Key takeaways
Pros
- Απλό, αλλά χρήσιμο gamification
- Καλές επιλογές προσαρμογής
- Σας επιτρέπει να γίνετε δημιουργικοί και να προσαρμόσετε τα χαρακτηριστικά
Cons
- Τα σήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν περισσότερες επιλογές προσαρμογής
- Η προσαρμογή των συνθηκών για τα επίπεδα μπορεί να προκαλέσει σύγχυση για ορισμένους χρήστες
Εγκατάσταση και ενσωμάτωση του LiveAgent
Η έναρξη με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του LiveAgent είναι μια εύκολη διαδικασία που δεν απαιτεί πληροφορίες πιστωτικής κάρτας ή υπερβολικά μεγάλες περιόδους αναμονής. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δώσετε τη διεύθυνση email σας και τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας. Όταν ολοκληρώσετε την εγγραφή, θα αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή web LiveAgent και μπορείτε να αρχίσετε την περιήγηση.
Μόλις εισέλθετε στην εφαρμογή, μπορείτε να ρυθμίσετε όλα όσα χρειάζεστε με έναν εύχρηστο οδηγό έναρξης που είναι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή και μπορείτε να επιστρέψετε σε αυτόν αργότερα, εάν το θέλετε. Όλα τα διαθέσιμα εργαλεία βρίσκονται στον αριστερό πίνακα για εύκολη πλοήγηση, ενώ η πλειοψηφία της οθόνης εστιάζει στην ενότητα που επιλέγετε. Αυτός ο σχεδιασμός βοηθά τους χρήστες να παραμείνουν συγκεντρωμένοι εξοικονομώντας χώρο στην οθόνη.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε τη ρύθμιση των δυνατοτήτων gamification είναι να προσθέσετε νέους αντιπροσώπους στον λογαριασμό LiveAgent. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα χρησιμοποιώντας τον οδηγό έναρξης, ο οποίος περιλαμβάνει την επιλογή προσθήκης νέων χρηστών. Εναλλακτικά, μπορείτε να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και να βρείτε την ενότητα Αντιπρόσωποι. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την προσθήκη του ονόματος, της εικόνας προφίλ, του ψευδώνυμου, του email και του ρόλου του αντιπροσώπου. Όταν τελειώσετε, το LiveAgent θα στείλει ένα email με πληροφορίες σύνδεσης στη διεύθυνση email του νέου αντιπροσώπου.
Χαρακτηριστικά gamification στο LiveAgent
Όταν προσθέτετε τους νέους σας αντιπροσώπους, είναι καιρός να ρίξετε μια ματιά στον τύπο των δυνατοτήτων gamification που προσφέρει το LiveAgent. Αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν σε κάθε πρόγραμμα τιμολόγησης, εκτός από το δωρεάν πρόγραμμα. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες στις ρυθμίσεις του LiveAgent, στις επιλογές Gamification. Αυτές οι δυνατότητες στοχεύουν να κάνουν πιο διασκεδαστικό το έργο του κέντρου υποστήριξης και των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών, δημιουργώντας παράλληλα έναν υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των αντιπροσώπων . Ας ρίξουμε μια ματιά σε ποιον τύπο gamification μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε αυτές τις λειτουργίες εάν το θέλετε.
Δείκτες αναφοράς και βαθμολογικοί πίνακες
Οι δείκτες αναφοράς και οι βαθμολογικοί πίνακες είναι μια απλή αλλά πολύ αποτελεσματική λειτουργία gamification που παρέχει γενικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την απόδοση των αντιπροσώπων. Οι αντιπρόσωποι μπορούν ακόμη και να συγκρίνουν την απόδοσή τους με άλλους αντιπροσώπους και να δουν ποιος είναι ο καλύτερος στη δουλειά του. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να δημιουργήσει έναν υγιή ανταγωνισμό, αλλά οι διαχειριστές του LiveAgent μπορούν πάντα να τον εποπτεύουν και να επιλέγουν τον τύπο δεδομένων που θα εμφανίζονται σε κάθε αντιπρόσωπο.
Επίπεδα
Τα επίπεδα στο LiveAgent λειτουργούν ακριβώς όπως τα επίπεδα στα παιχνίδια ρόλων. Κάθε αντιπρόσωπος θα ανέβει σε υψηλότερο επίπεδο με βάση την απόδοση του. Το καλύτερο είναι ότι κάθε διαχειριστής λογαριασμού LiveAgent μπορεί να προσαρμόσει τα επίπεδα με οποιονδήποτε τρόπο. Μπορείτε να τα μετονομάσετε, να επιλέξετε διαφορετικές περιγραφές και να ορίσετε προσαρμοσμένες συνθήκες για να φτάσετε σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Οι χρήστες μπορούν να γίνουν όσο δημιουργικοί θέλουν για να κάνουν τα επίπεδα πολύ πιο ενδιαφέροντα για κάθε αντιπρόσωπο. Για παράδειγμα, μπορείτε να εμπνευστείτε από το αγαπημένο σας παιχνίδι RPG.
Ανταμοιβές και Σήματα
Τα σήματα λειτουργούν ακριβώς όπως τα επιτεύγματα από δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια. Εάν ολοκληρώσετε ορισμένα κριτήρια, θα λάβετε ένα σήμα για τις προσπάθειές σας. Τα σήματα προσαρμόζονται όπως και τα επίπεδα, επιτρέποντάς σας να γίνετε δημιουργικοί. Δημιουργήστε το δικό σας σύνολο επιτευγμάτων και ενθαρρύνετε τους αντιπροσώπους σας να ολοκληρώσουν συγκεκριμένες εργασίες για να λάβουν το σήμα.
Οι δυνατότητες gamification του LiveAgent σε δράση
Μόλις ρυθμίσετε και τις τρεις λειτουργίες gamification σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, το σύστημα στο LiveAgent θα αρχίσει να παρακολουθεί τα απαιτούμενα δεδομένα σύμφωνα με τα κριτήρια. Όταν ένας αντιπρόσωπος πληροί ορισμένες προϋποθέσεις, θα ανέβει επίπεδο ή θα λάβει σήματα. Αυτή η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, επομένως δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο εκτός από τη ρύθμιση.
Όλα τα στατιστικά στοιχεία, τα επίπεδα και τα σήματα είναι ορατά στον πίνακα ελέγχου κάθε αντιπροσώπου στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να εμφανίζονται τα στατιστικά σας για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Κάνοντας κλικ σε κάθε στοιχείο της λίστας θα εμφανιστεί ένας βαθμολογικός πίνακας με συγκρίσεις των επιδόσεων των αντιπροσώπων. Μπορείτε επίσης να ανανεώσετε αυτόν τον πίνακα για να δείτε τα πιο πρόσφατα δεδομένα σχετικά με τα στατιστικά και τα επιτεύγματά σας.
Χρησιμότητα των χαρακτηριστικών gamification του LiveAgent
Οι δυνατότητες gamification του LiveAgent μπορεί να είναι πολύ χρήσιμες επειδή επιτρέπουν στους διαχειριστές λογαριασμών να γίνουν δημιουργικοί και να προσαρμόσουν πραγματικά την εμπειρία χρήστη. Αυτό επιτρέπει σε κάθε διαχειριστή να είναι όσο δημιουργικός θέλει και να προσαρμόζει την εμπειρία για τα καλύτερα αποτελέσματα. Οι αναφορές μπορούν να παρουσιάζουν σημαντικά δεδομένα σε κάθε αντιπρόσωπο και μπορούν να συγκριθούν με άλλους αντιπροσώπους, εάν το βρίσκουν χρήσιμο.
Αυτό μπορεί να αυξήσει τον ανταγωνισμό των αντιπροσώπων που θεωρούν αποτελεσματικό αυτόν τον τύπο κίνητρου. Τα σήματα και τα επίπεδα, από την άλλη πλευρά, μπορούν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον όπου οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναπτυχθούν βασιζόμενοι σε λιγότερο ανταγωνιστικούς και θετικούς τύπους ενθάρρυνσης. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά κάνουν επίσης ευκολότερη για όλους τους υπόλοιπους να δουν ποιοι είναι οι καλύτεροι σε απόδοση.
Συμπέρασμα
Οι δυνατότητες gamification του LiveAgent μπορούν να βοηθήσουν πολύ εάν χρησιμοποιηθούν σωστά. Προσφέρει περισσότερες επιλογές προσαρμογής από το μέσο όρο και όταν συνδυάζονται με τη δημιουργικότητά σας, μπορούν να σας βοηθήσουν να φέρετε μια ανάσα φρέσκου αέρα στο παιχνίδι εξυπηρέτησης πελατών σας. Οι δυνατότητες υλοποιούνται πολύ καλά με το σύνολο εργαλείων πολλαπλών καναλιών του LiveAgent και σας επιτρέπουν να προσδιορίζετε πραγματικά πότε οι αντιπρόσωποι μπορούν να επιτύχουν το επόμενο επίπεδο. Τα σήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν περισσότερες επιλογές προσαρμογής όσον αφορά τις συνθήκες, αλλά γενικά καλύπτουν όλα τα απαραίτητα που μπορεί να συμβούν σε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.