Το gamification στην εξυπηρέτηση πελατών αναφέρεται στη στρατηγική χρήση στοιχείων που μοιάζουν με παιχνίδι, όπως πόντοι, σήματα και ανταμοιβές, στο πλαίσιο των διαδικασιών υποστήριξης πελατών για να παρακινήσουν και να δεσμεύσουν τόσο τους πελάτες όσο και τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης. Με την ενσωμάτωση αυτών των στοιχείων, οι εταιρείες στοχεύουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να ενισχύσουν την απόδοση των αντιπροσώπων και να δημιουργήσουν ένα πιο ευχάριστο και παραγωγικό περιβάλλον εξυπηρέτησης.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.