Key takeaways
Pros
- Εξαιρετικά γρήγορες και εύκολες ενσωματώσεις με κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
- Εξαιρετική διεπαφή
- Εξαιρετικές δυνατότητες οργάνωσης καρτελών
- Χωρίς σφάλματα, χωρίς προβλήματα
Cons
- Οι καρτέλες δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τη λειτουργικότητα κάθε καναλιού κοινωνικής δικτύωσης
- Δεν είναι η φθηνότερη διαθέσιμη λύση
Ξεκινώντας με τις λειτουργίες κοινωνικών μέσων Re:amaze
Το Re:amaze σάς επιτρέπει να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή, ώστε να μην χρειάζεται να επιλέξετε ένα πρόγραμμα αμέσως. Μόλις εισαγάγετε τα στοιχεία σας στη φόρμα εγγραφής, το Re:amaze θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε αυτό που χρειάζεστε. Μου έδωσε επιλογές για τη ρύθμιση συνομιλίας, email, SMS/MMS, συχνών ερωτήσεων ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επέλεξα την επιλογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς σε αυτό θα εστιάσουμε σε αυτήν την κριτική. Υπάρχει επίσης η επιλογή να παραλείψετε εντελώς αυτό το μέρος της ρύθμισης.
Στο επόμενο βήμα, αφού επιλέξετε τη ρύθμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να ενσωματώσετε το Facebook, το Instagram και το Twitter. Και οι τρεις ενσωματώσεις είναι πολύ εύκολο να ολοκληρωθούν. Η ενσωμάτωση του λογαριασμού Facebook είναι αρκετά τυπική, όπως και η ενσωμάτωση στο Twitter. Η ενσωμάτωση του Instagram μου έδωσε μερικές έξυπνες επιλογές για την εισαγωγή μηνυμάτων και ειδοποιήσεων. Και οι τρεις ενσωματώσεις χρειάζονται κυριολεκτικά δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Όταν τελειώσετε και συνεχίσετε στο επόμενο βήμα, το Re:amaze θα σας υπενθυμίσει ότι όλες οι ρυθμίσεις λειτουργιών είναι διαθέσιμες για προσαρμογή στις ρυθμίσεις της εφαρμογής. Μετά από αυτό, θα μεταφερθείτε κατευθείαν στο σύστημα καρτελών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μπορείτε να αρχίσετε να εξοικειώνεστε με αυτό. Το Re:amaze ανακτά αυτόματα τα μηνύματά σας, κάτι που είναι υπέροχο. Οι περισσότερες άλλες λύσεις λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν αυτήν την επιλογή, αλλά δεν λειτουργεί πάντα αξιόπιστα.
Η οργάνωση καρτελών στο Re:amaze είναι άριστη και γίνεται αρκετά αναλυτική. Μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τις καρτέλες όχι μόνο βάσει των καναλιών τους, αλλά καθένα από τα κανάλια έχει τις δικές του υποκατηγορίες για εύκολη οργάνωση. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε εύκολα να ταξινομήσετε καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να δείτε μόνο αυτά που θέλετε. Οι υποκατηγορίες οργάνωσης καρτελών περιλαμβάνουν την εκκρεμούσες, τις εγγεγραμμένες, τις ανεπίλυτες, τις μη εκχωρημένες, τις επιλυμένες, τις αρχειοθετημένες, τις συμμετέχουσες και άλλα.
Λειτουργικότητα και χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Re:amaze
Το Re:amaze προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε πρόγραμμα, καθώς και άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την επικοινωνία με τους πελάτες. Οι ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνδέονται άμεσα με το σύστημα καρτελών Re:amaze, το οποίο προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες οργάνωσης και εύκολη κατηγοριοποίηση των καρτελών με βάση τόσο τα κανάλια όσο και την κατάσταση της καρτέλας. Οι περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταφέρονται από το σύστημα καρτελών και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στις καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές περιλαμβάνουν λειτουργίες διαχείρισης καρτελών ή λειτουργίες επικοινωνίας επίσης.
Εκτός από τις δυνατότητες καρτελών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε επίσης να βασιστείτε σε άλλα πράγματα. Ένα από αυτά είναι οι λειτουργίες αυτοματισμού, οι οποίες περιλαμβάνουν πρότυπα απόκρισης, ροές εργασιών, λειτουργίες πρόθεσης πελατών και μια ποικιλία από bots. Το Re:amaze προσφέρει επίσης δυνατότητες αναφοράς για συνομιλίες και μηνύματα, καθώς και ροές εργασιών, ετικέτες και απόδοση του προσωπικού. Τα τελευταία τρία είναι διαθέσιμα μόνο σε πιο ακριβά προγράμματα.
Εμπειρία χρήστη στις λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Re:amaze
Το να δουλεύεις με το Re:amaze φαίνεται στην αρχή σαν κάτι λίγο από όλα. Είναι ένα υπέροχο σύστημα που φαίνεται να τα κάνει όλα τέλεια. Το πρώτο πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι δεν έλαβα καμία ειδοποίηση για εισερχόμενο μήνυμα Messenger. Έπρεπε να ανανεώσω το σύστημα και να αναζητήσω μη αυτόματα τυχόν ειδοποιήσεις στα εισερχόμενα. Μόλις το βρήκα, τα πράγματα έγιναν πάλι καλύτερα με τη διεπαφή μέσα στην καρτέλα. Αργότερα ανακάλυψα ότι πρέπει να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις χειροκίνητα, κάτι που φαίνεται να είναι μια περίεργη επιλογή. Κατά τη γνώμη μου, αυτή η λειτουργικότητα θα πρέπει να λειτουργεί αυτόματα.
Η εμπειρία απάντησης είναι πολύ ευχάριστη. Θα μπορούσα να κάνω κλικ για να προσθέσω αρχεία και συνημμένα ή να τα σύρω και να τα αποθέσω απευθείας στο μήνυμα. Είχα επίσης την επιλογή να εισαγάγω πρότυπα απόκρισης, emoji και να επιλέξω μια αλλαγή κατάστασης που θα ισχύει όταν απαντώ σε ένα μήνυμα. Δεν είναι το πιο πλούσιο σύνολο λειτουργιών που έχω δει ποτέ σε ένα σύστημα καρτελών εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά παρέχει κυρίως όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε για να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά.
Η λειτουργικότητα παραμένει η ίδια σε όλες τις καρτέλες, ανεξάρτητα από το αν προέρχονται από το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Αυτό είναι καλό από τη μία, γιατί αφαιρεί κάθε σύγχυση από την απάντηση και σας επιτρέπει να αισθάνεστε άνετα στην ίδια ροή εργασίας σε κάθε καρτέλα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ανεξάρτητα από την πηγή της. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι το Re:amaze ξεχνά ότι κάθε δίκτυο μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει ένα διαφορετικό σύνολο λειτουργιών, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλά εάν τοποθετηθούν στο σύστημα καρτελών κοινωνικών μέσων του Re:amaze.
Η λειτουργικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Re:amaze είναι γενικά αρκετά καλή και προσφέρει μια σταθερή και αξιόπιστη ροή εργασίας χωρίς προβλήματα. Ωστόσο, το Re:amaze πιθανότατα δεν θα σας καταπλήξει όσο θα περιμένατε. Οι ενσωματώσεις είναι εξαιρετικά εύκολες στην εκτέλεση, ωστόσο η εμπειρία καρτελών μέσων κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να είναι λίγο αδιάφορη σε σύγκριση με ορισμένες άλλες λύσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ιδιαίτερα λειτουργική, το αντίθετο. Το Re:amaze φαίνεται απλά να μην έχει κάτι που θα πούμε «ουάου».
Τιμολόγηση Re:amaze
Το Re:amaze προσφέρει τρία κύρια προγράμματα τιμολόγησης και δύο επιπλέον προγράμματα που απευθύνονται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει λειτουργικότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε πρόσβαση στις ενσωματώσεις Facebook, Instagram και Twitter ανεξάρτητα από το ποια θα επιλέξετε. Το κύριο πράγμα στο οποίο πρέπει να εστιάσετε κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων είναι τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που διαφέρουν σε καθένα από τα προγράμματα τιμολόγησης του Re:amaze. Ας ρίξουμε μια ματιά και ας δούμε τι θα πάρετε.
Basic
Το πρόγραμμα Basic κοστίζει 29$ το μήνα ανά μέλος της ομάδας με μηνιαία χρέωση ή 27,5 $ το μήνα ανά μέλος ομάδας με ετήσια χρέωση. Λαμβάνετε απεριόριστα εισερχόμενα email, ζωντανή συνομιλία, κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημόσιες και εσωτερικές συχνές ερωτήσεις, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, πρότυπα απόκρισης, ενοποίηση ιστότοπου, chatbots, προληπτικά μηνύματα, βασικές αναφορές, προθέσεις πελατών και πολλά άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 49$ το μήνα ανά μέλος της ομάδας με μηνιαία χρέωση ή 46,55$ το μήνα ανά μέλος της ομάδας με την ετήσια χρέωση. Λαμβάνετε όλες τις δυνατότητες από το πρόγραμμα Basic, καθώς και πολλούς λογαριασμούς επωνυμίας, ζωντανή προβολή επισκεπτών ιστότοπου, προηγμένες αναφορές, κανάλια SMS και φωνής, προσαρμοσμένο φιλοξενούμενο domain, προσαρμόσιμη εμφάνιση email, σελίδα κατάστασης και πολλά άλλα.
Plus
Το πρόγραμμα Plus κοστίζει 69$ το μήνα ανά μέλος της ομάδας με μηνιαία χρέωση ή 65,55$ το μήνα ανά μέλος της ομάδας με την ετήσια χρέωση. Λαμβάνετε όλες τις δυνατότητες από τα προηγούμενα προγράμματα, καθώς και ζωντανή κοινή χρήση οθόνης, τμήματα, αναφορές απόδοσης προσωπικού, βάρδιες προσωπικού και ημέρες διακοπών, προσαρμόσιμους ρόλους προσωπικού, αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών, βιντεοκλήσεις εντός συνομιλίας, προαιρετική κλασική λειτουργία συνομιλίας, συχνές ερωτήσεις ιστορικό επεξεργασίας άρθρου και πολλά άλλα.
Starter
Το πρόγραμμα Starter κοστίζει 59$ το μήνα, με διαθέσιμη μόνο μηνιαία χρέωση. Προσφέρει όλες τις δυνατότητες από το πρόγραμμα basic για απεριόριστα μέλη της ομάδας και σε σταθερή τιμή. Ωστόσο, έρχεται με όριο 500 απαντημένων συνομιλιών το μήνα.
Enterprise
Το πρόγραμμα Enterprise προσφέρει προσαρμοσμένες τιμές προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Στοχεύει στην ανάπτυξη επιχειρήσεων που απαιτούν επεκτασιμότητα.
Το Re:amaze προσφέρει μια καλή γκάμα προγραμμάτων τιμολόγησης για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Επωφεληθείτε από τη δωρεάν δοκιμή για να δοκιμάσετε μόνοι σας το λογισμικό και να αξιολογήσετε εάν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Ωστόσο, αξίζει να εξετάσετε και άλλους παρόχους λογισμικών εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε την καλύτερη δυνατή αξία για τα χρήματά σας.
Συμπέρασμα
Το Re:amaze προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έχει ακόμη και ενσωμάτωση με το Twitter, κάτι που δεν είναι τόσο συνηθισμένο όσο νομίζετε. Η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι εξαιρετικά γρήγορη και απλή και το Re:amaze προσφέρει έναν πολύ καλό ενσωματωμένο οδηγό που θα σας βοηθήσει να φροντίσετε πολύ εύκολα τη ρύθμιση. Οι καρτέλες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης εξαιρετικές, αλλά δεν μπορώ να μην πω ότι κάτι τους λείπει. Ωστόσο, αυτό δεν θα πρέπει να σας εμποδίσει να θεωρήσετε αυτήν την πολύ ικανή λύση ως το αποκλειστικό σας λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να συνδέσω τη σελίδα μου στο Facebook με το Re:amaze
Αυτό το πρόβλημα προκαλείται συνήθως από ρόλους χρηστών που ορίζονται στη σελίδα σας στο Facebook Business. Θα μπορείτε να συνδέσετε τη σελίδα σας μόνο εάν έχετε πλήρη πρόσβαση διαχειριστή. Αυτός είναι ο πιο πιθανός λόγος για τον οποίο δεν θα δείτε τη σελίδα σας στο Facebook Business στην ενσωμάτωση Re:amaze. Πρέπει να ελέγξετε τους ρόλους της σελίδας σας και να βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει στο Re:amaze όλα τα απαραίτητα δικαιώματα για τη διαχείριση της σελίδας σας.
Το Re:amaze δεν λαμβάνει σχόλια ή άμεσα μηνύματα στο Instagram
Αυτό το πρόβλημα μπορεί να σχετίζεται με το λογαριασμό σας στο Instagram. Βεβαιωθείτε ότι έχει οριστεί σε έναν επαγγελματικό λογαριασμό, διαφορετικά το Re:amaze δεν θα μπορεί να συνδεθεί με τον λογαριασμό σας. Ελέγξτε ξανά τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας στην εφαρμογή Instagram. Ανοίξτε τις ρυθμίσεις και μεταβείτε στο Κέντρο Λογαριασμών για να δείτε εάν ο λογαριασμός σας είναι Επαγγελματικός λογαριασμός.