Key takeaways
Pros
- Είναι δωρεάν
- Προσφέρει διάφορες, λιγότερο και περισσότερο προηγμένες δυνατότητες
- Εύχρηστο
- Μπορεί να ενσωματωθεί με άλλα εργαλεία
Cons
- Μοιάζει χαοτικό στην αρχή
- Η διεπαφή μπορεί να είναι περιοριστική για τους χρήστες
- Η λύση Enterprise είναι ακριβή
Ξεκινώντας με τη δυνατότητα HubSpot chatbot
Το HubSpot είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και λογισμικό μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχει εργαλεία και δυνατότητες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να αναλύουν τις αλληλεπιδράσεις και τα δεδομένα των πελατών σε όλο τον κύκλο ζωής των πελατών, με στόχο τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες και την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του HubSpot για μένα ήταν φυσικά τα chatbot, τα οποία δοκίμασα για τους σκοπούς αυτής της κριτικής. Αλλά πριν χρησιμοποιήσετε πραγματικά τα chatbots, πρέπει πρώτα να εγγραφείτε.
Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να μεταβείτε στον ιστότοπό τους και να κάνετε κλικ στο κουμπί “Ξεκινήστε δωρεάν”. Θα σας ζητηθεί να δώσετε ορισμένες βασικές πληροφορίες, όπως το όνομα και το επώνυμό σας, καθώς και μια διεύθυνση email. Στη συνέχεια, θα δεχτείτε ερωτήσεις όπως: από ποιο κλάδο προέρχεστε, ποια είναι η θέση εργασίας σας, πώς ονομάζεται η εταιρεία σας, πόσο μεγάλη είναι και ποια είναι η ιστοσελίδα της.
Η όλη διαδικασία εγγραφής δεν διαρκεί περισσότερο από 10 λεπτά και είναι πολύ φιλική προς το χρήστη. Το μόνο μειονέκτημα που παρατήρησα είναι ότι χρειάστηκε λίγο περισσότερο από όσο περίμενα για να λάβω τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης μέσω email. Ωστόσο, μπορεί να έφταιγε ο πάροχος email μου.
Με βάση την πρώτη μου εντύπωση, η διεπαφή φαινόταν αρκετά φιλική προς το χρήστη. Όλα ήταν ξεκάθαρα και εύκολα στην παρακολούθηση, κάτι που ήταν πολύ ικανοποιητικό.
Ήμουν λίγο απογοητευμένος από το HubSpot που ρωτούσε όλες αυτές τις λεπτομέρειες στην αρχή, μέχρι που συνειδητοποίησα ότι ήταν για λόγους εξατομίκευσης. Με αυτόν τον τρόπο, θα λαμβάνω περιεχόμενο από το HubSpot που ταιριάζει πραγματικά στον κλάδο και τον εργασιακό μου ρόλο.
Δυνατότητες και ενσωμάτωση του HubSpot chatbot
Μόλις ολοκλήρωσα τη διαδικασία εγγραφής μου, ήρθε η ώρα να μπω επιτέλους σε βάθος στις δυνατότητες του HubSpot και στην εφαρμογή του chatbot.
Η οπτική σχεδίαση του εργαλείου φαινόταν ελαφρώς χαοτική στην αρχή. Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, υπάρχουν πολλές διαφορετικές καρτέλες στις οποίες μπορείτε να κάνετε κλικ, όπως “Επαφές”, “Συνομιλίες”, “Μάρκετινγκ”, “Πωλήσεις”, “Εξυπηρέτηση” και άλλα. Μετά από καιρό όμως, το συνήθισα. Βέβαια, δεν θα έλεγα ότι το HubSpot είναι περίπλοκο στη χρήση, καθώς μπόρεσα να πλοηγηθώ στη διεπαφή σχετικά εύκολα.
Με εξέπληξε θετικά η διαθεσιμότητα διαφορετικών λειτουργιών που περιλαμβάνονται στο δωρεάν πρόγραμμα. Σε σύγκριση με άλλα εργαλεία, είναι δίκαιο να πούμε ότι έχει καλύτερη απόδοση από άλλες λύσεις σε παρόμοιο επίπεδο. Μερικά από τα χαρακτηριστικά που με εξέπληξαν περισσότερο ήταν το widget συνομιλίας και η επιλογή προσαρμογής της διαθεσιμότητας της συνομιλίας σας και διαχείρισης ατόμων εντός της ομάδας σας.
Για άλλη μια φορά, κατά την εξερεύνηση των διαφορετικών δυνατοτήτων, χάθηκα κάπως από το πλήθος των διαφορετικών ρυθμίσεων. Ομοίως, χρειάστηκε να αφιερώσω λίγο χρόνο για να εξοικειωθώ με τα πάντα.
Δεν βρήκα κάτι ιδιαίτερα περίπλοκο, κάτι που με εξέπληξε θετικά. Επίσης, δεν αντιμετώπισα προβλήματα με το chatbot. Αυτό πρέπει να οφείλεται στα απίστευτα χρήσιμα σεμινάρια για αρχάριους. Χρήστες σαν εμένα έχουν πρόσβαση σε μια ποικιλία από αυτά, κάτι που είναι θετικό. Όταν χρειάζεστε βοήθεια, ένα γρήγορο σεμινάριο θα σας καθοδηγήσει, ακόμη και με τη μορφή αναδυόμενων σεμιναρίων και συμβουλών. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς φαίνονται.
Ήμουν επίσης πολύ περίεργος να δω τις ενσωματώσεις του HubSpot. Μόλις πλοηγηθείτε στο App Marketplace τους, μπορείτε να δείτε πολλές ενσωματώσεις για να διαλέξετε, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι χρήσιμες για πράγματα όπως οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών. Τα δημοφιλή παραδείγματα ενσωματώσεων ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν Intercom, Sakari SMS, Facebook Messenger, Salesmsg SMS και TruConversations.
Απόδοση και χρησιμότητα
Για να δοκιμάσω την απόδοση και τη χρησιμότητα του προϊόντος chatbot του HubSpot, το ενσωμάτωσα σε έναν δικό μου ιστότοπο και παρακολούθησα την απόδοσή του κατά τη διάρκεια μερικών εβδομάδων. Ρύθμισα το chatbot για να χειρίζεται μια σειρά εργασιών, όπως κρατήσεις συσκέψεων, δημιουργία καρτελών υποστήριξης και βοήθεια για την απόκτηση δυνητικών πελατών.
Δοκίμασα επίσης πώς το chatbot κατανοούσε και ανταποκρινόταν σε διάφορες γλώσσες εισαγωγής. Εκτός από την παρακολούθηση της απόδοσης του chatbot, ζήτησα επίσης σχόλια σχετικά με τη χρησιμότητά του από συναδέλφους που αλληλεπιδρούσαν μαζί του.
Ως αποτέλεσμα των δοκιμών μου, το chatbot παρείχε πολύτιμη βοήθεια στους χρήστες μας και ήταν σε θέση να χειριστεί μεγάλο όγκο αιτημάτων. Συνολικά, εντυπωσιάστηκα με την απόδοση και τη χρησιμότητα του προϊόντος chatbot του HubSpot.
Τιμολόγηση HubSpot chatbot
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το HubSpot προσφέρει στους συνδρομητές του ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής. Αυτά είναι υπέροχα νέα για τους λάτρεις των λύσεων χωρίς πληρωμή. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμα προγράμματα επί πληρωμή. Παρακάτω είναι οι λεπτομέρειες όλων των διαθέσιμων προγραμμάτων.
Δωρεάν (0$/μήνα)
Πρώτον, υπάρχει το δωρεάν πρόγραμμα. Αυτό, όπως και όλα τα άλλα, σας παρέχει χώρο αποθήκευσης έως και 15 εκατομμυρίων επαφών και τεχνική υποστήριξη 1:1. Μεταξύ των δυνατοτήτων αυτού του προγράμματος, υπάρχουν επίσης διάφορα πρότυπα email, ενσωμάτωση Facebook Messenger και λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας.
Starter (από $50/μήνα)
Το πρόγραμμα Starter περιλαμβάνει τα πάντα όπως το Δωρεάν πρόγραμμα, αλλά με εκτεταμένα όρια. Επιπλέον, σας δίνει την επιλογή να αφαιρέσετε την επωνυμία του HubSpot από διάφορα μέρη μέσα στα chatbots.
Professional (από $500/μήνα)
Στη συνέχεια, έχουμε το πρόγραμμα Professional. Σε αυτό, μπορείτε να βρείτε τα πάντα από το πρόγραμμα Starter, καθώς και: λειτουργίες διαχείρισης ομάδας και εξατομίκευσης, προηγμένη υποστήριξη και επιλογές υπολογισμού.
Enterprise (από $1200/μήνα)
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, εάν έχετε μεγάλες ανάγκες και μια μεγάλη ομάδα πίσω σας, ίσως να θέλετε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα Enterprise. Αυτή η συγκεκριμένη επιλογή σάς δίνει πρόσβαση σε όλα όσα κάνουν τα προηγούμενα προγράμματα, καθώς και σε ορισμένα πρόσθετα. Περιλαμβάνουν δυνατότητες προσαρμογής, διαχείρισης και καθοδήγησης.
Συμπέρασμα
Το εργαλείο chatbot του HubSpot είναι γενικά αξιόπιστο για επιχειρήσεις που θέλουν να χρησιμοποιήσουν chatbots σε συνομιλίες πελατών. Για τις επιχειρήσεις, προσφέρει μια σειρά από επιλογές προσαρμογής. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα ρύθμισης συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή προτροπών για ένα chatbot, καθώς και τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του chatbot σε ιστότοπους ή εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.
Παρόλο που το εργαλείο chatbot του HubSpot μπορεί να έχει κάποια μικρά μειονεκτήματα, όπως τη πιθανότητα του chatbot να παρερμηνεύει τα ερωτήματα των πελατών ή να μην απαντά με ακρίβεια, το εργαλείο είναι δωρεάν. Έτσι, αυτά τα μειονεκτήματα μπορούν να αντισταθμιστούν από τα πλεονεκτήματά του. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορεί να το βρουν αυτό ιδιαίτερα ελκυστικό, καθώς μπορεί να έχουν περιορισμένους προϋπολογισμούς για να δαπανήσουν σε εφαρμογές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Frequently Asked Questions
Τι να κάνετε εάν ο σύνδεσμος επαλήθευσης email δεν έρθει;
Εάν δυσκολεύεστε να λάβετε τον σύνδεσμο επαλήθευσης, πρώτα θα πρέπει να ελέγξετε αν όλα είναι σωστά σε εσάς. Ελέγχετε πάντα τα SPAM σας πριν από την αντιμετώπιση προβλημάτων με το HubSpot. Μπορεί ο πάροχος email σας να επισήμανε το email από το HubSpot ως SPAM. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τα εστιασμένα εισερχόμενα μαζί με τα email υπό έλεγχο, εάν χρησιμοποιείτε το Outlook ή το Office365. Αφού βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει σε εσάς, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξης μέσω μιας ειδικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του HubSpot για να λάβετε τον σύνδεσμο.
Πώς να μάθετε να χρησιμοποιείτε τη διεπαφή chatbot του HubSpot;
Εάν βρίσκετε μπερδεμένη τη διεπαφή του chatbot του HubSpot, δεν πρέπει να ανησυχείτε πολύ για αυτό. Αυτό συμβαίνει επειδή το HubSpot προσφέρει μια πλούσια ποικιλία από οδηγίες, συμβουλές και κόλπα που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε με το εργαλείο. Πρώτον, υπάρχουν πολλά αναδυόμενα παράθυρα εντός εφαρμογής που σας καθοδηγούν στη διαδικασία δημιουργίας chatbots. Δεύτερον, το HubSpot παρέχει στους χρήστες του μια βάση γνώσεων σχετικά με το chatbot τους. Όλα αυτά τα υλικά θα κάνουν την εμπειρία του χρήστη πολύ πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.
Τι να κάνω εάν δεν μπορώ να αντέξω οικονομικά το πρόγραμμα Enterprise του HubSpot chatbot;
Σε γενικές γραμμές, το chatbot του HubSpot είναι δωρεάν για χρήση με ορισμένες λειτουργίες. Εάν δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το πρόγραμμα Enterprise, έχετε ένα δωρεάν, καθώς και λίγα προγράμματα επί πληρωμή για να διαλέξετε. Εάν ούτε αυτά τα προγράμματα δεν ταιριάζουν στις ανάγκες σας, μπορείτε πάντα να αποφασίσετε να επιλέξετε ένα πιο οικονομικό chatbot για την επιχείρησή σας – δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε τη λύση του HubSpot.