Key takeaways
Pros
- Καλές, βασικές δυνατότητες CRM
- Προσαρμόσιμα πεδία επαφής για κάθε περίσταση
- Καλά σχεδιασμένη και εύκολη στην πλοήγηση διεπαφή
Cons
- Έλλειψη χαρακτηριστικών σε σύγκριση με εξειδικευμένες λύσεις CRM
- Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ακριβή αν δεν έχετε ανάγκη από όλα τα εργαλεία.
Εγκατάσταση και ενσωμάτωση του LiveAgent
Το LiveAgent είναι γνωστό πολυκαναλικό λογισμικό κέντρου υποστήριξης και CRM που μπορεί να χειριστεί όλους τους τύπους επικοινωνίας με πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των εσωτερικών επικοινωνιών μεταξύ αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Αν και δεν είναι μια αποκλειστική λύση CRM, διαθέτει πολλές δυνατότητες διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες που το καθιστούν βιώσιμο ανταγωνιστή μεταξύ των επιλογών λογισμικού. Το CRM του LiveAgent είναι χρήσιμο κυρίως για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και υποστήριξης πελατών που πρέπει να παρακολουθούν ζωτικά δεδομένα πελατών. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσετε με το LiveAgent.
Το να ξεκινήσετε με το LiveAgent είναι μια απίστευτα εύκολη δουλειά, μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε τη δοκιμαστική έκδοση και να λάβετε όλες τις δυνατότητες δωρεάν για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Δεν απαιτεί στοιχεία πιστωτικής κάρτας, επομένως μπορείτε απλώς να εγγραφείτε με τη διεύθυνση email σας και να ξεκινήσετε. Αφού δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, μπορείτε να αρχίσετε να εξοικειώνεστε με τις λειτουργίες του LiveAgent χάρη σε έναν απλό και αποτελεσματικό οδηγό έναρξης που λειτουργεί και ως οθόνη καλωσορίσματος του LiveAgent.
Αυτή η οθόνη χρησιμεύει ως εισαγωγή σε κάθε κύριο εργαλείο και δυνατότητα που προσφέρει το LiveAgent. Μπορείτε να συνδέσετε τα email σας, να δημιουργήσετε και να εγκαταστήσετε το widget ζωντανής συνομιλίας σας, να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο, να προσθέσετε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να δημιουργήσετε μια βάση γνώσεων. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε χρήστες ή να δείτε εκπαιδευτικό υλικό που μπορούν να σας διδάξουν περισσότερα για το LiveAgent. Εάν θέλετε, μπορείτε επίσης να παραλείψετε αυτήν την ενότητα και να επιστρέψετε σε αυτήν αργότερα εάν το προτιμάτε.
Η διεπαφή του LiveAgent είναι πολύ καλά σχεδιασμένη και βελτιώνεται συνεχώς με κάθε ενημέρωση. Έχετε όλα τα κύρια εργαλεία στην αριστερή πλευρά και η πλειονότητα της διεπαφής επικεντρώνεται στην εργασία που έχετε, πράγμα που σημαίνει λιγότερους περισπασμούς. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα Πελάτες εδώ, όπου αποθηκεύονται οι περισσότερες από τις δυνατότητες CRM του LiveAgent.
Σημαντικά χαρακτηριστικά του LiveAgent CRM
Αν και το LiveAgent είναι κυρίως ένα λογισμικό για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, διαθέτει πολλά διαφορετικά σενάρια χρήσης και προσφέρει μια ποικιλία λειτουργιών που μπορεί να είναι απίστευτα χρήσιμες για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Πριν προχωρήσουμε στον έλεγχο, ας ρίξουμε μια ματιά στον τύπο των χαρακτηριστικών CRM που προσφέρει το LiveAgent.
Επαφές
Το LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με τους πελάτες που είναι απαραίτητα για μια ομαλή ροή εργασίας. Αυτές οι πληροφορίες αποθηκεύονται αυτόματα με κάθε αίτημα που λαμβάνετε από μια άγνωστη επαφή και μπορείτε πάντα να τις προσαρμόσετε ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα συγκεντρώνει όλες τις ζωτικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας δημιουργίας, του κύριου καναλιού επαφής και του ονόματος. Μπορείτε να προσθέσετε νέες πληροφορίες όπως email, αριθμούς τηλεφώνου, όνομα εταιρείας, φύλο και άλλα.
Κάθε επαφή είναι εύκολα επεξεργάσιμη από τη διεπαφή για απλή διαχείριση επαφών. Μόλις κάνετε κλικ σε μια επαφή και αποκτήσετε πρόσβαση στις λεπτομέρειες, μπορείτε να προσθέσετε σημειώσεις επικοινωνίας για να μοιραστείτε πληροφορίες με άλλους αντιπροσώπους, να δείτε τα προηγούμενα αιτήματα τους, να μάθετε την κύρια γλώσσα και την IP τους με βάση τις πληροφορίες του προγράμματος περιήγησης ή ακόμα και να δείτε άλλες προσαρμοσμένες επιλογές εάν έχετε διαθέσιμες ενσωματώσεις.
Εταιρείες
Το LiveAgent είναι σε θέση να συλλέγει και να αποθηκεύει πληροφορίες σχετικά με διάφορες εταιρείες με τις οποίες ενδέχεται να έρθετε σε επαφή. Η διεπαφή χρήστη λειτουργεί ακριβώς όπως στην ενότητα επαφών, με σχεδόν τον ίδιο τύπο πληροφοριών διαθέσιμες. Μπορείτε να έχετε εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες της εταιρείας ανά πάσα στιγμή και να τις επεξεργαστείτε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Προσαρμοσμένα πεδία επικοινωνίας
Μία από τις καλύτερες επιλογές προσαρμογής για επαφές και εταιρείες είναι τα προσαρμοσμένα πεδία. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει σε κάθε χρήστη να προσαρμόσει ανάλογα την εμπειρία των λεπτομερειών επαφής του. Μπορείτε να προσθέσετε έναν αριθμό προσαρμοσμένων πεδίων, να τα ονομάσετε και να συμπληρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Αυτή η δυνατότητα είναι χρήσιμη για κάθε τύπο επιχείρησης, επειδή σας επιτρέπει να τμηματοποιείτε τους πελάτες σας σύμφωνα με κριτήρια που έχετε επιλέξει εσείς. Είτε πρόκειται για έναν τύπο γενικών πληροφοριών, όπως δεδομένα χώρας, είτε για το μέγεθος του παπουτσιού του πελάτη, μπορείτε να το αποθηκεύσετε στα στοιχεία επικοινωνίας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το πεδίο ώστε να λειτουργεί ως πλαίσιο ελέγχου, πεδίο κειμένου, λίστα και άλλα. Το LiveAgent σάς επιτρέπει επίσης να ορίσετε την ορατότητα αυτών των δεδομένων.
Ενσωματώσεις
Ενώ οι περισσότεροι χρήστες του LiveAgent δεν χρειάζονται πολλές πρόσθετες λειτουργίες CRM, ορισμένοι μπορεί να απαιτούν κάτι επιπλέον. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent με εκτεταμένες δυνατότητες CRM ή άλλες εξαιρετικές λειτουργίες, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη μεγάλη ποσότητα ενσωματώσεων του LiveAgent με άλλες λύσεις λογισμικού. Μπορείτε να επιλέξετε από περισσότερες από 15 ενσωματώσεις με λύσεις CRM, καθώς και πολλές άλλες λύσεις για διαχείριση περιεχομένου, μάρκετινγκ, παρακολούθηση, διαχείριση έργου και πολλά άλλα.
Εμπειρία χρήστη του LiveAgent CRM
Οι δυνατότητες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων λειτουργούν πολύ καλά στο LiveAgent. Μόλις λάβετε ένα αίτημα από έναν πελάτη, μπορείτε να δείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο δεξιό πλαίσιο στη διεπαφή αιτημάτων. Περιλαμβάνει όλα τα προηγουμένως αποθηκευμένα δεδομένα, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τις απαντήσεις σας ανάλογα. Δεδομένου ότι τα πεδία δεδομένων είναι προσαρμόσιμα, είναι τόσο χρήσιμα όσο τα φαντάζεστε. Αυτό σας δίνει επίσης την ευκαιρία να συλλέγετε συνεχώς νέες ζωτικής σημασίας πληροφορίες από τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας. Δεν χρειάζεται καν να αφήσετε το αίτημα για να το κάνετε.
Όπως μπορείτε να δείτε στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης του αιτήματος, μπορείτε να δείτε όλα τα δεδομένα εκεί που τα χρειάζεστε, κάτι που είναι μια εξαιρετική επιλογή σχεδιασμού. Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να προσθέσετε νέα δεδομένα όπως κρίνετε κατάλληλο χωρίς να αφήσετε το αίτημα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο, καθώς και να μην ξεχάσετε πράγματα που είναι συχνά αναπόφευκτο. Αφού κάνετε κλικ στην επιλογή Προσθήκη Πεδίου, μπορείτε να προσθέσετε προσαρμοσμένα πεδία όπως ακριβώς θα κάνατε στις ενότητες Επαφές πελατών στις ρυθμίσεις του LiveAgent.
Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε σημειώσεις τόσο στις πληροφορίες πελατών όσο και στα ξεχωριστά αιτήματα πελατών. Αυτή η δυνατότητα είναι πολύ χρήσιμη για την κοινή χρήση ζωτικών πληροφοριών με τους αντιπροσώπους σας, ανεξάρτητα από την πρόσβασή τους στις άλλες λειτουργίες CRM. Μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε θεωρείτε σημαντικό και να αφήσετε τη σημείωση εκεί για να το βλέπουν όλοι οι αντιπρόσωποι κάθε φορά που έρχονται σε επαφή με έναν συγκεκριμένο πελάτη.
Συνολικά, οι δυνατότητες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων του LiveAgent είναι χρήσιμες σε όλες τις περιστάσεις και επαρκούν για να παρέχουν μια καλή και λειτουργική ροή εργασίας για κάθε αντιπρόσωπο. Μπορείτε πάντα να τα επεκτείνετε περαιτέρω μέσω ενσωματώσεων CRM, εάν είναι απαραίτητο.
Τιμολόγηση
Το LiveAgent προσφέρει διάφορες επιλογές τιμολόγησης με διαφορετικά σύνολα χαρακτηριστικών. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις περισσότερες δυνατότητες CRM ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε, επομένως χρειάζεται μόνο να λάβετε υπόψη τα υπόλοιπα εργαλεία που λαμβάνετε για τα χρήματά σας. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι προσφέρει κάθε ένα από τα προγράμματα και τι μπορεί να φέρει τη μεγαλύτερη αξία στην επιχείρησή σας.
Δωρεάν
Το Δωρεάν πρόγραμμα είναι δωρεάν για πάντα, αλλά συνοδεύεται από ορισμένους περιορισμούς. Λαμβάνετε ένα ιστορικό καρτελών 7 ημερών, ένα κουμπί συνομιλίας, έναν αριθμό τηλεφώνου ενσωμάτωσης, μία διεύθυνση email, βασικές αναφορές, μια πύλη πελατών με φόρουμ και υποστήριξη πελατών.
Small
Το πρόγραμμα Small κοστίζει 9$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο και αυξάνει σημαντικά το σύνολο δυνατοτήτων. Λαμβάνετε απεριόριστο ιστορικό καρτελών και απεριόριστες διευθύνσεις email, προηγμένες αναφορές, ενσωματώσεις API +, κανόνες αυτοματισμού και κανόνες χρόνου, ρύθμιση white glove και πολλά άλλα.
Medium
Το πρόγραμμα Medium κοστίζει 29$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο και σας δίνει πρόσβαση σε απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας, λειτουργίες σχολίων, παρακολούθηση επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, έρευνες ικανοποίησης, ενσωματώσεις κοινωνικών δικτύων, λειτουργίες παρακολούθησης χρόνου, αρχείο καταγραφής ελέγχου και πολλά άλλα.
Large
Το πρόγραμμα All-Inclusive κοστίζει 49$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο και σας δίνει πρόσβαση στο πλήρες σύνολο λειτουργιών LiveAgent. Λαμβάνετε υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου, βιντεοκλήσεις, IVR, δρομολόγηση κλήσεων, απεριόριστες εγγραφές κλήσεων και όλες τις άλλες υπηρεσίες από όλα τα προηγούμενα προγράμματα.
Συμπέρασμα
Ενώ το LiveAgent μπορεί να μην είναι το βασικό λογισμικό CRM για πολλούς χρήστες, οι δυνατότητες του CRM είναι αρκετά καλές. Τα χαρακτηριστικά μπορούν να καλύψουν πολλά σενάρια περιπτώσεων χρήσης που μπορεί να συναντήσουν οι αντιπρόσωποι σε καθημερινή βάση. Το σύνολο χαρακτηριστικών μπορεί να μην είναι τόσο πλούσιο όσο αυτό που προσφέρουν ορισμένες αποκλειστικές λύσεις λογισμικού CRM, αλλά μπορείτε να το επεκτείνετε με μια ποικιλία εγγενών και εξωτερικών ενσωματώσεων.