Key takeaways
Pros
- Ομαλή ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εξαιρετικός σχεδιασμός του συστήματος καρτελών
- Οργανωμένο και εύκολο στη χρήση
- Είναι δωρεάν
Cons
- Δεν υπάρχει ενσωμάτωση Twitter
- Μπορεί να κοστίσει αν επιλέξετε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή
Ξεκινώντας με τις λειτουργίες κοινωνικών μέσων Tidio
Είναι εύκολο να ξεκινήσετε με το Tidio χάρη στον δωρεάν λογαριασμό του. Μπορείτε να το κρατήσετε για όσο χρόνο θέλετε και μπορείτε να το αναβαθμίσετε όποτε νιώθετε έτοιμοι για ένα τέτοιο βήμα. Η εγγραφή απαιτεί διεύθυνση email, κωδικό πρόσβασης και ιστότοπο. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί ενοχλητικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που δεν έχουν, ούτε θέλουν να έχουν ιστότοπο, αλλά είναι κατανοητό, καθώς το Tidio εστιάζει κυρίως στα chatbot, τα οποία απαιτούν τη σωστή λειτουργία ενός ιστότοπου. Μόλις τελείωσα την εγγραφή, μεταφέρθηκα κατευθείαν στην εφαρμογή web Tidio.
Μόλις μπήκα στα εισερχόμενά μου, το Tidio με ενημέρωσε για τις ενεργές συνομιλίες μου. Το ακόμα καλύτερο, προσφέρθηκε να ρυθμίσει ενσωματώσεις με email, widget Tidio και το πιο σημαντικό – Facebook και Instagram. Αυτή η σελίδα αποκαλύπτει αμέσως τι είδους λειτουργικότητα κοινωνικών μέσων προσφέρει το Tidio. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να συνεχίσετε να εξοικειώνεστε με το Tidio αν είναι η πρώτη σας φορά ή να μπείτε στη διαδικασία ενσωμάτωσης για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκίνησα πρώτα με την ενσωμάτωση του Facebook Messenger μου.
Μόλις έκανα κλικ στην επιλογή για την ενσωμάτωση του Facebook Messenger, μεταφέρθηκα σε μια νέα οθόνη όπου μπορούσα να δω τα οφέλη της ενσωμάτωσης, καθώς και μια εξήγηση για το πώς λειτουργεί η ενοποίηση και πώς μπορεί να συνδεθεί. Η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι αρκετά τυπική, χρειάστηκε μόνο να συνδεθώ και να αποφασίσω πώς ήθελα το Tidio να χειρίζεται τα δεδομένα μου στο Messenger. Το Tidio προσφέρει επίσης την επιλογή σύνδεσης της ενοποίησης του Messenger με το chatbot του. Απέρριψα αυτήν την επιλογή, καθώς είχα ήδη καλύψει τα chatbot στην κριτική του Tidio chatbot.
Μπορείτε να περιμένετε την ίδια, ή τουλάχιστον πολύ παρόμοια διαδικασία ενσωμάτωσης κατά την ενσωμάτωση του Instagram. Η οθόνη είναι ουσιαστικά η ίδια όπως όταν ενσωματώνετε και το Facebook Messenger. Χρειάζεται μόνο να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Instagram και να παρέχετε πρόσβαση στο Tidio για να χειριστείτε την επικοινωνία σας στο Instagram. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα κατά την ενσωμάτωση στο Instagram και όλα πήγαν πολύ καλά.
Συνολικά, το Tidio προσφέρει έναν απίστευτα εύκολο και διαισθητικό τρόπο ενσωμάτωσης και των δύο καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Προτού μπω στο δοκιμαστικό μέρος αυτής της κριτικής, ας εξετάσουμε τι είδους λειτουργικότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να περιμένετε από το Tidio, καθώς και ποιες πρόσθετες δυνατότητες μπορείτε να αποκτήσετε εάν αποφασίσετε να το χρησιμοποιήσετε ως το κύριο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Λειτουργικότητα και λειτουργίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης Tidio
Το Tidio δεν εστιάζει κυρίως στην εξυπηρέτηση πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά παρόλα αυτά προσφέρει πολύ καλή λειτουργικότητα που δεν μένει πίσω από τον ανταγωνισμό. Ένα μέρος του είναι το σύστημα καρτελών που συγκεντρώνει όλη την επικοινωνία από κάθε τύπο καναλιού επικοινωνίας που είναι ενσωματωμένο. Οι καρτέλες προσφέρουν επίσης ένα αρκετά τυπικό σύνολο δευτερευόντων δυνατοτήτων για αποτελεσματική απάντηση και πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας. Αυτή η δυνατότητα λειτουργεί καλά και με ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, επισκέπτες και αρκετά εκτεταμένες ρυθμίσεις. Τα αναλυτικά στοιχεία παρέχουν σημαντικά δεδομένα που δίνουν μια ωραία επισκόπηση των συνολικών προσπαθειών επικοινωνίας, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να αποκαλύψουν πληροφορίες σχετικά με το ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας. Ωστόσο, το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι τα chatbot, τα οποία μπορείτε να ενσωματώσετε στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τα αφήσετε να χειριστούν την επικοινωνία για εσάς. Το Tidio προσφέρει πολύ καλή λειτουργικότητα chatbot, επομένως αυτό μπορεί να είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στις υπηρεσίες κοινωνικών μέσων σας.
Εμπειρία χρήστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Tidio
Δοκίμασα σχολαστικά τις λειτουργίες κοινωνικών μέσων του Tidio και νομίζω ότι η εμπειρία είναι πολύ καλή. Αμέσως αφού έστειλα στον εαυτό μου ένα μήνυμα για προσομοίωση μιας συνομιλίας, εμφανίστηκε στο Tidio. Όχι μόνο αυτό, αλλά η οθόνη άλλαξε αμέσως στο παράθυρο συνομιλίας, οπότε δεν χρειάστηκε να χάσω χρόνο βρίσκοντας το αντίστοιχο κουμπί μενού για να φτάσω εκεί. Αυτό διατηρεί την εστίαση στις συνομιλίες, κάτι που είναι πάντα ένα πλεονέκτημα σε οποιαδήποτε λύση επικοινωνίας. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να σας απομακρύνει από μια εργασία που μπορεί να παρακολουθούσατε. Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη.
Μόλις κάνετε κλικ στην επιλογή Συμμετοχή στη συνομιλία, μπορείτε να ξεκινήσετε με την απάντηση. Η διεπαφή έχει σχεδιαστεί πολύ καλά. Είχα τα στοιχεία της επαφής μου στη δεξιά πλευρά, ενώ το κέντρο της οθόνης εστιάζει στα μηνύματα. Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία, η οποία λειτουργεί σε κάθε τύπο καρτέλας, είναι η επιλογή να πατήσετε το πλήκτρο «/» στο πληκτρολόγιό σας για να καλέσετε μια λίστα με τις κανονικές απαντήσεις. Αυτό σας επιτρέπει να συνεχίσετε και να μην αφήνετε το πληκτρολόγιό σας αναζητώντας το δεξί κουμπί για να κάνετε κλικ στο περιβάλλον εργασίας χρήστη.
Η εξαιρετική εμπειρία παραμένει έτσι ακόμα και όταν αντιμετωπίζετε αιτήματα Instagram. Δεν υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ των καρτελών του Messenger και των καρτελών Instagram, το σύστημα λειτουργεί το ίδιο ανεξάρτητα από το με ποιο έχετε να κάνετε. Το Tidio δείχνει πάντα ακριβώς από πού προέρχεται η καρτέλα. Εκτός αυτού, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε την τμηματοποίηση χάρη στην αριστερή στήλη του μενού εισερχομένων και να επιλέξετε μηνύματα μόνο από συγκεκριμένες πηγές.
Το να κάνω συνομιλίες με καρτέλες Tidio είναι μια απολαυστική εμπειρία που δεν με απογοήτευσε. Ολόκληρο το σύστημα έχει σχεδιαστεί εξαιρετικά καλά και παρουσιάζει ουσιαστικά μηδενικά προβλήματα. Είτε απαντάτε μέσω Instagram είτε μέσω Messenger, σίγουρα θα έχετε μια ευχάριστη εμπειρία. Το Tidio ανταποκρίνεται πολύ σε όλους τους τύπους επικοινωνίας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σας ειδοποιεί πάντα όταν έρχεται κάτι νέο στα εισερχόμενά σας.
Τιμολόγηση Tidio
Το Tidio προσφέρει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένης της δωρεάν επιλογής. Τα περισσότερα από αυτά επικεντρώνονται στη λειτουργικότητα του ρομπότ συνομιλίας Tidio. Δεδομένου ότι η λειτουργικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνεται ακόμη και στη δωρεάν επιλογή, η λήψη των αποφάσεών σας πιθανότατα θα περιστρέφεται γύρω από άλλες λειτουργίες του Tidio, καθώς και με τον αριθμό των συνομιλιών που πρέπει να χειρίζεστε κάθε μήνα. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε πρόγραμμα και ας δούμε τι μπορείτε να πάρετε για τα χρήματά σας με καθένα από αυτά.
Δωρεάν
Το πρόγραμμα Δωρεάν είναι απολύτως δωρεάν και προσφέρει συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας με 50 χρήστες, συνομιλίες chatbot με 100 χρήστες, υποστήριξη email, σύστημα καρτελών, εφαρμογές για υπολογιστές και κινητά, ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτου μέρους, πληροφορίες επισκεπτών και API JavaScript.
Communicator
Το πρόγραμμα Communicator κοστίζει 15,83$ το μήνα ανά φορέα ετησίως ή 19$ το μήνα ανά πάροχο μηνιαίως. Σας παρέχει απεριόριστες συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας, έως και 5 χειριστές, email και υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας 24/5, όλες τις δυνατότητες από το δωρεάν πρόγραμμα, τμήματα ομάδας, αναλυτικά στοιχεία, ενσωμάτωση εγγενών Shopify, ζωντανή πληκτρολόγηση, προβολές σελίδων, λίστα ζωντανών επισκεπτών, άδειες, και σημειώσεις.
Chatbots
Το πρόγραμμα Chatbots κοστίζει το ίδιο με το σχέδιο Communicator, αλλά εστιάζει στην επικοινωνία chatbot λίγο περισσότερο. Λαμβάνετε chatbots με 1000 κανόνες ενεργοποίησης, email και υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας 24/5, όλες τις δυνατότητες από το δωρεάν πρόγραμμα, 35+ πρότυπα chatbot, οπτικό πρόγραμμα επεξεργασίας chatbot και ενσωμάτωση Zapier.
Tidio+
Το πρόγραμμα Tidio+ αυξάνει σημαντικά την τιμή, κοστίζει 329$ μηνιαίως, ανεξάρτητα από το αν επιλέξετε ετήσια ή μηνιαία χρέωση. Αυτό το πρόγραμμα σάς παρέχει απεριόριστες συνομιλίες ζωντανής συνομιλίας, προσαρμοσμένο αριθμό χειριστών, προσαρμοσμένο αριθμό δεσμεύσεων chatbot, υποστήριξη email 24/5, υποστήριξη συνομιλίας 24/7, τηλεφωνική υποστήριξη έκτακτης ανάγκης, όλες τις δυνατότητες από τα προγράμματα Communicator και Chatbot, ρομπότ Tidio AI , υποστήριξη πολλών τοποθεσιών, προσαρμοσμένες ενσωματώσεις, μάρκετινγκ μέσω email και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάτι λάθος με το Tidio. Η λειτουργικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετική, ολόκληρο το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά και μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν χωρίς στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή δεσμεύσεις. Οι ενσωματώσεις Facebook Messenger και Instagram του Tidio είναι εξαιρετικές, ωστόσο μπορεί να αρχίσετε να χάνετε το Twitter επειδή αυτή είναι η μόνη ενσωμάτωση που δεν θα βρείτε εδώ. Εάν δεν το χρειάζεστε, δεν θα πρέπει να υπάρχει τίποτα που να σας εμποδίζει να επιλέξετε το Tidio.
Αν ψάχνετε για αξιόπιστο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να εξετάσετε τις διαφορετικές επιλογές πριν λάβετε μια απόφαση. Διαφορετικοί πάροχοι προσφέρουν διάφορες λειτουργίες, ενσωματώσεις και προγράμματα τιμολόγησης που μπορεί να ταιριάζουν καλύτερα στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ενώ το Tidio προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, αξίζει να κάνετε τη δική σας έρευνα για να δείτε εάν άλλοι πάροχοι μπορούν να καλύψουν καλύτερα τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Θυμηθείτε, αυτή η κριτική είναι απλώς μια προσωπική γνώμη, επομένως επωφεληθείτε από το δωρεάν πρόγραμμα τους για να αξιολογήσετε την απόδοση και τη διεπαφή χρήστη πριν δεσμευτείτε.
Frequently Asked Questions
Δεν ήταν δυνατή η φόρτωση του API του Facebook
Εάν λάβατε το σφάλμα “Δεν ήταν δυνατή η φόρτωση του API του Facebook”, δοκιμάστε αυτήν τη λύση. Μεταβείτε στο Facebook > Ρυθμίσεις & Απόρρητο και ανοίξτε το Κέντρο απορρήτου. Στη συνέχεια, μεταβείτε στο Facebook > Ρυθμίσεις Facebook και επιλέξτε την Ενοποίηση επιχειρήσεων. Βρείτε το Tidio και αφαιρέστε το από τη λίστα και, στη συνέχεια, εξουσιοδοτήστε ξανά την ενσωμάτωση του Messenger στο Tidio για άλλη μια φορά. Εάν είστε χρήστης του Firefox, το Tidio συνιστά να κάνετε την ενσωμάτωση μέσω του Chrome, καθώς αυτό το ζήτημα φαίνεται να είναι πιο κοινό για τους χρήστες του Firefox.
Προβλήματα με τη λήψη μηνυμάτων Instagram
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λήψη μηνυμάτων Instagram στο Tidio, βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει άδεια στο Instagram να επιτρέψει στο Tidio να χειρίζεται την επικοινωνία. Μεταβείτε στην εφαρμογή Instagram και ανοίξτε τις Ρυθμίσεις > Απόρρητο > Μηνύματα. Βεβαιωθείτε ότι το ρυθμιστικό “Να επιτρέπεται η πρόσβαση στα μηνύματα” είναι ενεργοποιημένο.