Key takeaways
Pros
- Εύκολη πλοήγηση και τέλειος σχεδιασμός
- Πρόσθετες επιλογές για την επεξεργασία του ιστότοπου της βάσης γνώσεων
- Απλός αλλά εστιασμένος επεξεργαστής άρθρων
Cons
- Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιον παράγοντα 'ουάου' στα χαρακτηριστικά
Ξεκινώντας με το Help Scout
Το Help Scout είναι ένα αποκλειστικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Προσφέρει δυνατότητες κοινόχρηστων εισερχομένων email, υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου, ζωντανή συνομιλία, ενώ διαθέτει επίσης δυνατότητες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ μέσω email. Επιπλέον, το Help Scout προσφέρει ένα εργαλείο διαχείρισης εγγράφων, καθώς και μια δυνατότητα βάσης γνώσεων. Θα ρίξουμε μια ματιά στο τελευταίο και θα δούμε πόσο εύκολο είναι να ενσωματωθεί και πώς αποδίδει γενικά.
Το να ξεκινήσετε με το Help Scout είναι εξαιρετικά εύκολο, καθώς δεν χρειάζεται να περάσετε από δύσκολες διαδικασίες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δοκιμαστικής εγγραφής. Το μόνο που απαιτείται να δώσετε είναι η διεύθυνση email, το όνομα της εταιρείας και άλλες σχετικές πληροφορίες. Δεν απαιτείται να παρέχετε στοιχεία πληρωμής, επομένως κρατήστε την πιστωτική σας κάρτα στο πορτοφόλι για αυτό, εκτός εάν θέλετε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή αμέσως.
Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τη διεπαφή χρήστη του Help Scout και να πάρετε την αίσθηση των πραγμάτων. Η διεπαφή είναι αρκετά καλά σχεδιασμένη. Φαίνεται καινούργια, μοντέρνα, αλλά διαισθητική και απλή ταυτόχρονα. Η πλοήγηση είναι απλά εξαιρετική και δεν θα χαθείτε στη διεπαφή σε καμία περίπτωση. Κάθε απαραίτητο εργαλείο βρίσκεται στην επάνω γραμμή μενού στο επάνω μέρος του πίνακα ελέγχου, καθώς και σε μια δευτερεύουσα γραμμή πλοήγησης όταν έχετε ανοιχτά ορισμένα εργαλεία.
Η εύρεση της βάσης γνώσεων είναι επομένως πολύ εύκολη, ωστόσο θα πρέπει να σημειώσετε ότι η δυνατότητα Help Scout γνωσιακής βάσης ονομάζεται Docs. Μόλις επιλέξετε την επιλογή Docs στην επάνω γραμμή μενού, θα μεταφερθείτε στη βάση γνώσεων και μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμισή σας. Πρώτα πρέπει να ονομάσετε τη βάση γνώσεών σας και, στη συνέχεια, να επιλέξετε μεταξύ του ανοίγματος της βάσης γνώσεων ή της προσαρμογής του ιστότοπου. Διάλεξα το δεύτερο από απλή περιέργεια και εξεπλάγην ευχάριστα.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Μπορείτε να ασχοληθείτε με ολόκληρη τη ρύθμιση της σελίδας χάρη σε μερικές αρκετά εκτενείς αλλά απλές στην κατανόηση επιλογές. Για παράδειγμα, η πρώτη σελίδα εγκατάστασης σάς επιτρέπει να ασχοληθείτε με τη ρύθμιση προσαρμοσμένου domain, την ορατότητα, το branding, το συνδυασμό χρωμάτων, τις μετα-περιγραφές και τις επιλογές σχολίων. Άλλες ενότητες σάς επιτρέπουν να προσθέσετε έναν προσαρμοσμένο κώδικα, να κάνετε μεταφράσεις σελίδων, να προσθέσετε επιλογές επικοινωνίας και μερικά ακόμη. Είναι πολύ υπέροχο αφού, παραδόξως, δεν έχουν όλα τα λογισμικά βάσης γνώσεων αυτές τις επιλογές και πραγματικά, πραγματικά θα έπρεπε. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να κάνετε κλικ στο Docs και να δημιουργήσετε μια κατηγορία ή να αρχίσετε να γράφετε ένα άρθρο.
Οι επιλογές οργάνωσης με κατηγορίες είναι πολύ ομαλές. Απλώς δημιουργείτε μια κατηγορία και μετά μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε ένα άρθρο αμέσως. Όταν δημιουργείτε ένα άρθρο, έχετε την επιλογή να εισαγάγετε κείμενο από αλλού, κάτι που είναι αρκετά προσεγμένο. Αφού επιλέξετε την επιλογή νέου άρθρου, μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε στη βάση γνώσεων. Η διεπαφή παραμένει εξίσου εξαιρετική όπως και στην υπόλοιπη εφαρμογή. Η βάση γνώσεων Help Scout προσφέρει μόνο τα απαραίτητα για τη σύνταξη του άρθρου. Δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά ορισμένοι χρήστες που περιμένουν κάτι επιπλέον μπορεί λίγο να απογοητευτούν.
Λαμβάνετε το τυπικό σύνολο εργαλείων, το οποίο περιλαμβάνει επιλογές μορφοποίησης, έντονη γραφή, πλάγια γραφή, υπογράμμιση, υποστήριξη συνδέσμων και εικόνων, κουκκίδες, πίνακες και τον δικό σας προσαρμοσμένο κώδικα. Δεν υπάρχει τίποτα που δεν έχετε ξαναδεί. Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν μια χρήσιμη προεπισκόπηση άρθρου, μετακίνηση του άρθρου σε διαφορετικό φάκελο, προσθήκη λέξεων-κλειδιών για SEO ή την επιλογή προβολής σχετικών άρθρων. Αυτά είναι λίγο πολύ. Όσο απλή και αν φαίνεται η δυνατότητα της βάσης γνώσεων, όταν συνδυάζεται με την επιλογή προσαρμογής του ιστότοπού σας, μπορεί να είναι ένας πολύ ισχυρός υποψήφιος συνολικά.
Όταν δημοσιεύετε το άρθρο σας, θα υπάρχει μια άλλη διαθέσιμη επιλογή – ιστορικό αναθεωρήσεων. Μπορείτε να δείτε ποιος χρήστης ήταν ο τελευταίος που επεξεργάστηκε το άρθρο και πότε. Δεν φαίνεται να υπάρχουν περισσότερες περιγραφικές επιλογές εκτός από αυτό, επομένως δεν μπορείτε να δείτε πραγματικά τις αναθεωρήσεις. Αν και αυτό είναι ελαφρώς απογοητευτικό, είναι καλό που αυτή η δυνατότητα είναι διαθέσιμη, καθώς δεν είναι πάντα κάτι στάνταρ στα περισσότερα λογισμικά βάσης γνώσεων.
Τιμολόγηση
Το Help Scout προσφέρει τρεις επιλογές τιμολόγησης με διαφορετικές δυνατότητες. Κάθε πρόγραμμα προσθέτει περισσότερες δυνατότητες και μειώνει τα όρια σε ορισμένες λειτουργίες, καθώς και αυξάνει την τιμολόγηση. Δεν υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν πρόγραμμα. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε πρόγραμμα και τι προσφέρει για την επιχείρησή σας.
Standard
Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 20$ το μήνα ανά χρήστη και προσφέρει δύο mailboxes, έναν ιστότοπο Docs (βάση γνώσεων), έως 25 χρήστες, ζωντανή συνομιλία, ανταλλαγή μηνυμάτων εντός εφαρμογής, widget βοήθειας beacon, προσαρμοσμένες αναφορές, αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, ιδιότητες πελατών, API, και περισσότερες από 50 ενσωματώσεις.
Plus
Το πρόγραμμα Plus κοστίζει 40$ το μήνα ανά χρήστη και προσφέρει όλες τις δυνατότητες από το Standard πρόγραμμα. Επιπλέον, λαμβάνετε πέντε mailboxes, δύο ιστότοπους Docs, κανένα μέγιστο όριο χρήστη, 25 δωρεάν χρήστες light, προσαρμοσμένα πεδία, ομάδες, προηγμένα δικαιώματα, απεριόριστο ιστορικό αναφορών, σύνθετη πρόσβαση API, εφαρμογές Salesforce + Jira + HubSpot και άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 65$ το μήνα ανά χρήστη. Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως, αλλά λαμβάνετε επίσης 25 mailboxes, 10 ιστότοπους Docs, 50 δωρεάν χρήστες light, κλιμακωτές εκπτώσεις, εταιρική ασφάλεια, συμμόρφωση με HIPAA, αύξηση ορίου τιμών API, υπηρεσία ενσωμάτωσης, αποκλειστικό διαχειριστή λογαριασμού, αξιολογήσεις βελτιστοποίησης λογαριασμού, και άλλα.
Συμπέρασμα
Το Help Scout προσφέρει μια δυνατότητα επαγγελματικής βάσης γνώσεων που κάνει τα πάντα σωστά. Δεν περιλαμβάνεται επιπλέον παράγοντας «ουάου», αλλά μπορείτε να είστε απολύτως βέβαιοι ότι το Help Scout δεν θα σας απογοητεύσει όταν έρθει η ώρα. Είναι εξαιρετικά εύκολο στην πλοήγηση και στην εργασία, κάτι που είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου δεν αφαιρεί την εστίασή σας από τη γραφή και, παρόλο που δεν προσφέρει φαντεζί δυνατότητες, είναι απλώς αρκετά ισορροπημένο ώστε να βεβαιωθείτε ότι κάθε χρήστης θα είναι σε θέση να δημιουργήσει μια υπέροχη βάση γνώσεων.
Frequently Asked Questions
Οι αναζητήσεις στο Help Scout Docs συνεχίζουν να αποτυγχάνουν, πώς μπορώ να το διορθώσω;
Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι τα άρθρα σας δεν έχουν αρκετές λέξεις-κλειδιά ή ότι λείπουν εντελώς οι λέξεις-κλειδιά που είναι απαραίτητες για να τις βρουν οι χρήστες στη βάση γνώσεων. Δοκιμάστε να επισκεφτείτε ξανά άρθρα που δυσκολεύεστε να βρείτε και ανοίξτε την οθόνη επεξεργασίας. Μπορείτε να προσθέσετε μη αυτόματα λέξεις-κλειδιά στο άρθρο σας στην ενότητα λέξεων-κλειδιών, καθώς και να ξαναγράψετε κομμάτια περιεχομένου για να διασφαλίσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά θα συμπεριληφθούν στο κείμενο.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ανακατευθύνσεις άρθρων στο Help Scout Docs;
Εάν χρειάζεται να δημιουργήσετε ανακατευθύνσεις, ανοίξτε τα Έγγραφά σας στο Help Scout, επιλέξτε Διαχείριση > Έγγραφα. Κάντε κλικ στην επιλογή Ανακατευθύνσεις και επιλέξτε Νέα ανακατεύθυνση. Επιλέξτε ποια διεύθυνση URL θέλετε να ανακατευθύνετε και δώστε μια νέα διεύθυνση URL στο δεύτερο πεδίο. Δεν χρειάζεται να κάνετε ανακατεύθυνση μόνο στα έγγραφα του Docs, μπορείτε επίσης να επιλέξετε εξωτερικές διευθύνσεις URL.