Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει τη χρήση πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram για την παροχή υποστήριξης και βοήθειας πελατών, συμπεριλαμβανομένης της απάντησης σε ερωτήματα, της παροχής πληροφοριών και της επίλυσης προβλημάτων.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσηςΟ ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.