Key takeaways
Pros
- Εύκολο να κατανοηθεί
- Πραγματικού χρόνου ανατροφοδότηση
- Ενδιαφέρουσες λειτουργίες
Cons
- Η εφαρμογή μπορεί να είναι δύσκολη για νέους χρήστες
- Λείπουν πίνακες κατάταξης
- Ανακριβής μέτρηση επιδόσεων
Ρύθμιση και εφαρμογή του Zoho Desk
Για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία gamification του Zoho Desk, εγγραφείτε σε ένα λογαριασμό Zoho Desk. Ευτυχώς, υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση που σας περιμένει εκεί.
Κατευθύνθηκα στην επίσημη ιστοσελίδα του Zoho και ξεκίνησα τη διαδικασία εγγραφής. Μου ζητήθηκε να παράσχω πληροφορίες όπως το πλήρες όνομά μου, την εταιρική μου διεύθυνση email και τον αριθμό τηλεφώνου μου. Μόλις το έκανα, συμφώνησα με τους όρους και τις πολιτικές του Zoho και αυτό ήταν – ο λογαριασμός μου ήταν έτοιμος.
Ενθουσιασμένος να δοκιμάσω το λογισμικό, προχώρησα και πρόσθεσα όλους τους αντιπροσώπους της δοκιμής για να εξετάσω σωστά τις δυνατότητες gamification και από τις δύο πλευρές. Για να προσθέσω αντιπροσώπους, μου ζητήθηκε να παράσχω μια σειρά πληροφοριών. Αυτό περιελάμβανε το όνομα και το επώνυμό τους, τις διευθύνσεις email και το τμήμα στο οποίο βρίσκονταν. Τους ανέθεσα επίσης τους σωστούς ρόλους και τα δικαιώματα. Υπάρχουν μερικές ακόμη ρυθμίσεις που μπορείτε να διαμορφώσετε για τους αντιπροσώπους σας, αν θέλετε να είστε ενδελεχείς, αλλά επέλεξα να τις παραλείψω μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν τόσο σημαντικές για τη δυνατότητα gamification.
Με όλα αυτά ρυθμισμένα, η διασκέδαση στο gamification θα μπορούσε επιτέλους να ξεκινήσει.
Λειτουργίες gamification του Zoho Desk
Οι λειτουργίες gamification του Zoho Desk είναι διαθέσιμες με τα εξής πακέτα συνδρομής:
- Standard
- Professional
- Enterprise
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το gamification ανεξάρτητα από το πακέτο τιμολόγησης που επιλέγετε. Αυτή είναι μια πολύ βολική λύση – δεν χρειάζεται να πληρώσετε περισσότερο απλά για να προσθέσετε λίγη διασκέδαση στον χώρο εργασίας σας. Τώρα, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτό που έχει να προσφέρει το gamification του Zoho για εμάς:
Σήματα
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος gamification του Zoho Desk είναι το σύστημα σημάτων. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης μπορούν να αποκτήσουν σήματα βασισμένα στην απόδοσή τους, όπως “Μάγος των Email”, “Χαρά του Πελάτη” και “Εξολοθρευτής Αιτημάτων”. Αυτά τα σήματα εμφανίζονται στο προφίλ του αντιπροσώπου, παρέχοντας αναγνώριση για τις επιτυχίες τους. Το Zoho σας επιτρέπει επίσης να προσθέσετε προσαρμοσμένα σήματα.
Τρόπαια
Εκτός από τα σήματα, μπορείτε επίσης να εισαγάγετε τρόπαια. Αυτά απονέμονται με βάση την ολοκλήρωση διαφόρων εργασιών υποστήριξης. Αυτό που είναι ενδιαφέρον για αυτό το χαρακτηριστικό είναι ότι μπορείτε να διαμορφώσετε τα τρόπαια με βάση τόσο τους θετικούς όσο και τους αρνητικούς πόντους. Ενώ ο πρώτος μετακινεί τον αντιπρόσωπο προς τη λήψη ενός τροπαίου, ο δεύτερος τον απομακρύνει από αυτό το επίτευγμα. Αυτός είναι ένας διασκεδαστικός και ανταγωνιστικός τρόπος για να διατηρείτε τους αντιπροσώπους σας συγκεντρωμένους και σε εγρήγορση ανά πάσα στιγμή.
Προκλήσεις
Προκλήσεις αποτελούν ένα άλλο χαρακτηριστικό που περιλαμβάνεται στο gamification του Zoho Desk. Οι διαχειριστές μπορούν να δημιουργήσουν προκλήσεις για τους αντιπροσώπους να ολοκληρώσουν, όπως την επίλυση ενός συγκεκριμένου αριθμού αιτημάτων μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Η ολοκλήρωση των προκλήσεων δίνει πόντους στους αντιπροσώπους, βοηθώντας τους να αποκτήσουν νέα τρόπαια.
Λειτουργίες gamification του Zoho Desk σε δράση
Αφού είχα ολοκληρώσει τη διαμόρφωση όλων των κανόνων για το gamification, το Zoho Desk ξεκίνησε αυτόματα να παρακολουθεί τα απαραίτητα δεδομένα βάσει των κριτηρίων που είχα αποθηκεύσει.
Από ότι είδα, οι αντιπρόσωποι λαμβάνουν πόντους όταν πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις. Μπορούν επίσης να δουν όλες τις πιθανές συνθήκες, κάτι που λειτουργεί ως ενισχυτικό κίνητρο. Όταν μπορούν να δουν ποιες ενέργειες πρέπει να κάνουν για να ολοκληρώσουν την πρόκληση ή να κερδίσουν μια ανταμοιβή, τους παρέχει ένα κίνητρο για να ενισχύσουν την προσπάθεια τους.
Χρησιμότητα των δυνατοτήτων gamification του Zoho Desk
Οι λειτουργίες gamification του Zoho Desk μπορούν να είναι υψηλά επωφελείς για τις ομάδες. Παρέχουν έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο για να ενθαρρύνουν τους αντιπροσώπους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών. Το σύστημα δημιουργίας προκλήσεων και απονομής τροπαίων προσφέρει αναγνώριση για την σκληρή δουλειά των αντιπροσώπων. Μια λειτουργία που μου έλειπε ήταν κάποιο είδος κατάταξης. Θα μπορούσε να προσθέσει ένα στοιχείο υγιούς ανταγωνισμού σε ένα διασκεδαστικό περιβάλλον. Παρόλα αυτά, το σύστημα είναι εύκολο στη διαχείριση και στην εργασία. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι προσφέρει έναν αρκετά καλό βαθμό προσαρμογής όσον αφορά τα τρόπαια και τις προκλήσεις.
Τιμολόγηση
Το Zoho Desk προσφέρει τρεις διαφορετικές επιλογές τιμολόγησης για τους χρήστες, κάθε μία με ένα ξεχωριστό σύνολο χαρακτηριστικών που εξυπηρετούν τις ανάγκες διάφορων ανθρώπων και των επιχειρήσεων τους.
Standard
Το πρόγραμμα Standard του Zoho ξεκινά από 14€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Μέσα σε αυτήν την επιλογή, οι συνδρομητές μπορούν να αναμένουν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες λειτουργίες υποστήριξης για να ενισχύσουν τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών τους, συμπεριλαμβανομένων 5 καναλιών email, λειτουργιών διαχείρισης αιτημάτων και, φυσικά, της δυνατότητας gamification.
Professional
Το επόμενο διαθέσιμο πακέτο είναι το Professional. Με 23€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, οι συνδρομητές μπορούν να επωφεληθούν από απλοποιημένες λειτουργίες συνεργασίας και αυτοματοποίησης διαδικασιών, καθιστώντας το ιδιαίτερα κατάλληλο για τις γρήγορα αναπτυσσόμενες ομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πακέτο παρέχει επίσης πρόσβαση σε χαρακτηριστικά gamification.
Enterprise
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι το πακέτο Enterprise. Εάν αποφασίσετε να εγγραφείτε σε αυτό, θα αποκτήσετε πρόσβαση σε προηγμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και προσαρμογής, επιτρέποντας υποστήριξη σε επίπεδο επιχείρησης με την καλύτερη ποιότητα. Το καλύτερο με αυτό είναι ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα αυτά με 40€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και ναι, το gamification module περιλαμβάνεται επίσης σε αυτό το πακέτο.
Συμπέρασμα
Το gamification του Zoho Desk είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάνετε την υποστήριξη πελατών πιο ευχάριστη και ελκυστική. Με τα τρόπαια και τα συστήματα πρόκλησης, το Zoho Desk παρέχει έναν διασκεδαστικό τρόπο για να παρακινήσετε τους αντιπροσώπους και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Αν ψάχνετε έναν τρόπο να ενισχύσετε το κίνητρο και την παραγωγικότητα της ομάδας σας, αξίζει να εξερευνήσετε τη λειτουργία gamification του Zoho Desk.
Αν και διασκεδαστικό, του λείπουν κάποιες πινελιές που θα έκαναν την εμπειρία πιο ενδιαφέρουσα. Λειτουργίες όπως πίνακες κατάταξης και πρότυπα gamification λείπουν, κάτι που είναι ατυχές γιατί θα μπορούσαν να προσθέσουν μια νότα υγιούς ανταγωνισμού.
Συνολικά, αν ψάχνετε για κάτι απλό, είναι ένα ωραίο και λειτουργικό χαρακτηριστικό. Ωστόσο, μια προειδοποίηση – αν ψάχνετε για μια εξελιγμένη και πολύ περίπλοκη λύση, το gamification του Zoho Desk μπορεί να μην είναι για εσάς.