Key takeaways
Pros
- Προσαρμόσιμα χαρακτηριστικά
- Ευέλικτο
- Αξιόπιστη παρακολούθηση κλήσεων και αναλυτικά στοιχεία
Cons
- Μπορεί να είναι δύσκολη η πλοήγηση
- Περιστασιακές καθυστερήσεις στην κλήση
- Μπορεί να γίνει ακριβό
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να δημιουργήσετε τον δωρεάν λογαριασμό σας στο Dialfire είναι να παράσχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες στην ενότητα Εγγραφή του ιστότοπού τους και να επιλέξετε το πλαίσιο όρων και προϋποθέσεων.
Μετά από αυτό, απλώς επαληθεύετε το email σας και μπορείτε να αρχίσετε αμέσως να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα του Dialfire.
Κατά την πρόσβαση στον λογαριασμό μου, βρήκα αμέσως πολλούς τρόπους για να λάβω υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένου ενός εκπαιδευτικού βίντεο και ενός συνδέσμου για τη βάση γνώσεων του Dialfire. Αυτή η προσέγγιση με επίκεντρο τον χρήστη με εντυπωσίασε αρκετά.
Έριξα μια γρήγορη ματιά τριγύρω και αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να αρχίσω να δοκιμάζω τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου. Ομολογώ, θα ήταν πιο δύσκολο να τα ρυθμίσω όλα χωρίς την τεκμηρίωση. Παρόλο που περίμενα ένα μεγάλο κόκκινο κουμπί “Κάντε μια κλήση”, δεν λειτούργησε πραγματικά έτσι.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εισαγάγετε τη λίστα επαφών σας. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην καρτέλα Εισαγωγή στο αριστερό μενού. Εκεί, μπορείτε να ανεβάσετε τη λίστα επαφών σας από ένα υπολογιστικό φύλλο όπως το Microsoft Excel, το LibreOffice Calc ή το Google Docs.
Αφού το κάνετε αυτό, ανοίξτε την καρτέλα Κλήση. Εκεί, έχετε την επιλογή να καλέσετε έναν υπάρχοντα πελάτη ή να προσθέσετε έναν νέο. Αποφάσισα να προσθέσω έναν νέο πελάτη στις επαφές μου. Μπορείτε να συμπληρώσετε πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτές, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών συνομιλίας και των αποτελεσμάτων κλήσεων.
Στην κάτω δεξιά γωνία, μπορείτε να ξεκινήσετε μια τηλεφωνική κλήση κάνοντας κλικ στο πράσινο εικονίδιο τηλεφώνου. Μπορείτε επίσης να κάνετε σίγαση και πατώντας την κόκκινη κουκκίδα στα δεξιά, μπορείτε να ξεκινήσετε την εγγραφή κλήσεων.
Εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία εισερχόμενων, το Dialfire σάς επιτρέπει να διαμορφώσετε τον αριθμό σας στην ενότητα Αριθμοί τηλεφώνου. Μπορείτε να επιλέξετε να καταχωρίσετε έναν ήδη υπάρχοντα αριθμό τηλεφώνου, να παραγγείλετε έναν νέο και να δημιουργήσετε μια εικονική γραμμή. Θα το εκτιμούσα αν τονιζόταν αυτή η επιλογή διαμόρφωσης. Αλλά δεν θα δυσκολευτείτε πολύ για να το βρείτε.
Χαρακτηριστικά και υλοποίηση τηλεφωνικού κέντρου Dialfire
Το Dialfire είναι μια εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου προγράμματος περιήγησης που βασίζεται σε cloud που προορίζεται κυρίως για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων. Όπως έχω ήδη αναφέρει, μου άρεσε που αμέσως λαμβάνετε οδηγίες από εκπαιδευτικό υλικό και συχνές ερωτήσεις.
Ωστόσο, η συνολική διεπαφή χρήστη μπορεί να είναι λίγο χαοτική, γι’ αυτό συνιστώ σε κάθε νέο χρήστη να κρατά ανοιχτή την καρτέλα τεκμηρίωσης ενώ ψάχνει το σύστημα. Ευτυχώς, τα άρθρα βάσης γνώσεων είναι καλογραμμένα και κατατοπιστικά.
Όταν δημιουργείτε καμπάνιες τηλεφωνικών κλήσεων, το Dialfire σάς επιτρέπει να τις διαμορφώνετε πλήρως στην ενότητα Εργασίες. Μπορείτε να δημιουργήσετε ροές IVR, να εξάγετε εγγραφές φωνής και πολλά άλλα. Αυτό θα μπορούσε να είναι πολύ χρήσιμο σε μεγαλύτερα τηλεφωνικά κέντρα για τη δημιουργία διαδικασιών.
Η πλατφόρμα τηλεφωνικού κέντρου του Dialfire προσφέρει επίσης ορισμένες δυνατότητες παρακολούθησης αντιπροσώπων. Στην ενότητα Καθοδήγηση, μπορείτε να διαμορφώσετε το υποκατάστημα γραφείου για κάθε εκπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου, να προσθέσετε λεπτομέρειες καμπάνιας και ακόμη και να ακούσετε ηχογραφήσεις κλήσεων.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις λειτουργίες του τηλεφωνικού σας κέντρου είναι η κλήση προεπισκόπησης και η προγνωστική. Μπορείτε να διαμορφώσετε κανόνες συμμόρφωσης και να περιορίσετε τον αριθμό των ταυτόχρονων κλήσεων. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ομάδες κλήσης για διαφορετικές ομάδες ή τμήματα.
Επιπλέον, μπορείτε να μελετήσετε τα αναλυτικά στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και να δημιουργήσετε αναφορές στην καρτέλα αναλυτικών στοιχείων και να εισάγετε και να εξάγετε εύκολα διαθέσιμα δεδομένα. Αυτό περιλαμβάνει στατιστικά στοιχεία λίστας επαφών, στατιστικά εισερχόμενων ουρών και στατιστικά δραστηριότητας.
Απόδοση και χρησιμότητα
Όσον αφορά στην απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου του Dialfire, δεν υπάρχουν πολλά να επικρίνουμε. Εάν έχετε εργαστεί ποτέ σε ένα μεγάλο εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο, θα ξέρετε ότι «αν λειτουργεί, λειτουργεί». Και αυτό ήταν. Θα μπορούσε το UI να έχει κάποια προσαρμογή; Φυσικά, αλλά δεν είναι ένα πρόβλημα που χαλάει την εμπειρία. Η ποιότητα των κλήσεων είναι υψηλού επιπέδου, μπορείτε να εισάγετε και να εξάγετε απαραίτητα δεδομένα, να ακούτε κλήσεις και να παρακολουθείτε τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου σας και αυτό είναι κυρίως το μόνο που χρειάζεστε.
Ωστόσο, δεν μπορώ να αφήσω αυτήν την κριτική χωρίς να επισημάνω ότι μετά από πολύ σύντομο χρόνο δοκιμής, αποσυνδέθηκα και μου ζητήθηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου. Φυσικά, μπορώ να το κάνω. Επιτρέψτε μου να ελέγξω το email μου, σκέφτηκα.
Λοιπόν, δεν είναι τόσο εύκολο. Το email που έστειλαν βασικά μου ζήτησε να κλείσω μια κλήση επίδειξης, διαφορετικά θα παρέμενα αποσυνδεδεμένος. Ξέρω πότε να σταματήσω, γι’ αυτό αποφάσισα ότι κοίταξα αρκετά καλά το λογισμικό για να το σχολιάσω και το τερμάτισα.
Τιμολόγηση Dialfire
Η τιμολόγηση του Dialfire είναι λίγο περίπλοκη να εξηγηθεί. Προσφέρουν 5 κύριες συνδρομές. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο συνδρομής, τόσο λιγότερες πρόσθετες χρεώσεις θα πρέπει να πληρώσετε για τις λειτουργίες του Dialfire.
Πληρώστε ανάλογα με τη χρήση
Όπως υποδηλώνει ο τίτλος, με αυτό το επίπεδο, πληρώνετε για λειτουργίες καθώς τις χρησιμοποιείτε. Η αρχική συνδρομή είναι δωρεάν, αλλά τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της πλατφόρμας Dialfire, του σεναρίου καμπάνιας, του προγράμματος πρόβλεψης κλήσης και της ανάμειξης εισερχόμενων κλήσεων, απαιτούν να πληρώνετε από 0,001€ έως 0,005€ κάθε φορά.
Basic
Με 15€ ανά χρήστη το μήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα Dialfire, την πρόβλεψη κλήσης και την τεχνική υποστήριξη χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Advanced
Αυτό το επίπεδο κοστίζει 20€ ανά χρήστη το μήνα και σας επιτρέπει να απολαύσετε τα πάντα από το προηγούμενο πακέτο, καθώς και την ανάμειξη εισερχόμενων κλήσεων και την εγγραφή κλήσεων, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον.
Professional
Πληρώνοντας 25€ ανά χρήστη το μήνα, το επίπεδο Professional βασίζεται στο προηγούμενο και προσθέτει προσαρμόσιμες καμπάνιες στη λίστα λειτουργιών που δεν χρεώνονται επιπλέον.
Enterprise
Το πιο ακριβό και ισχυρό πακέτο συνδρομής Dialfire κοστίζει 30€ ανά χρήστη το μήνα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες από το προηγούμενο επίπεδο με την προσθήκη συνόλου ενεργειών καμπάνιας, Google Calendar και Google Data Studio Connector, module δραστηριοτήτων και τη δυνατότητα υποενοικιαστή χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Συμπέρασμα
Για να ολοκληρώσω την εμπειρία μου με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του Dialfire, θα έλεγα ότι είναι κάτι λίγο από όλα. Αρχικά, παρά το γεγονός ότι απογοητεύτηκα λίγο από το χαοτικό περιβάλλον χρήστη, εντυπωσιάστηκα με την ισχυρή και χρήσιμη τεκμηρίωση και τον αριθμό των διαμορφώσιμων λειτουργιών. Η πλατφόρμα μπορεί να φαίνεται λίγο ξεκάθαρη, αλλά στο περιβάλλον του τηλεφωνικού κέντρου, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να είναι περίπλοκη.
Βέβαια, θα απολάμβανα μια πιο φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, αλλά αν δεν σας πειράζει να ανοίξετε την τεκμηρίωση στη δεύτερη οθόνη, θα είστε εντάξει.
Το τελευταίο πράγμα για το οποίο πρέπει να μιλήσω είναι πώς τελείωσε η εμπειρία μου. Δεν εκτίμησα το γεγονός ότι αναγκάστηκα να κλείσω μια κλήση επίδειξης. Καταλαβαίνω γιατί μπορεί να λειτουργήσει σε μερικούς ανθρώπους. Ωστόσο, το μόνο που χρειαζόμουν ήταν να δοκιμάσω μόνος μου το λογισμικό. Έχοντας αποσυνδεθεί ένιωθα ότι ο λογαριασμός μου είχε συλληφθεί ως όμηρος μέχρι να συμμορφωθώ με τις απαιτήσεις του Dialfire να μιλήσω με την ομάδα πωλήσεών του.
Frequently Asked Questions
Δυσκολεύομαι με την ποιότητα των κλήσεων.
Βεβαιωθείτε ότι η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο είναι σταθερή και ισχυρή και ότι ο υπολογιστής σας πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις για την εκτέλεση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Dialfire. Επιπλέον, μπορείτε να μειώσετε τον αριθμό των ενεργών κλήσεων για να βελτιώσετε την ποιότητα των κλήσεων και να αποφύγετε τη διακοπή της κλήσης.
Ο αριθμός τηλεφώνου μου δεν εμφανίζεται.
Ο αριθμός τηλεφώνου που θέλετε να εμφανιστεί πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο Dialfire και να εκχωρηθεί στην εργασία κλήσης. Στην ενότητα Αριθμοί τηλεφώνου, μπορείτε να ελέγξετε για τη διαμόρφωση αναγνώρισης κλήσης για να βεβαιωθείτε ότι τη ρυθμίσατε σωστά. Εάν ο αριθμός τηλεφώνου σας εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών του Dialfire.