Key takeaways
Pros
- Ισορροπημένο σύστημα καρτελών
- Όμορφη και εύκολη στην περιήγηση διεπαφή
- Σχεδόν τέλειο σε κάθε απόψη
- Εξαιρετική λύση γενικής χρήσης με πλούσιες δυνατότητες πολλαπλών καναλιών.
Cons
- Μπορεί να συναντήσετε περιοδικά bugs
- Οι τιμές μπορεί να αυξηθούν σε μεγάλο βαθμό
Ξεκινώντας με τις καρτέλες του Freshdesk
Το Freshdesk έχει μια πολύ εύκολη διαδικασία εγγραφής που διαρκεί μόλις λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Η διαδικασία θα σας βοηθήσει επίσης με κάποιες βασικές ρυθμίσεις και θα σας επιτρέψει να ενσωματώσετε τα εισερχόμενα email σας με το σύστημα καρτελών Freshdesk. Μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε τους συναδέλφους σας, να προσαρμόσετε τη διεύθυνση URL της εφαρμογής Freshdesk και μερικά ακόμη. Ορισμένες από αυτές τις επιλογές μπορούν επίσης να παραβλεφθούν, ώστε να μην χρειάζεται να τις περάσετε όλες και να μπορείτε να εκτελέσετε αυτές τις ενέργειες αργότερα. Είναι μια πολύ καλή επιλογή και κάνει την εμπειρία πολύ εύκολη.
Στη συνέχεια, θα σας μεταφέρουμε απευθείας στο νέο σας σύστημα καρτελών και θα μπορέσετε να εξοικειωθείτε μαζί του. Υπάρχουν ακόμη και μερικά δείγματα συνομιλιών στη δοκιμή για να σας βοηθήσουν να πάρετε μια ιδέα για το πώς λειτουργεί το σύστημα. Σας δίνει επίσης μια καλή ματιά στη διεπαφή, η οποία είναι απλή στη χρήση και καλά σχεδιασμένη με προφανείς επιλογές μενού και δυνατότητες. Αυτό είναι πρακτικό και θα πρέπει να διευκολύνει τη ροή εργασίας όλων ανά πάσα στιγμή.
Έχετε το κύριο μενού στο αριστερό πλαίσιο, όπου μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα πιο σημαντικά εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Freshdesk. Άλλες επιλογές μπορούν να βρεθούν σε άλλα μέρη του περιβάλλοντος και συνήθως είναι εύκολα αντιληπτές χάρη στα ορατά κουμπιά με περιγραφές. Πριν περάσουμε στο κομμάτι της δοκιμής αυτής της αξιολόγησης, ας ρίξουμε μια ματιά στην επισκόπηση των χαρακτηριστικών που προσφέρει το Freshdesk στο σύστημα της χειρισμού αιτημάτων.
Χαρακτηριστικά του συστήματος καρτελών Freshdesk
Το Freshdesk προσφέρει πλήρη σύνολο λειτουργιών που θα αναμένατε από ένα λογισμικό καρτελών υψηλής κλάσης. Η πρώτη μεγάλη λειτουργία είναι τα Ομαδικά Εισερχόμενα, η οποία φιλοξενεί όλες τις άλλες λειτουργίες και προσφέρει δυνατότητες πολλαπλών καναλιών – έτσι μπορείτε να απαντήσετε σε πολλά κανάλια από ένα μέρος. Αυτή είναι μια βασική λειτουργία σε όλες τις λύσεις καρτελών. Προσφέρει ανίχνευση σύγκρουσης, τυποποιημένες απαντήσεις, έξυπνες ειδοποιήσεις, προσαρμοσμένες προβολές καρτελών, συγχώνευση καρτελών και ένα καταγραφικό δραστηριοτήτων.
Μπορείτε να απολαύσετε ορισμένες δυνατότητες συνεργασίας, διαχείριση SLA, καρτέλες με τεχνητή νοημοσύνη, καρτέλες υπηρεσίας πεδίου και καρτέλες με βάση τα προσαρμοσμένα αντικείμενα. Η επιλογή δεν φαίνεται να είναι η ευρύτερη μεταξύ των λογισμικών καρτελών, αλλά καθεμία από αυτές τις δυνατότητες είναι χτισμένη με δευτερεύουσες δυνατότητες που εξασφαλίζουν σταθερή παραγωγικότητα και ροή εργασίας. Η δημιουργία καρτελών Freshdesk μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε email, κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες, Twitter, Facebook, πύλη πελατών και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Απόδοση και εμπειρία χρήστη στο σύστημα καρτελών Freshdesk
Τώρα έρχεται το κομμάτι των δοκιμών της αξιολόγησης. Δοκίμασα το σύστημα καρτελών του Freshdesk κυρίως από την πλευρά του αντιπροσώπου για να έχω την κατάλληλη εμπειρία αντιπροσώπου και να δω πώς λειτουργεί το σύστημα στην πράξη. Έκανα το καλύτερό μου για να δοκιμάσω τις περισσότερες δυνατότητες που είχαν στη διάθεσή μου για να σας δείξω αν το Freshdesk είναι η κατάλληλη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ας το κάνουμε.
Έστειλα στον εαυτό μου μια δοκιμαστική καρτέλα και απογοητεύτηκα όταν ανακάλυψα ότι το Freshdesk δεν μου έστειλε καμία ειδοποίηση σχετικά με αυτή. Δεν θα είχα μάθει για τη νέα καρτέλα αν δεν έκανα κλικ στο μενού Καρτέλες στο Freshdesk. Δεν είμαι σίγουρος αν πρόκειται για περιστασιακό σφάλμα ή για προκαθορισμένη ρύθμιση, αλλά δεν έλαβα ειδοποιήσεις ακόμη και με το δεύτερο email που έστειλα στον εαυτό μου. Δεν υπήρχαν καθόλου οπτικές ή ηχητικές ειδοποιήσεις. Αυτό δεν είναι και ότι καλύτερο, καθώς οι αντιπρόσωποι που είναι απασχολημένοι με άλλες εργασίες δεν έχουν ιδέα εάν έλαβαν νέο email και θα πρέπει να παραμείνουν σε εγρήγορση.
Η προβολή καρτέλας μετά το άνοιγμα είναι εξαιρετική και απλή στην κατανόηση. Έχετε τα συνήθη κουμπιά απάντησης και προώθησης στο κάτω μέρος και μερικές πρόσθετες επιλογές στο πάνω μέρος. Η δεξιά πλευρά σας εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την επαφή σας με τον πελάτη και τις επιλογές κατάστασης της καρτέλας που μπορείτε να προσαρμόσετε αναλόγως. Είναι αρκετά απλό στη χρήση και δεν θα πρέπει να έχετε κανένα πρόβλημα να συνηθίσετε τη διεπαφή και την εμπειρία.
Μόλις πατήσετε απάντηση, το Freshdesk θα αποκαλύψει χαρακτηριστικά μορφοποίησης που σας δίνουν δυνατότητες για τη σύνταξη λεπτομερών απαντήσεων καρτέλας και σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε το κείμενό σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε εικόνες, συνδέσμους, πίνακες, κώδικα και άλλα συνημμένα αρχεία. Το χαρακτηριστικό των προκαθορισμένων απαντήσεων είναι επίσης διαθέσιμο, αλλά θα εκτιμούσα αν ήταν λίγο πιο ορατό καθώς τείνει να χάνεται ανάμεσα σε άλλες επιλογές. Εκτός από αυτήν τη μικρή λεπτομέρεια, η επιλογή των χαρακτηριστικών είναι εξαιρετική και η χρήση όλων των δυνατοτήτων στις απαντήσεις είναι εύκολη υπόθεση.
Η λειτουργία της ετικέτας λειτουργεί πολύ καλά. Μπορείτε να αρχίσετε να πληκτρολογείτε το όνομα της ετικέτας και να επιλέξετε από τις διαθέσιμες επιλογές. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα ετικέτα απευθείας εκεί, εάν το σύστημα δεν μπορεί να βρει καμία κατάλληλη. Μπορείτε επίσης να καθορίσετε περαιτέρω τον τύπο μίας καρτέλας που αντιμετωπίζετε και να επιλέξετε από πολλαπλές επιλογές, όπως ερώτηση, περιστατικό, πρόβλημα, επιστροφή χρημάτων ή αίτημα δυνατότητας. Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν ομάδες καρτελών, κατάσταση, προτεραιότητα και ανάθεση αντιπροσώπου.
Συνολικά, η δημιουργία καρτελών Freshdesk λειτουργεί πολύ καλά με λίγο έως καθόλου προβλήματα. Οι ειδοποιήσεις δεν φαινόταν να λειτουργούν ακόμη και όταν δοκίμασα διαφορετικές διευθύνσεις email, παρόλο που όλες οι ρυθμίσεις είχαν ρυθμιστεί να με ειδοποιούν όταν έρχεται νέα καρτέλα. Παρά αυτό το δευτερεύον ζήτημα, πρέπει να πω ότι το Freshdesk διαθέτει ένα πολύ καλά σχεδιασμένο λογισμικό καρτελών που θα είναι φιλικό προς τον χρήστη για κάθε τύπο χρήστη.
Τιμολόγηση Freshdesk
Το Freshdesk προσφέρει ποικίλα προγράμματα τιμολόγησης με ένα δωρεάν πρόγραμμα εργαλείων καρτελών και τρία διαθέσιμα προγράμματα επί πληρωμή. Το καθένα διαφέρει ως προς τις επιλογές των δυνατοτήτων και τις αναβαθμίσεις μεταξύ τους. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι παίρνετε με κάθε πρόγραμμα και ποιες λειτουργίες Freshdesk θα είναι διαθέσιμες σε εσάς.
Δωρεάν
Το Δωρεάν πρόγραμμα δεν σας κοστίζει τίποτα και σας επιτρέπει να έχετε έως και 10 αντιπροσώπους. Προσφέρει καρτέλες με email και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βάση γνώσεων, αναφορά τάσεων καρτελών, αναλυτικά στοιχεία και αναφορές, δυνατότητες ομαδικής συνεργασίας και υποστήριξη email 24/7, μεταξύ άλλων.
Growth
Το πρόγραμμα Growth κοστίζει $18 το μήνα ανά αντιπρόσωπο με μηνιαία χρέωση ή $15 με ετήσια χρέωση. Παίρνετε τα πάντα από το προηγούμενο πρόγραμμα, και πολλά άλλα. Αυτό περιλαμβάνει αυτοματισμό, ανίχνευση σύγκρουσης, εφαρμογές αγοράς, διαχείριση SLA, ωράριο λειτουργίας, προσαρμοσμένο SSL και παρακολούθηση χρόνου.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει $59 το μήνα ανά αντιπρόσωπο με μηνιαία χρέωση ή $49 με ετήσια χρέωση. Παίρνετε τα πάντα από το πρόγραμμα Growth και επιπλέον, προσαρμοσμένους ρόλους, προσαρμοσμένες αναφορές, τυποποιημένες φόρμες, διαχείριση εκδόσεων βάσης γνώσεων, φόρουμ κοινότητας, έρευνες CSAT, υπενθυμίσεις SLA και πολλά άλλα.
Enterprise
Το πρόγραμμα Enterprise κοστίζει 95$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο με μηνιαία χρέωση ή 79$ με ετήσια χρέωση. Λαμβάνετε τα πάντα από όλα τα προηγούμενα προγράμματα και επιπλέον sandbox, απεριόριστα προϊόντα, διαχείριση αλλαγής αντιπροσώπων σε ζώνες ώρας, bots για email και βοήθεια, αρχείο καταγραφής ελέγχου, δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων, προτάσεις άρθρων, ιεραρχία βάσης γνώσεων, προτάσεις τυποποιημένων απαντήσεων και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Το Freshdesk προσφέρει ακριβώς αυτό που θα περιμένατε από ένα επώνυμο λογισμικό καρτελών. Ωστόσο, δεν είναι τέλειο παρόλο που είναι πολύ κοντά σε αυτό. Δεν θα απογοητεύσει κανέναν τύπο χρήστη και θα προσφέρει μια γενικά εξαιρετική εμπειρία καρτελών για κάθε κέντρο υποστήριξης, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που αποφασίσετε να επιλέξετε. Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ακριβή με υψηλότερα προγράμματα, αλλά εξαρτάται μόνο από εσάς να αποφασίσετε εάν αξίζει τον κόπο να αναβαθμίσετε εξαρχής.
Frequently Asked Questions
Αργοί χρόνοι φόρτωσης σε λογαριασμούς Freshdesk
Ορισμένοι χρήστες ανέφεραν ότι αντιμετώπισαν πολύ μεγάλους χρόνους φόρτωσης και χρονικά όρια πριν από την εκτέλεση ορισμένων εργασιών. Μπορείτε να δοκιμάσετε να συνδεθείτε μέσω ενός παραθύρου ανώνυμης περιήγησης στο πρόγραμμα περιήγησής σας και να δείτε εάν το πρόβλημα παραμένει εκεί. Εάν το πρόβλημα δεν εξαφανιστεί, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα αρχείο HAR στο πρόγραμμα περιήγησής σας και να το στείλετε στην υποστήριξη Freshdesk για να σας βοηθήσει με το πρόβλημα. Ένα αρχείο HAR είναι μια μορφή αρχειοθέτησης που παρακολουθεί όλες τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ του προγράμματος περιήγησής σας και του ιστότοπού σας στο Freshdesk. Μπορείτε να βρείτε οδηγούς σχετικά με τον τρόπο πρόσβασης σε αρχεία HAR για διαφορετικά προγράμματα περιήγησης online.
Προβλήματα με αυτοματισμούς του Freshdesk για τις καρτέλες
Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τους αυτοματισμούς καρτελών. Μπορεί να μην αποδώσουν. Η πιο συνηθισμένη λύση είναι να ελέγξετε την εγκυρότητα αυτών των κανόνων αυτοματισμού και να τους προσαρμόσετε ανάλογα. Μπορείτε να ελέγξετε την ενότητα “Εμφάνιση δραστηριοτήτων” των καρτελών που έχουν προβλήματα με αυτοματισμούς και να ελέγξετε ξανά τη σειρά εκτέλεσης ορισμένων κανόνων. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι δεν έγιναν αλλαγές στους κανόνες, επομένως ελέγξτε για μη έγκυρες ιδιότητες καρτελών. Εάν δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα μόνοι σας, φροντίστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του Freshdesk για βοήθεια.