Τα softphones είναι λύσεις λογισμικού που επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω Διαδικτύου. Με το λογισμικό softphone, μπορείτε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις, να στέλνετε μηνύματα κειμένου ή ακόμα και να πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις χρησιμοποιώντας τη συσκευή του υπολογιστή σας, μια υπηρεσία VoIP και μια σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Μάθετε περισσότεραΟι αξιολογήσεις σε αυτήν την ενότητα βασίζονται σε μια αξιολόγηση των δυνατοτήτων, της απόδοσης, της χρηστικότητας και της συμβατότητας του λογισμικού με διαφορετικά λειτουργικά συστήματα και συσκευές. Είναι επίσης σημαντικό να εξετάσουμε την ενοποίηση με άλλα εργαλεία επικοινωνίας.
Επιπλέον, η εξέταση της αναλογίας τιμής και αξίας, καθώς και των επιλογών υποστήριξης πελατών σε περίπτωση δυσκολιών, είναι απαραίτητη όταν εξετάζονται διαφορετικές επιλογές.
Αυτές οι αξιολογήσεις θα πρέπει να παρέχουν μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του λογισμικού και των παρόχων του, προκειμένου να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τι θα καλύψει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας στον υψηλότερο βαθμό.
Τα softphone χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων, επομένως μπορούν να είναι μια πιο προσιτή επιλογή σε σύγκριση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα, ιδιαίτερα για υπεραστικές ή διεθνείς κλήσεις. Το λογισμικό softphone μπορεί να εγκατασταθεί σε smartphone, φορητούς υπολογιστές ή tablet και έχει την ίδια απόδοση με το τηλέφωνο εργασίας σας.
Επιπλέον, πολλά λογισμικά softphone προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της συνεργασίας και της επικοινωνίας μεταξύ των μελών της ομάδας, όπως η δυνατότητα διαχείρισης επαφών, αποστολής μηνυμάτων κειμένου και πραγματοποίησης κλήσεων συνδιάσκεψης. Αυτό μπορεί να διευκολύνει τις ομάδες να παραμείνουν συνδεδεμένες και παραγωγικές ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.
Για να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό softphone, θα πρέπει πρώτα να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή ή την κινητή συσκευή σας και να βεβαιωθείτε ότι έχετε λειτουργικό ηχείο, μικρόφωνο ή ακουστικό.
Μόλις εγκατασταθεί το πρόγραμμα, θα πρέπει συνήθως να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό με τον πάροχο υπηρεσιών και να διαμορφώσετε το πρόγραμμα με τις πληροφορίες του λογαριασμού σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την εισαγωγή του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης, καθώς και τη διαμόρφωση του προγράμματος με τις προτιμώμενες ρυθμίσεις για ποιότητα ήχου και βίντεο.
Τα περισσότερα συστήματα εκτελούνται σε Voice Over Internet Protocol (VoIP). Χρησιμοποιούν Session Initiation Protocol (SIP) που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε φωνητικές κλήσεις μέσω Διαδικτύου και Extensible Messaging and Presence Protocol (XMPP) που σας επιτρέπει να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα. Μπορείτε επίσης να βρείτε έναν πάροχο softphone που συνδυάζει και τα δύο αυτά πρωτόκολλα σε ένα. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε την πιο κατάλληλη επιλογή για την επιχείρησή σας.
Μόλις ρυθμιστεί ο λογαριασμός σας και διαμορφωθεί το πρόγραμμα, μπορείτε να ξεκινήσετε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις κάνοντας κλικ στα κατάλληλα κουμπιά ή μενού στο πρόγραμμα softphone.
Το LiveAgent προσφέρει τηλεφωνική υποστήριξη VoIP που βασίζεται σε SIP ως μέρος της λύσης εικονικού τηλεφωνικού κέντρου και επιτρέπει την ενοποίηση με 35 διεθνείς συνεργάτες VoIP και εφαρμογές λογισμικού softphone.
Ένα softphone λειτουργεί χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο για να δημιουργήσει μια σύνδεση μεταξύ του καλούντος και του ατόμου που προσπαθούν να επικοινωνήσουν. Όταν πραγματοποιείτε μια κλήση χρησιμοποιώντας ένα softphone, το πρόγραμμα λογισμικού χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για την αποστολή και λήψη δεδομένων φωνής και βίντεο μεταξύ των δύο μερών. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο, όπως μια παραδοσιακή τηλεφωνική κλήση.
Επειδή τα softphone βασίζονται στο Διαδίκτυο για την πραγματοποίηση και τη λήψη απεριόριστων κλήσεων, προσφέρουν μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα και είναι εύκολα προσβάσιμα από οπουδήποτε, αρκεί να έχετε σύνδεση στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, πολλά προγράμματα softphone προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων λειτουργιών, όπως η δυνατότητα διαχείρισης επαφών, πραγματοποίησης κλήσεων συνδιάσκεψης και αποστολής μηνυμάτων κειμένου.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του λογισμικού softphone περιλαμβάνουν συνήθως τη δυνατότητα λήψης εισερχόμενων κλήσεων (φωνή και βίντεο), την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων, καθώς και τη διαχείριση επαφών και ιστορικού κλήσεων. Άλλα κοινά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων κειμένου, πραγματοποίησης κλήσεων συνδιάσκεψης και πρόσβασης σε πρόσθετα εργαλεία και ρυθμίσεις για τη διαχείριση της ποιότητας του ήχου και του βίντεο.
Ορισμένα softphone μπορεί επίσης να προσφέρουν πρόσθετες προηγμένες λειτουργίες, όπως φωνητικό ταχυδρομείο, προώθηση κλήσεων και δυνατότητα ενσωμάτωσης με άλλα εργαλεία επικοινωνίας, όπως η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και οι διαδικτυακές πλατφόρμες συσκέψεων. Οι συγκεκριμένες δυνατότητες και η τιμή τους ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο υπηρεσιών, επειδή ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να απαιτούν πρόσθετο κόστος.
Όταν επιλέγετε ένα πρόγραμμα softphone και έναν πάροχο υπηρεσιών, υπάρχουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψη:
Ποιότητα κλήσης: Η ποιότητα ήχου και βίντεο μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο και τις δυνατότητες της συσκευής που χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση αυτών των κλήσεων. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε ένα πρόγραμμα softphone που προσφέρει απόδοση κλήσεων υψηλής ποιότητας και επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις ήχου και βίντεο για βέλτιστη απόδοση.
Εργαλεία διαχείρισης επαφών: Πολλά προγράμματα softphone προσφέρουν εργαλεία για τη διαχείριση επαφών, για τη δυνατότητα προσθήκης, επεξεργασίας και διαγραφής καταχωρήσεων, καθώς και αναζήτησης και ταξινόμησης επαφών με βάση διαφορετικά κριτήρια. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να έχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται και να διευκολύνουν την οργάνωση.
Ιστορικό κλήσεων: Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν ένα αρχείο των προηγούμενων κλήσεων τους, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας και της ώρας της κλήσης, της διάρκειας και των στοιχείων επικοινωνίας του ατόμου που κάλεσαν. Αυτό μπορεί να είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την παρακολούθηση της δραστηριότητας κλήσεων.
Αποστολή μηνυμάτων κειμένου: Ορισμένα προγράμματα softphone προσφέρουν την επιλογή αποστολής και λήψης μηνυμάτων κειμένου είτε μέσω της χρήσης ενός ξεχωριστού πρωτοκόλλου ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου είτε ως μέρος του ίδιου του προγράμματος softphone. Αυτός μπορεί να είναι ένας βολικός τρόπος επικοινωνίας με άλλους και παρακολούθησης όλων των μηνυμάτων σε ένα μέρος.
Κλήση συνδιάσκεψης: Πολλά προγράμματα softphone προσφέρουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων συνδιάσκεψης, η οποία επιτρέπει σε πολλά άτομα να συμμετέχουν σε μια κλήση μαζί. Αυτό μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για επαγγελματικές συναντήσεις και άλλες συλλογικές συζητήσεις εντός της ομάδας εργασίας.
Συνολικά, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα πρόγραμμα softphone που προσφέρει μια σειρά λειτουργιών και δυνατοτήτων που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες της εταιρείας σας.
Ας δούμε πολλά πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση λογισμικού softphone:
Εξοικονόμηση κόστους: Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα softphone χρησιμοποιούν τη σύνδεση στο διαδίκτυο για να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις ή να στέλνουν μηνύματα. Επομένως, μπορούν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα, ειδικά για διεθνείς κλήσεις σε σύγκριση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα.
Ευελιξία και προσβασιμότητα: Τα softphone είναι εύκολα προσβάσιμα από οπουδήποτε στον κόσμο και από οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως φορητός υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο, επιτραπέζιος υπολογιστής ή tablet, γεγονός που τα καθιστά μια βολική επιλογή για απομακρυσμένους υπαλλήλους ή όσους πρέπει να παραμείνουν συνδεδεμένοι ενώ βρίσκονται εν κινήσει.
Βελτιωμένες λειτουργίες και δυνατότητες: Υπάρχουν πολλές προηγμένες λειτουργίες και δυνατότητες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της επιχειρηματικής επικοινωνίας μεταξύ των μελών της ομάδας. Ορισμένες από αυτές τις λειτουργίες περιλαμβάνουν την ανταλλαγή μηνυμάτων άμεσων συνομιλιών που επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, τις κλήσεις διάσκεψης, την κοινή χρήση οθόνης, την κοινή χρήση αρχείων, την εγγραφή κλήσεων και την απομακρυσμένη προώθηση κλήσεων που σας επιτρέπει να προωθείτε κλήσεις σε διαφορετικούς αριθμούς, εάν η πρώτη δεν απαντήθηκε.
Ενσωμάτωση με άλλα εργαλεία: Τα συστήματα softphone μπορούν να ενσωματωθούν με άλλα εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας, όπως πλατφόρμες άμεσων μηνυμάτων και διαδικτυακών συσκέψεων, που μπορούν να βοηθήσουν στον εξορθολογισμό των ροών εργασίας και στη βελτίωση της παραγωγικότητας. Πολλά λογισμικά τηλέφωνα μπορούν επίσης να ενσωματωθούν στις πλατφόρμες CRM που διαθέτετε, γεγονός που διασφαλίζει ότι κάθε κλήση δρομολογείται απευθείας στη σχετική επαφή στο σύστημά σας.
Επεκτασιμότητα: Τα softphone συνήθως προσφέρονται ως συνδρομητική υπηρεσία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν εύκολα να κλιμακωθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες μιας επιχείρησης με βάση την ανάπτυξή της.
Γενικά, η χρήση λογισμικού softphone μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να εξοικονομήσουν χρήματα, να βελτιώσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία εντός της ομάδας εργασίας και να βελτιώσουν την ευελιξία και την προσβασιμότητα των συστημάτων επικοινωνίας τους.
Μερικά πιθανά μειονεκτήματα της χρήσης λογισμικού softphone περιλαμβάνουν:
Εξάρτηση από τη σύνδεση στο Διαδίκτυο: Επειδή τα softphone βασίζονται στη σύνδεση στο διαδίκτυο για να λειτουργήσουν, ενδέχεται να μην είναι αξιόπιστη επιλογή σε περιοχές με κακή ή αναξιόπιστη υπηρεσία Διαδικτύου.
Περιορισμένη συμβατότητα: Τα softphone ενδέχεται να μην είναι συμβατά με όλες τις συσκευές ή τα λειτουργικά συστήματα, γεγονός που μπορεί να περιορίσει τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν ενημερωμένες τις συσκευές τους.
Πιθανοί κίνδυνοι ασφάλειας: Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε εργαλείο επικοινωνίας που βασίζεται στο διαδίκτυο, υπάρχει κίνδυνος να υποκλαπούν προσωπικές πληροφορίες από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη, ειδικά εάν συνδέεστε μέσω δημόσιας ασύρματης σύνδεσης.
Ήχος και βίντεο δυνητικά χαμηλότερης ποιότητας: Η ποιότητα του ήχου και των κλήσεων βίντεο ενδέχεται να μην είναι τόσο καλή όσο οι κλήσεις κατασκευασμένο με χρήση παραδοσιακού τηλεφωνικού συστήματος. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της σύνδεσης στο διαδίκτυο και τις δυνατότητες της συσκευής που χρησιμοποιείται.
Πιθανότητα για τεχνικά ζητήματα: Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε πρόγραμμα λογισμικού, τα softphone ενδέχεται να αντιμετωπίσουν περιστασιακά ορισμένα τεχνικά ζητήματα ή σφάλματα που μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ικανότητα πραγματοποίησης ή λήψης κλήσεων.
Ενώ τα softphone προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη και τις δύο πλευρές και να σκεφτείτε τυχόν πιθανά μειονεκτήματα πριν αποφασίσετε εάν αυτός ο τύπος λογισμικού είναι ο κατάλληλος για τον οργανισμό σας.
Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τύποι λογισμικού softphone, όπως:
Softphone για επιτραπέζιους υπολογιστές: Πρόκειται για προγράμματα λογισμικού εφαρμογών για επιτραπέζιους υπολογιστές που είναι εγκατεστημένα σε υπολογιστή ή φορητό υπολογιστή και επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις χρησιμοποιώντας ακουστικά ή το ενσωματωμένο μικρόφωνο και ηχεία του υπολογιστή.
Softphon για κινητά: Πρόκειται για μια εφαρμογή για κινητά που είναι εγκατεστημένη σε φορητή συσκευή, όπως smartphone ή tablet, και επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις και να λαμβάνουν εισερχόμενες κλήσεις χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο μικρόφωνο της συσκευής και ηχεία.
Softphones που βασίζονται σε πρόγραμμα περιήγησης: Η πρόσβαση σε αυτά γίνεται μέσω ενός προγράμματος περιήγησης και δεν απαιτείται η εγκατάσταση πρόσθετου λογισμικού στη συσκευή του χρήστη.
Υβριδικά softphone: Αυτός ο τύπος softphone μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από επιτραπέζιες όσο και από φορητές συσκευές και επιτρέπει στους χρήστες να εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ των δύο.
Κάθε τύπος softphone έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες, και η καλύτερη επιλογή για κάθε μεμονωμένο οργανισμό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις του.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team