Key takeaways
Pros
- Το IVR λειτουργεί εξαιρετικά
- Υψηλή ευελιξία και προσαρμογή
- Λογικές τιμές
- Εξαιρετική υποστήριξη πελατών 24/7
Cons
- Δεν είναι εύκολη η εγκατάσταση για νέους χρήστες
- Απαιτεί κάποιες γνώσεις και δεξιότητες κώδικα
Το IVR του LiveAgent αποδίδει πολύ καλά και δεν θα σας πάρει πολύ χρόνο για να βρείτε τη λειτουργία IVR, χάρη στη βελτιωμένη διεπαφή χρήστη. Αν και η ρύθμιση του IVR του LiveAgent δεν είναι η πιο εύκολη εργασία στον κόσμο, το γεγονός ότι η 24/7 υποστήριξη πελατών τους μπορεί να σας βοηθήσει ανά πάσα στιγμή. Το IVR του LiveAgent μπορεί να είναι πολύ ευέλικτο με λίγη υπομονή και λίγη ικανότητα. Ένας άλλος λόγος για να πάτε για το LiveAgent είναι η λογική τιμή για τα άλλα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του που πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε υπόψη για το κέντρο εξυπηρέτησης σας.
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα LiveAgent IVR
Το LiveAgent έχει μια εύκολη διαδικασία εγγραφής που είναι διαθέσιμη απευθείας από τον ιστότοπο. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί και να αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή web του LiveAgent. Μόλις φτάσετε εκεί, μπορείτε να ξεκινήσετε να ρυθμίζετε ολόκληρο το κέντρο εξυπηρέτησης LiveAgent, συμπεριλαμβανομένου του IVR. Περιλαμβάνεται ένας εύχρηστος οδηγός εκκίνησης για κάθε κανάλι επικοινωνίας που διαθέτει το LiveAgent. Μόλις ενεργοποιήσετε τις κλήσεις και προσθέσετε τον αριθμό VoIP σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στις ρυθμίσεις του και να ξεκινήσετε τη ρύθμιση του IVR σας.
Η ρύθμιση IVR του LiveAgent είναι λίγο ασυνήθιστη στην αρχή. Δεν προσφέρει οπτική αναπαράσταση των επιπέδων IVR, επομένως οποιοσδήποτε σχεδιασμός θα πρέπει να γίνει εκ των προτέρων. Η ρύθμιση και η διαμόρφωση του IVR πρέπει να γίνουν με τη δέσμη ενεργειών YAML. Εάν είναι η πρώτη φορά που εργάζεστε με αυτό, μην ανησυχείτε – υπάρχει ένας οδηγός διαθέσιμος και μπορείτε να βρείτε τον σύνδεσμο απευθείας στις ρυθμίσεις IVR στο LiveAgent. Εάν θέλετε να αποφύγετε τη σύνταξη ολόκληρου του IVR μόνοι σας, μπορείτε να επιλέξετε ένα παράδειγμα IVR εδώ, να το αντιγράψετε και να το προσαρμόσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Αν και αυτή η διαδικασία δημιουργίας ενός IVR δεν είναι η καλύτερη, μπορεί να γίνει ευκολότερη χάρη στην προσπάθεια που καταβλήθηκε για τη δημιουργία ενός πιο ολοκληρωμένου οδηγού με παραδείγματα. Μπορεί επίσης να παρέχει ένα εντελώς άλλο επίπεδο ευελιξίας για ειδικευμένους χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με αυτήν τη μέθοδο. Κάθε γραμμή εντολών ξεκλειδώνει ένα νέο επίπεδο ή μια ενέργεια στο IVR σας, ώστε να μπορείτε να κάνετε περίτεχνα IVR με λίγη ικανότητα και υπομονή. Η δημιουργία απλούστερων IVR μπορεί να σας πάρει μόλις λίγα λεπτά με τη χρήση των παραδειγμάτων IVR που αναφέρθηκαν προηγουμένως.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να προσθέσετε τις δικές σας εγγραφές στη ρύθμιση IVR ή να κατεβάσετε τα δείγματα εγγραφών από το άρθρο της πύλης υποστήριξης του LiveAgent . Πρέπει να τα προσθέσετε στο σύστημα με μη αυτόματο τρόπο. Το άρθρο έχει επίσης έναν χρήσιμο οδηγό που εξηγεί πώς να προσθέσετε εγγραφές στο σύστημα.
Αν και αυτός ο τύπος ρύθμισης δεν είναι ο καλύτερος, αυτό που το αντισταθμίζει περισσότερο είναι η υποστήριξη πελατών 24/7 του LiveAgent που μπορεί να σας βοηθήσει σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ζητήσετε από τους αντιπροσώπους υποστήριξης να δημιουργήσουν το IVR για εσάς, αφήνοντας το θέμα στους ειδικούς χωρίς να χρειάζεται να γράψετε ούτε μια γραμμή κώδικα. Δεν προσφέρει κάθε λογισμικό IVR αυτού του είδους τη βοήθεια, και γι’ αυτό το LiveAgent αξίζει έναν επιπλέον έπαινο, παρά την πιο περίπλοκη ρύθμιση.
Πώς αποδίδει το IVR;
Το LiveAgent IVR αποδίδει τόσο καλά όσο το σχεδιάζετε. Συνολικά, λειτουργεί χωρίς προβλήματα εάν έχει σχεδιαστεί καλά και παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία στους καλούντες. Δεν αντιμετώπισα ποτέ σημαντικά προβλήματα κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε από τις δοκιμές και η εμπειρία ήταν ευχάριστη. Είναι εύκολο να φτιάξετε και να ανεβάσετε τη δική σας εγγραφή, κάτι που σας δίνει μια εξαιρετική ευκαιρία να εξατομικεύσετε το IVR με την επωνυμία σας και να της δώσετε μια πιο επαγγελματική αίσθηση. Συνολικά, το IVR της LiveAgent θα κάνει τη δουλειά τέλεια αν είστε πρόθυμοι να καταβάλετε την προσπάθεια.
Τιμολόγηση
Η δυνατότητα IVR του LiveAgent είναι παρούσα μόνο στο πρόγραμμα Large που ξεκινά από 49$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Αυτό είναι το πιο εκτεταμένο πρόγραμμα του LiveAgent, που προσφέρει πλήρη λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου καθώς και άλλα σημαντικά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών. Ολόκληρη η επικοινωνία οργανώνεται μέσω ενός συστήματος καρτελών που χειρίζεται τα email, τη ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις εφαρμογές messenger, το τηλεφωνικό κέντρο και την πύλη πελατών σε ένα μέρος.
Συμπέρασμα
Αν και το IVR του LiveAgent δεν είναι ο καλύτερος υποψήφιος, κάνει τη δουλειά του πολύ καλά και σίγουρα δεν θα σας απογοητεύσει. Οι χρήστες που αναζητούν μια εύκολη ρύθμιση IVR μπορεί να αποθαρρυνθούν από τη διαδικασία δημιουργίας IVR του LiveAgent. Ωστόσο, το IVR μπορεί να κάνει θαύματα αν έχετε την προθυμία να μάθετε. Οι μη ειδικευμένοι χρήστες μπορούν πάντα να χρησιμοποιήσουν μία από τις προεπιλογές που περιλαμβάνονται στα άρθρα της πύλης πελατών του LiveAgent ή να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη 24/7 για να τους βοηθήσουν να προγραμματίσουν το IVR τους δωρεάν. Το IVR μπορεί να γίνει απίστευτα ευέλικτο και θα έχει εξαιρετικά καλή απόδοση όταν προγραμματιστεί σωστά.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς να σχεδιάσω τη ροή IVR μου
Το πρόγραμμα δημιουργίας IVR του LiveAgent βασίζεται στο σενάριο YAML αντί για ένα οπτικό πρόγραμμα δημιουργίας IVR. Εάν δυσκολεύεστε να κατανοήσετε τη διαδικασία, μπορείτε είτε να συμβουλευτείτε τον οδηγό IVR, να χρησιμοποιήσετε τα παραδείγματα IVR για να τα αντιγράψετε και να τα προσαρμόσετε ή να ζητήσετε από την ομάδα υποστήριξης πελατών περαιτέρω βοήθεια για την κατασκευή του IVR σας.