Key takeaways
Pros
- Γνωσιακή βάση με καινοτόμο προσέγγιση
- Εξαιρετική ροή εργασίας με ενδιαφέροντα στοιχεία
- Λογικές τιμές
Cons
- Υποχρεωτικό HelpCrunch branding στο φθηνότερο πρόγραμμα
Ξεκινώντας με το HelpCrunch
Το HelpCrunch είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας πελατών και ένα λογισμικό βάσης γνώσεων που προσφέρει μια αρκετά πλούσια γκάμα επιλογών επικοινωνίας. Το σύνολο εργαλείων τους περιλαμβάνει ενσωματώσεις email, ζωντανή συνομιλία, αναδυόμενα παράθυρα και βάση γνώσεων. Διατίθενται επίσης εφαρμογές για κινητά. Αυτή η αξιολόγηση επικεντρώνεται στη λειτουργία της βάσης γνώσεων, αλλά πρώτα ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να ξεκινήσετε με το HelpCrunch.
Μπορείτε να ξεκινήσετε κάνοντας εγγραφή για μια δωρεάν δοκιμή. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικές βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσετε. Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε ούτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε χωρίς δεσμεύσεις. Μετά από αυτό, θα μεταφερθείτε αμέσως στο HelpCrunch και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε ορισμένες βασικές ερωτήσεις, συμπεριλαμβανομένου του σκοπού της χρήσης σας.
Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να επιλέξετε widget και εργαλεία που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Εδώ μπορείτε πρώτα να επιλέξετε το widget της βάσης γνώσεων ως ένα από τα κύρια εργαλεία επικοινωνίας σας.
Μόλις μπείτε στη διεπαφή, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά γύρω σας και να πάρετε την αίσθηση για αυτή. Με βάση την πρώτη ματιά, η διεπαφή HelpCrunch φαίνεται ελαφρώς ασυνήθιστη (με την καλή έννοια) και απίστευτα εστιασμένη. Η διεπαφή είναι πραγματικά απλή και χωρίς υπερβολικές λεπτομέρειες και ο σχεδιασμός το ίδιο. Χρησιμοποιεί ήρεμους μπλε τόνους για να φέρει την προσοχή σας στα σωστά σημεία.
Η διεπαφή από την άλλη κάνει πολύ έξυπνη χρήση του κενού χώρου για να σας κρατά συγκεντρωμένους στην εργασία που έχετε. Είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση σε σύγκριση με τις υπεργεμισμένες διεπαφές που βλέπουμε γενικά σε άλλα λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης. Το πρώτο πράγμα που θα ανακαλύψετε είναι ένας σύντομος οδηγός βίντεο που μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή.
Μπορείτε να βρείτε τη βάση γνώσεων (και άλλα εργαλεία) στον αριστερό πίνακα μενού. Το εικονίδιο του βιβλίου καθιστά πολύ πιο εύκολη την εύρεση, ακόμη και χωρίς ονόματα και περιγραφές. Μόλις κάνετε κλικ σε αυτό, πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί, το οποίο είναι ένα μόνο κλικ. Η βάση γνώσεων έχει ήδη μια κατηγορία δείγματος, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε μερικές καλές επιλογές οργάνωσης με το HelpCrunch.
Μπορείτε να δοκιμάσετε και να εξοικειωθείτε με όλες τις λειτουργίες. Μπορείτε να δημιουργήσετε νέες ενότητες και κατηγορίες, καθώς και να κάνετε προεπισκόπηση της βάσης γνώσεων. Όλα φαίνονται πολύ καλά σχεδιασμένα και μπορείτε να δείτε ότι οι σχεδιαστές έβαλαν πολλή σκέψη στο σχεδιασμό της διεπαφής χρήστη. Δεν ένιωσα χαμένος σε κανένα σημείο.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Οι επιλογές κατηγορίας είναι επίσης πολύ καλές. Όταν δημιουργείτε μια νέα κατηγορία, μπορείτε όχι μόνο να την ονομάσετε, αλλά και να προσθέσετε μια περιγραφή για εύκολη πλοήγηση. Επιπλέον, έχετε επίσης την επιλογή να δοκιμάσετε τις ρυθμίσεις SEO και να κάνετε την κατηγορία της βάσης γνώσεών σας πιο ορατή στο διαδίκτυο, εάν το θέλετε. Τέλος, μπορείτε να προσθέσετε ενότητες στις κατηγορίες σας. Αυτές χρησιμεύουν ως υποκατηγορίες, ώστε να μπορείτε να οργανώσετε κάθε θέμα της βάσης γνώσεών σας στις πιο μικρές λεπτομέρειες. Γενικά, είναι πολύ καλό και δεν νομίζω ότι λείπει τίποτα εδώ.
Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στον επεξεργαστή άρθρων της βάσης γνώσεων. Αυτό που με εξέπληξε ήταν ότι το HelpCrunch περιλάμβανε μια απλή, μινιμαλιστική, αλλά αποτελεσματική παρότρυνση για δράση στην κενή σελίδα του άρθρου. Σας δείχνει επίσης απευθείας πού μπορείτε να βάλετε τον τίτλο του άρθρου σας, μια περιγραφή, ποιος είναι ο συγγραφέας και πού ξεκινά το πραγματικό κείμενο του άρθρου. Αυτό γίνεται χωρίς σημαντικά στοιχεία ιστότοπου και όλα μοιάζουν με μέρος του προγράμματος επεξεργασίας άρθρου. Ομολογώ ότι, όλα φαίνονται πολύ καλά! Ωστόσο, τα πράγματα αλλάζουν λίγο όσον αφορά τη χρηστικότητα και τη διαθεσιμότητα των λειτουργιών.
Πού είναι όλα τα εργαλεία; Αυτή είναι πιθανώς η πρώτη σας ερώτηση. Λοιπόν, είναι καλά κρυμμένα και εμφανίζονται μόνο αφού κάνετε κλικ στο σημείο που ξεκινά το κείμενο του άρθρου. Η επιλογές είναι ελάχιστες, αλλά παράξενα χρήσιμες ταυτόχρονα. Εδώ έχετε μόνο πέντε επιλογές – προσθέστε μια εικόνα, προσθέστε ένα βίντεο, προσθέστε έναν κώδικα, προσθέστε έναν πίνακα ή προσθέστε μια οριζόντια γραμμή. Αυτά.
Πού βρίσκονται όλες οι επιλογές μορφοποίησης; Αυτή μπορεί να είναι η δεύτερη ερώτησή σας. Λοιπόν, είναι επίσης καλά κρυμμένες και εμφανίζονται μόνο όταν κάνετε διπλό κλικ σε οποιοδήποτε κείμενο. Με την πρώτη ματιά, είναι μια αρκετά συγκεχυμένη ρύθμιση, αλλά η εφαρμογή είναι τόσο διαισθητική που δεν έχει σημασία γιατί θα τη βρείτε αργά ή γρήγορα απλά κάνοντας δοκιμές. Μπορείτε να επιλέξετε Έντονη και Πλάγια γραφή (αν και δεν υπάρχει υπογράμμιση), να αλλάξετε ένα κομμάτι κειμένου σε κεφαλίδα, να δημιουργήσετε κουκκίδες, να αλλάξετε τη στοίχιση κειμένου, να μετατρέψετε το κείμενο σε σημείωση, να μετατρέψετε το κείμενο σε στοιχείο πληροφοριών, να μετατρέψετε το κείμενο σε κόκκινη προειδοποίηση, ή μετατρέψτε το κείμενο σε συμβουλή. Απλά απίστευτο. Αυτό δεν είναι το πιο πλούσιο σύνολο λειτουργιών που έχω δει ποτέ, αλλά είναι απλά απίστευτο – έχετε όλα τα απαραίτητα εργαλεία, συν κάτι επιπλέον, ώστε να υπάρχουν πραγματικά όλα όσα χρειάζεστε.
Συνολικά, η βάση γνώσεων στο HelpCrunch είναι πολύ ενδιαφέρουσα και φαίνεται καινοτόμος. Αν και η καινοτομία δεν φέρνει απαραίτητα μια αλλαγή στο παιχνίδι διαχείρισης γνώσης, είναι σίγουρα υπέροχο να χρησιμοποιώ το HelpCrunch και απόλαυσα πάρα πολύ τη συγγραφική μου εμπειρία. Το πιο σημαντικό, η καινοτομία δεν καταστρέφει μια ήδη καθιερωμένη ροή εργασίας με τη βάση γνώσεων ή τον συντάκτη άρθρων. Όλα λειτουργούν όπως πρέπει.
Τιμολόγηση
Το HelpCrunch προσφέρει τρία προγράμματα τιμολόγησης που γίνονται φθηνότερα αν επιλέξετε την ετήσια συνδρομή. Κάθε πρόγραμμα προσφέρει καλύτερες δυνατότητες καθώς αυξάνεται η τιμή. Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά που λαμβάνετε στα προγράμματα HelpCrunch. Μπορείτε να αποκτήσετε όλα τα προγράμματα με έκπτωση 20% εάν επιλέξετε την ετήσια συνδρομή.
Basic
Το πρόγραμμα Basic ξεκινά από 15$ το μήνα για έναν χρήστη και σας προσφέρει ένα widget, τρία αυτόματα μηνύματα, τρία αναδυόμενα παράθυρα, μια μονόγλωσση βάση γνώσεων, πλήρη προσαρμογή, βασική αυτοματοποίηση και υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Έχετε επίσης υποχρεωτικό HelpCrunch branding.
Pro
Το πρόγραμμα Pro ξεκινά από 25$ το μήνα για έναν χρήστη. Ανεβάζει τον εξοπλισμό σας με πέντε widget, 25 αυτόματα μηνύματα, 15 ροές chatbot, προηγμένο αυτοματισμό και υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας υψηλής προτεραιότητας. Καταργεί επίσης το HelpCrunch branding.
Απεριόριστο
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο μόνο μέσω της ετήσιας συνδρομής και ο ιστότοπος δεν προσδιορίζει την τιμολόγηση για έναν χρήστη. Λαμβάνετε απεριόριστα widget, αυτόματα μηνύματα, αναδυόμενα παράθυρα και ροές chatbot, καθώς και έναν προσωπικό βοηθό ενσωμάτωσης. Επίσης, λαμβάνετε όλες τις λειτουργίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως.
Συμπέρασμα
Η βάση γνώσεων HelpCrunch είναι μια από τις καλύτερες που μπορείτε να αποκτήσετε. Φέρνει αρκετή καινοτομία, αλλά παραμένει προσγειωμένη και διατηρεί τη ροή εργασιών διαχείρισης γνώσης όπως τη γνωρίζουμε. Υπάρχουν πολύ λίγα που δεν είναι όπως πρέπει στη γνωσιακή βάση του HelpCrunch και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η εμπειρία σας θα είναι απλά υπέροχη. Το μόνο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι πώς θα χρησιμοποιήσετε τα υπόλοιπα εργαλεία σε κάθε ένα από τα προγράμματα.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορώ να προσαρμόσω τη σχεδίαση της βάσης γνώσεων στο HelpCrunch;
Μεταβείτε στη Γνωσιακή Βάση και εισαγάγετε τις Ρυθμίσεις. Στη συνέχεια, εισαγάγετε την ενότητα Εμφάνιση της Γνωσιακής Βάσης και μπορείτε να αρχίσετε να προσαρμόζετε τη βάση γνώσεων HelpCrunch. Μπορείτε να αλλάξετε τα χρώματα της γνωσιακής σας βάσης ώστε να ταιριάζουν με το branding της εταιρείας σας, να αλλάξετε το λογότυπο, να προσθέσετε συνδέσμους υποσέλιδου και να καταργήσετε το HelpCrunch branding, εάν έχετε το κατάλληλο πρόγραμμα.
Υπάρχουν προηγμένες ρυθμίσεις SEO στη βάση γνώσεων HelpCrunch;
Ναι, και μπορείτε να τα βρείτε στην ενότητα Γνωσιακή βάση > Ρυθμίσεις > Σύνθετες ρυθμίσεις. Μία από τις πιο σημαντικές επιλογές εκεί είναι η ευρετηρίαση της Γνωσιακής Βάσης, η οποία επιτρέπει την εύρεση της βάσης γνώσεών σας στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν επίσης πρόσθετες ρυθμίσεις για το SEO και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ίδια ενότητα.