Key takeaways
Pros
- Γρήγορη ρύθμιση
- Διατίθενται διάφοροι οδηγοί και εκπαιδευτικό υλικό
- Πολλαπλές επιλογές προσαρμογής για να διαλέξετε
Cons
- Ακριβό για μικρές εταιρείες
- Μπορεί να είναι χαοτικό λόγω του αριθμού των εργαλείων και των λειτουργιών
- Πρέπει να παρέχετε email εργασίας
- Αμφισβητούμενη ποιότητα της εσωτερικής υποστήριξης χρηστών
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα Intercom chatbot
Το Intercom chatbot είναι μια λύση λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για υποστήριξη πελατών και υπηρεσίες chatbot. Επιτρέπει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο μέσω αυτοματοποιημένων συνομιλιών συνομιλίας. Το chatbot μπορεί να χειριστεί μια σειρά από ερωτήματα πελατών, από την απάντηση σε απλές ερωτήσεις έως την καθοδήγηση των πελατών σε σχετικούς πόρους και υποστήριξη.
Για να ξεκινήσω με αυτό το chatbot, κατευθύνθηκα στον ιστότοπό του και πήγα στη σελίδα εγγραφής. Κάνοντας κλικ στο κουμπί “Έναρξη”, μπόρεσα να ξεκινήσω τη διαδικασία εγγραφής. Συνολικά, η εγγραφή στο Intercom chatbot μου πήρε λιγότερο από 10 λεπτά. Η φόρμα εγγραφής δεν μου ζήτησε καμία ιδιαίτερη λεπτομέρεια.
Αυτά που έπρεπε να εισάγω ήταν:
- όνομα και επίθετο
- όνομα και μέγεθος εταιρείας
- email εργασίας
- κωδικό πρόσβασης
- αριθμό τηλεφώνου (προαιρετικά)
Ωστόσο, ενώ η διαδικασία ήταν μάλλον απλή, υπήρχαν μερικά πράγματα που μου άρεσαν πολύ και άλλα που δεν μου άρεσαν πολύ.
Πρώτα απ’ όλα, δεν είμαι και φαν του να πρέπει να παρέχω ειδικά το email της εργασίας μου. Η φόρμα εγγραφής δεν θα με άφηνε να προχωρήσω περισσότερο αν δεν χρησιμοποιούσα ένα email εργασίας. Από την άλλη πλευρά, χάρηκα πολύ που είδα ότι η εγγραφή μέσω της Google ήταν δυνατή και ότι δεν υπήρχε απαίτηση πιστωτικής κάρτας. Έτσι, μόλις ολοκλήρωσα τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων, μου ζητήθηκε να ελέγξω το email μου για έναν σύνδεσμο επαλήθευσης. Το email έφτασε σχεδόν αμέσως, και με αυτό μπόρεσα να προχωρήσω πιο γρήγορα.
Συνολικά, η όλη διαδικασία είναι πολύ φιλική για αρχάριους. Τίποτα δεν προκαλεί σύγχυση και δεν νομίζω ότι θα έχετε προβλήματα.
Χαρακτηριστικά και υλοποίηση Intercom chatbot
Αφού ολοκλήρωσα την εγγραφή, πήγα στον ιστότοπο του εργαλείου. Εκεί με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη: ένα σύνολο ερωτήσεων που στοχεύουν στην εξατομίκευση της εμπειρίας μου χρησιμοποιώντας το λογισμικό:
- Ποια είναι η εμπειρία σας με τη δημιουργία μιας λύσης υποστήριξης πελατών;
- Για ποιους λόγους χρησιμοποιείτε κυρίως το Intercom;
- Σε ποιο τμήμα είστε;
- Τι περιγράφει καλύτερα τον τρέχοντα ρόλο σας;
Ήταν καλό να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις για να βελτιώσω την εμπειρία χρήστη μου από την αρχή.
Κοιτάζοντας τη συνολική οπτική σχεδίαση του εργαλείου, πρέπει να ομολογήσω ότι μου άρεσε από το πρώτο δευτερόλεπτο. Είναι εύκολο να το διαβάσετε και να το χρησιμοποιήσετε. Η πλοήγηση στην εφαρμογή δεν ήταν καθόλου δύσκολη.
Για να προσθέσω σε αυτό, έλαβα ένα email από το Intercom με μερικές χρήσιμες συμβουλές για πράγματα όπως:
- δοκιμαστική λειτουργία
- εγκατάσταση του Intercom Messenger
- πρόσκληση συναδέλφων στο Intercom
- ενοποίηση συνομιλιών υποστήριξης,
- παροχή γρήγορης υποστήριξης χρησιμοποιώντας μακροεντολές.
Υπάρχει μια πληθώρα λειτουργιών για να διαλέξετε, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για όλα στον ιστότοπο του Intercom. Είναι αρκετά μακρύς ο κατάλογος, αλλά δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε. Αυτό συμβαίνει επειδή το Intercom παρέχει χρήσιμους οδηγούς για να σας βοηθήσει σε όλες τις διαδικασίες. Επιπλέον, μπορείτε ακόμη να δείτε πόσο χρόνο θα σας πάρει για να ενσωματώσετε κάθε δυνατότητα. Επομένως, δεν είστε μόνοι με όλα αυτά και δεν πρέπει να αποθαρρυνθείτε από την πολυπλοκότητα!
Τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά είναι σίγουρα τα προσαρμόσιμα ρομπότ συνομιλίας που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση δυνητικών πελατών, την επίλυση ερωτημάτων υποστήριξης και πολλά άλλα. Αυτός είναι ο λόγος που εγγράφηκα για το λογισμικό εξαρχής. Έτσι, στην επόμενη ενότητα, θα μιλήσω περισσότερο για την απόδοση και τη χρησιμότητα του chatbot.
Απόδοση και χρησιμότητα
Αφού εξοικειώθηκα με τις περισσότερες λειτουργίες του Intercom, αποφάσισα να δοκιμάσω το chatbot διεξοδικά. Το έκανα αυτό εκτελώντας το στον δοκιμαστικό μου ιστότοπο. Κατά τη γνώμη μου, ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης του Intercom chatbot είναι η ικανότητά του να αλληλεπιδρά με τους χρήστες με τρόπο συνομιλίας, καθώς και το εύρος των διαθέσιμων επιλογών προσαρμογής. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που μπορούσα να προσαρμόσω σχεδόν τα πάντα. Ξεκινώντας από την οπτική πλευρά του chatbot, μέχρι τις ρυθμίσεις όπως ποιος μπορεί να ξεκινήσει πρώτος μια συνομιλία και πολλά άλλα. Επιπλέον, το υψηλό επίπεδο προσαρμογής του Intercom chatbot μου επέτρεψε να εξατομικεύσω τη συμπεριφορά και τις απαντήσεις του ρομπότ ώστε να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες των πιθανών χρηστών/πελατών του ιστότοπού μου.
Τιμολόγηση Intercom chatbot
Το Intercom προσφέρει μια σειρά από διαφορετικά προγράμματα τιμολόγησης, τόσο με προγράμματα συνδρομής όσο και με επιπλέον πρόσθετα επί πληρωμή. Συνεχίστε να διαβάζετε για να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω για τα προγράμματα.
Για πολύ μικρές επιχειρήσεις
Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση με μάλλον μικρές ανάγκες, το Intercom έχει ένα πρόγραμμα Starter για εσάς. Αυτό το πρόγραμμα κοστίζει 74$ το μήνα. Μέσα σε αυτό, μπορείτε να περιμένετε να έχετε πρόσβαση σε λειτουργίες όπως: υποστήριξη συνομιλίας και email, στοχευμένα εξερχόμενα email, μηνύματα εντός προϊόντος, κοινόχρηστα Εισερχόμενα, κέντρο βοήθειας και άλλα.
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις
Αυτή η κατηγορία προγραμμάτων συνδρομής περιλαμβάνει 3 διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε: Σχέδια υποστήριξης, αφοσίωσης και μετατροπής. Για να μάθετε την τιμολόγηση αυτών των προγραμμάτων, είναι απαραίτητο να ζητήσετε μια επίδειξη.
Για εταιρείες πρώιμου σταδίου
Τέλος, εάν πιστεύετε ότι καμία από τις λύσεις δεν θα κάλυπτε τις ανάγκες σας, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το Intercom ως εταιρεία πρώιμου σταδίου. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από 65$ το μήνα. Για να είστε επιλέξιμοι, πρέπει να κάνετε αίτηση στο Intercom και να γίνετε δεκτοί. Διατίθεται έκπτωση 95% σε νεοφυείς επιχειρήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις για προηγμένες λειτουργίες του Intercom και την Ακαδημία Πρώιμου Σταδίου.
Συμπέρασμα
Το Intercom chatbot είναι μια αξιόπιστη λύση. Κοιτάζοντας τα δυνατά του σημεία, αυτό το λογισμικό έχει σίγουρα πολλά από αυτά. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν την εύκολη διαδικασία εγγραφής και υλοποίησης, πολλές δυνατότητες για να διαλέξετε και μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή. Αν έπρεπε να αναφέρω τυχόν μειονεκτήματα, θα ήταν υψηλή τιμή, δεδομένου του γεγονότος ότι υπάρχουν φθηνότερες λύσεις εκεί έξω. Επιπλέον, έχω την αίσθηση ότι αυτό το εργαλείο θα μπορούσε να αποδειχθεί λίγο χαοτικό για άπειρους χρήστες. Συνολικά, το εργαλείο Intercom chatbot δεν περιέχει σφάλματα, ανταποκρίνεται και είναι εύκολο στην πλοήγηση. Θα πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσετε αν πιστεύετε ότι θα ωφελήσει την επιχείρησή σας.
Frequently Asked Questions
Τι δεδομένα συλλέγει το Intercom;
Το Intercom αποθηκεύει και παρακολουθεί διάφορα σημεία δεδομένων των χρηστών του. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: πλήρες όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, περιόδους σύνδεσης ιστού, τελευταία και πρώτη φορά, πρόσφατες προβολές σελίδας, πόλη και χώρα, γλώσσα και έκδοση του προγράμματος περιήγησης, καθώς και τον αριθμό των ακολούθων του Twitter και των μηνυμάτων που αποστέλλονται στο Intercom. Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα στον ιστότοπο του Intercom.
Είναι δυνατή η δωρεάν χρήση του Intercom;
Ναι, αλλά μόνο για τη διάρκεια της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου 14 ημερών. Μετά από αυτό, για να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό, θα πρέπει να το πληρώσετε. Οι τιμές ξεκινούν από 74$ το μήνα και υπάρχουν διάφορα προγράμματα για να διαλέξετε, τόσο για μεγάλες όσο και για μικρές εταιρείες.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Intercom chatbot;
Το Intercom είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας πελατών που προσφέρει διάφορες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός chatbot. Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του chatbot του Intercom περιλαμβάνουν: Επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP): Για την αποτελεσματική κατανόηση και ανταπόκριση σε ερωτήματα πελατών, το chatbot του Intercom χρησιμοποιεί NLP. Προσαρμογή: Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν το chatbot του Intercom για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης αυτοματοποιημένων ροών εργασίας και προσαρμοσμένων απαντήσεων.Ενσωμάτωση με άλλες λειτουργίες του Intercom: Μπορείτε να ενσωματώσετε το chatbot του Intercom με άλλες δυνατότητες, όπως ενεργοποιητές και φόρμες συλλογής δυνητικών πελατών.Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία: Το Intercom παρέχει ισχυρές αναφορές, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των chatbots σας.
Πώς να φτιάξετε ένα προσαρμοσμένο Intercom bot;
Ακολουθεί ένας αναλυτικός οδηγός για τη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου Intercom bot: Εγγραφείτε στο Intercom. Δημιουργήστε ένα νέο bot. Καθορίστε τον σκοπό του bot. Επιλέξτε έναν ενεργοποιητή. Σχεδιάστε τη ροή συνομιλίας. Προσθέστε τη λειτουργικότητα. Δοκιμάστε το bot σας. Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό: εκκινήστε το bot σας. Ακολουθώντας αυτά τα βήματα ένα προς ένα θα διασφαλίσετε ότι όλα θα πάνε ομαλά.