Key takeaways
Pros
- Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση
- Εξαιρετική διεπαφή
- Καλοσχεδιασμένη βάση γνώσεων + επεξεργαστής
Cons
- Μπορεί να γίνει πολύ ακριβό ακόμα και με φθηνότερα προγράμματα
Είναι δύσκολο να βρείτε κάτι λάθος με τη λειτουργία βάσης γνώσεων Freshservice, καθώς προσφέρει απλή πλοήγηση και διαθέτει όλες τις σωστές λειτουργίες οργάνωσης που συχνά παραλείπονται σε άλλες λύσεις βάσης γνώσεων. Το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου είναι τελευταίας τεχνολογίας και η εγκατάσταση και η υλοποίηση είναι απίστευτα εύκολες. Η Freshservice προσφέρει μία από τις καλύτερες δυνατότητες βάσης γνώσεων εκεί έξω, ωστόσο, μπορεί να είναι πολύ δαπανηρή εάν δεν προσέξετε τα προγράμματα τιμολόγησης. Συνεχίστε να διαβάζετε για να δείτε την πλήρη αξιολόγηση της βάσης γνώσεων Freshservice.
Ξεκινώντας με το Freshservice
Το Freshservice είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, υποστήριξης πελατών και διαχείρισης εξυπηρέτησης με μεγάλη εστίαση στην πληροφορική. Αποτελεί επίσης μέρος της επιλογής λογισμικού Freshworks. Η Freshservice επιτρέπει στους χρήστες της να κάνουν πιο απλές τις λειτουργίες πληροφορικής τους. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου υποστήριξης πληροφορικής με σύστημα καρτελών, βάση γνώσεων και κάθε άλλο σημαντικό εργαλείο για υποστήριξη πληροφορικής. Αυτή η αξιολόγηση εστιάζει στη γνωσιακή βάση Freshservice και στην απόδοσή της σε σενάρια καθημερινής υποστήριξης.
Το να ξεκινήσετε με το Freshservice είναι τόσο εύκολο όσο η συμπλήρωση μιας απλής φόρμας εγγραφής. Δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και δεν χρειάζεται να περάσετε από μια διαδικασία πολλαπλών βημάτων για να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Χρειάζονται μόλις μερικά λεπτά για να αρχίσετε να εξοικειώνεστε με τον πίνακα ελέγχου σας. Μόλις αποκτήσετε πρόσβαση, θα σας υποδεχθεί μια μοντέρνα διεπαφή στην αρχή. Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί, αλλά η διεπαφή είναι απλή και εύκολη στην πλοήγηση ακόμα κι αν είστε εντελώς νέος χρήστης.
Το Freshworks φαίνεται πραγματικά μοντέρνο και ευχάριστο στην εμφάνιση. Ο κύριος πίνακας εργαλείων προσφέρει μια ωραία επισκόπηση όπου μπορείτε να δείτε πληροφορίες συστήματος καρτελών σε ολοκληρωμένα γραφήματα. Αριστερά βρίσκεται το κεντρικό μενού, όπου μπορείτε να βρείτε όλα τα εργαλεία και να έχετε εύκολη πρόσβαση σε ό,τι χρειάζεστε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Στο επάνω μέρος, μπορείτε να βρείτε εργασίες, ειδοποιήσεις, γενικές ρυθμίσεις και άλλα σχετικά στοιχεία μενού. Συνολικά, η διεπαφή είναι απλά υπέροχη και είναι δύσκολο να βρεις κάτι αρνητικό με την πρώτη ματιά.
Η εύρεση της βάσης γνώσεων στο Freshservice είναι λίγο μπερδεμένη, γιατί ενώ η πραγματική ενότητα ονομάζεται Γνωσιακή βάση, το στοιχείο μενού λέει απλώς Solutions. Αν και δεν ήταν το πιο δύσκολο έργο να καταλάβουμε ότι το Solutions σημαίνει τη Γνωσιακή βάση, μπορώ να φανταστώ ότι οι νέοι χρήστες μπορεί να μην βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Το Solutions θα μπορούσε εύκολα να αναφέρεται σε Συχνές ερωτήσεις λογισμικού ή σε έναν οδηγό έναρξης. Ανεξάρτητα από αυτό το μικρό θέμα, μπορείτε να βρείτε την επιλογή Solutions στον αριστερό πίνακα μενού.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Μόλις αποκτήσετε πρόσβαση στη λειτουργία βάσης γνώσεων, μπορείτε να αρχίσετε να ρίχνετε μια ματιά τριγύρω. Η διεπαφή παραμένει εξίσου ευχάριστη με ολόκληρη την εφαρμογή Freshservice και σας προσκαλεί ευθέως να αρχίσετε να γράφετε άρθρα όταν είναι άδεια. Μόλις κάνετε κλικ στο Δημιουργία άρθρου, θα μεταφερθείτε στον επεξεργαστή άρθρων της βάσης γνώσεων και μπορείτε να αρχίσετε να θαυμάζετε αμέσως την εύκολη στην πλοήγηση διεπαφή της βάσης γνώσεων.
Ο επεξεργαστής του άρθρου λειτουργεί και φαίνεται εξαιρετικός. Δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερα φαντεζί σε αυτό, κάτι που είναι καλό γιατί σας κρατά εστιασμένους και σας βοηθά να αφοσιωθείτε στη γραφή, όπως ακριβώς συμβαίνει με ένα τυπικό λογισμικό επεξεργασίας κειμένου. Είναι απλά ένα κλασικό, καλοσχεδιασμένο και πλήρως λειτουργικό πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, το οποίο είναι πάντα καλό. Γνωρίζετε ακριβώς πού βρίσκεται κάθε εργαλείο και τίποτα δεν κρύβεται από το βλέμμα σας.
Η επάνω γραμμή εργαλείων προσφέρει κάθε τυπικό εργαλείο μορφοποίησης κειμένου που γνωρίζετε ήδη από λογισμικό επεξεργασίας κειμένου όπως το Microsoft Word. Η γραμμή εργαλείων είναι εύκολα διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή και υποστηρίζει όλες τις τυπικές συντομεύσεις πληκτρολογίου. Μπορείτε να προσθέσετε εικόνες και βίντεο με μερικά κλικ και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την ενσωμάτωση, καθώς και οι δύο τύποι μέσων ενσωματώνονται αυτόματα σε όλα τα άρθρα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ετικέτες και λέξεις-κλειδιά στο αριστερό πλαίσιο ή να επιλέξετε τον συγγραφέα του άρθρου, μεταξύ άλλων επιλογών.
Η βάση γνώσεων Freshservice υποστηρίζει κατηγορίες και φακέλους, που διασφαλίζουν ότι θα έχετε πάντα έλεγχο της δομής οργάνωσης του άρθρου σας. Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι πολλές λύσεις εξακολουθούν να μην χρησιμοποιούν αυτές τις δυνατότητες, οι οποίες μπορεί να είναι ανεκτίμητες για τις εταιρείες που σχεδιάζουν να δημιουργήσουν σύνθετες και εκτεταμένες βάσεις γνώσεων. Οι κατηγορίες είναι απλώς το βασικό χαρακτηριστικό για τον οργανισμό και γι’ αυτό η βάση γνώσεων Freshservice μπορεί να είναι μια πραγματικά εξαιρετική επιλογή.
Τιμολόγηση
Η Freshservice προσφέρει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης με διαφορετικά σύνολα δυνατοτήτων. Η δυνατότητα της βάσης γνώσεων περιλαμβάνεται σε κάθε πρόγραμμα. Δεν υπάρχει επιλογή να έχετε δωρεάν πρόγραμμα, επομένως εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα της βάσης γνώσεων, θα πρέπει επίσης να αποφασίσετε ποια άλλα εργαλεία χρειάζεστε προτού αποφασίσετε για το πρόγραμμα σας. Ας ρίξουμε μια ματιά στις προσφορές.
Starter
Το πρόγραμμα Starter κοστίζει 29$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαίες πληρωμές ή 19$ το μήνα ανά χρήστη με ετήσιες πληρωμές. Προσφέρει μια βάση γνώσεων, διαχείριση περιστατικών, πύλη αυτοεξυπηρέτησης, SLA, αυτοματισμούς ροής εργασιών, ενορχήστρωση, εκκίνηση ελέγχων πρόσβασης, αναλυτικά στοιχεία, προσαρμοσμένο SSL και πολλά άλλα.
Growth
Το πρόγραμμα Growth κοστίζει 59$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαίες πληρωμές ή 49$ το μήνα ανά χρήστη με ετήσιες πληρωμές. Παίρνετε τα πάντα από το προηγούμενο πρόγραμμα (αν και δεν προσδιορίζεται στην τιμολόγηση), και επιπλέον έναν κατάλογο υπηρεσιών, διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, διαχείριση παραγγελιών αγοράς, ενσωμάτωση υπαλλήλων, διαχείριση on-call, προσαρμογή πύλης, πολλαπλές SLA και πολλά άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 109$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαίες πληρωμές ή 89$ το μήνα ανά χρήστη με ετήσιες πληρωμές. Περιλαμβάνει λειτουργίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως και προσθέτει διαχείριση προβλημάτων, διαχείριση αλλαγών, διαχείριση εκδόσεων, διαχείριση έργου, διαχείριση SaaS, διαχείριση αδειών λογισμικού, διαχείριση συμβολαίων, analytics pro και πολλά άλλα.
Enterprise
Το πρόγραμμα Enterprise κοστίζει 129$ το μήνα ανά χρήστη με μηνιαίες πληρωμές ή 109$ το μήνα ανά χρήστη με ετήσιες πληρωμές. Παίρνετε τα πάντα από προηγούμενα προγράμματα, καθώς και τον δικό σας εικονικό αντιπρόσωπο, το sandbox, τα αρχεία καταγραφής ελέγχου και 20.000 συναλλαγές ενορχήστρωσης το μήνα ανά λογαριασμό.
Συμπέρασμα
Η Freshservice προσφέρει ένα από τα καλύτερα εργαλεία βάσης γνώσεων εκεί έξω. Είναι εύκολο να ξεκινήσετε με αυτό και είναι απίστευτα καλά σχεδιασμένο που εξασφαλίζει μια εκπληκτική εμπειρία γραφής. Η λειτουργία βάσης γνώσεων είναι μία από τις καλύτερες διαθέσιμες, ωστόσο, πρέπει να προσέχετε τον προϋπολογισμό σας. Αν και το Freshservice είναι εξαιρετικό, η τιμολόγηση μπορεί να είναι πολύ απαιτητική, ειδικά αν αποφασίσετε να επιλέξετε ένα πιο ακριβό πρόγραμμα με μεγαλύτερο σύνολο λειτουργιών. Ωστόσο, αν το κάνετε, δεν θα απογοητευτείτε.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να βρω τη βάση γνώσεων στο Freshservice
Η βάση γνώσεων στην εφαρμογή Freshservice ονομάζεται Solutions. Μπορείτε να τη βρείτε στον αριστερό πίνακα μενού. Μόλις κάνετε κλικ σε αυτή, θα μεταφερθείτε στη βάση γνώσεων και μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε.