Key takeaways
Pros
- Καταπληκτική, απλή στη χρήση διεπαφή
- Καλό σύστημα καρτελών χωρίς χάος
- Όλα τα βασικά χαρακτηριστικά είναι εκεί
Cons
- Έλλειψη ορισμένων προηγμένων δυνατοτήτων
- Μπορεί να είναι υπερβολικά ακριβό αν επικεντρωθείτε μόνο στη λειτουργία καρτελών
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του HelpScout
Η έναρξη με το HelpScout είναι εύκολη χάρη στη δωρεάν δοκιμαστική επιλογή. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση email της εταιρείας σας, καθώς το προσωπικό σας email θα απορριφθεί. Μόλις παρέχετε το email της εταιρείας σας και άλλες βασικές πληροφορίες, θα αποκτήσετε πρόσβαση στον νέο πίνακα ελέγχου του HelpScout σχεδόν αμέσως. Θα έχετε επίσης την επιλογή να συνδέσετε τη διεύθυνση email σας με το HelpScout, αλλά μπορείτε να παραλείψετε αυτήν την επιλογή και να τη ρυθμίσετε αργότερα, αν θέλετε.
Το HelpScout σας μεταφέρει απευθείας στο σύστημα καρτελών, το οποίο ονομάζεται Mailbox. Μπορείτε να ρίξετε μια πρώτη ματιά στη διεπαφή καρτελών ή να εξοικειωθείτε πρώτα με ολόκληρο το λογισμικό. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε έναν οδηγό εγκατάστασης στην επάνω δεξιά γωνία. Αποτελείται από πέντε βήματα που θα σας βοηθήσουν να φροντίσετε τη βασική διαμόρφωση του HelpScout. Δεν το βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμο με τη ρύθμιση καρτελών, αλλά μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε εάν θέλετε να ξεκινήσετε με άλλες λειτουργίες του HelpScout.
Ολόκληρη η διεπαφή του HelpScout είναι αρκετά καλά σχεδιασμένη. Είναι απλή με απλές επιλογές μενού για εύκολη πλοήγηση και αντίθεση ενοτήτων που φέρνουν την προσοχή στα σωστά μέρη της διεπαφής. Δεν θα πρέπει να έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα με την πλοήγηση στη διεπαφή, ειδικά επειδή το σύστημα καρτελών είναι η κύρια οθόνη. Αυτό που είναι επίσης καλό είναι ότι το HelpScout σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε τη νέα σας διεύθυνση email υποστήριξης κατά τη διαδικασία εγγραφής, ώστε να είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε αμέσως μόλις ρίξετε μια πρώτη ματιά στην εφαρμογή Ιστού.
Χαρακτηριστικά συστήματος καρτελών HelpScout
Το HelpScout προσφέρει ένα σύνολο χρήσιμων λειτουργιών που είναι χρήσιμες όταν απαντάτε σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε να επωφεληθείτε από τα κοινόχρηστα εισερχόμενα που υποστηρίζουν ορισμένες εξαιρετικές δυνατότητες συνεργασίας. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις αναθέσεις καρτελών σε τμήματα και άτομα, καθώς και να επωφεληθείτε από ιδιωτικές σημειώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κοινή χρήση πληροφοριών μεταξύ τμημάτων και αντιπροσώπων.
Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι οι αποθηκευμένες απαντήσεις. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να περιηγηθείτε σε μια βιβλιοθήκη με απαντήσεις που χρησιμοποιούνται συνήθως σε κοινές ερωτήσεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις απαντήσεις με μερικά κλικ. Λειτουργεί ως συνδυασμός μιας βασικής βάσης γνώσεων, καθώς και της δυνατότητας τυποποιημένων απαντήσεων που είναι κοινή σε πολλά άλλα λογισμικά υποστήριξης και καρτελών. Το HelpScout προσφέρει επίσης ετικέτες για κατηγοριοποίηση.
Το HelpScout διαθέτει επίσης λειτουργίες διαχείρισης επαφών πελατών που προσφέρουν μια αξιοπρεπή επισκόπηση σημαντικών πληροφοριών επικοινωνίας σε κάθε καρτέλα. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το HelpScout υποστηρίζει ροές εργασίας και λειτουργίες αυτοματισμού. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να αυτοματοποιήσετε ορισμένες ενέργειες ή να στείλετε μαζικές απαντήσεις σε καρτέλες πελατών.
Απόδοση και εμπειρία χρήστη του συστήματος καρτελών HelpScout
Το δοκιμαστικό μέρος αυτής της αξιολόγησης ρίχνει μια ματιά κυρίως στην εμπειρία του αντιπροσώπου από τη συνεργασία με το σύστημα καρτελών του HelpScout. Έστειλα στον εαυτό μου μερικά μηνύματα για να δοκιμάσω την ταχύτητα και τη γενική απόδοση των καρτελών του HelpScout. Τα email έφτασαν γρήγορα και χωρίς κανέναν πρόβλημα. Ήμουν λίγο έκπληκτος όταν ανακάλυψα ότι το HelpScout δεν εμφανίζει εικόνες στις καρτέλες από προεπιλογή, πρέπει να κάνετε κλικ στην επιλογή για να τις εμφανίσετε. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να αποθηκεύσουν δεδομένα σε περίπτωση που είναι περιορισμένα και λειτουργούν εξ αποστάσεως μέσω σημείων πρόσβασης για κινητά.
Η ίδια η διεπαφή καρτελών φαίνεται αρκετά καλή, αν και με ορισμένα πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μία καρτέλα αμέσως αφού την ανοίξετε. Δεν υπάρχει ορατό πεδίο για απαντήσεις, εκτός εάν κάνετε πρώτα κλικ στο κουμπί απάντησης. Μόνο τότε μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε και να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία επεξεργασίας και μορφοποίησης κειμένου.
Η επιλογή των διαθέσιμων εργαλείων για επεξεργασία είναι αρκετά επαρκής για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε σύντομα και μεγάλα δομημένα μηνύματα. Οι δυνατότητες καρτελών είναι μια χαρά, αλλά το HelpScout σίγουρα θα επωφεληθεί από μια ενημέρωση που θα έφερε τις επιλογές επικοινωνίας στο ίδιο επίπεδο με πιο σύνθετες λύσεις καρτελών. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει επιλογή διαχωρισμού καρτελών, καθώς και σύνθετες επιλογές φιλτραρίσματος ή αναζήτησης καρτελών. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να κάνετε πολύ καλή δουλειά με αυτά που προσφέρει το HelpScout ως πρότυπο.
Το HelpScout αποθηκεύει αυτόματα τις μη απεσταλμένες απαντήσεις σε καρτέλες ως πρόχειρα, ώστε να μην χάσετε την πρόοδό σας εάν κάνατε λάθος κλικ ή χρειαστεί να χειριστείτε πιο επείγοντα ζητήματα. Μόλις στείλετε το μήνυμά σας, μπορείτε να το βρείτε στο στοιχείο Κλειστές καρτέλες στο αριστερό μενού, εάν έχετε επιλέξει την προκαθορισμένη κατάσταση. Μπορείτε να αλλάξετε τι συμβαίνει με μια απαντημένη καρτέλα χάρη στις διαθέσιμες επιλογές στο κάτω πλαίσιο της διεπαφής καρτελών.
Συνολικά, η εμπειρία καρτελών του HelpScout είναι αρκετά καλή, αλλά σίγουρα δεν είναι η καλύτερη μεταξύ των συστημάτων καρτελών. Λειτουργεί πολύ καλά και έχετε όλες τις απαραίτητες δυνατότητες διαθέσιμες σε μια πολύ καλά σχεδιασμένη διεπαφή. Ακόμα κι αν το HelpScout δεν προσφέρει το πιο προηγμένο σύνολο δυνατοτήτων, μπορείτε σίγουρα να χρησιμοποιήσετε ό,τι έχετε στη διάθεσή σας για να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με τους πελάτες.
Τιμολόγηση HelpScout
Το HelpScout προσφέρει τρία προγράμματα επί πληρωμή με διαφορές στις δυνατότητες και τις τιμές. Δεν υπάρχει δωρεάν πρόγραμμα εργαλείων καρτελών, αλλά μπορείτε να δοκιμάσετε καθένα από τα προγράμματα επί πληρωμή με δωρεάν δοκιμή. Κάθε πρόγραμμα είναι κατάλληλο για διαφορετικό τύπο και μέγεθος επιχείρησης, που επικεντρώνεται κυρίως στην παροχή απαραίτητων λειτουργιών για διάφορες περιπτώσεις χρήσης. Ας δούμε τι προσφέρει κάθε πρόγραμμα.
Standard
Το πρόγραμμα Standard θα σας κοστίσει 25$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαίες πληρωμές ή 20$ μηνιαίως με ετήσιες πληρωμές. Έχετε πρόσβαση σε δύο mailboxes, μία βάση γνώσεων και μπορείτε να προσθέσετε έως και 25 επιπλέον χρήστες. Το HelpScout προσφέρει επίσης ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων, widget βοήθειας, προσαρμοσμένες αναφορές, ροές εργασίας και αυτοματισμούς, API, περισσότερες από 50 ενσωματώσεις και πολλά άλλα.
Plus
Το πρόγραμμα Plus μπορεί να γίνει δικό σας με 50$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαία τιμολόγηση ή 40$ μηνιαία με ετήσια τιμολόγηση. Θα λάβετε πέντε mailboxes, δύο βάσεις γνώσεων και κανένα μέγιστο όριο για τους χρήστες. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προηγμένες άδειες, ιστορικό αναφορών, σύνθετη πρόσβαση API, περισσότερες επιλογές ενοποίησης, ομάδες και άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro έρχεται μόνο με την επιλογή ετήσιας συνδρομής. Κοστίζει 65$ το μήνα ανά χρήστη και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες από τα προηγούμενα προγράμματα. Οι πρόσθετες λειτουργίες περιλαμβάνουν 25 mailboxes, 10 βάσεις γνώσεων, εταιρική ασφάλεια, συμμόρφωση με HIPAA, αυξημένο όριο τιμών API, υπηρεσίες ενσωμάτωσης, διαχειριστή λογαριασμού, αξιολογήσεις βελτιστοποίησης λογαριασμού και άλλα.
Συμπέρασμα
Το HelpScout είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο καρτελών που δεν υπερέχει σε κανέναν συγκεκριμένο τομέα. Επικεντρώνεται στην παροχή μιας σταθερής και αβίαστης εμπειρίας με ακριβώς τον κατάλληλο αριθμό λειτουργιών. Οι λειτουργίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις περισσότερες περιπτώσεις χρήσης και παρόλο που μπορεί να σας λείπουν ορισμένες προηγμένες λειτουργίες σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν θα σας φανεί ότι το HelpScout είναι άσχημα ισορροπημένο. Το HelpScout είναι μια εξαιρετική λύση που προσφέρει καρτέλες, αλλά αυτό που το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό βρίσκεται στις άλλες διαθέσιμες λειτουργίες.
Frequently Asked Questions
Το εισιτήριό μου εξαφανίστηκε μετά την απάντησή μου στο HelpScout.
Πιθανότατα επιλέξατε την επιλογή να κλείσετε την καρτέλα αφού απαντήσετε σε αυτή. Μπορείτε να βρείτε αυτές τις καρτέλες στο Mailbox σας στην ενότητα Κλειστές καρτέλες. Εάν θέλετε να αλλάξετε την κατάσταση της καρτέλας, ανοίξτε την καρτέλα και επιλέξτε τις επιλογές κατάστασης στην επάνω γραμμή μενού. Αλλάξτε την κατάσταση της καρτέλας από Κλειστή σε Σε εκκρεμότητα ή οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη επιλογή.
Δεν μπορώ να δω τα επισυναπτόμενα αρχεία εικόνας στις καρτέλες του HelpScout
Το HelpScout δεν εμφανίζει εικόνες στις καρτέλες από προεπιλογή. Αντίθετα, τις κρύβει και σας δίνει την επιλογή να τις αποκαλύψετε αν θέλετε. Την επόμενη φορά που θα συναντήσετε μια εικόνα στην καρτέλα, ελέγξτε για την επιλογή εμφάνισης εικόνων στο επάνω μέρος της προβολής καρτέλας. Επιλέξτε την επιλογή για προβολή εικόνων.