Key takeaways
Pros
- Πληθώρα εργαλείων για διάφορες περιπτώσεις χρήσης
- Τηλεφωνικό κέντρο στο δωρεάν πρόγραμμα
- Φτηνή τιμολόγηση
Cons
- Ελαφρώς χαοτική διεπαφή
- Απότομη καμπύλη εκμάθησης
Ξεκινώντας με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου Bitrix24
Το Bitrix24 επιτρέπει σε όλους τους χρήστες να ξεκινήσουν δωρεάν, χάρη στη δωρεάν επιλογή. Ενώ ορισμένες λειτουργίες είναι διαθέσιμες μόνο σε προγράμματα επί πληρωμή, μπορείτε να δώσετε δοκιμάσετε τα περισσότερα από αυτά με δωρεάν δοκιμή. Η διαδικασία εγγραφής είναι πολύ γρήγορη και εύκολη, απαιτεί μόνο τις βασικές σας πληροφορίες. Μόλις συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία, θα σας σταλεί ένας σύνδεσμος ενεργοποίησης που χρειάζεστε μόνο για να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας Bitrix24. Δεδομένου ότι το Bitrix24 είναι ένα πολύ εκτενές λογισμικό για περιπτώσεις πολλαπλών χρήσεων, μπορείτε να επιλέξετε την περίπτωση κύριας χρήσης από την αρχή και η διεπαφή και τα εργαλεία θα προσαρμοστούν εκ νέου για αυτόν τον σκοπό. Ωστόσο, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία.
Η πλοήγηση στη διεπαφή είναι αρκετά χαοτική στην αρχή. Αυτό δεν προκαλείται απαραίτητα από κακό σχεδιασμό, αλλά ο τεράστιος αριθμός των διαθέσιμων εργαλείων, λειτουργιών και δυνατοτήτων μπορεί να είναι πολύ συντριπτικός για έναν νέο χρήστη. Ωστόσο, κάθε επιλογή μενού επισημαίνεται με σαφήνεια στις περισσότερες περιπτώσεις και, αν κάνετε αναζήτηση με υπομονή, μπορείτε να βρείτε τη λειτουργικότητα του τηλεφωνικού κέντρου πολύ εύκολα. Είναι κρυμμένο κάτω από την επιλογή Συνεργασία στην αριστερή γραμμή μενού.
Δεδομένου ότι δεν πλήρωσα για το πρόγραμμα Bitrix24, θα μπορούσα να δοκιμάσω τη λειτουργία Τηλεφωνία με μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών. Μόλις το ενεργοποίησα, η λειτουργία Τηλεφωνία ήταν αμέσως διαθέσιμη. Ωστόσο, πρέπει πρώτα να αγοράσετε πιστώσεις για κλήση ή να προσθέσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Το Bitrix24 προσφέρει πολλαπλές επιλογές ενοποίησης αριθμών τηλεφώνου μέσω API, PBX, υπηρεσιών SIP και άλλων. Ορισμένες από αυτές τις επιλογές ενδέχεται να απαιτούν πρόσθετη πληρωμή, συγκεκριμένα το Office PBX και το Cloud PBX που απαιτούν να αγοράσετε μια ειδική μονάδα για κλήσεις. Η πιο εύκολη επιλογή είναι να νοικιάσετε έναν αριθμό. Όποια επιλογή κι αν κάνετε, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου του Bitrix24.
Εάν αποφασίσετε να αγοράσετε έναν αριθμό τηλεφώνου, σημειώστε ότι η διαθεσιμότητα αλλάζει από χώρα σε χώρα και ενδέχεται να μην μπορείτε απαραίτητα να βρείτε έναν αριθμό για τον εαυτό σας. Το κόστος μπορεί επίσης να είναι πολύ διαφορετικό. Πριν φτάσουμε στο δοκιμαστικό μέρος αυτής της αξιολόγησης, θα ρίξουμε μια ματιά σε ποιους τύπους λειτουργιών τηλεφωνικού κέντρου μπορείτε να περιμένετε από το Bitrix24.
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου Bitrix24
Το Bitrix24 είναι μια εκτεταμένη λύση λογισμικού με δυνατότητες τηλεφωνικών κέντρων που επικεντρώνονται κυρίως στη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες. Η λειτουργία Τηλεφωνίας σάς επιτρέπει να νοικιάσετε τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου ή να συνδέσετε τους δικούς σας αριθμούς εάν έχετε διαθέσιμους. Αυτό είναι δυνατό χάρη στις πολυάριθμες διαθέσιμες ενσωματώσεις που επιτρέπουν μια τέτοια λειτουργικότητα. Οι λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου Bitrix24 περιλαμβάνουν τη δημιουργία επεκτάσεων εσωτερικών αριθμών τηλεφώνου, καθώς και την ουρά κλήσεων και την προώθηση κλήσεων.
Το Bitrix24 προσφέρει περισσότερη λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου, η οποία είναι συνυφασμένη με τις υπόλοιπες λειτουργίες του CRM. Μπορείτε να ηχογραφήσετε όλες τις κλήσεις και να αποκτήσετε πρόσβαση στις εγγραφές στο ιστορικό τηλεφωνικών κέντρων ανά πάσα στιγμή. Το Bitrix24 προσφέρει επίσης λειτουργίες τηλεμάρκετινγκ με προηγμένες δυνατότητες, όπως αυτόματη κλήση κλήσης ή widget επανάκλησης που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε τύπο ιστότοπου. Μπορείτε επίσης να στείλετε αιτήματα επανάκλησης ή να χρησιμοποιήσετε φωνητικές εκπομπές και SMS.
Απόδοση και χρησιμότητα του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Bitrix24
Το Bitrix24 δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε εύκολο στη χρήση. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ελαφρώς περίπλοκη διεπαφή που μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη στην πλοήγηση για νέους χρήστες. Μόλις το καταλάβετε και θυμηθείτε πού βρίσκεται κάθε στοιχείο μενού, η ροή εργασίας γίνεται σημαντικά πιο εύκολη. Όταν αγοράζετε έναν αριθμό, μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε εισερχόμενες κλήσεις, καθώς και να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να αποκτήσετε εύκολη πρόσβαση στη λειτουργικότητα του τηλεφωνικού κέντρου από το δεξί πλαίσιο στην ενότητα CRM. Αναζητήστε το εικονίδιο τηλεφώνου που θα σας μεταφέρει στο μενού κλήσεων.
Μπορείτε να δείτε προηγούμενες κλήσεις στην ενότητα CRM και στην ενότητα μενού κλήσεων επίσης. Αυτό το μενού προσφέρει περισσότερα από τη λειτουργικότητα της τηλεφωνίας. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα μενού ειδοποιήσεων, σε κανάλια και σε ορισμένες επιλογές ρυθμίσεων. Οι ρυθμίσεις είναι αρκετά σύντομες και σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε τις συντομεύσεις πληκτρολογίου, να επιτρέψετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένες επιλογές τηλεφωνικού κέντρου, να επιλέξετε ηχεία και μικρόφωνο, να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις ανταλλαγής μηνυμάτων και ούτω καθεξής.
Το μενού στα αριστερά έχει επίσης την επιλογή να καλέσετε έναν αριθμό και να ξεκινήσετε μια κλήση. Το πληκτρολόγιο κλήσης είναι αρκετά μικρό, αλλά δεν είναι πρόβλημα, καθώς είναι κάτι παραπάνω από λειτουργικό και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αριθμητικό πληκτρολόγιο για να ρίξετε τον αριθμό. Μόλις το κάνετε, το Bitrix24 ανοίγει ένα ξεχωριστό παράθυρο κλήσης με ορισμένες ρυθμίσεις. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε ή να ενεργοποιήσετε το μικρόφωνο, να προσαρμόσετε την ένταση του ήχου και πολλά άλλα. Το Bitrix24 διαθέτει επίσης ειδοποιήσεις για εισερχόμενες κλήσεις. Όλες οι κλήσεις καταγράφονται στο ιστορικό κλήσεων.
Η ποιότητα της κλήσης ήταν αρκετά καλή και στις δύο περιπτώσεις και δεν αντιμετώπισα προβλήματα που θα κατέστρεφαν την κλήση. Δεν υπήρχε πτώση κλήσης ή χειρότερη ποιότητα κλήσης κατά τη διάρκεια των δοκιμών μου.
Τιμολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Bitrix 24
Το Bitrix24 προσφέρει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένου ενός δωρεάν. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου και είναι γενικά αρκετά προσιτές, χάρη στα υψηλότερα μέγιστα όρια χρήστη σε κάθε πρόγραμμα. Εάν σκοπεύετε να αγοράσετε ένα πρόγραμμα Bitrix24, η λήψη των αποφάσεών σας θα περιστρέφεται κυρίως γύρω από το όριο χρήστη, καθώς και ορισμένες πρόσθετες λειτουργίες που μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες για την επιχείρησή σας. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε πρόγραμμα.
Δωρεάν
Το δωρεάν πρόγραμμα δεν προσφέρει όρια χρήστη. Αν και είναι δωρεάν, μπορεί να συνοδεύεται από κάποιο πρόσθετο κόστος, όπως πληρωμές για την ενοικίαση ενός αριθμού. Προσφέρει 5GB αποθηκευτικού χώρου, δυνατότητες συνεργασίας, συνομιλία, βιντεοκλήσεις, ημερολόγιο, χώρο εργασίας εταιρείας, ροή δεδομένων, βάση γνώσεων, εργασίες και έργα, CRM, drive, κέντρο επικοινωνίας, πρόγραμμα δημιουργίας ιστοτόπων και πολλά άλλα.
Basic
Το πρόγραμμα Basic κοστίζει 61$ το μήνα για πέντε χρήστες, αλλά μπορείτε να το αποκτήσετε φθηνότερα με την ετήσια χρέωση. Προσφέρει αποθηκευτικό χώρο 24GB. Αυτό το πρόγραμμα έχει όλες τις δυνατότητες από το δωρεάν πρόγραμμα και προσθέτει λειτουργίες ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και υποστήριξη πελατών.
Standard
Το πρόγραμμα Standard κοστίζει 124$ το μήνα για 50 χρήστες, αλλά και πάλι, μπορεί να είναι φθηνότερο με το ετήσιο πρόγραμμα χρέωσης. Διαθέτει 100GB αποθηκευτικού χώρου και προσφέρει όλες τις δυνατότητες και από τα δύο προηγούμενα προγράμματα. Επιπλέον, σας δίνει πρόσβαση σε λειτουργίες μάρκετινγκ και διαδικτυακές λειτουργίες τεκμηρίωσης.
Professional
Αυτό είναι το πιο ακριβό πρόγραμμα, με τιμή 249$ το μήνα για 100 χρήστες. Ωστόσο, η τιμή μειώνεται εάν επιλέξετε την ετήσια χρέωση. Προσφέρει όλες τις προηγούμενες δυνατότητες από όλα τα προγράμματα και προσθέτει πληροφορίες πωλήσεων, αυτοματισμό, HR και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Το Bitrix24 δεν βρίσκεται στην κορυφή των λύσεων λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων, αλλά σίγουρα αξίζει τη θέση του ως άξιος ανταγωνιστής. Η διεπαφή μπορεί να προκαλέσει σύγχυση, αλλά υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για αυτό: προσφέρει μια πληθώρα διαφόρων λειτουργιών εκτός από το τηλεφωνικό κέντρο, καθιστώντας το μια πολύ ευέλικτη λύση για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Αν και η τιμολόγηση μπορεί να φαίνεται υψηλή, προσφέρει πολύ γενναιόδωρα όρια χρήστη, καθιστώντας το μια από τις φθηνότερες λύσεις που διατίθενται στην αγορά. Αν ψάχνετε για κάτι περισσότερο εκτός από το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων, το Bitrix24 αξίζει σίγουρα την προσοχή σας.
Frequently Asked Questions
Λαμβάνω διάφορα σφάλματα κλήσεων.
Τα σφάλματα κλήσης στο Bitrix24 μπορεί να έχουν πολλές αιτίες. Πριν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργικότητα, ελέγχετε πάντα εάν ο αριθμός τηλεφώνου σας έχει ενσωματωθεί σωστά και εάν έχετε αρκετές διαθέσιμες μονάδες. Βεβαιωθείτε ότι κάθε αριθμός τηλεφώνου που καλείτε έχει τη σωστή διεθνή μορφή που αποτελείται από έναν κωδικό χώρας, κωδικό πόλης και τον ίδιο τον αριθμό. Τέλος, αυτό το ζήτημα μπορεί να προκαλείται από κακή σύνδεση στο διαδίκτυο, τείχος προστασίας ή οποιοδήποτε λογισμικό προστασίας από ιούς που χρησιμοποιείτε στη συσκευή του υπολογιστή σας. Φροντίστε να παρέχετε τις απαραίτητες άδειες στο Bitrix24, ώστε οι δραστηριότητές του να μην αποκλείονται από τείχος προστασίας ή λογισμικό προστασίας από ιούς.
Δυσκολεύομαι να κάνω μια κλήση στο Bitrix24.
Το Bitrix24 προσφέρει μια λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου στο δωρεάν πρόγραμμα, ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε έναν αριθμό τηλεφώνου για να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις. Μεταβείτε στην ενότητα CRM του αριστερού μενού Bitrix24 και επιλέξτε Τηλεφωνία στα πρόσθετα. Μπορείτε να ελέγξετε εάν έχετε διαθέσιμους αριθμούς σε αυτήν την ενότητα. Εάν δεν το κάνετε, μπορείτε να συνδέσετε τον δικό σας αριθμό ή να νοικιάσετε έναν αριθμό από το Bitrix24 για να επιτρέψετε τη λειτουργία κλήσης. Λάβετε υπόψη ότι θα χρεωθείτε για την ενοικίαση ενός αριθμού τηλεφώνου ακόμα και αν χρησιμοποιήσετε το δωρεάν πρόγραμμα.