Key takeaways
Pros
- Εξαιρετική διεπαφή με εύκολη πλοήγηση
- Εξαιρετικός συντάκτης άρθρου
- Εξαιρετική τιμή
Cons
- Πολύ βασικά χαρακτηριστικά βάσης γνώσεων
- Μια ελαφρώς παράλογη τοποθέτηση κουμπιού στη βάση γνώσεων
Ξεκινώντας με το Deskero
Το Deskero είναι μια λύση διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών που βασίζεται σε cloud και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Εκτός από τη βάση γνώσεων, το Deskero εστιάζει στην υποστήριξη πολλών καναλιών, στην εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στην εξυπηρέτηση πελατών ζωντανής συνομιλίας. Ενώ η ζωντανή συνομιλία φαίνεται να είναι η πιο προωθημένη λειτουργία, θα ρίξουμε μια ματιά στις λειτουργίες της βάσης γνώσεων Deskero σε αυτήν την αξιολόγηση.
Το Deskero είναι μια από τις λύσεις που δεν σας αναγκάζουν να επιλέξετε ένα demo. Μπορείτε απλώς να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή χωρίς να χρειάζεστε στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Είναι επίσης πολύ γρήγορο, ώστε να μπορείτε να εγγραφείτε και να εισαγάγετε τον νέο σας πίνακα ελέγχου σε λίγα λεπτά. Το Deskero σάς βοηθά να προετοιμάσετε έναν σύντομο αλλά πολύ χρήσιμο οδηγό στην αρχή της περιήγησης σας. Όταν τελειώσετε, θα βρίσκεστε στον κύριο πίνακα ελέγχου και μπορείτε να ξεκινήσετε την εξερεύνηση του.
Η διεπαφή έχει μια ενδιαφέρουσα επιλογή για έναν συνδυασμό χρωμάτων και νομίζω ότι σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει καθόλου. Αυτό είναι, ωστόσο, ένα απλό θέμα προτίμησης και γούστου, άρα για τον καθένα δικό του. Ανεξάρτητα από αυτό, η διεπαφή είναι πολύ καλά σχεδιασμένη και φαίνεται εύκολη η πλοήγηση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, που είναι το πιο σημαντικό μέρος. Δεν λείπει απολύτως τίποτα και μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα κάθε εργαλείο από την αρχή, επομένως οποιαδήποτε ροή εργασίας θα πρέπει να είναι πανεύκολη. Αυτή η διεπαφή μπορεί να ανταγωνιστεί τις καλύτερες λύσεις.
Το επάνω μέρος της διεπαφής δείχνει μια απλή γραμμή μενού που μπορεί να σας μεταφέρει σε διάφορα εργαλεία και ενότητες του Deskero. Υπάρχουν καρτέλες, εργασίες, πελάτες, αναλυτικά στοιχεία, συνομιλία, ρυθμίσεις και η βάση γνώσεων. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κάνετε κουραστικές αναζητήσεις σε ολόκληρο το λογισμικό για να το βρείτε, κάτι που εκτιμάται πάντα, παρόλο που θα έπρεπε να είναι τυπικό. Κάθε ενότητα αυτής της επιλογής μενού συνοδεύεται από μια δευτερεύουσα γραμμή μενού στην αριστερή πλευρά που σας επιτρέπει να εκτελέσετε ενέργειες και να μεταβείτε σε υποενότητες. Μόλις κάνετε κλικ στην επιλογή της βάσης γνώσεων, θα μεταφερθείτε σε μια νέα, άδεια βάση γνώσεων με μια απλή διεπαφή.
Εμπειρία χρήστη και δυνατότητες
Η διεπαφή θα σας προσκαλέσει να δημιουργήσετε πρώτα κατηγορίες και υποκατηγορίες, γεγονός που αποκαλύπτει ότι το Deskero προσφέρει μερικές καλές επιλογές οργάνωσης για τα άρθρα σας. Όταν δημιουργείτε νέες κατηγορίες, μπορείτε να επιλέξετε το όνομα της κατηγορίας και τις επιλογές ορατότητας – έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εάν μια κατηγορία θα είναι ορατή εσωτερικά από αντιπροσώπους, εξωτερικά από πελάτες, ορατή από αντιπροσώπους και πελάτες ή ορατή μόνο από ορισμένες ομάδες αντιπροσώπων.
Εδώ βρίσκετε το πρώτο πρόβλημα με τη διεπαφή Deskero. Η εύρεση της επιλογής δημιουργίας νέου άρθρου δεν είναι προφανής, καθώς δεν υπάρχει ορατό κουμπί πουθενά διαθέσιμο. Δεν μπορούσα καν να μπω στην κατηγορία του άρθρου και η μόνη επιλογή προς τα εμπρός ήταν να δημιουργήσω μια άλλη κατηγορία (ή υποκατηγορία). Μου πήρε ένα λεπτό για να συνειδητοποιήσω ότι η επιλογή δημιουργίας άρθρου βρίσκεται στην αριστερή γραμμή μενού κάτω από την επιλογή “Λύσεις” και εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα Λύση (Άρθρο). Αν και αυτή δεν είναι η χειρότερη πλοήγηση, σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη, καθώς τα περισσότερα λογισμικά βάσης γνώσεων περιλαμβάνουν ένα προφανώς τοποθετημένο κουμπί για τη δημιουργία άρθρων.
Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί “Νέα λύση“, μπορείτε να ξεκινήσετε να γράφετε στο πρόγραμμα επεξεργασίας άρθρου. Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι ο επεξεργαστής του άρθρου είναι εξαιρετικά καλά σχεδιασμένος. Όπως κάθε καλός συντάκτης άρθρων, ο επεξεργαστής άρθρων Deskero φέρνει το επίκεντρο στη γραφή, αντί να το μεταφέρει αλλού. Τα πεδία για τίτλους, περίληψη και το σώμα του άρθρου είναι μεγάλα και καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του χώρου. Δεν υπάρχουν στοιχεία που αποσπούν την προσοχή και μπορείτε να εστιάσετε στη γραφή.
Ωστόσο, ο επεξεργαστής έχει ένα τεράστιο πρόβλημα με την έλλειψη δυνατοτήτων. Το σύνολο εργαλείων επεξεργασίας κειμένου είναι ένα από τα πιο απλά που έχω δει ποτέ, καθώς προσφέρει μόνο τις πιο βασικές λειτουργίες επεξεργασίας. Μπορείτε ακόμα να τα χρησιμοποιήσετε για να γράψετε καλά άρθρα με κάποια δημιουργική χρήση, αλλά το Deskero θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια ενημέρωση που θα προσθέσει περισσότερες λειτουργίες κειμένου στο σύστημα. Μπορείτε να κάνετε βασικά πράγματα, όπως τη χρήση έντονης και πλάγιας γραφής. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν άλλες επιλογές, όπως η στοίχιση κειμένου, οι επιλογές κεφαλίδας, οι επιλογές μεγέθους γραμματοσειράς και άλλα σχετικά σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να αποτελούν πρότυπο σε κάθε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου.
Ωστόσο, έχετε τις επιλογές για να προσθέσετε τον δικό σας κώδικα, συνδέσμους, εικόνες και βίντεο, ώστε να γίνετε δημιουργικοί και να προσπαθήσετε να προσαρμόσετε τα άρθρα σας όσο περισσότερο μπορείτε με αυτές τις επιλογές. Στο κάτω μέρος του προγράμματος επεξεργασίας άρθρου, μπορείτε επίσης να βρείτε επιλογές για ετικέτες και βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Τιμολόγηση
Η τιμολόγηση μπορεί επίσης να είναι αρκετά απογοητευτική, λαμβάνοντας υπόψη πόσο κακώς εξοπλισμένη είναι η βάση γνώσεων στο Deskero συνολικά. Ωστόσο, κάθε πρόγραμμα προσφέρει άλλα εργαλεία επικοινωνίας, επομένως η τιμή δεν αφορά μόνο το χαρακτηριστικό της βάσης γνώσεων, πράγμα που σημαίνει ότι το Deskero μπορεί να είναι μια αρκετά καλή συμφωνία. Προσφέρει τρία προγράμματα και καθένα από αυτά προσφέρει το πλήρες σετ εργαλείων επικοινωνίας. Οι περιορισμοί προέρχονται από αλλού.
Grow
Το πρόγραμμα Grow κοστίζει 12$ το μήνα ανά χρήστη με τη μηνιαία τιμολόγηση ή 9$ το μήνα ανά χρήστη με την ετήσια τιμολόγηση. Επικεντρώνεται στην παροχή των βασικών δυνατοτήτων του κέντρου εξυπηρέτησης. Τα κύρια σημεία περιλαμβάνουν καρτέλες κοινωνικών δικτύων, αυτοματοποίηση εργασιών, ζωντανή συνομιλία, ειδοποιήσεις επιφάνειας εργασίας και πλήρη API.
Business
Το πρόγραμμα Business κοστίζει 30$ το μήνα ανά χρήστη με τη μηνιαία τιμολόγηση ή 25$ το μήνα ανά χρήστη με το ετήσιο πρόγραμμα. Τα κύρια σημεία περιλαμβάνουν ένα πλήρες σύνολο εργαλείων πολλαπλών καναλιών, κανόνες εκχώρησης καρτελών, widget συνομιλίας και σχολίων, συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών και σενάρια που είναι βασικά αυτοματισμοί.
Premium
Το πρόγραμμα Premium κοστίζει 120$ το μήνα ανά χρήστη με τη μηνιαία τιμολόγηση ή 90$ το μήνα ανά χρήστη με την ετήσια τιμολόγηση. Αυτό είναι το πιο ακριβό πρόγραμμα και προσφέρει διαχείριση πολλαπλών επωνυμιών, παρακολούθηση χρόνου, εκτεταμένους επιχειρηματικούς και λογικούς κανόνες, δωρεάν εσωτερικούς αντιπροσώπους και επιπλέον υποστήριξη και προσαρμογή.
Συμπέρασμα
Το Deskero έχει πολλά να προσφέρει σε πολύ χαμηλή τιμή, ωστόσο, λείπουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά και αυτό είναι κρίμα. Είναι ένα γενικά εύχρηστο και καλά σχεδιασμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σίγουρα κάνει πολλούς πελάτες ευχαριστημένους. Αν και η βάση γνώσεων δεν είναι ακριβώς άχρηστη και η εργασία μαζί της είναι ευχάριστη, δεν υπάρχει πολύς χώρος για προσαρμογή των άρθρων σας. Το τίμημα θα μπορούσαν να το αντισταθμίσουν, αν πρόσθεταν λίγα περισσότερα στη βάση γνώσεων στην προσφορά τους.
Frequently Asked Questions
Δεν μπορώ να βρω το κουμπί για τη δημιουργία νέου άρθρου στη βάση γνώσεων Deskero.
Μόλις εισαγάγετε τη βάση γνώσεων σας, θα δείτε μια οθόνη που θα σας προσκαλεί να δημιουργήσετε νέες κατηγορίες ή υποκατηγορίες, αλλά δεν υπάρχει επιλογή για τη δημιουργία νέου άρθρου. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη στο στοιχείο μενού Λύσεις στον αριστερό πίνακα. Κάντε κλικ σε αυτό και θα δείτε το κουμπί για τη δημιουργία ενός νέου άρθρου στην επάνω δεξιά γωνία της διεπαφής της βάσης γνώσεων.
Πού μπορώ να προσαρμόσω την πύλη πελατών Deskero;
Μπορείτε να βρείτε αυτήν την επιλογή στις ρυθμίσεις. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Δημόσια πύλη > Branding. Εδώ μπορείτε να αλλάξετε το λογότυπο και τα χρώματα της πύλης πελατών, καθώς και γλώσσες, πληροφορίες πύλης και άλλα.