Key takeaways
Pros
- Εύκολη εγκατάσταση και εφαρμογή
- Εύκολο στη χρήση στις περισσότερες περιπτώσεις
- Είναι δωρεάν
Cons
- Δεν λειτουργεί με κάθε πάροχο VoIP
- Ξεπερασμένος σχεδιασμός που δεν ανταποκρίνεται
- Όχι τόσο ευέλικτο όσο θα μπορούσε να είναι
Ενώ το Blink μπορεί να είναι ένα αξιόπιστο softphone για κάποιους, μπορεί επίσης να είναι μια απογοήτευση για άλλους. Το Blink προσπαθεί να είναι μια εύχρηστη εφαρμογή για softphone, αλλά αποτυγχάνει λόγω του σχεδιασμού που δεν ανταποκρίνεται, της έλλειψης λειτουργικότητας με ορισμένες υπηρεσίες VoIP και των ελάχιστων επιλογών υποστήριξης για τους χρήστες. Ωστόσο, η εφαρμογή είναι γενικά λειτουργική και φιλική προς τον χρήστη, καθιστώντας την ένα συνηθισμένο softphone για μια ομάδα χρηστών σε όλο τον κόσμο.
Εγκατάσταση και υλοποίηση του Blink
Η εγκατάσταση του Blink είναι τυπική, απλά κατεβάζετε την εφαρμογή από τον επίσημο ιστότοπο και την εγκαθιστάτε στον υπολογιστή σας. Δεν υπάρχει διαθέσιμος οδηγός εκκίνησης όταν ανοίγετε για πρώτη φορά την εφαρμογή. Ενώ το Blink προσφέρει έναν οδηγό χρήστη στον ιστότοπό του, εξακολουθεί να είναι αρκετά απλός. Οι ξεχωριστές ενότητες προσφέρουν μόνο βασικές πληροφορίες χωρίς ειδικό οδηγό εγκατάστασης. Ενώ η εφαρμογή είναι σχετικά εύκολη στη διαμόρφωση, ένας σωστός και εμπεριστατωμένος οδηγός χρήστη εκτιμάται πάντα σε περίπτωση οποιουδήποτε χειρότερου σεναρίου.
Για να συνδέσετε τον πάροχο VoIP, πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί Blink κάτω από το λογότυπο Blink στο επάνω μέρος και, στη συνέχεια, να επιλέξετε Λογαριασμοί > Προσθήκη λογαριασμού. Εισαγάγετε τη διεύθυνση SIP και τον κωδικό πρόσβασής σας και είστε έτοιμοι. Θα πρέπει να σημειώσετε, ωστόσο, ότι το Blink ενδέχεται να μην λειτουργεί με κάθε πάροχο υπηρεσιών VoIP. Στην περίπτωσή μου, σύνδεσα τον λογαριασμό μου Zadarma με το Blink απλά για να δω ότι δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις. Δεν μπόρεσα να μάθω γιατί, καθώς δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές αντιμετώπισης προβλημάτων.
Για μια εφαρμογή που παρουσιάζεται ως “Ένα τελευταίας τεχνολογίας, εύχρηστο πρόγραμμα SIP”, δεν το βρίσκω ιδιαίτερα αληθινό μέχρι στιγμής. Ο οδηγός χρήσης αντιμετωπίζει το προαναφερθέν ζήτημα. Ωστόσο, το μόνο που αναφέρει είναι ότι το πρόβλημα είναι πιθανότατα από την πλευρά του παρόχου VoIP, καταλήγοντας χωρίς καμία λύση. Δεν νομίζω ότι ο ισχυρισμός είναι επίσης αληθινός, καθώς χρησιμοποιούσα το Zadarma για κάθε αξιολόγηση softphone μέχρι στιγμής χωρίς κανένα πρόβλημα. Κατάφερα να εκτελέσω το Blink με τη δική του υπηρεσία SIP και η εφαρμογή λειτούργησε όπως θα έπρεπε.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Η διεπαφή χρήστη θα μπορούσε να ανανεωθεί, καθώς φαίνεται ξεπερασμένη και δεν κλιμακώνεται καλά σε μια οθόνη με υψηλότερη ανάλυση. Αντιμετώπισα πρόβλημα με τον εντοπισμό και την πρόσβαση σε κουμπιά και εικονίδια γιατί όλα φαίνονται μικρότερα από όσο θα έπρεπε. Η μεγέθυνση του παραθύρου της εφαρμογής δεν βοηθά την κλίμακα σχεδίασης, έχετε μόνο ένα μεγαλύτερο παράθυρο. Το δεύτερο πρόβλημα με τα οπτικά στοιχεία αφορά κουμπιά και άλλα στοιχεία.
Το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου είναι δύσκολο να διαβαστεί επειδή διάφορα μέρη των εφαρμογών είναι πολύ μικρά για να χωρέσουν. Δεν υπάρχει τρόπος να γίνουν μεγαλύτερα αυτά τα ξεχωριστά στοιχεία της εφαρμογής και επομένως δεν υπάρχει τρόπος να γίνει το κείμενο πιο ευανάγνωστο. Γενικά, όλα δείχνουν να είναι κακοσχεδιασμένα και πολύ μικρά για να είναι άνετα. Παρά αυτά τα προβλήματα, η διεπαφή λειτουργεί και είναι εύκολη στη χρήση στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η κύρια οθόνη της εφαρμογής είναι αρκετά απλή. Λειτουργεί επίσης ως λίστα επαφών που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στις επαφές σας. Μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε μια κλήση απευθείας από το κάτω μέρος της κύριας οθόνης. Εκτός από την κλήση, έχετε την επιλογή να ξεκινήσετε μια βιντεοκλήση, να στείλετε ένα μήνυμα στην επαφή ή να ζητήσετε κοινή χρήση οθόνης.
Η κοινή χρήση οθόνης δεν υπάρχει σε κάθε softphone, επομένως είναι ένα ωραίο πρόσθετο χαρακτηριστικό που έχετε διαθέσιμο. Υπάρχουν επίσης δύο άλλα κουμπιά για την προσθήκη μιας επαφής και την απενεργοποίηση του ήχου κλήσης.
Τέλος, υπάρχουν τα κουμπιά μενού στο επάνω μέρος. Αυτά τα κουμπιά είναι αρκετά βολικά και επιτρέπουν εύκολη πρόσβαση σε διάφορες γρήγορες ρυθμίσεις, την κύρια διαμόρφωση και τον οδηγό βοήθειας.
Αντί για ένα ειδικό πληκτρολόγιο κλήσης, η εφαρμογή διαθέτει μια γραμμή αναζήτησης όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε έναν αριθμό ή να βρείτε μια επαφή από τη λίστα σας. Η απουσία ψηφιακής επιφάνειας κλήσης μπορεί να μην είναι τεράστιο πρόβλημα για τους περισσότερους χρήστες, αλλά θα ήταν ωραίο να υπάρχει ως εφεδρική επιλογή. Δεν υπάρχουν πολλά άλλα που συμβαίνουν στη διεπαφή της εφαρμογής και αυτό είναι καλό γιατί διατηρεί την εφαρμογή απλή και όχι υπερβολικά γεμάτη.
Η γραμμή αναζήτησης χρησιμεύει ως το εργαλείο μετάβασης για τις περισσότερες εργασίες στο Blink. Όταν ξεκινάτε να πληκτρολογείτε έναν αριθμό, σας δίνει έξυπνα επιλογές για το τι να κάνετε στη συνέχεια. Μπορείτε να προσθέσετε τον αριθμό στις επαφές ή να μεταβείτε σε κλήσεις. Μπορείτε να ξεκινήσετε μια κλήση ή μια βιντεοκλήση, να στείλετε ένα μήνυμα ή να ζητήσετε κοινή χρήση οθόνης χρησιμοποιώντας τα κουμπιά στο κάτω μέρος. Αυτή είναι κάθε ενέργεια διαθέσιμη σε μία οθόνη χωρίς την ανάγκη εναλλαγής μεταξύ καρτελών.
Η λίστα επαφών είναι μια από τις απλούστερες που έχω δει ποτέ σε μια εφαρμογή softphone. Προσφέρει μόνο την επιλογή προσθήκης ονόματος και φωτογραφίας προφίλ σε έναν αριθμό. Αν και είναι αρκετό, είναι πολύ βασικό και δεν περιλαμβάνει κανένα μέσο για την προσθήκη άλλων στοιχείων επικοινωνίας, σημειώσεων ή σχολίων.
Οι ρυθμίσεις προσφέρουν αρκετές επιλογές προσαρμογής και εξατομίκευσης. Λαμβάνετε τις συνήθεις ρυθμίσεις ήχου και βίντεο όπου μπορείτε να επιλέξετε συσκευές και προεπιλογές ποιότητας κλήσεων. Υπάρχουν επίσης επιλογές διαμόρφωσης συνομιλίας και κοινής χρήσης οθόνης, καθώς και ρυθμίσεις καταγραφής και λογαριασμού. Τέλος, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε προηγμένες ρυθμίσεις που προσφέρουν κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις για SIP και διαχείριση αρχείων.
Πώς λειτουργεί το Blink με το LiveAgent;
Το LiveAgent είναι σε θέση να ενσωματωθεί με τις πιο δημοφιλείς λύσεις λογισμικού softphone. Δυστυχώς το Blink δεν λειτουργεί με το LiveAgent. Λόγω των προβλημάτων της εφαρμογής Blink με ορισμένους λογαριασμούς SIP, οι χρήστες δεν μπορούν να ενσωματώσουν το Blink με το LiveAgent, κάτι που είναι πολύ απογοητευτικό. Προσπάθησα να ενσωματώσω το Blink με το LiveAgent πολλές φορές, άλλαξα τις ρυθμίσεις και αποφάσισα να αποκτήσω έναν άλλο λογαριασμό VoIP, αλλά και πάλι δεν τα κατάφερα. Οι χρήστες που αναμένουν να αποκτήσουν ένα softphone που μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με άλλες εφαρμογές θα πρέπει επομένως να αρχίσουν να αναζητούν άλλες επιλογές.
Συμπέρασμα
Το Blink προσπαθεί να είναι μια εύχρηστη εφαρμογή για softphone, αλλά αποτυγχάνει σε πολλά μέτωπα. Ενώ η διεπαφή χρήστη είναι λειτουργική και απλή στη χρήση, χρειάζεται άμεση ενημέρωση σχεδιασμού. Η εφαρμογή δεν κλιμακώνεται σωστά, γεγονός που σταματά τη χρηστικότητά της. Το γεγονός ότι η εφαρμογή δεν μπορεί να φιλοξενήσει ορισμένες υπηρεσίες VoIP την καθιστά άχρηστη για ομάδες χρηστών που προτιμούν να έχουν ελευθερία επιλογής. Συνολικά, το Blink λειτουργεί μια χαρά, το πρόβλημα είναι ότι λειτουργεί με τους δικούς του όρους και δεν επιτρέπει την πολυπόθητη ευελιξία που πρέπει να προσφέρει μια σύγχρονη εφαρμογή softphone. Αυτό την καθιστά μια τέλεια εφαρμογή για softphone για μια ομάδα χρηστών και ένα εμπόδιο για άλλους.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να συνδέσω τον πάροχο VoIP μου
Το Blink δυστυχώς δεν υποστηρίζει όλους τους παρόχους VoIP που είναι διαθέσιμοι στην αγορά. Πιθανότατα πρέπει να επιλέξετε έναν πάροχο υπηρεσιών VoIP που υποστηρίζεται από το λογισμικό Blink για να μπορείτε να πραγματοποιείτε κλήσεις.
Δεν μπορώ να κάνω κλήσεις με το Blink
Αυτό το πρόβλημα πιθανότατα σχετίζεται με τον πάροχο VoIP. Δοκιμάστε να μεταβείτε σε μια διαφορετική υπηρεσία VoIP ή ζητήστε τους να σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε τις παραμέτρους του Blink.