Key takeaways
Pros
- Φιλική προς το χρήστη διεπαφή
- Προσαρμόσιμα πρότυπα
- Αξιόπιστη υποστήριξη πελατών
- Διατίθεται δωρεάν πρόγραμμα
Cons
- Οι προηγμένες επιλογές επεξεργασίας είναι δύσκολο να βρεθούν
- Μπορεί να χρειάζεστε υποστήριξη με την εφαρμογή προηγμένων λειτουργιών
Το λογισμικό γνωσιακής βάσης της Freshdesk είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Σε περίπτωση που δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιο λογισμικό, μην ανησυχείτε. Η διεπαφή χρήστη είναι πολύ διαισθητική. Ακόμη λιγότεροι χρήστες με γνώσεις τεχνολογίας μπορούν εύκολα να ρυθμίσουν τα πάντα και να αρχίσουν να γράφουν άρθρα με βάση τη γνώση σε ελάχιστο χρόνο. Θα τολμούσα μάλιστα να πω ότι μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία χωρίς να διαβάσουν την τεκμηρίωση.
Η δημιουργία των ίδιων των άρθρων είναι επίσης πολύ απλή. Εκτός από τις βασικές λειτουργίες, όπως η επεξεργασία κειμένου και η προσθήκη εικόνων και βίντεο, το Freshdesk προσφέρει μερικά προκατασκευασμένα πρότυπα που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε. Μπορείτε επίσης να κάνετε κάποια βασική βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης απευθείας στο λογισμικό της Freshdesk. Με το δωρεάν πρόγραμμα, μπορείτε να το δοκιμάσετε και να καταλάβετε εάν αυτό είναι το λογισμικό που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τη βάση γνώσεων της εταιρείας σας.
Ξεκινώντας με το Freshdesk
Η δημιουργία του δωρεάν λογαριασμού σας είναι παιχνιδάκι και μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα λεπτά. Μπορείτε να επιλέξετε αυτήν την επιλογή ή μπορείτε να εγγραφείτε για τη δωρεάν έκδοση του λογισμικού Freshdesk.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι έχω ρυθμίσει τα πάντα στον Chrome, αλλά το Freshdesk λειτουργεί επίσης σε Safari, Edge και Firefox.
Αφού εγγραφείτε, η Freshdesk σας προσφέρει μια επιλογή να συμπληρώσετε ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας για να προσαρμόσετε καλύτερα την εμπειρία σε εσάς. Ωστόσο, μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα εάν δεν θέλετε να το κάνετε αμέσως.
Μετά τον έλεγχο ταυτότητας email, πρέπει απλώς να ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε. Όταν συνδέεστε, σας υποδέχεται ένας πίνακας ελέγχου με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Αν μόλις ξεκινάτε, μπορείτε να λάβετε δείγματα δεδομένων για να δείτε πώς θα φαίνεται ο πίνακας εργαλείων σας μόλις αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό. Μπορείτε, φυσικά, να το απορρίψετε και να χρησιμοποιήσετε πραγματικά δεδομένα.
Για να ξεκινήσετε τη δημιουργία της βάσης γνώσεών σας, μεταβείτε στο αριστερό μενού και κάντε κλικ στις Λύσεις και συνεχίστε κάνοντας κλικ στο Ξεκινώντας.
Εδώ, μπορείτε να επεξεργαστείτε υπάρχοντες φακέλους ή να δημιουργήσετε νέους. Έχετε δύο φακέλους για να ξεκινήσετε, αλλά μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους. Τώρα, το πιο σημαντικό μέρος, μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε άρθρα βάσης γνώσεων. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε το κουμπί Νέο άρθρο στην επάνω δεξιά γωνία.
Η διεπαφή Freshdesk κάνει καλή δουλειά συνδυάζοντας πολλά σε μία προβολή χωρίς να είναι υπερβολικά. Το λογισμικό σάς δίνει την επιλογή να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με άλλες προηγμένες λειτουργίες, ωστόσο, μπορείτε να το απορρίψετε εάν θέλετε.
Μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε το άρθρο σας από το μηδέν ή μπορείτε να επιλέξετε από τα προκαθορισμένα πρότυπα όπως Οδηγίες χρήσης, Συχνές ερωτήσεις και Οδηγούς χρήστη. Μόλις ολοκληρώσετε το άρθρο, μπορείτε είτε να το δημοσιεύσετε είτε να το στείλετε για έλεγχο.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Η δημιουργία της βάσης γνώσεων Freshdesk ήταν απίστευτα εύκολη. Το λογισμικό είναι πολύ προσιτό και εύκολο στην πλοήγηση. Μπορείτε να δημιουργήσετε σύνθετα άρθρα υποστήριξης και τεχνική τεκμηρίωση ή να γράψετε μόνο μερικές παραγράφους κειμένου με ενημερώσεις και νέα.
Ένα πράγμα που θα μπορούσε να βελτιωθεί είναι οι προηγμένες επιλογές επεξεργασίας. Όταν ανοίγετε για πρώτη φορά το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με αυτά στην τεκμηρίωση. Αλλά αν κλείσετε αυτήν την πρόταση, θα πρέπει να περιηγηθείτε στις σελίδες υποστήριξης για να βρείτε επαρκείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης τους.
Ωστόσο, για τη δημιουργία άρθρων βάσης γνώσεων, το Freshdesk παρέχει όλα τα πράγματα που χρειάζεστε. Από μια βολική και φιλική προς το χρήστη διεπαφή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις βασικές δυνατότητες επεξεργασίας συν ένα κουμπί Γρήγορη εισαγωγή, το οποίο σας επιτρέπει να προσθέτετε βίντεο, εικόνες, σημειώσεις, άλλες πληροφορίες κ.λπ.
Κάτι που βρήκα χρήσιμο είναι το βασικό SEO στο μενού της δεξιάς πλευράς. Θα βοηθήσει σε όλες τις προσπάθειές σας στο SEO; Όχι. Αλλά είναι ένα όμορφα ενσωματωμένο μικρό εργαλείο για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Τιμολόγηση
Η Freshdesk χρησιμοποιεί ένα μοντέλο τιμολόγησης που βασίζεται σε συνδρομή. Προσφέρουν τρία προγράμματα συνδρομής. Κάθε πρόγραμμα συνοδεύεται από περισσότερες πρόσθετες λειτουργίες, ώστε να μπορείτε να αυξάνετε ή να μειώνετε την κλίμακα με βάση τις ανάγκες σας.
Δωρεάν
Αυτό είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα με βασικές δυνατότητες, όπως μια βάση γνώσεων, καρτέλες, αναλυτικά στοιχεία και αναφορές, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξη email 24/7. Με αυτό το επίπεδο συνδρομής, μπορείτε να έχετε έως και 10 αντιπροσώπους.
Growth
Μπορείτε να αγοράσετε αυτό το πακέτο με 15€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται ετησίως ή με 18€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται κάθε μήνα. Αυτό το επίπεδο προσφέρει τα πάντα, από τη Δωρεάν επιλογή συν αυτοματισμό, τηλεφωνική υποστήριξη 24/5, SLA, 1000+ εφαρμογές αγοράς, προσαρμοσμένο SSL και πολλά άλλα.
Pro
Το πρόγραμμα Pro κοστίζει 49€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται ετησίως ή 59€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται μηνιαίως. Αυτό το πακέτο προσανατολισμένο στην απόδοση περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες από το πρόγραμμα Growth, συν τον μέσο χρόνο χειρισμού (AHT), προσαρμοσμένες εφαρμογές, επεκτάσιμα όρια API, βαθμολογία ικανοποίησης πελατών (CSAT), τμηματοποίηση πελατών, προσαρμοσμένους ρόλοι και αναφορές, μια πολύγλωσση βάση γνώσεων, πολλά προϊόντα και άλλα.
Enterprise
Το πιο ακριβό πρόγραμμα Enterprise της Freshdesk είναι διαθέσιμο με 79€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται ετησίως ή 95€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνεται κάθε μήνα. Σε αυτό το πακέτο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες και δυνατότητες από προηγούμενα επίπεδα, καθώς και προσθήκες όπως απεριόριστα προϊόντα, sandbox, ροή εργασιών έγκρισης βάσης γνώσεων, bots, σήματα κοινωνικής δικτύωσης με τεχνητή νοημοσύνη, περιορισμούς εύρους IP και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Η Freshdesk παρέχει δωρεάν λογισμικό βάσης γνώσεων φιλικό προς το χρήστη, το οποίο το καθιστά προσβάσιμο ακόμη και σε μικρές επιχειρήσεις. Το UI είναι εύκολο στην πλοήγηση και απλό στην εργασία. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως αισθάνεστε κατακλυσμένοι με μπλοκ κώδικα, διαφορετικές μεταβλητές και μπερδεμένη γλώσσα. Η Freshdesk διασφαλίζει ότι οι πελάτες με διαφορετικά σύνολα τεχνικών δεξιοτήτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το λογισμικό για να δημιουργήσουν μια ισχυρή βάση γνώσεων γεμάτη εκπαιδευτικό υλικό, συχνές ερωτήσεις και άρθρα. Η προσθήκη εικόνων, βίντεο και άλλων αρχείων πολυμέσων είναι πολύ απλή χάρη στο κουμπί Γρήγορη Εισαγωγή.
Η μόνη μικρή ταλαιπωρία είναι η έλλειψη προηγμένης επεξεργασίας κειμένου, την οποία μπορεί να προσφέρουν ορισμένες εναλλακτικές λύσεις του Freshdesk. Ωστόσο, εάν παίζετε με τη διεπαφή και διαβάζετε κάποια από την τεκμηρίωση της Freshdesk, δεν θα δυσκολευτείτε για πολύ να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε καταπληκτικά άρθρα βάσης γνώσεων για τους πελάτες σας.
Frequently Asked Questions
Έχω προβλήματα με τη δημιουργία μιας εσωτερικής βάσης γνώσεων
Η διαδικασία σύνταξης άρθρων εσωτερικής βάσης γνώσεων είναι η ίδια όπως και με τις εξωτερικές. Η μόνη διαφορά βημάτων είναι πώς ορίζετε την ορατότητα. Για να δημιουργήσετε μια εσωτερική βάση γνώσεων, ορίστε την ορατότητα σε αντιπροσώπους. Μπορείτε να προσαρμόσετε την ορατότητα του άρθρου τόσο των νέων όσο και των υπαρχόντων άρθρων.
Δεν μπορώ να εξάγω μαζικά δεδομένα
Μπορείτε να ρυθμίσετε τη μαζική εξαγωγή των δεδομένων σας εάν έχετε δικαιώματα διαχειριστή λογαριασμού. Μεταβείτε στον Διαχειριστή > Λογαριασμός > Στοιχεία λογαριασμού > Εξαγωγή. Ο εγγεγραμμένος αντιπρόσωπος θα λάβει έναν σύνδεσμο email που περιέχει έναν σύνδεσμο λήψης για Λύσεις σε μορφή XML, μαζί με πληροφορίες λογαριασμού.