Key takeaways
Pros
- Δωρεάν και/ή φθηνό
- Πολλές διαφορετικές λειτουργίες σε μία εφαρμογή
Cons
- Ελλιπής επιλογή δυνατοτήτων
- Δυσκολία ενσωμάτωσης VoIP
- Απαρχαιωμένος σχεδιασμός διεπαφής
Ξεκινώντας με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου Odoo
Το Odoo σας επιτρέπει να ξεκινήσετε δωρεάν αν επιλέξετε μόνο ένα πακέτο εφαρμογής στην αρχή της εγγραφής σας. Εάν επιλέξετε περισσότερα από ένα, μπορείτε να επιλέξετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο όπου μπορείτε να δοκιμάσετε πολλαπλές λειτουργίες του Odoo. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, οι λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου βρίσκονται υπό την επιλογή Πωλήσεων, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές με οποιαδήποτε άλλη επιλογή. Η εγγραφή είναι αρκετά γρήγορη και εύκολη. Θα μεταφερθείτε αμέσως στη διεπαφή, αλλά πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email σας πρώτα, καθώς το Odoo έχει χρονικό όριο για αυτήν την ενέργεια.
Μετά την πρόσβασή σας στη διεπαφή, θα κατευθυνθείτε απευθείας στις ενότητες των εφαρμογών εάν θέλετε να έχετε τη λειτουργία VoIP στο λογαριασμό σας Odoo. Ανακάλυψα ότι αυτή η εφαρμογή δεν βρίσκεται κάτω από την επιλογή Πωλήσεις αλλά κάτω από την επιλογή Παραγωγικότητα, συνεπώς σας συνιστώ να επιλέξετε αυτήν την επιλογή κατά την εγγραφή για να αποφύγετε τη δοκιμαστική περίοδο δωρεάν χρήσης. Η εγκατάσταση αυτού του module είναι πολύ απλή, χρειάζεστε μόνο να κάνετε κλικ στο κουμπί εγκατάστασης και η εφαρμογή θα προστεθεί στη λειτουργικότητα του Odoo σας.
Αφού το κάνετε αυτό, μπορείτε να βρείτε το εικονίδιο του τηλεφώνου στην πάνω δεξιά γωνία. Όταν κάνετε κλικ πάνω του, το Odoo θα ανοίξει ένα ξεχωριστό widget πληκτρολογίου τηλεφώνου με επιλογές για την προβολή προηγούμενων κλήσεων, την πρόσβαση σε επαφές και μια επιλογή που ονομάζεται “επόμενες δραστηριότητες”. Ωστόσο, αυτή η λειτουργία του Odoo δεν συνοδεύεται από έναν αριθμό τηλεφώνου, οπότε θα πρέπει να ενσωματώσετε τον δικό σας μέσω ενός VoIP service, το οποίο σίγουρα θα σας κοστίσει κάτι. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις ρυθμίσεις του Odoo VoIP μέσω της γενικής επιλογής ρυθμίσεων και να εγκαταστήσετε τη λειτουργία κλήσεων σας. Το Odoo προσφέρει επίσης μερικούς online οδηγούς που μπορούν να σας εξηγήσουν τη διαδικασία.
Μόλις ολοκληρωθεί αυτό, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις κλήσεις. Πριν δούμε το μέρος των δοκιμών, ας δούμε ποιες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου μπορείτε να περιμένετε από το Odoo.
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου Odoo
Το Odoo είναι μια απίστευτα ποικίλη λύση επειδή προσφέρει μια ποικιλία εφαρμογών για μια μεγάλη ποικιλία χρήσεων. Το λογισμικό μπορεί να γίνει βασικά οτιδήποτε χρειάζεστε, καθώς μπορείτε να επιλέξετε διάφορες λειτουργίες και να τις συνδυάσετε για να δημιουργήσετε την ιδανική λύση για τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Μία από αυτές τις εφαρμογές είναι η λειτουργία VoIP στο εκτεταμένο κατάστημα εφαρμογών του Odoo. Μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν με τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.
Παρόλο που το Odoo δεν είναι ένα αποκλειστικό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων, προσφέρει ένα καλό σύνολο δυνατοτήτων για ορισμένες περιπτώσεις χρήσης. Το Odoo προσφέρει μια καλή λειτουργία λίστας επαφών που είναι άμεσα ενσωματωμένη με το widget κλήσεων για εύκολη πρόσβαση στις επαφές. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να προγραμματίσετε κλήσεις μέσω προγραμματισμού ενεργειών ή να δημιουργήσετε ουρές κλήσεων μέσω της εφαρμογής CRM. Το Odoo προσφέρει επίσης λειτουργίες αναφοράς που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε όλες τις δραστηριότητες κλήσεων με διαθέσιμες λειτουργίες αναζήτησης, φίλτρων και εξαγωγής.
Απόδοση και χρησιμότητα του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Odoo
Το Odoo καθιστά πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να έχει πρόσβαση στη λειτουργία κλήσης, επειδή η λειτουργία είναι διαθέσιμη στην επάνω δεξιά γωνία ανεξάρτητα από το που βρίσκεστε στη διεπαφή χρήστη. Οι ρυθμίσεις για το πρόσθετο VoIP είναι διαθέσιμες στις γενικές ρυθμίσεις και κάποιες από αυτές βρίσκονται στις προτιμήσεις του χρήστη. Αυτές οι επιλογές είναι πολύ εύκολες να βρεθούν, καθώς η διεπαφή έχει σχεδιαστεί αρκετά καλά. Ο σχεδιασμός του δεν είναι ο πιο σύγχρονος, αλλά είναι λειτουργικός παρόλα αυτά.
Ενώ η εγκατάσταση της εφαρμογής VoIP του Odoo μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη για τους περισσότερους ανθρώπους, είναι σημαντικά πιο εύκολη αν επιλέξετε έναν από τους δύο υποστηριζόμενους πάροχους VoIP – OnSIP ή Axivox. Είναι κρίμα που δεν υπάρχουν περισσότερες διαθέσιμες επιλογές για τη σύνδεση της λειτουργίας κλήσης, αλλά παρόλα αυτά, οι κλήσεις είναι λειτουργικές και η απόδοση είναι αρκετά καλή. Δεν αντιμετώπισα προβλήματα κατά τις δοκιμαστικές μου κλήσεις, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό μπορεί να είναι διαφορετικό για κάθε χρήστη με βάση την ισχύ της σύνδεσης και την επιλογή του παρόχου VoIP.
Η διεπαφή κλήσης έχει μερικές επιλογές. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα επαφή όταν καλείτε έναν αριθμό για να την προσθέσετε αμέσως στη λίστα σας. Οι άλλες δύο επιλογές είναι για σίγαση κλήσεων και για μεταφορά κλήσεων σε διαφορετικό χρήστη του Odoo. Όπως μπορείτε να δείτε, οι επιλογές είναι μέτριες αλλά σίγουρα χρήσιμες στα περισσότερα σενάρια. Άλλες επιλογές εκτός των κλήσεων περιλαμβάνουν τις “επόμενες δραστηριότητες” και το μενού επαφών.
Συνολικά, το Odoo δεν προσφέρει το ευρύτερο ή το πιο εντυπωσιακό σύνολο λειτουργιών τηλεφωνικού κέντρου, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμες για ορισμένα σενάρια. Δεν θα τα έλεγα χρήσιμα σε ένα πραγματικό περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου, αλλά δεν λέω ότι το Odoo δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτήν την άποψη. Όλα εξαρτώνται από το τι περιμένετε ως χρήστης. Εάν χρειάζεστε μια λύση που μπορεί να χειριστεί πολλά περισσότερα από απλές κλήσεις, το Odoo μπορεί απλώς να είναι αυτό που αναζητάτε.
Τιμολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης Odoo
Το Odoo προσφέρει τρεις επιλογές τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός δωρεάν προγράμματος. Ίσως είναι δύσκολο να αποκτήσετε τη λειτουργία VoIP με τη δωρεάν έκδοση, καθώς κανένα από τα πακέτα εφαρμογών δεν προσφέρει την εφαρμογή VoIP έτοιμη για χρήση. Παρόλα αυτά, μπορείτε πάντα να επιλέξετε μια δοκιμαστική περίοδο για να δοκιμάσετε πρώτα τη λειτουργία. Ας ρίξουμε μια ματιά στις επιλογές τιμολόγησης.
Δωρεάν
Το Δωρεάν πρόγραμμα σάς δίνει πρόσβαση σε μία από τις πολλές εφαρμογές που προσφέρει το Odoo, δωρεάν. Εάν αποφασίσετε να αποκτήσετε άλλη εφαρμογή, το Odoo θα σας προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή για τις επιλεγμένες εφαρμογές.
Standard
Το Standard πρόγραμμα κοστίζει 11,90 δολάρια το μήνα με ετήσια χρέωση, ή 14,80 δολάρια με μηνιαία χρέωση. Η τιμολόγηση είναι ανά χρήστη κάθε μήνα και σας δίνει πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές που προσφέρει το Odoo χωρίς περιορισμούς.
Προσαρμοσμένο
Το Προσαρμοσμένο πρόγραμμα θα σας κοστίσει $17,90 το μήνα με την ετήσια χρέωση, ή $22,40 το μήνα με την μηνιαία χρέωση. Όλα τα έξοδα είναι ανά χρήστη το μήνα. Το πρόγραμμα σάς δίνει πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές Odoo και προσθέτει το Odoo Studio, το Multi-Company και το εξωτερικό API.
Συμπέρασμα
Το Odoo μπορεί να μην είναι η ιδανική πρώτη επιλογή για επιχειρήσεις που αναζητούν ένα κατάλληλο, αποκλειστικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Δεν προσφέρει αρκετή λειτουργικότητα για αποτελεσματική διαχείριση κλήσεων. Ωστόσο, η φθηνή τιμή του και η μεγάλη ποικιλία διαφορετικών τύπων λειτουργιών μπορεί να αποδειχθούν ωφέλιμες για πολλές επιχειρήσεις που δεν χρειάζεται να επικεντρώνονται τόσο πολύ στις κλήσεις, αλλά είναι σημαντικό να το προσεγγίσετε με ρεαλιστικές προσδοκίες.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να λαμβάνω κλήσεις στο Odoo
Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι η ενσωμάτωσή σας δεν έχει διαμορφωθεί σωστά. Ελέγξτε ξανά τις ρυθμίσεις ενσωμάτωσης και ελέγξτε επιπλέον εάν έχετε επιτρέψει τη λειτουργία κλήσης στις ρυθμίσεις χρήστη καθώς και στις προσωπικές ρυθμίσεις. Υπάρχουν επίσης πολλοί οδηγοί αντιμετώπισης προβλημάτων που διατίθενται online ή μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το Odoo, καθώς αυτά τα ζητήματα ενδέχεται να μην είναι εύκολο να επιλυθούν από έναν άπειρο χρήστη.
Πώς να προγραμματίζετε κλήσεις στο Odoo
Πρέπει να δημιουργήσετε μια ενέργεια διακομιστή και μια καταχώρηση στο μενού ενεργειών με βάση τα συμφραζόμενα. Αυτό θα σας επιτρέψει να επιλέξετε πολλές επαφές και να πραγματοποιήσετε μαζικές κλήσεις. Όταν το κάνετε αυτό, θα μπορείτε να επιλέξετε επαφές χωρίς εκχωρημένο πωλητή και να δημιουργήσετε μια μαζική δραστηριότητα.