Key takeaways
Pros
- Εξαιρετικά προσαρμόσιμο
- Εύχρηστο
- Ισχυρό
Cons
- Η γλώσσα που χρησιμοποιείται μπορεί να προκαλέσει σύγχυση
- Η ανίχνευση γλώσσας μπορεί να είναι λίγο δύσχρηστη
Με τις πολλές διαμορφώσιμες επιλογές της, αυτή η δυνατότητα IVR είναι ιδανική για μεγαλύτερες επιχειρήσεις που θέλουν να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας τους. Ωστόσο, οι μικρές εταιρείες μπορούν να βρουν το λογισμικό της Infobip εξίσου χρήσιμο. Παρά τον τεράστιο αριθμό λειτουργιών και επιλογών, μπορείτε να το ρυθμίσετε χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως μπερδευτείτε ή χαθείτε.
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα Infobip IVR
Δοκίμασα το λογισμικό της Infobip στα Windows 10, αλλά μπορεί επίσης να τρέξει σε Linux. Η δημιουργία μιας δωρεάν δοκιμής με το Infobip ήταν εκπληκτικά κουραστική. Αφού έκανα κλικ στο κουμπί “εγγραφή”, προωθήθηκα στην έρευνα ικανοποίησης πελατών τους. Αφού κοίταξα γύρω από τον ιστότοπο, προσπάθησα να αποκτήσω τον δωρεάν λογαριασμό μου με τη βοήθεια των σελίδων εγγράφων. Αφού έκανα κλικ στα άρθρα, κατάφερα τελικά να εγγραφώ για έναν δωρεάν δοκιμαστικό λογαριασμό.
Αφού έλαβα ένα email επαλήθευσης και έναν κωδικό ενεργοποίησης που στάλθηκε στο τηλέφωνό μου, μπόρεσα να ξεκινήσω τη ρύθμιση της λειτουργίας IVR.
Ωστόσο, αυτό ήταν λίγο δύσκολο. Αν είστε σαν εμένα, θα νιώσετε χαμένοι αν αναζητάτε γνωστούς όρους όπως “ροή” ή “αυτοματισμός κλήσεων”. Το καλύτερο που είχα να κάνω ήταν να επιστρέψω στην πύλη υποστήριξης. Η εύρεση πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης της δυνατότητας IVR είναι αρκετά εύκολη. Ωστόσο, η τεκμηρίωση υποστήριξης δεν αναφέρει τη ρύθμιση στοιχείων όπως ένα προσωπικό προφίλ, ετικέτες, συμβάντα καναλιού κ.λπ. Μόλις το κάνετε αυτό, μπορείτε να ανατρέξετε στον οδηγό.
Αν και τα πρώτα βήματα ήταν λίγο απογοητευτικά, η πλοήγηση ήταν ομαλή από εκεί.
Για να ρυθμίσετε τη λειτουργία IVR, κάντε κλικ στις Στιγμές στο αριστερό μενού. Εάν το κάνετε αυτό για πρώτη φορά, το Infobip προσφέρει έναν σύντομο οδηγό που σας καθοδηγεί στα βασικά βήματα.
Συνεχίστε κάνοντας κλικ στο κουμπί Δημιουργία ροής και μετά στην Έναρξη από την αρχή.
Μετά από αυτό, θα έχετε μερικές επιλογές ενεργοποίησης για να διαλέξετε. Για να δημιουργήσετε ένα δέντρο τηλεφώνου, κάντε κλικ στο πλακίδιο Εισερχόμενη κλήση.
Τώρα, μπορείτε να αρχίσετε να παίζετε με τη λειτουργία IVR. Η διεπαφή χρήστη Infobip είναι πολύ απλή και διαισθητική, επομένως ακόμη και ένας νέος χρήστης δεν θα αισθάνεται χαμένος.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρχεία κειμένου σε ομιλία ή προηχογραφημένα αρχεία ήχου για να απαντήσετε αυτόματα σε μια εισερχόμενη κλήση με ένα μήνυμα. Μπορείτε απλώς να ανεβάσετε ένα αρχείο ήχου στο λογισμικό απευθείας από τον υπολογιστή σας. Για να προσαρμόσετε το μήνυμα κειμένου σε ομιλία, μπορείτε να επιλέξετε από πολλές επιλογές φωνής. Εκτός από αυτό, μπορείτε να διαμορφώσετε τον ρυθμό ομιλίας, τη διάρκεια παύσης και πολλά άλλα.
Το Infobip σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε πολύ απλά δέντρα κλήσεων καθώς και πιο σύνθετες ροές. Μπορείτε να προσθέσετε άλλα κανάλια επικοινωνίας στις διακλαδώσεις σας όπως SMS, email και Whatsapp messenger. Με αυτόν τον τρόπο, το Infobip δημιουργεί μια πολυκαναλική εμπειρία για εσάς και τους πελάτες σας.
Αυτό που μου αρέσει σε αυτό το λογισμικό είναι ο τεράστιος αριθμός επιλογών που προσφέρει. Μπορείτε να ορίσετε στόχους με δυνατότητα παρακολούθησης για το σύστημα IVR ή να το διαμορφώσετε ώστε να συλλέγει και να αποθηκεύει δεδομένα σχετικά με τα ψηφία που εισάγουν οι χρήστες.
Υπάρχουν πολλές προηγμένες επιλογές που μπορείτε να διαμορφώσετε για να δημιουργήσετε μια σύνθετη και εξαιρετικά προσαρμοσμένη ροή. Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας, το IVR σας μπορεί να είναι εντελώς απλό ή τόσο σύνθετο όσο θέλετε.
Πώς αποδίδει το IVR;
Παρά το γεγονός ότι τα πρώτα βήματα για τη ρύθμιση των δέντρων κλήσεων ήταν λίγο απογοητευτικά, η λειτουργικότητα αποδίδει καλά. Το Infobip είναι γνωστό για την αξιοπιστία του, επομένως δεν με εξέπληξε που όλα λειτούργησαν ομαλά και χωρίς προβλήματα. Αυτό το λογισμικό σάς επιτρέπει να παίζετε με τη διαμόρφωση, ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε όλα όσα χρειάζεστε. Ακόμη και οι πιο προηγμένες επιλογές είναι προσβάσιμες σε χρήστες χωρίς πολλές τεχνικές γνώσεις. Και, ακόμα κι αν χαθείτε ή μπερδευτείτε, η σελίδα τεκμηρίωσης Infobip είναι εύκολη στην πλοήγηση και προσφέρει πολλά άρθρα και οδηγίες για να σας βοηθήσει στην πορεία.
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση του Infobip είναι κυρίως προσαρμοσμένη. Η εύρεση των τιμών των βασικών πακέτων συνδρομής τους είναι δυνατή μόνο αφού έχετε δωρεάν λογαριασμό. Το Infobip έχει τρεις επιλογές τιμολόγησης – Στιγμές, Συνομιλίες, και Απαντήσεις. Για να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα IVR, θα χρειαστείτε το πακέτο Στιγμές που ξεκινά από 499€ το μήνα. Για να λάβετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών ή την ομάδα πωλήσεων.
Συμπέρασμα
Για να συνοψίσουμε τη δυνατότητα IVR του Infobip, έρχεται στο μυαλό η λέξη “λειτουργική”. Είναι εξαιρετικά διαμορφώσιμο, ενώ παραμένει προσβάσιμο σε όλους τους τύπους χρηστών. Με τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή και τα απλά αναπτυσσόμενα μενού, δεν θα νιώθετε χαμένοι ακόμα κι αν είναι η πρώτη φορά που δημιουργείτε ένα δέντρο κλήσεων. Η επιλογή πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πραγματικά πολυκαναλική εμπειρία για τους πελάτες σας. Επιπλέον, μπορείτε να ρυθμίσετε την παρακολούθηση απευθείας στο IVR, ώστε το τηλεφωνικό σας κέντρο να παραμένει πάντα στην κορυφή των KPI του. Παρά τις μικρές δυσκολίες, το Infobip είναι ένα καταπληκτικό λογισμικό τόσο για μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν ένα κέντρο επαφής όσο και για μεγάλους ηγέτες του κλάδου που πρέπει να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τις διαδικασίες τους.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να ενσωματώσω το IVR της Infobip με το CRM μου
Για να λάβετε πληροφορίες από βάση δεδομένων τρίτου μέρους ή CRM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Call API. Προσθέστε μια διεύθυνση URL του συστήματος που θέλετε να ενσωματώσετε στη ροή. Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση URL είναι σωστή, ώστε η ροή να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί της. Μετά από αυτό, καθορίστε μια μέθοδο που θα χρησιμοποιήσει η ροή για την αποστολή αιτημάτων στη διεύθυνση URL. Μόλις το κάνετε αυτό, θα πρέπει να είστε έτοιμοι. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα στην πορεία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών της Infobip.
Το IVR μου δεν λειτουργεί
Ελέγξτε ξανά τη σχεδίαση ροής IVR για σφάλματα και διορθώστε τα. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με το IVR σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να συμβουλευτείτε την ενότητα βοήθειας της Infobip ή να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών για βοήθεια.