Key takeaways
Pros
- Άνετη κλήση
- Προσβάσιμο σε μικρές επιχειρήσεις
Cons
- Όχι πολύ φιλική προς το χρήστη διεπαφή χρήστη
- Η εξερχόμενη κλήση δεν λειτούργησε
- Χαμηλή ποιότητα κλήσης
Ξεκινώντας με τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου 3CX
Για να εγγραφείτε στον δωρεάν λογαριασμό της 3CX, πρέπει να εγγραφείτε στον ιστότοπό του. Μόλις παρέχετε πληροφορίες όπως το όνομά σας, την εταιρεία, τη χώρα στην οποία βρίσκεστε και τη γλώσσα που προτιμάτε, πρέπει να επιλέξετε μία από τις τρεις επιλογές τιμολόγησης.
Ευτυχώς, το πρώτο ήταν δωρεάν, οπότε το επέλεξα και συνέχισα τη διαδικασία εγγραφής. Επιβεβαίωσα τον λογαριασμό μου μέσω email και αμέσως μετά, μου εστάλησαν τα διαπιστευτήριά μου όπως επέκταση, PIN και σύνδεση web client.
Έτσι, συνδέθηκα με ανυπομονησία στον πρόσφατα δημιουργημένο λογαριασμό μου στο 3CX. Αμέσως μετά, με καλωσόρισαν με την επιλογή να κατεβάσω την εφαρμογή για κινητά του 3CX.
Προς το παρόν, παρέλειψα αυτό το βήμα. Ωστόσο, εξεπλάγην ευχάριστα ότι ήταν τόσο προσιτό από την αρχή.
Κοίταξα για λίγο γύρω μου και ρύθμισα τον λογαριασμό μου για να πραγματοποιώ και να λαμβάνω κλήσεις και μετά ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω τις δοκιμές. Στην επάνω δεξιά γωνία της διεπαφής χρήστη, μπορείτε να βρείτε ένα πρόγραμμα κλήσης, έναν κωδικό QR για λήψη της εφαρμογής και τη βάση γνώσεων του 3CX. Κοίταξα γρήγορα την τεκμηρίωση υποστήριξης μόνο και μόνο για να βεβαιωθώ ότι αυτό το dialer ήταν το κατάλληλο για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων μόνο και μόνο επειδή φαινόταν πολύ εύκολο. Το άρθρο γνώσης επιβεβαίωσε ότι ήταν ο σωστός τρόπος για να ξεκινήσετε τις κλήσεις, οπότε έφτασα σε αυτό.
Ιδού, τίποτα! Δεν άρχισε καν να καλεί. Νομίζοντας ότι πρέπει να έκανα λάθος, προσπάθησα μερικές ακόμη φορές, αλλά το μόνο που είδα ήταν μερικές ανεπιτυχείς κλήσεις στο αρχείο κλήσεων μου. Όπως θα έκανε ο καθένας, αποφάσισα να δοκιμάσω τις άλλες επιλογές και να αφήσω την προβληματική περιοχή για αργότερα.
Προς έκπληξή μου, η πραγματοποίηση εσωτερικών κλήσεων ή η λήψη εισερχόμενων κλήσεων δεν ήταν καθόλου προβληματικές. Η ποιότητα κλήσης δεν ήταν η καλύτερη, αλλά δεν ήταν αρκετά κακή για να παραπονεθώ πολύ. Έτσι, μετά από μια σύντομη διακοπή, άρχισα να καταλαβαίνω γιατί οι εξερχόμενες κλήσεις δεν λειτούργησαν για μένα. Προσπάθησα μερικές ακόμη φορές πριν αρχίσω να περιηγούμαι ξανά στην τεκμηρίωση υποστήριξης. Ωστόσο, καμία ποσότητα αντιμετώπισης προβλημάτων δεν φάνηκε να εντοπίζει και να διορθώνει το πρόβλημά μου. Έτσι, πήγα στο Google για να συμβουλευτώ τους άλλους χρήστες του 3CX. Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν ο μόνος που αντιμετώπιζε αυτό το πρόβλημα. Αν και δοκίμασα μερικά φόρουμ προτάσεων που παρέχονται, δεν έλυσαν το πρόβλημά μου.
Έκανα μια τελευταία προσπάθεια κατεβάζοντας την εφαρμογή για υπολογιστές. Μερικοί άνθρωποι ισχυρίστηκαν ότι τους είχε βοηθήσει, οπότε γιατί όχι;
Εγκατέστησα την εφαρμογή, έκανα κλικ στον οδηγό ρύθμισης παραμέτρων και τη συνέδεσα με την έκδοση προγράμματος-πελάτη web του λογισμικού.
Το UI ήταν εξίσου απλό με αυτό στην εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, κάτι που δεν ήταν έκπληξη. Έλεγξα γρήγορα τη διαμόρφωση και προσπάθησα ξανά την εξερχόμενη κλήση. Αυτή η προσπάθεια οδήγησε μόνο σε άλλη μια αναπάντητη κλήση χωρίς καν να καλέσω. Αφού έψαξα λίγο ακόμα στο διαδίκτυο, αποδέχτηκα την ήττα.
Λειτουργίες και υλοποίηση του τηλεφωνικού κέντρου 3CX
Όπως έχω ήδη αναφέρει, το 3CX είναι μια αρκετά προσιτή λύση επειδή προσφέρει μια εφαρμογή για κινητά σε iOS και Android, μια εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης και μια εφαρμογή για υπολογιστές. Η λήψη καθενός από αυτά είναι μια απλή εμπειρία, ώστε να μπορείτε να τα θέσετε σε λειτουργία πολύ γρήγορα.
Εκτός από τις προφανείς εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, το 3CX σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε ένα widget ζωντανής συνομιλίας, να ενσωματώσετε το WhatsApp και το Facebook, να ρυθμίσετε εσωτερικά μηνύματα και να στείλετε email στους συναδέλφους και τους πελάτες σας.
Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε βιντεοκλήσεις χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Meet.
Ενώ μιλάτε είτε με ένα μέλος της ομάδας είτε με έναν πελάτη, μπορείτε να θέσετε σε αναμονή, να κάνετε σίγαση, να μεταφέρετε, να εγγράψετε, να χρησιμοποιήσετε ένα βίντεο, να ξεκινήσετε μια νέα κλήση ή να ρυθμίσετε μια διάσκεψη. Αυτές οι λειτουργίες μπορεί να είναι πολύ χρήσιμες σε τηλεφωνικά κέντρα. Και το γεγονός ότι είναι προσβάσιμες απευθείας στο «παράθυρο κλήσης» τις καθιστά εύχρηστες σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό που χρησιμοποιούν συχνά οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου.
Στο αρχείο καταγραφής κλήσεων, μπορείτε να κάνετε κλικ σε κάθε αλληλεπίδραση και να εξετάσετε τα στοιχεία της, να προσθέσετε την επαφή στη λίστα επαφών σας, να ξεκινήσετε μια νέα κλήση και να αρχειοθετήσετε την αλληλεπίδραση.
Απόδοση και χρησιμότητα
Το 3CX είναι ένα λογισμικό απευθείας στο θέμα. Το σύστημα διευκολύνει την επικοινωνία των πελατών κυρίως μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, αλλά περιλαμβάνει επίσης ορισμένες πρόσθετες λειτουργίες που εξορθολογίζουν τη διαδικασία. Έχει ένα ξεπερασμένο UI που είναι πολύ απλό. Ενώ η πλοήγηση δεν ήταν φρικτή, δεν ήταν η αγαπημένη μου εμπειρία.
Η ποιότητα της κλήσης δεν ήταν επίσης η καλύτερη, οπότε αν ψάχνετε για μια λύση που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αντιπρόσωποί σας για να εξηγήσουν περίπλοκες λεπτομέρειες και να δώσουν τεχνικές οδηγίες και υποστήριξη, το 3CX ίσως να μην είναι το καλύτερο. Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός των λειτουργιών που περιλαμβάνονται στο παράθυρο κλήσης μπορεί να είναι πολύ χρήσιμος όταν οι αντιπρόσωποι πρέπει να αντιμετωπίσουν πολλές εργασίες ταυτόχρονα.
Ίσως να μην φταίω εντελώς που δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί απέτυχαν οι προσπάθειές μου για εξερχόμενες κλήσεις. Καθώς δεν ήμουν ο μόνος που αντιμετώπιζα προβλήματα για να λειτουργήσει, και σίγουρα όχι ο μόνος που είχε αυτό το πρόβλημα, ίσως αποδεικνύει τη συνολική εμπειρία.
Τιμολόγηση 3CX
Το 3CX έχει δύο ξεχωριστές κατηγορίες τιμών. Το ένα είναι για μια φιλοξενούμενη λύση και ένα για την αυτοδιαχειριζόμενη επιλογή. Η κύρια διαφορά είναι ότι εάν επιλέξετε τη φιλοξενούμενη λύση, το 3CX διαχειρίζεται το σύστημα για εσάς. Εάν αποφασίσετε για την αυτοδιαχειριζόμενη επιλογή, είστε υπεύθυνοι για το σύνολο του συστήματος. Με όλα τα επίπεδα, η τιμή αυξάνεται με τον αριθμό των αντιπροσώπων που χρησιμοποιούν το λογισμικό. Θα συζητήσω τις τιμές που ισχύουν για 10 αντιπροσώπους, οπότε αν σκοπεύετε να έχετε μεγαλύτερη ομάδα, πιθανότατα θα πληρώσετε περισσότερα.
Φιλοξενούμενο
Δωρεάν για Startup
Το δωρεάν επίπεδο τιμολόγησης περιλαμβάνει 1 ομάδα κλήσης, 1 αυτόματο συνοδό, τηλεδιάσκεψη με έως και 25 συμμετέχοντες, ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων ομάδας και ενσωμάτωση WhatsApp. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πακέτο τιμολόγησης για έως και 20 χρήστες.
Startup Pro
Το πακέτο Startup PRO περιλαμβάνει τα πάντα, από τη ΔΩΡΕΑΝ βαθμίδα, καθώς και IVR πολλαπλών επιπέδων, δρομολόγηση αργιών και εργάσιμων ωρών, αναφορά κλήσεων και συνομιλίας, φωνητικό ταχυδρομείο σε κείμενο και πολλά άλλα. Αυτό το επίπεδο περιορίζεται σε έως 20 αντιπροσώπους και κοστίζει 175€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Αποκλειστικό Pro
Αυτό το επίπεδο τιμολόγησης θα σας κοστίσει 295€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για 4 κλήσεις sim. Μεταξύ των δυνατοτήτων του, μπορείτε να βρείτε μια αποκλειστική φιλοξενούμενη παρουσία, ενσωμάτωση CRM, SMS και MMS, τηλεδιάσκεψη με έως και 100 συμμετέχοντες, ενσωμάτωση Microsoft 365 και πολλά άλλα.
Αποκλειστικό Enterprise
Με 330€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για 4 κλήσεις sim, το επίπεδο Αποκλειστικό Enterprise σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τα πάντα από το πακέτο Αποκλειστικό Pro, καθώς και ορισμένες πρόσθετες λειτουργίες, όπως δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων, τηλεδιάσκεψη με έως και 250 συμμετέχοντες, δικαιώματα έναρξης/διακοπής εγγραφής κλήσεων, κι αλλα.
Αυτοδιαχειριζόμενο
Αποκλειστικό Pro
Με 145€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για 4 κλήσεις sim, αυτή η επιλογή περιλαμβάνει φιλοξενία στο ιδιωτικό σας cloud στο Amazon, το Azure και το Google, ενσωμάτωση CRM, ουρές κλήσεων, hot desking, σχεδιαστή ροής κλήσεων, ενσωμάτωση WhatsApp, ακρόαση, λειτουργίες whisper και barge, τηλεδιάσκεψη με έως και 100 συμμετέχοντες και πολλά άλλα.
Αποκλειστικό Enterprise
Το πιο ακριβό αυτοδιαχειριζόμενο επίπεδο κοστίζει 180€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για 4 κλήσεις sim. Με αυτό το πακέτο, μπορείτε να απολαύσετε όλες τις δυνατότητες από το προηγούμενο επίπεδο, καθώς και δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων, τηλεδιάσκεψη με έως και 250 συμμετέχοντες, προσαρμοσμένο λογότυπο τηλεφώνου IP και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Η συνολική μου εμπειρία με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του 3CX ήταν κάπως βαρετή. Παρά την ευκολία ορισμένων λειτουργιών, αναρωτιέμαι γιατί αυτή η νοοτροπία δεν εφαρμόστηκε σε όλη τη διεπαφή χρήστη.
Φυσικά, πρέπει να αναφέρω την ατυχή εμπειρία μου με τις εξερχόμενες κλήσεις. Καθ’ όλη τη διάρκεια της συγγραφής αυτής της κριτικής επέστρεψα και προσπάθησα να το καταλάβω ξανά και ξανά. Χωρίς τύχη, οπότε πρέπει να συμπεράνω ότι η δυνατότητα εξερχόμενων κλήσεων του 3CX είναι τουλάχιστον ελαττωματική. Ούτε η ποιότητα της κλήσης ήταν αξιόλογη για να γράψω κάτι, αλλά αν προσπαθείτε να κάνετε μια γρήγορη πρόταση στους πελάτες σας, υποθέτω ότι μπορεί να λειτουργήσει μια χαρά.
Και εκεί θα τελειώσω αυτήν την κριτική. Ενώ το τηλεφωνικό κέντρο του 3CX είναι εντάξει από ορισμένες απόψεις, σε άλλες υπολείπεται.
Frequently Asked Questions
Έχω προβλήματα συνδεσιμότητας.
Τα προβλήματα με μια σύνδεση μπορεί να οφείλονται σε προβλήματα δικτύου ή σε λανθασμένες ρυθμίσεις τείχους προστασίας. Για να λύσετε αυτό το πρόβλημα, ελέγξτε τη σύνδεση δικτύου σας και βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις του τείχους προστασίας επιτρέπουν την ομαλή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 3CX.
Αντιμετωπίζω κακή ποιότητα κλήσης.
Αυτό το ζήτημα μπορεί να οφείλεται σε χαμηλό εύρος ζώνης, συμφόρηση δικτύου ή παλιό υλικό. Για να λύσετε αυτό το ζήτημα, μπορείτε να ελέγξετε τη σύνδεση στο διαδίκτυο και τη διαθεσιμότητα εύρους ζώνης. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις πιο πρόσφατες εκδόσεις υλικού και λογισμικού.