Key takeaways
Pros
- Εξαιρετικά γρήγορη ενσωμάτωση
- Ομαλές ενσωματώσεις με δημιουργούς ιστοτόπων
- Εξαιρετικές δυνατότητες διαμόρφωσης και σχεδιασμού
- Εξαιρετική απόδοση
Cons
- Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να νιώσουν κάπως χαμένοι από τις επιλογές
Ξεκινώντας με τη λειτουργία chatbot Tidio
Το Tidio είναι ένα δημοφιλές, εκτενές λογισμικό υποστήριξης πελατών με ένα σύνολο εργαλείων που εστιάζει στις καρτέλες, στα κοινωνικά μέσα και τη ζωντανή συνομιλία. Η ζωντανή συνομιλία υποστηρίζεται από ένα chatbot που μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να υποστηρίξουν τις ομάδες τους και να παρέχουν ουσιαστική υποστήριξη και απαντήσεις σε όλους τους διαδικτυακούς επισκέπτες. Θα εξετάσουμε τη λειτουργία chatbot του Tidio και θα μάθουμε πώς αποδίδει σε ένα καθημερινό σενάριο επικοινωνίας πελατών.
Δεδομένου ότι το Tidio προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα, είναι εύκολο να ξεκινήσετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε τον δωρεάν λογαριασμό σας. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε κατά τη διαδικασία εγγραφής είναι η επιλογή μιας υπηρεσίας φιλοξενίας ιστοσελίδων. Εάν ο ιστότοπός σας δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας προγράμματα δημιουργίας ιστότοπων, όπως Wix ή Shopify, μπορείτε απευθείας ενσωματώσετε τη συνομιλία με ένα chatbot στη σελίδα σας χωρίς σχεδόν καμία προσπάθεια. Μπορείτε να δείτε τη λίστα με τις ενσωματώσεις Tidio για να δείτε εάν το πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπου που χρησιμοποιήσατε έχει άμεση ενσωμάτωση.
Εάν ολοκληρώσετε την εγγραφή σας χρησιμοποιώντας αυτήν την υπηρεσία, θα μεταφερθείτε αμέσως στην αντίστοιχη σελίδα ενσωμάτωσης στον ιστότοπο της υπηρεσίας σας. Εδώ μπορείτε να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία Tidio με ένα chatbot στον ιστότοπό σας με λίγα κλικ. Το σύστημα θα χρειαστεί πρώτα απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις, όπως πόσους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών έχετε, τον επιδιωκόμενο στόχο και σκοπό του ιστότοπού σας, πόσους πελάτες έχετε κ.λπ. Είναι αρκετά απλό και εύκολο να το κάνετε αν γνωρίζετε τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις.
Εάν ο ιστότοπός σας τρέχει σε άλλη πλατφόρμα, η διαδικασία παραμένει πολύ απλή, αλλά θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση στον κώδικα του ιστότοπού σας για να πραγματοποιήσετε την ενσωμάτωση του chatbot. Η ρύθμιση είναι βασικά η ίδια όπως στην περίπτωση της εγγραφής στο πρόγραμμα δημιουργίας ιστοτόπων, εκτός από το ότι πρέπει να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις απευθείας στον ιστότοπο Tidio κατά την εγγραφή σας. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ότι πρέπει να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τον αυτόματα δημιουργημένο κώδικα ζωντανής συνομιλίας στον κώδικα του ιστότοπού σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση στον κώδικα του ιστότοπού σας ή ζητήστε από τον διαχειριστή ιστού να το κάνει για εσάς.
Λειτουργίες και ενσωμάτωση Tidio chatbot
Το Tidio έχει πολλά διαθέσιμα chatbot και καθένα από αυτά εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις, να προωθήσετε ειδικές προσφορές ή να βοηθήσετε τους πελάτες με τα ερωτήματά τους. Νομίζω ότι η ποικιλία είναι καλή, δεν είναι πολύ μεγάλη για να σας μπερδέψει, αλλά έχετε πολλές επιλογές σε κάθε κατηγορία. Όταν κάνετε την επιλογή σας, έχετε ακόμα λίγη δουλειά να κάνετε, επειδή το chatbot πρέπει να διαμορφωθεί. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κάποιο προγραμματισμό και να συμπληρώσετε τις πιο πιθανές ερωτήσεις πελατών που θα συναντήσει το chatbot στον ιστότοπό σας.
Όσο σχολαστικός κι αν είστε, αυτό το τμήμα της διαδικασίας μπορεί να είναι χρονοβόρο. Μπορείτε να παρέχετε ερωτήσεις και απαντήσεις μόνο στα πιο συνηθισμένα θέματα ή μπορείτε να πάτε πολύ πιο βαθιά, αν θέλετε να κάνετε το bot να τα ξέρει όλα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτό το μέρος της διαδικασίας υλοποίησης είναι αρκετά καλά σχεδιασμένο και εύκολο να γίνει. Εάν δημιουργήσατε ποτέ ένα chatbot ή ένα IVR, πιθανότατα δεν θα εκπλαγείτε από το πώς λειτουργεί η διαδικασία. Το Tidio διαθέτει ένα πρόγραμμα δημιουργίας chatbot με οπτική αναπαράσταση όλων των πιθανών συνομιλιών που μπορεί να χειριστεί και μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις λεπτομέρειες καθεμιάς κάνοντας απλά κλικ σε αυτές.
Μπορείτε να επιλέξετε από μια επιλογή από τις πιο χρησιμοποιούμενες γλώσσες εκτός από τα αγγλικά για το chatbot σας και να δείτε μερικά κοινά θέματα για να διευκολύνετε τη διαδικασία. Εκτός αυτού, μπορείτε επίσης να επιλέξετε το έναυσμα συνομιλίας στην αρχή της διαδικασίας. Μπορείτε να διαμορφώσετε τη συνομιλία ώστε να ενεργοποιείται μόλις ένας επισκέπτης εισέλθει στον ιστότοπό σας, όταν ξεκινήσει μια συνομιλία ή διαλέξει άλλη επιλογή από τη λίστα. Υπάρχει μια πληθώρα επιλογών, ώστε να έχετε την ευκαιρία να εμβαθύνετε και να κάνετε το chatbot όσο πιο γρήγορο και έξυπνο μπορείτε.
Υπάρχουν επίσης διάφορες συνθήκες που μπορείτε να ενσωματώσετε στη συμπεριφορά του chatbot, όπως πρόγραμμα περιήγησης, λειτουργικό σύστημα, χώρα, ημέρα, γλώσσα και μερικά ακόμη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συνθήκες για να καθορίσετε τη συμπεριφορά του bot όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις. Αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο, για παράδειγμα, όταν τρέχετε έναν πολύγλωσσο ιστότοπο ή όταν το κατάστημά σας διαθέτει ανθρώπινη υποστήριξη πελατών μόνο συγκεκριμένες ημέρες και κατά τη διάρκεια ορισμένων ωρών λειτουργίας.
Απόδοση και χρησιμότητα
Έχω δοκιμάσει το chatbot Tidio με τη διαμόρφωσή μου σε έναν δοκιμαστικό ιστότοπο που δημιούργησα με το Wix και τα αποτελέσματά μου ήταν αρκετά καλά. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα chatbot Tidio είναι τόσο καλά όσο η προσπάθεια που καταβάλλετε για τη διαμόρφωσή τους. Επομένως, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα άχρηστο chatbot, καθώς και ένα απίστευτα χρήσιμο. Μια καλά σχεδιασμένη διαδρομή συνομιλίας chatbot μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη και μπορεί να σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο. Με αυτά τα λόγια, η διαδικασία δημιουργίας ενός chatbot Tidio μπορεί να είναι μακρά. Ωστόσο, οι διαθέσιμες προεπιλογές διευκολύνουν τον όλο προγραμματισμό.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μου, δοκίμασα προσωπικά το chatbot και συμπλήρωσα τα τυφλά σημεία καθώς τα βρήκα και ενημέρωσα τακτικά το widget συνομιλίας. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την απόδοση του chatbot του Tidio. Ωστόσο, ακόμη και ένα έξυπνα σχεδιασμένο chatbot έχει περιορισμούς, επομένως είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ένας πραγματικός αντιπρόσωπος θα είναι διαθέσιμος για να απαντήσει σε πιο σύνθετες ερωτήσεις πελατών. Το Tidio δεν ήταν μόνο εύκολο στη χρήση, αλλά και εύκολο στην ενσωμάτωση, γεγονός που το καθιστά εξαιρετική λύση, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ήταν δωρεάν από την αρχή.
Τιμολόγηση Tidio chatbot
Το Tidio έχει τέσσερα προγράμματα τιμολόγησης με chatbots διαθέσιμα σε καθένα από αυτά. Εάν σκέφτεστε να αποκτήσετε το Tidio κυρίως για το chatbot του, η μόνη απόφαση που πρέπει να πάρετε είναι αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε άλλες δυνατότητες του Tidio. Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι προσφέρει κάθε ένα από τα προγράμματα.
Δωρεάν
Το δωρεάν πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για όλους. Περιλαμβάνει ζωντανή συνομιλία με όριο 50 συνομιλιών το μήνα, chatbots με όριο 100 συνομιλιών το μήνα, υποστήριξη email, εφαρμογές για υπολογιστές και κινητές συσκευές, ενσωματώσεις εφαρμογών τρίτων, πληροφορίες επισκεπτών και API JavaScript.
Communicator
Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 15,66$ ανά χρήστη το μήνα. Περιλαμβάνει απεριόριστες συνομιλίες, έως και 5 χειριστές, email, υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας 24/5, διαχείριση αδειών, ζωντανή πληκτρολόγηση, αναλυτικά στοιχεία, τμήματα, λίστα ζωντανών επισκεπτών, στατιστικά στοιχεία σελίδας που προβλήθηκαν και όλες τις δυνατότητες από το δωρεάν πρόγραμμα.
Chatbot
Το πρόγραμμα Chatbots κοστίζει 31,74$ το μήνα και παρέχει συνομιλίες chatbot με 40.000 χρήστες το μήνα, όλες τις δυνατότητες από το Δωρεάν πρόγραμμα, ένα οπτικό πρόγραμμα επεξεργασίας chatbot, ενσωμάτωση Zapier και πολλά άλλα.
Tidio+
Αυτό είναι το πιο σύνθετο και ακριβό πρόγραμμα που προσφέρει το Tidio. Κοστίζει 235,16$ το μήνα και έχει απεριόριστες συνομιλίες, προσαρμοσμένο αριθμό χειριστών, προσαρμοσμένο αριθμό δεσμεύσεων chatbot, πλήρη υποστήριξη και όλες τις δυνατότητες από τα προηγούμενα προγράμματα. Περιλαμβάνει επιπλέον υπηρεσίες όπως έναν αποκλειστικό διαχειριστή επιτυχίας πελατών και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα
Το Tidio είναι σχεδόν τέλειο. Αν θέλετε εξαιρετικό λογισμικό chatbot, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με αυτό. Το Tidio δεν είναι κουραστικό. Είναι εύκολο στην ενσωμάτωση, τη διαχείριση και τη χρήση, ειδικά αν χρησιμοποιείτε μια από τις ομαλές ενσωματώσεις με τους δημιουργούς ιστότοπων. Είναι δύσκολο να σκεφτείς κάποια μειονεκτήματα στο Tidio. Ειδικά όταν είναι ένα δωρεάν chatbot διαθέσιμο για οποιονδήποτε χάρη σε μια σύντομη εγγραφή.
Frequently Asked Questions
Το widget συνομιλίας δεν εμφανίζεται στον ιστότοπό μου.
Μπορεί να υπάρχουν πολλές αιτίες για αυτό το ζήτημα. Το πιο συνηθισμένο πρόβλημα προκαλείται από το caching του web browser. Προσπαθήστε να τρέξετε τον ιστότοπό σας με το widget συνομιλίας Tidio σε ένα παράθυρο ανώνυμης περιήγησης. Εάν εμφανιστεί, το πρόβλημα προκαλείται από δεδομένα προσωρινής αποθήκευσης που χρησιμοποιούν τα προγράμματα περιήγησης για τη γρηγορότερη φόρτωση ιστότοπων που έχετε ήδη επισκεφτεί, κάτι που δεν υπάρχει στα παράθυρα ανώνυμης περιήγησης. Θα πρέπει να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησής σας και να ανανεώσετε τον ιστότοπο σε ένα κανονικό παράθυρο. Το widget συνομιλίας θα πρέπει να εμφανιστεί αργότερα. Άλλες αιτίες μπορεί να περιλαμβάνουν ένα λάθος ή ένα τυπογραφικό λάθος στον κώδικα του widget συνομιλίας. Αυτό μπορεί να συμβεί κατά λάθος. Αντιγράψτε και επικολλήστε ξανά το widget συνομιλίας Tidio στον κώδικα του ιστότοπού σας για να δείτε αν βοηθάει.
Τι να κάνω εάν δεν λαμβάνω μηνύματα συνομιλίας;
Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προκληθεί από πολλά πράγματα. Πρώτα, ελέγξτε πώς ρυθμίζετε τις ώρες εργασίας σας ή δείτε εάν η συνομιλία σας είναι ενεργή στον ιστότοπό σας. Τα μηνύματα εκτός των ωρών λειτουργίας ενδέχεται να μην σας δίνουν τη σωστή ειδοποίηση και θα τα βλέπετε κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου. Τέλος, εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τα chatbot που δεν εμφανίζονται στο widget συνομιλίας Tidio, το πρόβλημα πιθανότατα οφείλεται στο browser caching. Μπορείτε να το λύσετε εκκαθαρίζοντας την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησης ή ανοίγοντας τον ιστότοπο με μια συνομιλία Tidio σε ένα παράθυρο ανώνυμης περιήγησης πρώτα.
Θέλω να δοκιμάσω τα bot και τον αυτοματισμό μου σαν να ήμουν χρήστης που αλληλεπιδρά με το widget συνομιλίας.
Μεταβείτε στην ενότητα chatbots στο Tidio και κάντε κλικ στις τρεις τελείες σε οποιοδήποτε από τα chatbots σας. Θα δείτε την επιλογή να δοκιμάσετε το chatbot. Κάντε κλικ σε αυτό και θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο συνομιλίας. Ένας άλλος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε ένα δείγμα ιστότοπου και να ενσωματώσετε το chatbot Tidio σε αυτόν. Μόλις δημοσιεύσετε τον ιστότοπο, μπορείτε να το εισαγάγετε και να αρχίσετε να συνομιλείτε με το δικό σας chatbot για να δείτε την απόδοσή του. Μπορείτε να ανοίξετε τις ρυθμίσεις σε άλλο παράθυρο, να τροποποιήσετε, να προσθέσετε απαντήσεις ή ερωτήσεις και να αντιμετωπίσετε προβλήματα στην πορεία.
Θέλω να μεταφέρω συνομιλίες από ένα chatbot σε έναν χειριστή.
Μπορείτε να ρυθμίσετε το chatbot να μεταφέρει τη συνομιλία σε έναν χειριστή με ένα απλό κλικ ενός κουμπιού. Μεταβείτε στην ενότητα Απόφαση και ενεργοποιήστε την επιλογή ενεργοποίησης όταν τελειώσει η ενέργεια του bot. Κάθε απόφαση μπορεί να έχει ενεργοποιημένη την επιλογή Μεταφορά σε χειριστή.