Key takeaways
Pros
- Εύκολη δημιουργία επιπέδων IVR
- Προχωρημένες επιλογές
- Εύκολο στη χρήση μόλις το αποκτήσετε
- Τιμολόγηση και δωρεάν πρόγραμμα
Cons
- Η διεπαφή χρήστη είναι δύσκολη στην πλοήγηση
- Ξεπερασμένοι οδηγοί
Το Bitrix24 IVR έχει εξαιρετική απόδοση, αν και μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο για να συνηθίσετε στην πλοήγηση αυτής της πλούσιας σε δυνατότητες λύσης. Η εύρεση των ρυθμίσεων IVR μπορεί να διαρκέσει λίγο χρόνο, αλλά μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι μόλις το κάνετε, η ρύθμιση θα είναι φιλική προς το χρήστη και οι λειτουργίες θα λειτουργήσουν όπως προβλέπεται. Το Bitrix24 είναι υπέροχο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι κάτι παραπάνω από προσιτή η τιμή του και διαθέτει ένα δωρεάν πρόγραμμα χωρίς να χρειάζεται πληροφορίες πληρωμής.
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα Bitrix24 IVR
Το να ξεκινήσετε με το Bitrix24 γενικά είναι μια εύκολη δουλειά που απαιτεί να ολοκληρώσετε τη δωρεάν εγγραφή σας. Αφού επιβεβαιώσετε το email, θα αποκτήσετε αμέσως πρόσβαση στον χώρο εργασίας σας. Η όλη διαδικασία ήταν γρήγορη και δεν περιελάμβανε μεγάλες αναμονές. Όταν αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή Bitrix24, μπορείτε να ξεκινήσετε την περιήγηση στο εκτενές μενού. Το Bitrix24 συνοδεύεται από μια εφαρμογή web, καθώς και μια εφαρμογή με δυνατότητα λήψης για τον υπολογιστή σας. Χρησιμοποίησα την web εφαρμογή για αυτήν τη δοκιμή.
Το μενού μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους νέους χρήστες, καθώς υπάρχουν πολλά εικονίδια χωρίς ορατές περιγραφές μέχρι να τοποθετήσουν το ποντίκι τους πάνω τους. Η web εφαρμογή διαθέτει επίσης ένα widget αναζήτησης και την επιλογή αναδιάταξης ή απόκρυψης εικονιδίων μενού, γεγονός που κάνει τη ροή εργασίας ελαφρώς ευκολότερη. Μου πήρε λίγο χρόνο για να μάθω πού μπορώ να βρω την επιλογή δημιουργίας IVR στο Bitrix24. Η εφαρμογή έχει έναν ενσωματωμένο οδηγό βοήθειας, αλλά ήταν ξεπερασμένος και επομένως δεν ήταν χρήσιμος.
Το μενού στον οδηγό φαινόταν πολύ διαφορετικό από την εφαρμογή που χρησιμοποιούσα τη στιγμή της σύνταξης αυτής της αξιολόγησης. Για όσους ενδιαφέρονται να βρουν τις ρυθμίσεις IVR στο Bitrix24, μεταβείτε στο CRM στο αριστερό μενού, επιλέξτε Πρόσθετα από το επάνω μενού, κάντε κλικ στο Τηλεφωνία, κάντε κλικ στην επιλογή Διαμόρφωση τηλεφωνίας και, τέλος, επιλέξτε Μενού φωνής και Προσθήκη μενού.
Η διαδικασία δημιουργίας της Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης δεν είναι δύσκολη και είναι αρκετά απλή. Το Bitrix24 προσφέρει πολλές επιλογές προσαρμογής, κάτι που είναι πάντα καλό για τους χρήστες που θέλουν να είναι συγκεκριμένοι στον τρόπο με τον οποίο θέλουν να λειτουργεί το IVR τους. Στο επάνω μέρος, έχετε την επιλογή να γράψετε ένα κείμενο για την επιλογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία ή μπορείτε να ανεβάσετε το δικό σας αρχείο ήχου. Αυτή η εγγραφή θα αναπαράγεται όταν ένας καλών συνδεθεί στο IVR.
Η δημιουργία δεν περιλαμβάνει μια διαδικασία σχεδίασης διεπαφής χρήστη, αλλά μάλλον την επιλογή να επιλέξετε ποια ενέργεια θα εκτελέσει κάθε ένας από τους αριθμούς στο πληκτρολόγιο κλήσης του καλούντος. Έχετε την τυπική επιλογή των αριθμών προώθησης, την κατεύθυνσή τους σε άλλους χρήστες και πολλά άλλα. Συνολικά, η διαδικασία είναι πολύ απλή και χρειάζεται σύντομο χρονικό διάστημα για να ολοκληρωθεί εάν είστε εξοικειωμένοι με συστήματα IVR.
Όταν ολοκληρώσετε τη ρύθμιση του IVR, απλώς κάντε κλικ στην Αποθήκευση. Τώρα, για να εφαρμόσετε το IVR σας, πρέπει να το συνδέσετε σε έναν αριθμό. Μεταβείτε στην Τηλεφωνία > Σύνδεση > Διαμόρφωση αριθμών > επιλέξτε έναν αριθμό/PBX και ενεργοποιήστε το μενού Voice στην ενότητα δρομολόγησης εισερχόμενων κλήσεων. Αυτό είναι όλο, το IVR σας συνδέεται μετά από αυτά τα βήματα.
Πώς αποδίδει το IVR;
Ευτυχώς, η κλήση με το IVR του Bitrix24 είναι εύκολη και όλα λειτουργούν ακριβώς όπως έπρεπε κατά τη δημιουργία του IVR σας. Έκανα μερικές δοκιμαστικές κλήσεις και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με την απόδοση του IVR. Το ίδιο το IVR είναι τόσο καλό όσο το ρυθμίζετε εσείς, το Bitrix24 δεν θα σταθεί εμπόδιο στο δρόμο σας. Δεν υπήρχαν σφάλματα ή άλλα προβλήματα κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε από τις δοκιμαστικές μου κλήσεις.
Συνολικά, οι καλούντες σας μπορούν να περιμένουν και να βιώσουν τη συνηθισμένη εμπειρία IVR που τους συνδέει ομαλά με τα σωστά τμήματα. Είτε προτιμάτε μια φωνή κειμένου σε ομιλία είτε τις δικές σας ηχογραφήσεις, η συνολική εμπειρία είναι καλή και δεν έχω κανένα σημαντικό παράπονο.
Τιμολόγηση
Τώρα, η τιμολόγηση του Bitrix24 είναι σίγουρα ένα από τα κυριότερα σημεία του. Αντί να πληρώνετε με τη χρήση, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα προγράμματα τιμολόγησης. Αυτή η τιμή περιορίζεται μόνο από τον αριθμό των χαρακτηριστικών και τον αποθηκευτικό χώρο. Το καλύτερο μέρος είναι ότι το Bitrix24 έρχεται επίσης με ένα δωρεάν πρόγραμμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε τεράστια χρηματικά ποσά για να αποκτήσετε μια δυνατότητα IVR.
Δωρεάν πρόγραμμα
Το δωρεάν πρόγραμμα προσφέρει 5GB αποθηκευτικού χώρου, καθώς και πρόσβαση σε λειτουργίες συνεργασίας, εργασίες και έργα, CRM, drive, κέντρο επικοινωνίας και πρόγραμμα δημιουργίας ιστοτόπων. Προσφέρει μεγάλη αξία και λειτουργικότητα για μια δωρεάν λύση.
Βασικό πρόγραμμα
Το βασικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 24GB αποθηκευτικού χώρου, αποτελείται από κάθε δυνατότητα από το δωρεάν πακέτο και προσθέτει τη δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Κοστίζει 49$ το μήνα για 5 χρήστες.
Στάνταρ πρόγραμμα
Το στάνταρ πρόγραμμα προσφέρει 100GB αποθηκευτικού χώρου, κάθε δυνατότητα από τα δύο προηγούμενα προγράμματα και προσθέτει λειτουργίες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών εγγράφων. Κοστίζει 99$ το μήνα για 50 χρήστες.
Επαγγελματικό πρόγραμμα
Το επαγγελματικό πρόγραμμα προσφέρει 1024GB αποθηκευτικού χώρου, κάθε δυνατότητα από τα προηγούμενα προγράμματα και προσθέτει νέες δυνατότητες, όπως ευφυΐα πωλήσεων, αυτοματισμό και HR. Κοστίζει 199$ το μήνα για 100 χρήστες.
Συμπέρασμα
Το IVR του Bitrix24 λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά συνολικά η λύση μπορεί να είναι δύσκολη στη χρήση για εντελώς νέους χρήστες. Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να σας εμποδίσει να το θεωρήσετε ως το αποκλειστικό σας λογισμικό IVR. Το Bitrix24 έχει προσιτή τιμολόγηση, εξαιρετικές δυνατότητες και λειτουργεί εξαιρετικά όταν αφιερώνετε χρόνο για να μάθετε πώς να το χρησιμοποιείτε. Είναι ένας ισχυρός υποψήφιος για οποιοδήποτε τηλεφωνικό κέντρο.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να βρω την επιλογή IVR στο Bitrix24
Το Bitrix24 είναι μια σύνθετη λύση με πολλά εργαλεία και δυνατότητες, οπότε μην ανησυχείτε αν η εύρεση του IVR φαίνεται δύσκολη. Μεταβείτε στο CRM στο αριστερό μενού πλοήγησης και, στη συνέχεια, επιλέξτε Πρόσθετα από το επάνω μενού. Κάντε κλικ στη Τηλεφωνία και μετά Διαμόρφωση Τηλεφωνίας. Επιλέξτε μενού Φωνή και τέλος μενού Προσθήκη. Εδώ μπορείτε να ξεκινήσετε την κατασκευή του IVR σας. Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να βρείτε την επιλογή IVR, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά εάν έχετε το σωστό πρόγραμμα που επιτρέπει το IVR.
Δεν ξέρω πώς να συνδέσω το IVR σε έναν συγκεκριμένο αριθμό στο Bitrix24
Πρέπει να ενεργοποιήσετε το μενού Φωνής για κάθε αριθμό ξεχωριστά, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μία από τις ροές IVR. Μεταβείτε στην επιλογή Τηλεφωνία > Σύνδεση > Διαμόρφωση αριθμών. Στη συνέχεια, επιλέξτε έναν αριθμό/PBX και στην ενότητα δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων κάντε κλικ στο μενού ενεργοποίηση Φωνής.