Το λογισμικό εγγραφής κλήσεων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να καταγράφουν και να αποθηκεύουν ηχογραφήσεις τηλεφωνικών συνομιλιών για διάφορους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της διασφάλισης ποιότητας, της συμμόρφωσης, της εκπαίδευσης και της επίλυσης διαφορών. Παρέχει στους οργανισμούς ένα μέσο για την επανεξέταση και την ανάλυση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, διασφαλίζοντας συνεπή παροχή υπηρεσιών και βοηθώντας στην αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.