάβετε είναι να επιλέξετε μεταξύ μηνιαίας ή ετήσιας χρέωσης και να επιλέξετε τον αριθμό των αντιπροσώπων που θέλετε να φιλοξενήσετε στον λογαριασμό σας στο OneDesk. Το OneDesk κοστίζει 11$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο με τη μηνιαία χρέωση ή μπορείτε να επιλέξετε την ετήσια χρέωση και να πληρώσετε 9$ για κάθε αντιπρόσωπο. Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο για τους αντιπροσώπους, επομένως μπορείτε να αποκτήσετε το OneDesk με μόλις 9$ το μήνα με μία μόνο θέση αντιπροσώπου. Έχετε πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες, καθιστώντας αυτήν μια αρκετά φθηνή επένδυση, ειδικά για μικρές επιχειρήσεις ή ατομικούς επιχειρηματίες που απαιτούν καρτέλες.
Συμπέρασμα
Το OneDesk έχει τη δυνατότητα να γίνει καλύτερο λογισμικό καρτελών με λίγη προσπάθεια. Είναι απόλυτα λειτουργικό όπως είναι τώρα, και ενώ δεν προσφέρει όλες τις δυνατότητες πολλαπλών καναλιών που προσφέρουν ορισμένοι ανταγωνιστές, μπορείτε να το αποκτήσετε σε πολύ προσιτή τιμή. Το OneDesk έχει τεράστιο περιθώριο βελτίωσης όσον αφορά τη διεπαφή του συστήματος καρτελών, αλλά η τρέχουσα κατάστασή του δεν πρέπει να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, το OneDesk δεν θα σας απογοητεύσει στα σημαντικά και μπορείτε να βασίζεστε σε αυτό ανά πάσα στιγμή.
Frequently Asked Questions
Προβλήματα με τη σύνδεση λογαριασμών email στο OneDesk
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση του λογαριασμού email σας, ακολουθούν μερικές λύσεις. Πρώτα απ ‘όλα, εάν χρησιμοποιείτε λογαριασμό Gmail, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για λογαριασμό Gmail χώρου εργασίας και όχι για προσωπικό. Εάν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε έναν προσωπικό λογαριασμό Gmail, πιθανότατα δεν θα μπορείτε να τον συνδέσετε με το OneDesk. Εάν χρησιμοποιείτε οποιονδήποτε άλλο τύπο email, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζει την αυτόματη προώθηση, καθώς δεν υπάρχει άλλη άμεση ενοποίηση με το OneDesk. Ορισμένοι πάροχοι email που υποστηρίζουν την αυτόματη προώθηση είναι το Gmail, το Outlook, το iCloud και άλλοι δημοφιλείς.
Πού μπορώ να βρω τις ενσωματώσεις στο OneDesk;
Μπορείτε να βρείτε την ενότητα ενσωματώσεων στις ρυθμίσεις στη διεπαφή του OneDesk. Κάντε κλικ στο εικονίδιο των εφαρμογών κάτω αριστερά για να εμφανιστούν όλες οι επιλογές και επιλέξτε το κουμπί του οδοντωτού τροχού. Στη συνέχεια, επιλέξτε ενσωματώσεις από το μενού για να δείτε όλες τις πιθανές εσωτερικές ενσωματώσεις μεταξύ του OneDesk και άλλου λογισμικού.