Key takeaways
Pros
- Απίστευτα εύκολο στη χρήση
- Πολύ εύκολη η ενσωμάτωση λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Λειτουργεί χωρίς προβλήματα ή σφάλματα
- Γρήγορη διαδικασία ενσωμάτωσης
Cons
- Το Twitter είναι διαθέσιμο μόνο σε υψηλότερα πακέτα
Ξεκινώντας με τις λειτουργίες κοινωνικών μέσων Gorgias
Το Gorgias προσφέρει μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία εγγραφής, αλλά συνοδεύεται από ένα αδιέξοδο καθώς χρειάζεται τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Τι συμβαίνει εάν δεν έχετε ιστότοπο; Λοιπόν, δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής. Ωστόσο, μου πήρε κυριολεκτικά ένα λεπτό για να το ολοκληρώσω και να αρχίσω να εξοικειώνομαι με τη διεπαφή. Το Gorgias είναι αρκετά απλό και από αυτή την άποψη, κάτι που είναι πάντα καλό στο λογισμικό, ειδικά κατά τη φάση της εγκατάστασης.
Η κύρια οθόνη είναι το σύστημα καρτελών, το οποίο παρέχει εύκολη εστίαση στις εκάστοτε εργασίες. Το Gorgias έχει πολύ λίγους περισπασμούς στη διεπαφή, κάτι που είναι υπέροχο σε ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπόρεσα να έχω πρόσβαση σε όλες τις κατηγορίες καρτελών στο αριστερό πλαίσιο, ενώ η κύρια οθόνη εστιάζει στην εργασία. Το δεξί πλαίσιο που χρησιμεύει ως ένας εύχρηστος οδηγός εγκατάστασης με καθοδήγησε στις ρυθμίσεις διαφόρων καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.
Μόλις κάνετε κλικ στη ρύθμιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η διεπαφή είναι πολύ απλή με μόνο μια σύντομη εξήγηση του τρόπου λειτουργίας της ενσωμάτωσης και την επιλογή σύνδεσης με το Facebook. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και την ολοκλήρωσα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ένα τεράστιο μέρος της ρύθμισης είναι η επιλογή να αποφασίσετε ποια μέρη της επικοινωνίας σας στο Facebook θα ληφθούν από το Gorgias στο σύστημά σας. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε σχόλια, αναφορές, μηνύματα Messenger και πολλά άλλα σε αυτό το μέρος της ρύθμισης.
Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι θα πρέπει να έχετε ήδη τον λογαριασμό σας στο Instagram συνδεδεμένο με τον επιχειρηματικό λογαριασμό σας στο Facebook. Με αυτόν τον τρόπο το Gorgias θα ενσωματώσει αυτόματα τον λογαριασμό σας στο Instagram μαζί με το Facebook. Είναι πραγματικά μια από τις απλούστερες διαδικασίες ενσωμάτωσης που έχω βιώσει σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Λειτουργικότητα & χαρακτηριστικά μέσων κοινωνικής δικτύωσης Gorgias
Το Gorgias προσφέρει λειτουργικότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τη μορφή Facebook, Instagram και Twitter. Όλες οι λειτουργίες προσφέρουν εύκολες διαδικασίες ολοκλήρωσης που μπορούν να ενσωματωθούν πολύ γρήγορα. Η λειτουργικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνδέεται άμεσα με το σύστημα καρτελών, το οποίο προσφέρει πολλές χρήσιμες λειτουργίες και προσθέτει κάποια λειτουργικότητα στην επικοινωνία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα πράγμα που δεν μπόρεσα να δοκιμάσω ακόμη και με τη δωρεάν δοκιμή είναι η ενσωμάτωση στο Twitter. Είναι διαθέσιμη μόνο σε υψηλότερα πακέτα, αλλά με βάση την εμπειρία μου με το Facebook και το Instagram, υποθέτω ότι λειτουργεί εξίσου καλά. Το Gorgias προσφέρει επίσης μακροεντολές για τη δημιουργία εύκολων αυτοματοποιημένων απαντήσεων και άλλων ροών εργασίας, κανόνες για βελτιωμένη οργάνωση των καρτελών και πολλά άλλα, καθώς και ρυθμίσεις ανάθεσης καρτελών.
Εμπειρία χρήστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Georgias
Μόλις συνδέσετε όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Gorgias θα τους οργανώσει προσεκτικά στο σύστημα καρτελών. Μπορείτε να κάνετε κλικ ανάμεσα σε διάφορες κοινόχρηστες προβολές για να δείτε μηνύματα Messenger, προτάσεις FB, αναφορές IG, άμεσα μηνύματα IG και περισσότερα ή λιγότερα, ανάλογα με τις ρυθμίσεις που επιλέγονται κατά τη διαδικασία ενσωμάτωσης.
Το πρώτο πράγμα που προσπάθησα ήταν να στείλω ένα μήνυμα μέσω του Messenger και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι παραδόθηκε στο σύστημα καρτελών αμέσως, μέσα σε μόλις ένα δευτερόλεπτο. Η απάντηση λειτουργεί πολύ καλά και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες όπως συνημμένα, emoji ή αποστολή βίντεο και εικόνων. Εκτίμησα ότι το πλαίσιο απάντησης προσφέρει επίσης προτάσεις μακροεντολών για να σας βοηθήσει να απαντήσετε πιο γρήγορα.
Η ενσωμάτωση με το Instagram λειτουργεί εξίσου καλά. Το μήνυμα έφτασε πολύ γρήγορα και στο Gorgias εμφανίστηκε μια ειδοποίηση, καθώς και ένα ηχητικό εφέ για να με ειδοποιήσει για το εισερχόμενο άμεσο μήνυμα. Τα χαρακτηριστικά παραμένουν σχεδόν τα ίδια στις καρτέλες για απευθείας μηνύματα Instagram, η μόνη αλλαγή είναι ότι δεν μπορώ να στείλω φωτογραφίες, μόνο βίντεο.
Τα εργαλεία καρτελών μέσων κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν εξαιρετικά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα σφάλμα ή οποιοδήποτε άλλο είδος προβλήματος που θα με εμπόδιζε να λάβω αιτήματα ή να απαντήσω σε αυτά. Η όλη εμπειρία χρήστη ήταν πολύ καλή. Είναι κρίμα που δεν πρόλαβα να δοκιμάσω τις δυνατότητες του Twitter, αλλά με βάση την εμπειρία με τις υπόλοιπες λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν μπορώ να φανταστώ ότι η ενσωμάτωση του Twitter δεν θα λειτουργούσε εξίσου καλά.
Τιμολόγηση Gorgias
Το Gorgias προσφέρει προγράμματα τιμολόγησης που στοχεύουν στην κλιμάκωση με την επιχείρησή σας. Επικεντρώνονται στην παροχή συγκεκριμένων μέγιστων αριθμών καρτελών ανά μήνα και θέσεων χρήστη, καθώς και σε ορισμένες πρόσθετες λειτουργίες. Ενώ όλα τα προγράμματα προσφέρουν ενσωμάτωση Facebook και Instagram, μόνο τα δύο πιο ακριβά προγράμματα προσφέρουν ενοποίηση με το Twitter. Αυτή η ενσωμάτωση Twitter δεν είναι διαθέσιμη ακόμη και στη δωρεάν δοκιμή. Εάν χρειάζεστε μια ενσωμάτωση στο Twitter, θα πρέπει επομένως να εστιάσετε στα δύο πιο ακριβά προγράμματα, καθώς προσφέρουν τη μέγιστη λειτουργικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Starter
Το πρόγραμμα Starter θα σας κοστίζει 10$ το μήνα και έχει τρεις θέσεις χρήστη. Περιλαμβάνει 50 χρεώσιμες καρτέλες μηνιαίως, ενσωματώσεις Facebook και Instagram, περιορισμένη πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη 94 εφαρμογών, αναφορές, πρόσβαση στο Gorgias Academy, υποστήριξη πελατών μέσω email και πολλά άλλα.
Basic
Το πρόγραμμα Basic μπορεί να γίνει δικό σας με 60$ το μήνα με μηνιαίες πληρωμές ή 50$ με ετήσιες πληρωμές. Διαθέτει 500 θέσεις χρήστη. Σας δίνει πρόσβαση σε 300 χρεώσιμες καρτέλες το μήνα, Facebook και Instagram, 150 ενσωματώσεις από τη βιβλιοθήκη εφαρμογών, email και ζωντανή συνομιλία, ώρες γραφείου, αναφορές υποστήριξης και πολλά άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 360$ το μήνα μηνιαίως ή 300$ ετησίως με 500 διαθέσιμες θέσεις χρήστη. Η προσφορά μοιάζει πολύ με το προηγούμενο πρόγραμμα, αλλά επιπλέον έχετε πρόσβαση σε 2000 χρεώσιμες καρτέλες το μήνα, αναφορές υποστήριξης και εσόδων, υπηρεσίες πελατών Pro, λειτουργίες υποστήριξης και πολλά άλλα.
Advanced
Το πρόγραμμα Advanced κοστίζει 900$ το μήνα με μηνιαία χρέωση ή 750$ με ετήσια χρέωση. Αυτό το πρόγραμμα έχει επίσης 500 θέσεις χρήστη. Περιλαμβάνει 5000 χρεώσιμες καρτέλες μηνιαίως. Τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα πάντα από τα προηγούμενα προγράμματα, αλλά προσφέρει πολύ πιο προηγμένες υπηρεσίες πελατών που περιλαμβάνουν έναν αποκλειστικό διαχειριστή επιτυχίας.
Enterprise
Εάν χρειάζεστε έναν προσαρμοσμένο αριθμό χρεώσιμων καρτελών ανά μήνα, μπορείτε να επιλέξετε το πρόγραμμα Enterprise. Έρχεται με προσαρμόσιμες επιλογές χαρακτηριστικών, καθώς και προσαρμοσμένη τιμολόγηση.
Συμπέρασμα
Το Gorgias προσφέρει μια πολύ καλή λύση εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρέχει έναν τέλειο συνδυασμό εύκολης ενσωμάτωσης, εξαιρετικής διεπαφής και ευκολίας χρήσης σε ένα βολικό πακέτο. Το μόνο πράγμα που το εμποδίζει να είναι το καλύτερο είναι η ενσωμάτωση του Twitter, η οποία δεν είναι διαθέσιμη σε κάθε πρόγραμμα και αν σκοπεύετε να το χρησιμοποιήσετε, πρέπει να πληρώσετε για ένα πιο ακριβό πρόγραμμα. Ωστόσο, εάν μπορείτε να κάνετε καλά τη δουλειά σας μόνο με το Facebook και το Instagram, θα έχετε μια υπέροχη εμπειρία με το Gorgias.
Με βάση όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, εξετάστε το ενδεχόμενο να εξερευνήσετε διάφορους παρόχους λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όταν αναζητάτε την καταλληλότερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Κάθε πάροχος προσφέρει μοναδικές δυνατότητες, ενσωματώσεις και προγράμματα τιμολόγησης που μπορούν να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τις απαιτήσεις και τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Όσον αφορά το Gorgias, επωφεληθείτε από τη δωρεάν δοκιμή του για να αξιολογήσετε την απόδοσή του, τη διεπαφή χρήστη ή την ευκολία χρήσης του για να διασφαλίσετε ότι κάνετε τη σωστή επιλογή.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την αυτόματη απάντηση για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Gorgias;
Ανοίξτε τον λογαριασμό σας στο Gorgias και μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Οι εφαρμογές μου. Βρείτε την ενεργή ενσωμάτωση στο Facebook και κάντε κλικ σε αυτήν. Μόλις το ανοίξετε, βρείτε την καρτέλα Προτιμήσεις και πατήστε τον διακόπτη Αυτόματη απόκριση για να την ενεργοποιήσετε. Μπορείτε να επιλέξετε ποια απάντηση θα σταλεί αυτόματα στους πελάτες σας. Μην ξεχάσετε να κάνετε κλικ στην Αποθήκευση αλλαγών για να μην χάσετε τις ρυθμίσεις σας.
Πού μπορώ να βρω ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Gorgias;
Ενώ οι περισσότερες ενσωματώσεις καναλιών όπως email, SMS, φωνή ή συνομιλία βρίσκονται στην ενότητα Κανάλια των ρυθμίσεων Gorgias, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι διαθέσιμα αλλού. Ανοίξτε τις ρυθμίσεις στον λογαριασμό σας και μεταβείτε στο App Store > Οι εφαρμογές μου. Μπορείτε να βρείτε την ενσωμάτωση του Facebook εδώ. Η ενσωμάτωση συνδέεται απευθείας με την ενσωμάτωση του Instagram.