Key takeaways
Pros
- Καλή πλοήγηση και διεπαφή
- Εξαιρετική λειτουργικότητα και ενσωμάτωση βάσης γνώσεων
- Μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν
Cons
- Μια ελαφρώς μπερδεμένη υλοποίηση
- Μπορεί να γίνει ακριβό με προγράμματα επί πληρωμή
Το Jira Service Management είναι ένα πλήρες λογισμικό για τη διαχείριση έργων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Προσφέρει μεγάλη ευελιξία και προσαρμοστικότητα, καθώς και ένα σύγχρονο πρόγραμμα επεξεργασίας άρθρων που κάνει το γράψιμο απίστευτα εύκολο. ειδικά χάρη σε μια μοναδική εντολή που προσφέρει πρόσθετη λειτουργικότητα. Το Jira Service Management είναι δωρεάν, αλλά μπορεί επίσης να είναι αρκετά ακριβό με ορισμένα από τα προγράμματα επί πληρωμή. Διαβάστε περισσότερα για τη βάση γνώσεων Jira Service Management στην πλήρη αξιολόγηση παρακάτω.
Ξεκινώντας με το Jira Service Management
Το Jira Service Management είναι ένα εκτενές λογισμικό που μπορεί να σας βοηθήσει με τη διαχείριση επιχειρηματικών έργων. Μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά έργα για διάφορα τμήματα και να διαχειριστείτε τα οικονομικά, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και πολλά άλλα. Κάθε τμήμα έχει ξεχωριστή βάση γνώσεων, γεγονός που καθιστά εύκολη την πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες ανά πάσα στιγμή.
Η βασική έκδοση του Jira Service Management προσφέρει ένα περιορισμένο (αλλά και πάλι αρκετά πλούσιο) σύνολο δυνατοτήτων και είναι δωρεάν, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να ξεκινήσετε χωρίς να πληρώσετε τίποτα. Δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο. Απλώς μεταβείτε στον ιστότοπο του Jira Service Management και συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας σε λίγα λεπτά και να ξεκινήσετε την περιήγηση. Ωστόσο, πρώτα πρέπει να επιλέξετε ποιο πρότυπο έργου θέλετε να χρησιμοποιήσετε και να προσθέσετε λεπτομέρειες έργου στο πρότυπο. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για να σας βοηθήσει να επιλέξετε τα σωστά εργαλεία για την εργασία χωρίς να περιηγηθείτε σε εκτεταμένα καταστήματα εφαρμογών. Η βάση γνώσεων είναι μέρος κάθε έργου, επομένως θα την έχετε ανεξάρτητα από το ποιο θα επιλέξετε.
Μόλις ολοκληρώσετε με το πρότυπο του έργου σας, θα εισαχθεί στον πίνακα εργαλείων διαχείρισης υπηρεσιών Jira. Φαίνεται εξαιρετικό και μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα σύντομο εισαγωγικό σεμινάριο που εξηγεί πώς λειτουργεί η διεπαφή. Η διεπαφή φαίνεται αρκετά μοντέρνα και κάνει ό,τι μπορεί για να διατηρεί τα πράγματα απλά και εύκολα στην πλοήγηση. Αυτό μπορεί να αλλάξει μόλις προσθέσετε περισσότερα έργα, αλλά η κύρια διεπαφή θα πρέπει να παραμείνει όσο πιο απλή μπορεί ανεξάρτητα. Μόλις το ολοκληρώσετε, μπορείτε να δείτε τα έργα σας στον πίνακα ελέγχου.
Μόλις κάνετε κλικ σε αυτό, μπορείτε να δείτε ολόκληρο τον πίνακα εργαλείων του έργου και μια κενή διεπαφή που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες του έργου. Υπάρχουν δύο ορατά μενού, το επάνω μενού είναι για τη γενική πλοήγηση στο Jira Service Management και το δεύτερο στην αριστερή πλευρά είναι ένα μενού για ένα μεμονωμένο έργο που ανοίγετε. Μπορείτε να βρείτε την επιλογή βάσης γνώσεων εδώ. Κάθε ξεχωριστό έργο έχει μια βάση γνώσεων σε αυτό το μενού, επομένως δεν θα μπερδεύεστε κάθε φορά που κάνετε εναλλαγή μεταξύ έργων.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Η διεπαφή βάσης γνώσεων φαίνεται απλή και οργανωμένη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν χαοτικές αναζητήσεις και δυσκολίες κατά τη διάρκεια της εργασίας σας. Σας προσκαλεί επίσης να αρχίσετε να γράφετε αμέσως. Δεν συμβαίνουν πολλά άλλα – δεν υπάρχουν επιλογές κατηγορίας, φάκελοι ή ρυθμίσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει ανάγκη για αυτά. Κάθε ρύθμιση μπορεί να βρεθεί στα γενικά κάθε αντίστοιχου έργου και κάθε έργο αντιπροσωπεύει μια ξεχωριστή κατηγορία βάσης γνώσεων. Αυτό κάνει την οργάνωση αρκετά εύκολη.
Όταν προσπάθησα να δημιουργήσω τη βάση γνώσεών μου, έλαβα ένα μήνυμα σφάλματος. Αυτό συνέβη πολλές φορές ακόμη και αφού φόρτωσα ξανά την εφαρμογή του Jira Service Management. Όπως μπορείτε να δείτε στην εικόνα πάνω από αυτό το κείμενο, η Jira αναφέρει ότι η βάση γνώσεων τροφοδοτείται από το Confluence. Μόνο αφού έκανα κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, ανακάλυψα ότι έπρεπε πρώτα να ρυθμίσω το Confluence για να λειτουργήσει η δυνατότητα της βάσης γνώσεών μου. Το Confluence είναι ένα εργαλείο συνεργασίας εγγράφων από τη Jira, και ευτυχώς είναι επίσης δωρεάν.
Αν και αυτός δεν είναι ο πιο βολικός τύπος ρύθμισης βάσης γνώσεων, είναι αρκετά γρήγορος και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίσετε μεγάλες αναμονές ή δυσκολίες. Η εισαγωγή και η ρύθμιση είναι πολύ παρόμοια με το Jira Service Management, επομένως δεν θα πρέπει να έχετε κανένα πρόβλημα να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή. Αυτό που είναι απογοητευτικό είναι ότι οι εφαρμογές δεν φαίνεται να είναι συνδεδεμένες. Περίμενα ότι θα μπορούσα να δημιουργήσω άρθρα βάσης γνώσεων απευθείας στο Jira Service Management, ωστόσο η μόνη επιλογή για τη δημιουργία τους ήταν απευθείας στο Confluence. Ανεξάρτητα από το ότι αυτή η λύση είναι δωρεάν, δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να το προσφέρουν.
Βασικά, το Confluence με ανάγκασε να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό κατά την εγγραφή. Δεν βρήκα τρόπο να προσθέσω το Confluence στον λογαριασμό που δημιούργησα προηγουμένως στο Jira Service Management. Επομένως, δημιουργήστε πρώτα έναν λογαριασμό Confluence προτού αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε το Jira Service Management ως λογισμικό βάσης γνώσεων, καθώς αποκτάτε αυτόματα πρόσβαση και στα δύο. Ανεξάρτητα από αυτή τη μικρή επιπλοκή, η βάση γνώσεων λειτουργεί όπως προβλέπεται χωρίς προβλήματα.
Μόλις κάνετε κλικ στη Δημιουργία άρθρου, μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε στο ελκυστικό πρόγραμμα επεξεργασίας άρθρων της βάσης γνώσεων. Είναι επίσης εξαιρετικό, με απλή διεπαφή και βασική λειτουργικότητα όπως θα είχατε συνηθίσει από το τυπικό λογισμικό επεξεργασίας κειμένου. Όλες οι δυνατότητες μορφοποίησης κειμένου υπάρχουν και είναι διαθέσιμες σε μια κλασική γραμμή εργαλείων στο επάνω μέρος της διεπαφής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια ενδιαφέρουσα λειτουργία όταν πατήσετε το κουμπί “/” στο πληκτρολόγιό σας. Εμφανίζει ένα σύνολο επιλογών όπου μπορείτε να επιλέξετε να προσθέσετε emoji, στοιχεία ενεργειών, πίνακες, συνδέσμους, επικεφαλίδες, εισαγωγικά, γραφήματα, φύλλα Excel και πολλά άλλα. Όταν λέω πολλά περισσότερα, εννοώ πραγματικά πολλά – οι επιλογές είναι φαινομενικά ατελείωτες.
Αυτή η δυνατότητα είναι βαθιά ενσωματωμένη με άλλες λειτουργίες Jira, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές εάν έχετε πρόσβαση σε άλλα εργαλεία Jira. Η κύλιση σε όλες τις επιλογές μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρα, γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να ξεκινάτε να πληκτρολογείτε το όνομα ενός συγκεκριμένου στοιχείου και να εξοικονομείτε χρόνο. Εκτός από αυτό, είναι μια εξαιρετική δυνατότητα που έχετε και μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τα άρθρα της βάσης γνώσεών σας να ξεχωρίζουν, κάτι που δεν είναι εγγυημένη επιλογή σε κάθε λογισμικό βάσης γνώσεων.
Τιμολόγηση
Το Jira προσφέρει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης. Ένα από τα προγράμματα τιμολόγησης είναι εντελώς δωρεάν χωρίς να απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και μπορείτε να το διατηρήσετε για όσο χρόνο θέλετε. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι προσφέρει κάθε πρόγραμμα.
Δωρεάν
Το Δωρεάν πρόγραμμα είναι, όπως λέει και το όνομα του, είναι πάντα δωρεάν και συνοδεύεται από όριο τριών χρηστών. Υπάρχει διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης 2GB. Αυτό το πρόγραμμα προσφέρει μια πληθώρα λειτουργιών, όπως υποστήριξη email και ενσωματωμένο widget, πύλη αυτοεξυπηρέτησης, φόρμες, διαμορφώσιμες ροές εργασίας, προσαρμόσιμες ουρές, διαχείριση SLA, αναφορές και αναλυτικά στοιχεία, αυτοματοποίηση και πολλά άλλα.
Standard
Το Πρόγραμμα Standard κοστίζει 21$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Έχει διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης αρχείων 250GB. Προσφέρει όλη τη λειτουργικότητα από το δωρεάν πρόγραμμα και προσθέτει πολλές ακόμη, όπως διαχείριση on-call, σελίδες κατάστασης υπηρεσίας, εξάρτηση υπηρεσίας, αρχεία καταγραφής ελέγχου και διαμονή δεδομένων. Αυξάνει επίσης ορισμένα όρια λειτουργιών από το δωρεάν πρόγραμμα σε απεριόριστο αριθμό ανά μήνα.
Premium
Το πρόγραμμα Premium κοστίζει 47$ το μήνα ανά αντιπρόσωπο. Προσφέρει απεριόριστο χώρο αποθήκευσης. Παίρνετε όλη τη λειτουργικότητα από τα δύο προηγούμενα προγράμματα, καθώς και αυτοματισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και σε πολλαπλά έργα, προηγμένη ενσωμάτωση ειδοποιήσεων, κλήσεις συνδιάσκεψης συμβάντων, διερεύνηση περιστατικών, παρακολούθηση σφυγμών, συνδρομές υπηρεσιών, εξωτερικές υπηρεσίες, ανάλυση υγείας υπηρεσιών και υποδομών και πολλά άλλα.
Enterprise
Το Enterprise κοστίζει 134.500$ ετησίως για 201-300 αντιπροσώπους. Διαθέτει επίσης απεριόριστο χώρο αποθήκευσης. Προσφέρει όλες τις προηγούμενες λειτουργίες, καθώς και λειτουργίες δεδομένων και πληροφοριών, όπως αναλυτικά στοιχεία Atlassian, Atlassian Data Lake και συνδέσεις δεδομένων. Έχετε επίσης τη διαχείριση εφαρμογών για κινητά.
Συμπέρασμα
Το Jira Service Management είναι μια αρκετά καλή λύση βάσης γνώσεων κατάλληλη για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Το καλύτερο είναι το δωρεάν πρόγραμμα τιμολόγησης που προσφέρει ένα αρκετά πλούσιο σύνολο χαρακτηριστικών. Παρόλο που περιορίζεται σε μόλις τρεις χρήστες, μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από κατάλληλο για μικρότερες επιχειρήσεις. Η δυνατότητα της βάσης γνώσεων λειτουργεί επίσης πολύ καλά και δεν λείπουν λειτουργίες. Η υλοποίηση μπορεί να γίνει λίγο μπερδεμένη, αλλά η όλη λύση είναι τόσο καλά ισορροπημένη που δεν νομίζω ότι κανείς θα το θεωρήσει αυτό τεράστιο πρόβλημα.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση σε όλες τις εντολές στη βάση γνώσεων του Jira Service Management ;
Όλοι οι τύποι εντολών είναι προσβάσιμοι με το κουμπί “/” στο πληκτρολόγιό σας. Όταν το πατήσετε, μπορείτε να ξεκινήσετε την περιήγηση ή να πληκτρολογήσετε ένα όνομα οποιασδήποτε διαθέσιμης λειτουργικότητας για να την βρείτε γρήγορα. Η λίστα είναι εκτενής και περιλαμβάνει επιλογές μορφοποίησης κειμένου, καθώς και στοιχεία από άλλο λογισμικό, όπως πίνακες Excel και λειτουργίες Jira.
Τι πρέπει να κάνω όταν λαμβάνω ένα σφάλμα στη βάση γνώσεων του Jira Service Management ;
Το Jira Service Management τροφοδοτείται από ένα άλλο προϊόν Atlassian που ονομάζεται Confluence. Για να κάνετε τη βάση γνώσεών σας να λειτουργεί χωρίς προβλήματα, πρέπει να αποκτήσετε έναν λογαριασμό Confluence. Μπορείτε να εγγραφείτε στο Confluence δωρεάν χωρίς καμία πληρωμή. Στη συνέχεια, η βάση γνώσεων σας θα είναι σε λειτουργία και θα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια βάση γνώσεων στο Jira Service Management;
Το Jira Service Management προσφέρει στους χρήστες του τη δημιουργία και τη διαχείριση διαφόρων τύπων έργων για κάθε πλευρά της επιχείρησής τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα έργο εξυπηρέτησης πελατών, ένα έργο πωλήσεων και ένα έργο διαχείρισης οικονομικών ταυτόχρονα. Μπορείτε να έχετε μια ξεχωριστή βάση γνώσεων για καθένα από αυτά τα έργα και να τη συμπληρώσετε με σχετικά άρθρα για κάθε έργο. Η γνωσιακή βάση είναι προσβάσιμη κάνοντας κλικ σε οποιοδήποτε έργο και επιλέγοντας την επιλογή βάσης γνώσεων από την αριστερή γραμμή μενού. Ωστόσο, πρέπει πρώτα να αποκτήσετε έναν λογαριασμό Confluence. Το Confluence είναι ένα ξεχωριστό προϊόν της Atlassian, το οποίο εστιάζει στη διαχείριση εγγράφων. Μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν από την επίσημη ιστοσελίδα. Στη συνέχεια, η λειτουργία της βάσης γνώσεών σας σε οποιαδήποτε διαχείριση υπηρεσιών Jira θα λειτουργεί σωστά.
Από τη βάση γνώσεων λείπει η γραμμή αναζήτησης, τι πρέπει να κάνω;
Ελέγξτε εάν χρησιμοποιείτε το πρόσθετο τρίτου μέρους HelpCenter Corrector. Αυτό το πρόσθετο προσφέρει μια επιλογή για πλήρη απόκρυψη της γραμμής αναζήτησης από τη βάση γνώσεων σας ή από οποιαδήποτε άλλη πύλη έργου που έχετε. Εάν το χρησιμοποιείτε, μεταβείτε στη Διαχείριση εφαρμογών > HelpCenter Corrector και βεβαιωθείτε ότι οι επιλογές Hide HelpCenter Search Bar και Hide Customer Portal Search Bar δεν είναι επιλεγμένες. Η αναζήτηση θα πρέπει να εμφανιστεί στη βάση γνώσεων σας αμέσως μετά.