Key takeaways
Pros
- Μια πλήρως εξοπλισμέηο λειτουργία βάσης γνώσεων
- Εξαιρετικός επεξεργαστής κειμένου
- Καλοσχεδιασμένη διεπαφή
Cons
- Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει καλύτερα χαρακτηριστικά οργάνωσης
Η βάση γνώσεων Zoho Desk προσφέρει όλα όσα θέλετε από ένα λογισμικό βάσης γνώσεων. Είναι εύκολη στη χρήση, προσφέρει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Δεν υπάρχουν πολλά παράπονα για τη βάση γνώσεων του Zoho Desk. Το μόνο που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι τα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με διαφορετικά μέρη του εκτεταμένου σετ εργαλείων Zoho Desk, καθώς και η συνολική τιμή και αξία.
Ξεκινώντας με το Zoho Desk
Το Zoho Desk είναι μια πολύ γνωστή λύση κέντρου υποστήριξης που καλύπτει τις ανάγκες υποστήριξης πελατών μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων παγκοσμίως. Είναι γνωστό για το πολύ ικανό σύστημα καρτελών που μπορεί να χειριστεί κανάλια επικοινωνίας σημαντικά για τη γενική επικοινωνία των πελατών. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα Zoho Desk Community, η οποία είναι ουσιαστικά το όνομα της λύσης για μια βάση γνώσεων.
Το να ξεκινήσετε με το Zoho Desk είναι τόσο εύκολο όσο η δημιουργία του δοκιμαστικού σας λογαριασμού. Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος μέχρι να αρχίσετε να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή χρήστη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγγραφείτε και να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσετε κλήσεις επίδειξης ή να παρέχετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας για να ξεκινήσετε, κάτι που εκτιμάται πάντα από οποιοδήποτε είδος λογισμικού.
Το Zoho Desk είναι μια καλά σχεδιασμένη εφαρμογή με απλή αλλά πολύ αποτελεσματική διεπαφή. Φαίνεται επαγγελματικό και είναι εύκολο στην πλοήγηση. Έχετε τις επιλογές του κύριου μενού τονισμένες με μια σκούρα γραμμή με αντίθεση στο επάνω μέρος της web εφαρμογής. Η διεπαφή χρήστη στο Zoho Desk είναι πολύ απλή και τακτοποιημένη, αν και προσωπικά βρήκα κάποια πράγματα λίγο μπερδεμένα. Για παράδειγμα, η δυνατότητα βάσης γνώσεων στο Zoho Desk ονομάζεται Κέντρο Εξυπηρέτησης. Αυτό μπορεί να ήταν απλώς ένα μικρό δικό μου σφάλμα, αλλά μου πήρε μερικά λεπτά στο Google για να συνειδητοποιήσω πόσο εύκολα προσβάσιμη είναι η λειτουργία βάσης γνώσεων στην εφαρμογή.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Μια άλλη μικρή σύγχυση προέκυψε όταν τελικά άνοιξα τη βάση γνώσεων και δεν μπορούσα να βρω την επιλογή να γράψω ένα νέο άρθρο. Για όσους το διαβάζουν πριν το χρησιμοποιήσετε μόνοι σας, μπορείτε να βρείτε την επιλογή κάτω από το κουμπί συν στη δεξιά πλευρά του επάνω πίνακα μενού. Πρέπει να πω ότι αυτό το κουμπί θα μπορούσε να είναι πολύ πιο εμφανές για να κάνει τη διεπαφή χρήστη λίγο πιο εμφανή για τους νέους χρήστες. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό που ακολουθεί είναι πραγματικά ένα παράδειγμα υπέροχου σχεδιασμού.
Ο επεξεργαστής άρθρων της βάσης γνώσεων είναι απλά υπέροχος. Όλες οι βασικές λειτουργίες γραφής και μορφοποίησης είναι ορατές αμέσως, καθώς και τα πεδία κειμένου και οι επιλογές συνημμένων. Δεν υπάρχουν παράπονα για τον επεξεργαστή κειμένου βάσης γνώσεων του Zoho Desk. Έχετε επίσης ορισμένες πρόσθετες ρυθμίσεις για το SEO, τα δικαιώματα, τη λήξη του άρθρου, τις κατηγορίες και μερικές ακόμη.
Η εργασία με τον επεξεργαστή άρθρων είναι ομαλή και δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε καμία λειτουργικότητα ανά πάσα στιγμή. Η σύνταξη άρθρων δεν είναι καθόλου προβληματική και μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενσωμάτωσης βίντεο, κώδικα HTML, πινάκων και άλλων στοιχείων. Μπορείτε πάντα να μεταβείτε σε προβολή πλήρους οθόνης για καλύτερη εστίαση στο γραπτό σας. Αυτή είναι πραγματικά μια εξαιρετική βάση γνώσεων που δεν της λείπει τίποτα σημαντικό.
Όταν αποθηκεύετε το άρθρο σας, μπορείτε να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη της βάσης γνώσεων για να δείτε όλα τα άρθρα. Η οργάνωση άρθρων, αν και επαρκής ως προς τη λειτουργικότητά της, θα μπορούσε να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να επιλέξετε μια κατηγορία άρθρου μέσα σε κάθε λεπτομέρεια του άρθρου, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξετε κατηγορίες άρθρων σε μία μαζική ενέργεια. Πρέπει να αλλάξετε την κατηγορία για κάθε άρθρο ξεχωριστά, επομένως μην ξεχάσετε να το κάνετε πριν δημοσιεύσετε το άρθρο.
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση του Zoho Desk συνοδεύεται από τρία προγράμματα με διαφορές τιμών ανάλογα με το εάν θέλετε να πληρώσετε ετήσια ή μηνιαία συνδρομή. Κάθε πρόγραμμα κλιμακώνει τα σύνολα λειτουργιών με την τιμή, επομένως εναπόκειται μόνο σε εσάς να αποφασίσετε πόσα θέλετε να πληρώσετε για αυτό το λογισμικό βάσης γνώσεων.
Standard
Το πρόγραμμα Standard είναι το φθηνότερο πρόγραμμα Zoho Desk και κοστίζει 20€ ανά χρήστη το μήνα ή 15€ ανά χρήστη το μήνα με την ετήσια συνδρομή. Προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες του κέντρου υποστήριξης, όπως 5 κανάλια email, κέντρο εξυπηρέτησης (βάση γνώσης), πέντε προηγμένες web φόρμες και μία υποστήριξη επωνυμίας μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ άλλων.
Professional
Το πρόγραμμα Professional κοστίζει 30€ ανά χρήστη το μήνα ή 23€ ανά χρήστη το μήνα με την ετήσια συνδρομή. Με αυτό το πρόγραμμα λαμβάνετε τα πάντα από το Standard πρόγραμμα σε μεγαλύτερους όγκους – δέκα κανάλια email, δέκα προηγμένες web φόρμες ανά τμήμα, μια λειτουργία τηλεφωνίας και πολλά άλλα.
Enterprise
Το πρόγραμμα Enterprise ξεκινά από 50€ ανά χρήστη το μήνα ή 40€ ανά χρήστη το μήνα με την ετήσια συνδρομή. Λαμβάνετε ολόκληρο το διαθέσιμο σύνολο δυνατοτήτων Zoho Desk, το οποίο περιλαμβάνει ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης πολλαπλών επωνυμιών και δυνατότητες προσαρμογής HTML.
Συμπέρασμα
Συνολικά, η δυνατότητα βάσης γνώσεων του Zoho Desk είναι ένας ισχυρός υποψήφιος. Παίρνετε όλα όσα χρειάζεστε από ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και είναι απίθανο να μην βρείτε τις δυνατότητες που περιμένετε ή χρειάζεστε από ένα πρόγραμμα επεξεργασίας βάσης γνώσεων. Η διεπαφή χρήστη είναι εύκολη στην πλοήγηση και δεν θα αντιμετωπίσετε σφάλματα με αυτήν τη λύση. Αν και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ελαφρώς καλύτερες οργανωτικές δυνατότητες για τη διαχείριση των άρθρων σας, αυτό είναι μόνο ένα μικρό πρόβλημα σε ένα κατά τα άλλα αποδοτικό λογισμικό βάσης γνώσεων.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να βρω τη βάση γνώσεων στο Zoho Desk
Η βάση γνώσεων του Zoho Desk ονομάζεται Κέντρο Εξυπηρέτησης. Απλώς κάντε κλικ στο Κέντρο Εξυπηρέτησης στο επάνω μενού και θα ανακατευθυνθείτε στη βάση γνώσεων Zoho Desk.
Δεν ξέρω πώς να δημιουργήσω ένα νέο άρθρο στη βάση γνώσεων Zoho Desk
Τα άρθρα βάσης γνώσεων Zoho Desk μπορούν να δημιουργηθούν κάνοντας κλικ στο κουμπί συν στο επάνω πλαίσιο μενού. Μπορείτε να βρείτε την επιλογή δημιουργίας νέου άρθρου εκεί.