Key takeaways
Pros
- Εύκολο στη ρύθμιση και χρήση
- Προσιτή τιμή
- Προσαρμόσιμο
Cons
- Λείπει το σεμινάριο
- Μπορεί κατά καιρούς να είναι λίγο ασταθές
Η φιλική προς το χρήστη διεπαφή σάς προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών για το πώς να ρυθμίσετε τις παραμέτρους των κλάδων κλήσεων χωρίς να είναι χαοτική για τους νέους χρήστες. Μπορείτε να προωθήσετε κλήσεις, να αναπαράγετε προηχογραφημένα μηνύματα ή ακόμα και να διαμορφώσετε αιτήματα HTTP. Εκτός από τη μικρή ταλαιπωρία της μη ύπαρξης ενός σεμιναρίου στην αρχή, το λογισμικό IVR του CloudTalk δεν είναι καθόλου ελλιπές. Και αν ψάχνετε για αξιόπιστο λογισμικό που σας επιτρέπει να παίζετε με το μενού IVR, αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για εσάς.
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα CloudTalk IVR
Η δημιουργία δοκιμαστικού λογαριασμού με το CloudTalk είναι κάτι το τέλειο. Μόλις συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, λαμβάνετε αυτόματα έναν αριθμό τηλεφώνου και πίστωση 5€. Μόλις συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα δείτε μια καθαρή και φιλική προς το χρήστη διεπαφή με πίνακα ελέγχου και μενού στην αριστερή πλευρά. Στον πίνακα ελέγχου, μπορείτε να δείτε μια απλή επισκόπηση των κλήσεων σας και τη δραστηριότητα του κέντρου επικοινωνίας σας. Αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για μικρότερες ομάδες που μπορούν να αναλύσουν αμέσως τη δραστηριότητα κλήσεων τους.
Για να ξεκινήσετε τη διαμόρφωση της λειτουργίας IVR, μεταβείτε στην καρτέλα Αριθμοί στο μενού. Στη συνέχεια, συνεχίστε κάνοντας κλικ στο κουμπί Επεξεργασία δίπλα στον αριθμό τηλεφώνου με τον οποίο θέλετε να εργαστείτε.
Μετά από αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία και την προσαρμογή κλάδων κλήσεων.
Αυτό που μου άρεσε στο λογισμικό IVR CloudTalk είναι το πόσο προσαρμόσιμο είναι ενώ παραμένει φιλικό προς τον χρήστη. Μπορείτε να διαμορφώσετε κάθε τμήμα του κλάδου και ακόμη να δημιουργήσετε πιο σύνθετα μενού IVR πολλαπλών επιπέδων.
Μπορείτε να προωθήσετε κλήσεις και να εκχωρήσετε αναπάντητες κλήσεις σε άλλους αντιπροσώπους, ομάδες ή τμήματα πολύ εύκολα. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε και ακόμη πιο προηγμένες ενέργειες που μπορείτε να διαμορφώσετε. Ωστόσο, εξακολουθεί να παραμένει εξαιρετικό και εύκολο στην πλοήγηση, έτσι ώστε ακόμη και οι λιγότερο έμπειροι χρήστες της τεχνολογίας να μπορούν να λάβουν ό,τι χρειάζονται και να μην χαθούν.
Μπορείτε να προσθέσετε ένα μήνυμα στον κλάδο κλήσεων κάνοντας κλικ στο πλακίδιο IVR στο μενού. Εκεί, μπορείτε να ρυθμίσετε ένα μήνυμα κειμένου σε ομιλία ή μια εγγραφή ήχου. Μπορείτε είτε να ανεβάσετε ένα αρχείο ήχου από τον υπολογιστή σας είτε να το εγγράψετε απευθείας στο CloudTalk.
Κάτι που εκτιμώ σχετικά με αυτό το λογισμικό είναι η επιλογή αποστολής φωνητικού μηνύματος στο email του αντιπροσώπου. Μπορείτε να διαμορφώσετε το IVR σας ώστε να καταγράφει το φωνητικό μήνυμα ενός πελάτη και όχι μόνο να ειδοποιεί τον αντιπρόσωπό σας σχετικά, αλλά να το στέλνει ως συνημμένο email. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απλοποιήσετε την επικοινωνία στο κέντρο επικοινωνίας σας και να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνονται όλα τα ερωτήματα των πελατών.
Η προσθήκη ενός γρήγορου σεμιναρίου θα ήταν μία από τις προτάσεις μου για τη βελτίωση της λειτουργικότητας IVR του CloudTalk. Παρόλο που το λογισμικό είναι εύκολο στη χρήση, μπορεί να είναι χαοτικό για ορισμένους λιγότερο έμπειρους χρήστες. Ένας γρήγορος οδηγός για τις βασικές επιλογές και τη ρύθμιση μπορεί να βοηθήσει πολυάσχολους αντιπροσώπους και διαχειριστές να εξοικονομήσουν χρόνο περιήγησης στο κέντρο υποστήριξης. Βέβαια, το CloudTalk προσφέρει ένα εκπαιδευτικό βίντεο στον ιστότοπο, ώστε να μπορείτε να βρείτε έναν προσβάσιμο οδηγό εάν τον χρειάζεστε.
Πώς αποδίδει το IVR;
Η λειτουργία IVR του CloudTalk είναι αξιόπιστη και λειτουργεί ακριβώς όπως προβλέπεται. Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μικρών κέντρων επικοινωνίας με βασικές διακλαδώσεις κλήσεων, καθώς και μεγαλύτερων εταιρειών με τις διάφορες διαμορφώσεις και τις πολυκάναλες επιλογές του. Το περιβάλλον χρήστη του είναι σαφές και συνοπτικό, καθιστώντας το εύκολο στη χρήση για οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από το επίπεδο τεχνικής του επάρκειας. Αν και λείπει ένα σεμινάριο εγκατάστασης, η λειτουργικότητα δεν είναι δύσκολο να την καταλάβουμε.
Τιμολόγηση
Το CloudTalk παρέχει τη λειτουργία IVR στο δεύτερο επίπεδο τιμολόγησης – το βασικό πρόγραμμα. Συνοδευόμενο από άλλες δυνατότητες, μπορείτε να αγοράσετε αυτό το πρόγραμμα με 30$ ανά χρήστη το μήνα.
Συμπέρασμα
Για πολλούς ανθρώπους, υπάρχει κάτι εγγενώς χαοτικό όταν πρόκειται για τη ρύθμιση οποιουδήποτε είδους αυτοματισμού. Τα καλά νέα είναι ότι το CloudTalk καθιστά απίστευτα εύκολη και προσιτή τη διαμόρφωση του μενού IVR και την έναρξη της αυτοματοποίησης των ροών κλήσεων. Με μια εύκολη στην πλοήγηση διεπαφή, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως χαθείτε με τεράστια μπλοκ κώδικα και μεταβλητές που δεν καταλαβαίνετε. Το λογισμικό IVR του CloudTalk καθιστά πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς φυσικά τα βήματα που πρέπει να κάνει ένας χρήστης για να διαμορφώσει τη δική του αυτοματοποιημένη ροή κλήσεων. Η λειτουργικότητα IVR του CloudTalk μπορεί να βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις στις καθημερινές λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας με λογικό κόστος, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων.
Frequently Asked Questions
Δεν ξέρω αν η κλήση μου έπεσε στην ουρά ή στο IVR
Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν μια κλήση έπεσε στο IVR σας, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε τη σχεδίαση ροής. Χρησιμοποιώντας τη διαδρομή Ροή κλήσεων, μπορείτε να δείτε πότε οι Αναπάντητες Κλήσεις > φιλτραρισμένες ανά ομάδα θα είχαν πέσει. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε το Ιστορικό κλήσεων στην ενότητα Στατιστικά για να δείτε τα στατιστικά στοιχεία των αναπάντητων κλήσεων.
Το IVR μου δεν λειτουργεί
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά για τυχόν λάθη στη σχεδίαση ροής IVR και αφαιρέστε τα. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε δυσκολίες με το IVR σας, συμβουλευτείτε την ενότητα βοήθειας του CloudTalk για να δείτε εάν υπάρχουν διαθέσιμες λύσεις για το πρόβλημά σας ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.